Galbūt galit pasidalinti visų tvarkaraščių nuotrauka (ar skanu) iš tos dienos laikraščio?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Būtinai pasidalinsiu, bet viso tvarkaraščio iškart įdėti neišeina, nes nieko nesimato. Įdėsiu dalimis.Parašė Mettal Rodyti pranešimąGalbūt galit pasidalinti visų tvarkaraščių nuotrauka (ar skanu) iš tos dienos laikraščio?
Comment
-
Sunku atsakyt, visgi manau, kad dalis visgi persėdo. Kiek dabar matau, dabartiniai Kautros mikrobai pilni nelabai važinėja, ko ne pasakytum apie buvusius legendinius 30, 24, 42, 97, 99Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai, kad tie, kas naudojosi mikrobais ir taip mašinų neturėjo. Pagalvinis persėdimas į automobilius įvyko kur kas anksčiau.
Comment
-
Galima butu ginčytis bet tingiu. Esu mates ne karta prieš/po darbo 55 su stovinčiais keleiveis. Taip pat 51 pilna.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąSunku atsakyt, visgi manau, kad dalis visgi persėdo. Kiek dabar matau, dabartiniai Kautros mikrobai pilni nelabai važinėja, ko ne pasakytum apie buvusius legendinius 30, 24, 42, 97, 99Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Esu matęs ir aš, bet esu matęs ir piko metu su 3-4keleiviais. Neskaitant retesnio kursavimo, nei prieš tai buvusių. O mašinų gatvėse pastebimai padaugėjo.Parašė rytis001 Rodyti pranešimąGalima butu ginčytis bet tingiu. Esu mates ne karta prieš/po darbo 55 su stovinčiais keleiveis. Taip pat 51 pilna.
Comment
-
Iš kur duomenys, kad padaugėjo? Iš akies žiūrint tai sumažėjo - bent jau kamščių. Net nepamenu kada kokiam pakliuvęs buvau...Parašė Garbanius Rodyti pranešimąEsu matęs ir aš, bet esu matęs ir piko metu su 3-4keleiviais. Neskaitant retesnio kursavimo, nei prieš tai buvusių. O mašinų gatvėse pastebimai padaugėjo.
Comment
-
Na kartais tenka nuo Romainių iki Klinikų ir atgal pavažinėt, tai mano pusėje labai smarkiai padaugėjo.Parašė evil Rodyti pranešimąIš kur duomenys, kad padaugėjo? Iš akies žiūrint tai sumažėjo - bent jau kamščių. Net nepamenu kada kokiam pakliuvęs buvau...
Comment
-
Tai labai subjektyvu. Nemanau, kad kas nors objektyviai ima ir skaičiuoja, todėl vienam atrodo, jog mažėja, o kitam, kad didėja. Realiai manau, kad nedidėja, o tik persiskirsto srautai. Iš mano pusės žiūrint tai eismas sumažėjo, bet tą turbūt nulėmė atidaryta Savanorių įkalnė. Romainiuose gal padaugėjo, nes ten link plečiasi miestas.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa kartais tenka nuo Romainių iki Klinikų ir atgal pavažinėt, tai mano pusėje labai smarkiai padaugėjo.
Kas liečia viešąjį transportą Kaune tai pokyčius matau į gerą pusę. Šiemet netgi įsigyjau miestiečio kortelę ir dažniau iš automobilio persėdu į viešąjį transportą. Nes man jis tapo patrauklesnis. Dar jei taksi Kaune būtų civilizuotas išvis atsisakyčiau autombilio.
Comment
-
Na, Neries krantinėje ir Nuokalnės gatvėje tikrai nebūdavo tiek automobilių. Kolegos tą patį sako. Ką kiti galvoja?Parašė evil Rodyti pranešimąTai labai subjektyvu. Nemanau, kad kas nors objektyviai ima ir skaičiuoja, todėl vienam atrodo, jog mažėja, o kitam, kad didėja. Realiai manau, kad nedidėja, o tik persiskirsto srautai. Iš mano pusės žiūrint tai eismas sumažėjo, bet tą turbūt nulėmė atidaryta Savanorių įkalnė. Romainiuose gal padaugėjo, nes ten link plečiasi miestas.
