Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėl Parodos gatvės rekonstrukcijos keičiama Kauno viešojo transporto schema
    http://www.alfa.lt/straipsnis/105202...11-02-03_11-29

    Comment


      Nuotaikai pakelti, citata iš "Kauno dienos" Autrolio konferencijos:

      Klausimas:
      BLINDA
      2011-01-30 22:45
      Sveiki. Teko girdet kad del itempto darbo ir grafiko dauguma vairuotoju nesioja pampersus, nes nera net kada i tualeta nueiti? Ar tai tiesa?
      Atsakymas:
      AB "Autrolis"
      2011-02-03 09:59

      Jūsų informacija yra klaidinga ir neatitinkanti tikrovės. Nuo 2011 m. vasario 1 dienos įvesti žiemos grafikai, kurių dėka troleibusų vairuotojų darbo sąlygos dar labiau palengvintos.


      http://kauno.diena.lt/lt/portalo-svecias/ab-autrolis-56

      Comment


        Nenoriu aš čia drumsti vandens, bet jau nelaiko nervai. Kelintą rytą turiu važiuot rytinio prieš 8 os valandos piko metu į centrą iš Eigulių. Kokia situacija? A43 laikai yra visiškai netinkami, o žmonės į mikriukus netelpa, vežami stovinti.
        Ar techniškai taip jau sudėtinga paleisti keletą rytinių reisų, kurie bus maksimaliai pelningi?

        Comment


          Parašė disident Rodyti pranešimą
          Nenoriu aš čia drumsti vandens, bet jau nelaiko nervai. Kelintą rytą turiu važiuot rytinio prieš 8 os valandos piko metu į centrą iš Eigulių. Kokia situacija? A43 laikai yra visiškai netinkami, o žmonės į mikriukus netelpa, vežami stovinti.
          Ar techniškai taip jau sudėtinga paleisti keletą rytinių reisų, kurie bus maksimaliai pelningi?
          O ko čia nervintis? Lyg anksčiau taip nebuvo... Tokia situacija yra jau nemažai metų.
          Kalbant apie keletą papildomų rytinių A43 reisų, reikėtų iškart galvoti apie tris dalykus:
          1. Kad tie reisai būtų pelningi, reikėtų organizuoti sutrumpinta trasa Islandijos pl. - Gelež. stotis;
          2. Pridėjus tuos kelis rytinius reisus, reikia pagalvoti apie tai, ką toliau veiks tie vairuotojai. Jie turi dirbti visą dieną, o to pasiūlyti negalime. Vienintelis variantas - paleisti rezervinį vieną arba du autobusus. Tada reikėtų didinti rezervinių autobusų skaičių Islandijos pl. galiniame punkte;
          3. Net ir padarius kelis papildomus reisus, jie nebus sausakimši, nes autobusai nepajėgūs važiuoti tokiu greičiu, kaip ir mikroautobusai toje atkarpoje važinėja.

          O šiaip, sprendimo variantas: nuo Sukilėlių pr. arba Klinikų iki st. „Utenos g." arba „Dovydaičio g." pavažiuoti tinkamu transportu ir po to perlipti.

          D.d. iš Islandijos pl. galėtų išvykti papildomi reisai: 6:35 7:32, o esamą reisą iš Kauno pieno st. reikėtų ankstinti 10 min. ir išvyktų ne 6:22, bet 6:12.
          Šiems dviems reisams aptarnauti užtektų 1 autobuso.
          Paskutinis taisė Ametistas; 2011.02.08, 10:12.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Nuo vakar pradėjo važinėti reguliarus maršrutas į Ledos kapines:
            Nuo šiandienos pakoreguota trasa ir kitu tvarkaraščiu kursuoja Kauno rajono 101-ojo maršruto autobusai. Dalimi reisų jie rieda maršrutu Kauno pilis - Užliedžiai, o kiti reisai vykdomi iki Ledos kapinių, važiuojant pro Vijūkus.

            Keičiasi trasa nuo stotelių „Mosėdžio g." (Kauno mieste) iki „Giraitės paštas" (Kauno rajone) - autobusai važiuoja Žemaičių pl., Kuršių g., Pušų g., Klevų g., Liepų g., Kaštonų g., Topolių g., toliau link Užliedžių - Akacijų g. ir rajoniniu keliu, o link Ledos kapinių - Kaštonų ir Liucijanavos gatvėmis.

            Pakeistomis trasomis ir atnaujintu tvarkaraščiu autobusai pradėjo važiuoti nuo šiandien. Kauno rajono tvarkaraščiai internete http://marsrutai.lt/kaunoraj
            http://entuziastai.marsrutai.lt/2011...karasciai.aspx
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Apie elektroninio bilieto problemas – Druskininkuose

              Sėkmingiausiai elektroninio bilieto sistema veikia Kaune. Čia keleiviai gali naudotis ir vienkartiniais, ir terminuotais elektroniniais bilietais, stotelėse veikia švieslentės. „Popierinių vienkartinių bilietų mieste kol kas neketiname atsisakyti drastiškai, neatsižvelgdami į keleivių poreikius. Ketiname diegti keleivių įlipimą pro priekines duris, kad kiekvienas įlipęs privalėtų priglausti elektroninio bilieto kortelę prie aparato. Tuomet turėtume tikslią keleivių srautų apskaitą, galėtume geriau planuoti autobusų bei troleibusų maršrutus mieste“, - kalbėjo Kauno miesto savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras.
              Šaltinis: http://www.ebus.lt/keleivinio-transp...ininkuose.html
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                Apie elektroninio bilieto problemas – Druskininkuose



                Šaltinis: http://www.ebus.lt/keleivinio-transp...ininkuose.html
                O prie ko čia Kauno VT?
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  O prie ko čia Kauno VT?
                  Nematai citatos? Ar zinias apie Kauno VT galima kelti tik jei jos buvo issakytos butent Kaune?

