Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ai susideliojo man viskas. Baigsis 29tu ilgas, savaite po kapiniu sventes.

    Comment


      Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
      Ai susideliojo man viskas. Baigsis 29tu ilgas, savaite po kapiniu sventes.
      Nesibaigs, visą mėnesį priekabos sustatytos dirbti 29-ame, tačiau 26-ojo sąskaita, kuriame pagal Lapkričio planą važiuos tik trumpi.

      Comment


        Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
        Ai susideliojo man viskas. Baigsis 29tu ilgas, savaite po kapiniu sventes.
        Dėl Oro uosto važiuoja, o ne dėl kapinių.

        Comment


          Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą

          Dėl Oro uosto važiuoja, o ne dėl kapinių.
          ir vistiek nusileidus lektuvui atvaziuoja trumpas ir nuo stoteles iskart pilnas.

          Comment


            Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą

            ir vistiek nusileidus lektuvui atvaziuoja trumpas ir nuo stoteles iskart pilnas.
            Nes tik 1 priekaba maršrute.

            Comment


              Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

              Nes tik 1 priekaba maršrute.
              Ir ta pati i galutini tiksla 8 min veliau atvaziuoja, nesant kamsciams.

              Comment


                Visad mano mintyse buvo klausimas kaune apie troleibusų žiedinius maršrutus (13-14, 15-16, 9-12 gal kiek mažiau).
                Lauki centre troliko, tarkime prie autobusų stoties važiuoti į dainavą ar eigulius, ir sulauki 13 ar 16 kur švieslentėje priekinėje rašo "Geležinkelio stotis". Tik gal dalis vietinių, tikrai ne visi, žino kad jis nuo stoties toliau varo į Partizanus ar Islandiją. Nejaugi pvz 13 ir 16 nebūtų galima suprogramuoti kad jau nuo kokios žemaičių stotelės, kad rodytų nebe Geležinkelio stotis, o Partizanų ar Islandijos? Kodėl kryptis turi pasikeisti tik pasiekus Gel.stoti? Tas pats su 14 ir 15 - galetų jau nuo Girstučio pasikeisti.
                Kaip jum tokia logika?

                Comment


                  Pritariu tam. Pačiam tenka ant greitųjų pasistenmgti prisiminti kas kur važiuoja, nekalbant apie kitus kurie net negyvena Kaune

                  Comment


                    Viešojo transporto problemos Kaune: pamiršti jaučiasi ir Šilainių gyventojai:
                    https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/11/...iu-gyventojai/

                    Comment


                      „Dabar nemažai maršrutų dengia vienas kitą, jie važiuoja ta pačia trasa, todėl išnaudojami neefektyviai. Kai kurie maršrutai nevažiuoja tiesiai, o užsuka į įvairias gatveles, todėl nukenčia greitis. Mieste planuojame įrengti multifunkcinių viešojo transporto terminalų, tarp terminalų transportas važiuos labai greitai, o kiti maršrutai bus tarsi jungiamieji, atvežantys iki terminalų“, – NT forume kalbėjo Kauno vyr. architektas.
                      Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...-veida-1731556

                      Comment


                        Labai sveikintinos kalbos. Tik kaži kada žodžiai taps kūnu

                        Comment


                          Kauno VT įsivaizduoju reiktų vystyt tarsi kaip medį. VT hub'as būtų Centras, o toliau atsišakojantys maršrutai važiuojantys iki 10 min intervalu. Visokie žiediniai maršrutai 13, 14, 15, 16 nereikalingi. Taip pat visokie raityti kaip 3. Nuo atsišakojančių maršrutų patikimai kas 15-30 min lauktų privežami maršrutai (ne mikruškės, o autobusai).

                          Vis tik reiktų kardinaliai keisti numeraciją. Pagrindiniai maršrutai turėtų aukščiausius numerius (dabar juos turi troleibusai), o privežamieji maršrutai jau turėtų likusius numerius, galbūt raidę P gale, bet nebūtinai. Tramvajus Kaune maršrutu Šiaurės pr.-Pramonės pr.-Baršausko g.- K. M. pr. - Pilis irgi atliktų savo funkciją, surinktu keleivius važiuodamas šonu palei miesto pakraštį, bet turėtų greičio privalumą važiuodamas atskirai nuo juostų, gaudamas pirmumą ties šviesoforais.

