Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Susidarė įspūdis, kad tie naujausi troleibusai tai greičiau per tuos iešmus varo, o tie senesni Soliariai, spėju, jokio skirtumo naujas ar senas.

    Comment


      Parašė bimbam Rodyti pranešimą
      O tai gali paaiškinti kodėl kitose valstybėse per KT važiuoja normaliu greičiu? Jiem už būtent tai moka papildomai ar jie turi protinių negalių, kad nesupranta, kad jiem už tai nemoka?
      Nes kitose valstybėse nėra tokių taisyklių kad vairuotojas atsakingas už keleivius tam yra draudimas.
      vairuotojo darbas įvertintintas daug didesniu atlygiu, o ne kaip su maximos darbuotoju.

      O čia nekreipiamas dėmesys į grafiką nes yra dar ir darbo režimas plius saugus važiavimas.

      Comment


        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

        O kas yra grafikas? Grafikas yra tai tik orientaciniai laikai, o kaip realiai pavyksta įveikti trasą jau kitas klausimas.
        darbinė užduotis yra atidirbti paskirtas valandas, o kiek per jas pavyksta įveikti trasos tiek ir užtenka.

        Jei būtų pririotetas kuo tiksliau važiuoti pagal grafiką, tai pirma turėtų vairuotojai neatsakingi už keleivius, nes tokio pobūdžio krovinio neįmanoma saugiai pritvirtinti. Bet Lietuvoje kitokios taisyklės todėl bus važiuojama gal ir su daug didesniu saugumu negu ir reikia nekreipiant dėmesio į grafiką svarbu saugiu greičiu
        Kliedi. Grafikas turi būti sudarytas realiai, atsižvelgiant į techninę transporto priemonių, gatvių būklę, eismo srautus, kamščius. O jei vairuotojas tyčia jo nesilaiko ar netgi sabotuoja - tai vairuotojo kaltė. Ir visai nesvarbu, kad mažai moka. Mažai moka - tam yra streikai, o ne sabotažas. Sabotažininkus reikia mesti nachren iš darbo.

        Visiškai neatsakyti už keleivius vairuotojas negali. Viena, yra prispausti su durimis, neuždaryti durų, kad keleivis iškristų. Ir visai kas kita, kai keleivis kaišioja ranką pro langus ir ją susižaloja. Arba parkrenta salone. Taisyklėse parašyta, kad privalo laikytis už turėklų ar sėdėti? Vadinasi, parkrito - pats ir kaltas.
        Paskutinis taisė Al1; 2021.05.27, 08:34.

        Comment


          Gal tada reikia mokėti ne už "važinėjamas valandas" o tik už tas kuriomis važinėjama pagal grafiką?

          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

          Nes kitose valstybėse nėra tokių taisyklių kad vairuotojas atsakingas už keleivius tam yra draudimas.
          vairuotojo darbas įvertintintas daug didesniu atlygiu, o ne kaip su maximos darbuotoju.

          O čia nekreipiamas dėmesys į grafiką nes yra dar ir darbo režimas plius saugus važiavimas.
          Prancūzijoje vairuotojai ejo muštis su keleiviais dėl kaukių naudojimo nes jie yra atsakingi už tai kad būtų laikomasi taisyklių.

          Comment


            Jeigu bandom pritempinėti troleibusų vilkimąsi per visokius iešmus ir kryžmes prie keleivių saugumo ir vieno konkretaus autobuso vairuotojo nenoro judinti kūno dalis, jei jam papildoma neprimokama, tai siūlau įvertinti šitai:
            • Važiavimas 40 km/h, stabdymas iki 10 km/h, tada vėl bėgėjimasis iki 40 km/h keleivių saugumo neprideda. Tai pirmyn trūkčioji, tai atgal.
            • Vietoje to, kad laikytum koją ant akceleratoriaus, žiūrėtum į kelią priešais ir stabiliai važiuotum 40 km/h, tu turi atlikti papildomus neapmokamus veiksmus:
              • perkelti koją ant stabdžio;
              • jį nuspausti taip, kad keleiviai netyčia neatsidurtų tau ant kelių;
              • vienu metu stebėti kelią priešais ir tai, kas darosi už tavęs viršuje, kol pravažiuosi spec. dalį;
              • perkelti koją ant akceleratoriaus;
              • spausti akceleratorių taip, kad salone keleiviai neišbyrėtų pro galinį langą;
            Išvada: Kauno troleibusų vairuotojai yra labai atsidavę savo darbui: pasiryžę atlikti papildomus veiksmus ir rizikuoti keleivių sveikata, net kai patys dėl to save skriaudžia finansiškai.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
              Argi pats dirbdamas bet kokį darbą atiduoti savęs maksimumą? Kažkodėl manau kad tik tiek, kad išeitų atlikti kažkaip tą paskirtą darbą.
              Čia jau nuo žmogaus priklauso. Aš, pvz., visada stengiuosi bet kokį darbą atlikti kuo geriau.