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Nematai citatos? Ar zinias apie Kauno VT galima kelti tik jei jos buvo issakytos butent Kaune?
                    Paskaityk straipsnį, ten apie Kauną labai mažai parašyta, manau nuorodą reikėjo įkelti e. bilieto temoje.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Taip, straipsnis apie e.bilietą, tačiau man įdomesnė pasirodė mintis apie įlipimą pro priekinės duris Kaune. Jei neklystu, apie norą šią tvarką įvesti Kaune dar nebuvo atvirai kalbėta.
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        Parašė disident Rodyti pranešimą
                        Nenoriu aš čia drumsti vandens, bet jau nelaiko nervai. Kelintą rytą turiu važiuot rytinio prieš 8 os valandos piko metu į centrą iš Eigulių. Kokia situacija? A43 laikai yra visiškai netinkami, o žmonės į mikriukus netelpa, vežami stovinti.
                        Ar techniškai taip jau sudėtinga paleisti keletą rytinių reisų, kurie bus maksimaliai pelningi?
                        Dar viena priežastis, dėl kurios būtų reikalingas 43A, tik su keliais ilgesniais reisais.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                          Taip, straipsnis apie e.bilietą, tačiau man įdomesnė pasirodė mintis apie įlipimą pro priekinės duris Kaune. Jei neklystu, apie norą šią tvarką įvesti Kaune dar nebuvo atvirai kalbėta.
                          Tai kad kalbėta... Apie tai nedrąsiai svarstoma jau daugiau nei pusmetį.
                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Dar viena priežastis, dėl kurios būtų reikalingas 43A, tik su keliais ilgesniais reisais.
                          Trumpesniais.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Kažkokia nauja mada atsirado troleibusuose, lekia, lekia maršrutu, prilekia prie kokios stotelės, pastovi stotelėje su uždarytomis durimis, kokias 10 sekundžių, paskui jas atidaro, sulipa visi keleiviai, dar palaiko atviras visas duris, kokias 30 sekundžių, jas uždaro ir vėl lekia, gal ir gerai laikytis taip grafiko, jei skubat. Bet kažkas, kas sudarinėja grafikus neatsižvelgia, kad dieną maršrutą galima ir greičiau pralėkti. Bei reiktų trumpinti maršruto įveikimo laiką. O kartą teko sutikti tokį "šumacherį", kuris grafika lenkė visomis 3min .
                            O soliaryje troleibuse kažkuriame mačiau, kad plastmasę, kuri yra tarp langų ir gamykloje buvo pritvirtinta ant kažkokių lipdukų, lietuviai sugalvojo prisukti varžtais skirtais gipso profiliams susukti Negi neatrado, kokio civilizuoto metodo šiai problemai spręsti.
                            Paskutinis taisė kempas; 2011.02.12, 18:45.

                            Comment


                              Parašė kempas Rodyti pranešimą
                              Kažkokia nauja mada atsirado troleibusuose, lekia, lekia maršrutu, prilekia prie kokios stotelės, pastovi stotelėje su uždarytomis durimis, kokias 10 sekundžių, paskui jas atidaro, sulipa visi keleiviai, dar palaiko atviras visas duris, kokias 30 sekundžių, jas uždaro ir vėl lekia, gal ir gerai laikytis taip grafiko, jei skubat.
                              Cia kazkas nesueina - as isivaziduoju lekt reika kai atsilieki, o kam lekt ir paskui degint laika stoteleje? Juk jei vaziuosi leciau nereikes tu 10 ir 30 sekundziu is tavo pavyzdio.

                              Comment


                                aš 12 maršrutu važinėju, gal maršruto laikai išsiderina per tokį atstumą, nežinau, gal kas žinot galėtų paaiškinti, kaip čia taip yra.

                                Comment


                                  Parašė Scania
                                  Skaičiau kažkur kad Kauno autobusai pirks DAF autobusus, gal kas turit tikslesnės informacijos, ar jau jie atvežti į Kauną?

                                  http://www.youtube.com/user/MrScania657
                                  Mano darytos video.
                                  Pagal straipsnį VT entuziastų puslapyje, šitie 15 autobusų bus atgabenti į Kauną šį mėnesį.

                                  Comment


                                    Kovo mėnesį į Kauno gatves išvažiuos naujai įsigyti autobusai

                                    http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...tobusai-334688

                                    entuziastai.marsrutai.lt - viešojo transporto entuziastai
                                    www.maršrutai.lt - eismo tvarkaraščiai

                                    Comment


                                      Tikrai geri autobusai. Labai džiūgų kad jie važinės Kauno gatvėmis. "Scania's" būtina keisti, nes jie tik nuostolį neša ir terše orą. Teko neperseniausei jame važiuoti, tai galima sakyti kad dujų kamera, teko kvepuoti variklio išmestais nuodais.
                                      Paskutinis taisė Boutsen; 2011.02.25, 09:36.

                                      Comment


                                        Mačiau juos Klaipėdoje, pakeliui iš Tarptautinės jūrų perkėlos. Nesustojau nufotografuoti, o atgal važiuodamas stovinčių šalikelėje jau nebeužtikau.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Šiaip tokių autobusų, kurių yra nuotraukos straipsnyje ta įmonė turėjo tik 10. Kiti 5 ko gero ne tokie patys bus.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X