Ai susideliojo man viskas. Baigsis 29tu ilgas, savaite po kapiniu sventes.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Nesibaigs, visą mėnesį priekabos sustatytos dirbti 29-ame, tačiau 26-ojo sąskaita, kuriame pagal Lapkričio planą važiuos tik trumpi.Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimąAi susideliojo man viskas. Baigsis 29tu ilgas, savaite po kapiniu sventes.
- 1 patinka
Comment
-
Dėl Oro uosto važiuoja, o ne dėl kapinių.Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimąAi susideliojo man viskas. Baigsis 29tu ilgas, savaite po kapiniu sventes.
Comment
-
ir vistiek nusileidus lektuvui atvaziuoja trumpas ir nuo stoteles iskart pilnas.Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
Dėl Oro uosto važiuoja, o ne dėl kapinių.
Comment
-
Nes tik 1 priekaba maršrute.Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
ir vistiek nusileidus lektuvui atvaziuoja trumpas ir nuo stoteles iskart pilnas.
Comment
-
Ir ta pati i galutini tiksla 8 min veliau atvaziuoja, nesant kamsciams.Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
Nes tik 1 priekaba maršrute.
- 1 patinka
Comment
-
Visad mano mintyse buvo klausimas kaune apie troleibusų žiedinius maršrutus (13-14, 15-16, 9-12 gal kiek mažiau).
Lauki centre troliko, tarkime prie autobusų stoties važiuoti į dainavą ar eigulius, ir sulauki 13 ar 16 kur švieslentėje priekinėje rašo "Geležinkelio stotis". Tik gal dalis vietinių, tikrai ne visi, žino kad jis nuo stoties toliau varo į Partizanus ar Islandiją. Nejaugi pvz 13 ir 16 nebūtų galima suprogramuoti kad jau nuo kokios žemaičių stotelės, kad rodytų nebe Geležinkelio stotis, o Partizanų ar Islandijos? Kodėl kryptis turi pasikeisti tik pasiekus Gel.stoti? Tas pats su 14 ir 15 - galetų jau nuo Girstučio pasikeisti.
Kaip jum tokia logika?
- 5 patinka
Comment
-
Viešojo transporto problemos Kaune: pamiršti jaučiasi ir Šilainių gyventojai:
https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/11/...iu-gyventojai/
- 2 patinka
Comment
-
Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...-veida-1731556„Dabar nemažai maršrutų dengia vienas kitą, jie važiuoja ta pačia trasa, todėl išnaudojami neefektyviai. Kai kurie maršrutai nevažiuoja tiesiai, o užsuka į įvairias gatveles, todėl nukenčia greitis. Mieste planuojame įrengti multifunkcinių viešojo transporto terminalų, tarp terminalų transportas važiuos labai greitai, o kiti maršrutai bus tarsi jungiamieji, atvežantys iki terminalų“, – NT forume kalbėjo Kauno vyr. architektas.
- 7 patinka
Comment
Comment