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Čia jau nuo žmogaus priklauso. Aš, pvz., visada stengiuosi bet kokį darbą atlikti kuo geriau.
                O aš pvz ne bet kaip darbą atlikti stengiuos, bet kiek įmanoma kuo mažiau išnaudoti sąnaudų.

                Žinoma jei tas darbas atliekamas sau tada atliekų kiek įmanoma geriau.
                Paskutinis taisė egiscrypth; 2021.05.27, 12:41.

                Comment


                  Jėgų taupymas gerai, jei jis leidžia nepabloginti atliekamo darbo kokybės. Bet jei kokybė kenčia, tai nesitikėk gero atlyginimo. Nors daug kur pas mus jis nuo to nepriklauso... Bet tai jau kita tema.

                  Comment


                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                    O aš pvz ne bet kaip darbą atlikti stengiuos, bet kiek įmanoma kuo mažiau išnaudoti sąnaudų.

                    Žinoma jei tas darbas atliekamas sau tada atliekų kiek įmanoma geriau.
                    Paklausiu, Egi, viešai klausimo: net jei pas tave autobuse prieičiau ir paprašyčiau, kad įjungtum kondicionierių (arba bent jau ventiliaciją) karštą dieną, pasiųstum ant trijų raidžių, nes "tamstos principai viršesni, negu iškepęs nuo karščio keleivis"?
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                      Paklausiu, Egi, viešai klausimo: net jei pas tave autobuse prieičiau ir paprašyčiau, kad įjungtum kondicionierių (arba bent jau ventiliaciją) karštą dieną, pasiųstum ant trijų raidžių, nes "tamstos principai viršesni, negu iškepęs nuo karščio keleivis"?
                      O ar nuo vairuotojo dabartiniuose naujuose autobusuose tas priklauso? Klimato kontrolė tą daro. O jei neveikia arba beveik neveikia jo aš jau neijungsiu ar isjungsiu

                      Comment


                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                        O ar nuo vairuotojo dabartiniuose naujuose autobusuose tas priklauso? Klimato kontrolė tą daro. O jei neveikia arba beveik neveikia jo aš jau neijungsiu ar isjungsiu
                        Mes nekalbam apie tai, ar "šiuo metu veikia, ar ne". Aš tikrai nenorėčiau išgirsti gražaus "pasiuntimo" ant trijų raidžių, ką pagal pastarojo postus ir galima suprasti. Taip ir supratau, jog Egiui geriau vežti nuo karščio iškepusią žmogieną, negu normaliai paprašius įjungti kondicionierių.
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                          Mes nekalbam apie tai, ar "šiuo metu veikia, ar ne". Aš tikrai nenorėčiau išgirsti gražaus "pasiuntimo" ant trijų raidžių, ką pagal pastarojo postus ir galima suprasti. Taip ir supratau, jog Egiui geriau vežti nuo karščio iškepusią žmogieną, negu normaliai paprašius įjungti kondicionierių.
                          Vairuotojas nei įjungia ar išjungia o nustatyta gamyklinė temperatūra nuo 22 iki 28 šilumos

