Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jug čia jo darbo priemonė tai darosi kaip jam gražiau ir patinka.

    Comment


      Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
      Jug čia jo darbo priemonė tai darosi kaip jam gražiau ir patinka.
      To betrūko, kad vairuotojų skonio suvokimas įtakotų Kauno autobusų išvaizdą. Prisimenu kiek senesnius laikus kai vairuotojų kabinos būdavo įdomybėmis visokiomis apkabinėtos

      Comment


        Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
        Dar raudona plevelę užkliavo ant priekinių durų apatinės dalies
        Kam ta raudona plėvelė, jeigu autobusas ir taip raudonas?

        Comment


          Žmogus nori daugiau tiuningo gražei sakant nes prie kabinos ir yra nemažai papuošimų.

          Comment


            Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
            Jug čia jo darbo priemonė tai darosi kaip jam gražiau ir patinka.
            Tokie dalykai turi būti griežtai draudžiami.

            Comment


              Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
              Tokie dalykai turi būti griežtai draudžiami.
              Tai kas bus toliau kokia vairuotoje gėlytėmis išklijuos :-D
              Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

              Comment


                Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                Tai kas bus toliau kokia vairuotoje gėlytėmis išklijuos :-D

                Vilniuje yra daug autobusų parke dirbančių vairuotojų kurie mėgsta "pagražinti" senus autobusus. Bet niekas taip su iššorę nepersistengia. Bet persistengiama dažniausiai kabinose. Kapų gėlės, drugeliai, lipdukai su visokiomis nešvankybemis, gero įspudžio nepalieka. Bet mano nuomone ratų gaubtai, padažytos ašys, transportą daro tik įdomesnį.

                Comment


                  Ryte mačiau vieną, o vakare jau du Solaris troleibusai buvo autobusų parke. Gal kas žino ką jie ten veikė?
                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                  Comment


                    Gal reklamą klijavo?
                    My Flickr
                    My Trainpix

                    Comment


                      Reklamą klijuoti gali ir Islandijos plente. Greičiausiai atliko kondicionierių aptarnavimą ar remontą.

                      Comment


                        Būtent taip ir yra. Troleibusams pildo kondicionierius, po pirmo remonto.

                        Comment


                          Nuo Rugpūčio mėn pirmi Solaris Urbino dyzeliniai dirbs pertraukiamu grafiku, 607 ir 623.

                          Comment


                            Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                            Nuo Rugpūčio mėn pirmi Solaris Urbino dyzeliniai dirbs pertraukiamu grafiku, 607 ir 623.
                            O anksčiau taip nėra buvę?

                            Comment


                              Kaip priskirtų vairuotojui dirbt pertraukiamu grafiku pastoviai ne, išimtis 621 kuris dirba 29ame pertraukiamu grafiku.

                              Comment


                                Penktadienį po 21val. 6 forto kalne mačiau vanhool ilgąjį su įdomiai išmuštu stiklu.

                                Comment


                                  Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                                  Nurašoma Scania 658 (Su užuolaidomis)
                                  Netiesa. Šis autobusas stovi remonte su lūžusiais rėmais. Niekas tiek daug nevargtų, jei planuotų nurašyti.

                                  Comment


                                    ačiu už pataisyma, o kaip dėl 2192 ir 670?

                                    Comment


                                      Sakyčiau tokia kuriozinė situacija
                                      Šimtas kilometrų - be laidų, arba ypatingieji Kauno troleibusai

                                      Esminis troleibuso trūkumas – būtinybė važiuoti tuo pačiu nustatytu maršrutu, prisijungus prie elektros laidų. Tiesa, šiuolaikiniai troleibusai naujų technologijų dėka jau gali keletą ar net keliolika kilometrų nuvažiuoti ir be kontaktinio tinklo. Tačiau Kauno troleibusui, pasirodo, ne kliūtis ir... šimtas kilometrų. Įrodymas – tarsi nuo grandinės nutrūkęs kauniečių troleibusas, ne tik sugebėjęs „įveikti“ atstumą tarp Kauno ir sostinės, bet ir pažeisti taisykles, nesusimokėdamas... už stovėjimą mokamoje vietoje Vilniaus B. Radvilaitės gatvėje.
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Va čia tai geras
                                        My Flickr
                                        My Trainpix

                                        Comment


                                          Straipsnį atsidariau galvodamas, kad troleibusas paupgreidintas su baterijomis, kurių dėka galima nuvažiuoti ~100 km.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X