                          Ašiniai maršrutai irgi galėtų turėt VT šviesoforus, gauti pirmumą ir mažinti grafikuose intervalus tarp stotelių iki 1 minutes kiek įmanoma, arba įvest bendrą taisyklę, kad "atvažiuos daugiausiai per 10 min".

                          Comment


                            Jei pasvajot, tai būt dar visai gerai Milikonių kalnan nutiesti troleibusų laidus dėl energijos sąnaudų keliaujant įkalnėn ir pratęsti auonominius troleibusus į Šilainius, aišku tam reiktų naujš trūlikų nupirkt (bet Berghoffus keist reik ir taip).

                            Comment


                              Blogai, kad dabartiniai troleibusai neturi netgi mažesnių baterijų, nes labai dažnai, dėl kokių eismo įvykių ar trikdžių, sustoja visas troleibusų eismas. Vakar atsitiko toks atvėjis, kai prie girstučio apie valandą stovėjo puse miesto troleibusų. Dėl to, buvo beveik valandos ilgio vėlavimai, ir kai kurie maršrutai praktiškai nustojo veikti ( pvz vienu metu, visi 16 maršruto troleibusai buvo ten užtrige )
                              Paskutinis taisė ne robotas; Vakar, 09:55.

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                Kauno VT įsivaizduoju reiktų vystyt tarsi kaip medį. VT hub'as būtų Centras, o toliau atsišakojantys maršrutai važiuojantys iki 10 min intervalu. Visokie žiediniai maršrutai 13, 14, 15, 16 nereikalingi. Taip pat visokie raityti kaip 3. Nuo atsišakojančių maršrutų patikimai kas 15-30 min lauktų privežami maršrutai (ne mikruškės, o autobusai).

                                Vis tik reiktų kardinaliai keisti numeraciją. Pagrindiniai maršrutai turėtų aukščiausius numerius (dabar juos turi troleibusai), o privežamieji maršrutai jau turėtų likusius numerius, galbūt raidę P gale, bet nebūtinai. Tramvajus Kaune maršrutu Šiaurės pr.-Pramonės pr.-Baršausko g.- K. M. pr. - Pilis irgi atliktų savo funkciją, surinktu keleivius važiuodamas šonu palei miesto pakraštį, bet turėtų greičio privalumą važiuodamas atskirai nuo juostų, gaudamas pirmumą ties šviesoforais.

                                Ašiniai maršrutai irgi galėtų turėt VT šviesoforus, gauti pirmumą ir mažinti grafikuose intervalus tarp stotelių iki 1 minutes kiek įmanoma, arba įvest bendrą taisyklę, kad "atvažiuos daugiausiai per 10 min".
                                Jusu ziniai, ziediniai marsrutai 13/14 15/16 generuoja pacius didziausius keleiviu srautus mieste. Vairuotojai jais noriai vaziuoja, lengva sudaryti eismo grafikus: 3 ratai ir pietus, ir tas leidzia nepazeisti DK, kai veliausiai po 4.5 val reikia pietauti. Vienintelis netikes variantas 9/12. kai TR 9 marsruto atkarpa Petrasiunai -Kllnikos prasminga tik darbo dienomis.

                                Comment


                                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                  Jusu ziniai, ziediniai marsrutai 13/14 15/16 generuoja pacius didziausius keleiviu srautus mieste. Vairuotojai jais noriai vaziuoja, lengva sudaryti eismo grafikus: 3 ratai ir pietus, ir tas leidzia nepazeisti DK, kai veliausiai po 4.5 val reikia pietauti. Vienintelis netikes variantas 9/12. kai TR 9 marsruto atkarpa Petrasiunai -Kllnikos prasminga tik darbo dienomis.
                                  Tai gal jo mintis. kad dabar yie žiediniai didžiausi, bet jei pertvarys sistemą į tą medį, viskas keisis.