                          Comment


                            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                            Mes nekalbam apie tai, ar "šiuo metu veikia, ar ne". Aš tikrai nenorėčiau išgirsti gražaus "pasiuntimo" ant trijų raidžių, ką pagal pastarojo postus ir galima suprasti. Taip ir supratau, jog Egiui geriau vežti nuo karščio iškepusią žmogieną, negu normaliai paprašius įjungti kondicionierių.
                            Jei junginejimo galimybe būtų ar aš šuo jei lydiciausi iš karščio, kad tik keleiviams būtų blogiaublogia

                            Comment


                              Kas šiuo metu geriausia yra padaryta tai nemokamas telefonas viešojo transporto klausimais.
                              kad nebūtų trugdomi vairuotojai nesąmoningais klausimais ar važiuoja ten ar dar kur kitur.
                              Tiesiog keleivis paskambina ir turi visą rūpimą informaciją.

                              Comment


                                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                                Mes nekalbam apie tai, ar "šiuo metu veikia, ar ne". Aš tikrai nenorėčiau išgirsti gražaus "pasiuntimo" ant trijų raidžių, ką pagal pastarojo postus ir galima suprasti. Taip ir supratau, jog Egiui geriau vežti nuo karščio iškepusią žmogieną, negu normaliai paprašius įjungti kondicionierių.
                                Egis jau yra pasakojęs kad žiemą visi su žieminiais rūbais turi sėdėti prie 25 laipsnių nes vairuotojui šilčiau apsirengti yra perdidelis darbas.

                                Comment


                                  Parašė bimbam Rodyti pranešimą
                                  O gal kas gali paaiškinti kodėl troleibusai per naują kontaktinį tinklą vis dar važiuoja 10km/h? Jau tikrai nemažai pakeista, bet troleibusų greitis visiškai nepadidėjo. Apmaudu žiūrėti video iš kitų valstybių kur per KT išsiskyrimus troleibusai lekia 40-50 km/h. Tai kam jį keičia jei greitis tas pats kaip prieš kelis metus?? Blogas KT? Vairuotojai nenori rizikuoti, nes laikas nespaudžia?
                                  Visa laiką prieš dyzelininkus kurie nekenčia troleibusų, nes jie "lėti", argumentas buvo kad senas KT ir tiesiog reikia jį pakeisti.
                                  Skaiciau, kad KT atnaujinamas pigiuoju budu, ir nededamos modernios kryzmes ir iesmai, per kuriuos galima vaziuoti nestabdant, o dedami patys pigiausi ir paprasciausi, technologiskai pasene elementai.

                                  Comment


                                    Tai Kaunas ir taip pirmauja prieš Vilnių, nes Kaune yra berods du (gal ir šiek tiek daugiau) radijo bangomis valdomi iešmai. Vilniuje net tokių nėra.

                                    Comment


                                      Buvo minėta,kad artimoje ateityje bus pakeista elektroninio bilieto sistema. Tai įdomu keisis visi komposteriai ir el. kortelė? Gal kas žino? Be to būtų puiku,kad transporto priemonėse būtų sumontuoti banko kortelių skaitytuvai.

                                      Comment


                                        Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
                                        Buvo minėta,kad artimoje ateityje bus pakeista elektroninio bilieto sistema. Tai įdomu keisis visi komposteriai ir el. kortelė? Gal kas žino? Be to būtų puiku,kad transporto priemonėse būtų sumontuoti banko kortelių skaitytuvai.
                                        Bus nauji komposteriai kokios bus jų galimybes nežinau.
                                        pas vairuotoja bus galima pasipildyti norimą suma el. Bilietus.
                                        Kas vazinejate matėte kad keistai šiuo metu pakabinti komposteriai, nes ten naujų komposteriu padai.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Egis jau yra pasakojęs kad žiemą visi su žieminiais rūbais turi sėdėti prie 25 laipsnių nes vairuotojui šilčiau apsirengti yra perdidelis darbas.
                                          Bet keistai jums užkliuvo būtent viešasis transportas su normalia temperatūra tai yra 22 - 28 kaip traktuoja autobusų gamintojai.
                                          kodėl kai žiema nueinama į pvz maximą ir ten žiemą būna tikrai šilta, bet daeina kad galima nusirengti. Bet viešajame transporte kažkodėl jau ne.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X