Kas liečia viešąjį transportą Kaune tai pokyčius matau į gerą pusę. Šiemet netgi įsigyjau miestiečio kortelę ir dažniau iš automobilio persėdu į viešąjį transportą. Nes man jis tapo patrauklesnis. Dar jei taksi Kaune būtų civilizuotas išvis atsisakyčiau autombilio.
Comment
-
Kolegai Garbaniui visiškai pritariu. Automobilių Kauno mieste kaip mat padaugėjo panaikinus "mikrobus". Tiems kam nepatinka , galit patys mėginti sėsti į auto ir stovėti kamščiuose tokiuose - kurių nebuvo , vistiek kelionės tikslą pasieksit greičiau ir ekonomiškiau (jei dyzelis(. Pvž.pastoviai užsikemša Karaliaus Mindaugo pr. nuo Aleksoto tilto ir vieno didžiausio prekybos centro pusės , bei aplinkinės gatvės(nenoriu reklamuoti jo) sukant į Vilniaus , Birštono gatves. Ir apskritai piko valandomis automobilių yra belekiek daug. Aš asmeniškai po Kauną ir jo rajoną su auto per savaitę prasuku ~1000 km , viešasis transportas yra labai nepatogus , dažnai tenka važinėti į Kauno raj. , be mašinos man būtų prapultis.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa, Neries krantinėje ir Nuokalnės gatvėje tikrai nebūdavo tiek automobilių. Kolegos tą patį sako. Ką kiti galvoja?Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Garbaniau , tavo minėtų "buvusių" mikriukų intervalai buvo labai patogūs kiekvienamParašė Garbanius Rodyti pranešimąSunku atsakyt, visgi manau, kad dalis visgi persėdo. Kiek dabar matau, dabartiniai Kautros mikrobai pilni nelabai važinėja, ko ne pasakytum apie buvusius legendinius 30, 24, 42, 97, 99
Kautros busams toli iki šio reikalo.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Tai va, o kur tie žmonės dingo? Man tai akivaizduParašė Mantukas05 Rodyti pranešimąGarbaniau , tavo minėtų "buvusių" mikriukų intervalai buvo labai patogūs kiekvienam
Kautros busams toli iki šio reikalo.
Comment
-
Ne tau vienam jie dingoParašė Garbanius Rodyti pranešimąTai va, o kur tie žmonės dingo? Man tai akivaizdu
Akivaizdu tai , kad jie jau sėdi savo automobiliuose 
Taip susidaro kamščiai ir kiti nepatogumai. Kažkada rodžiau savo priešišką poziciją čia forume dėl mikriukų naikinimo, bet prieš malūną nepapusi jug...
Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Kad juos apkarpė aišku labai gerai. Mano nuomonę reikėjo tuometinius maršrutus pratesti 3metam, o paskui išspirti lauk. Aišku autobusų ir troleibusų kiekį atitinkamai padidinus palaipsniui. Dabar gavosi, kad tiek mikriukai tiek autobusai su troleibusais nepakankamai dažnai kursuoja, kad įtiktų daliai keleivių, kuriem ne problema nusipirkti ir išlaikyti privatų automobilį.
Comment
-
Manau trolikų ir autobusų kiekį reikėjo didinti ,ar apie tai pagalvoti prieš mikrobų naikinimą , bei dažninant jų(trolikų , autobūsų) intervalus. Man asmeniškai naudotis VT nėra patogu.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKad juos apkarpė aišku labai gerai. Mano nuomonę reikėjo tuometinius maršrutus pratesti 3metam, o paskui išspirti lauk. Aišku autobusų ir troleibusų kiekį atitinkamai padidinus palaipsniui. Dabar gavosi, kad tiek mikriukai tiek autobusai su troleibusais nepakankamai dažnai kursuoja, kad įtiktų daliai keleivių, kuriem ne problema nusipirkti ir išlaikyti privatų automobilį.
Vien dėl ir intervalų , bei saugumo , bei kelionės laiko.
Dėl auto , jug skelbimuose galima už ~300 eur pasiimti kokį tai dyzeliuką , kuris turi tech.apžiūrą 2 metam , mieste valgo ~ 6 dyzelio 100 km , tai jug ir pigiau važiuoti , bei patogiau , štai ta realybė
aišku reik mokėt ieškoti
Neskubėk ir nespėsi.
Comment


Comment