                                  Kodėl būtent tik 9to atkarpa netikslinga savaitgaliais, o ta pati atkarpa 12to į kitą pusę tikslinga?

                                  Comment


                                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                    Jusu ziniai, ziediniai marsrutai 13/14 15/16 generuoja pacius didziausius keleiviu srautus mieste. Vairuotojai jais noriai vaziuoja, lengva sudaryti eismo grafikus: 3 ratai ir pietus, ir tas leidzia nepazeisti DK, kai veliausiai po 4.5 val reikia pietauti. Vienintelis netikes variantas 9/12. kai TR 9 marsruto atkarpa Petrasiunai -Kllnikos prasminga tik darbo dienomis.
                                    arba žiediniai tik nuo Centro eitų, aiškiai paženklinti kaip važiuoja švieslentėse, arba jokių žiedinių paprasti pirmyn/atgal.
                                    Taip pat neprisirisčiau prie troleibusų linijų, čia ne tramvajaus linijos. Linkčiau prie to, kad linijos gerai, bet jos būtų skirtos pakrauti autobusus tiesioj atkarpoj. Klasikinis troleibusas tikrai yra atgyvena.

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                      Tai gal jo mintis. kad dabar yie žiediniai didžiausi, bet jei pertvarys sistemą į tą medį, viskas keisis.

                                      Kodėl būtent tik 9to atkarpa netikslinga savaitgaliais, o ta pati atkarpa 12to į kitą pusę tikslinga?
                                      Imame 9 ojo atkarpa savaitgaliais Petrasiunai -Klinikos ir ta pati ( kaip senais laikais buvo ) trasa atgal. savaitgali jau i Klinikas niekas nevaziuoja, ( nera studentu ir darbuotoju, tik budintys pamaininiai) pravaziuojamas tik vienas prekybos centras, Hyper Maksima ( ir tas lieka sone), bei Kolegija kur neveikia savaitgaliais, atgal si ( tokia pati trasa) irgi maziausiai apkrauta.
                                      Imame 12 marsruta po skyrybu nuo Kovo 11 gimnazijos yra didelis taskas Pramones Lidl,Senukai,Maksima, (Poliklinika), URMAS tankiai apgyvendintas Dainavos rajonas ,pc Pasimatymas, Mere,turgaviete, Savas, Kalbnieciu p/c IKI (Poliklinika) IKi Vitebskas, ukininku turgelis, Norfa, IKI Asigalio, Maksima,Norfa, Topolis, sone lieka Skubi pagalba, ( klinikos) todel si marsruto dalis tikrai aptarnauja net kelis rajonus, prekybcenrius ir generuoja didziausius srautus.

                                      Comment


                                        9/12 atkarpa nuo klinikų ir Petrašiūnių, teoriškai galėtų turėti visai nemažai keleivių, važiuojančių nuo Petrašiūnių ir Gričiupio link Šilainių ir Megos, persėdint V.Lašo sustojime į 3, 34, 38 ir 54. Bet tiesa, kad važiuojant link Pramonės pr. didesni keleivių srautai.

                                        Comment


                                          Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
                                          9/12 atkarpa nuo klinikų ir Petrašiūnių, teoriškai galėtų turėti visai nemažai keleivių, važiuojančių nuo Petrašiūnių ir Gričiupio link Šilainių ir Megos, persėdint V.Lašo sustojime į 3, 34, 38 ir 54. Bet tiesa, kad važiuojant link Pramonės pr. didesni keleivių srautai.
                                          Tai cia tik gal teoriskai .Savaitgali Taikos prospektu iSilainiu nevaziuoja 17 asis, o 38 pro Laso nevaziuoja. Gal kas susimastet, bet visame Taikos pr. nera nei vienos sviestlentes. tai rodo, apie maza keleiviu apyvarta marsrutuose

                                          Comment

                                          Working...
                                          X