Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
    neliks 5 maršruto kaip ir 4 maršruto atsiras 6 troleibusas Draugystės g. - Panemunė.
    O pasirodo gryš 6 maršrutas , bet ne iki Partizanų g. žiedo.
    Neskubėk ir nespėsi.

    Comment


      Iš kur jie troleibusus trauks?

      Comment


        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
        Iš kur jie troleibusus trauks?
        nes 8 nebus tada nes dubliuoja 17 ir 17G

        Comment


          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
          jonavos gatveje išvis keleivių nėra tik ryte mokinių keletas ir po pamokų manau pilnai užtenka esamų 13 ir 20.
          Kam tada išvis reikėjo ten 4 pratęst?

          Comment


            jeigu nuims 8 troleibusą įdomu ar dažnis 10 troleibusą? kartais reikia patekti iš krėvės pr. į taikos pr arba savanorių pr. arba atvirkščiai, tenka pasinaudoti šių troleibusų paslaugomis. Aišku galima eiti pėstute iš taikos pr į krėvės pr. bet kai reikia greitai, važiavimas su persėdimu būna pati geriausia išeitis. arba tarkim žmonės gyvenantys ties pasimatymu (krėvės pr.) krėvės pr stotelė) galėtų su 10 troleibusu pavažiavę iki taikos persėsti į 17g arba 17. aišku reikia suderinamumo.

            Comment


              Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
              Kam tada išvis reikėjo ten 4 pratęst?
              Isireikalavo turbūt VDU univeras. Aš apkarpyčiau ir daugiau tokių oro vežiojimo maršrutų, kurie neša žiaurų nuostolį, o kitas transportas pravažiuoja visai netoli.

              Comment


                Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
                Kam tada išvis reikėjo ten 4 pratęst?
                VDU prašymu. Ten dabar yra 2 VDU fakultetai: http://www.vdu.lt/lt/du-vdu-fakultet...nauja-pastata/
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
                  jeigu nuims 8 troleibusą įdomu ar dažnis 10 troleibusą? kartais reikia patekti iš krėvės pr. į taikos pr arba savanorių pr. arba atvirkščiai, tenka pasinaudoti šių troleibusų paslaugomis. Aišku galima eiti pėstute iš taikos pr į krėvės pr. bet kai reikia greitai, važiavimas su persėdimu būna pati geriausia išeitis. arba tarkim žmonės gyvenantys ties pasimatymu (krėvės pr.) krėvės pr stotelė) galėtų su 10 troleibusu pavažiavę iki taikos persėsti į 17g arba 17. aišku reikia suderinamumo.
                  Kad greičiau nueisi peškom, nei lauksi to T8

                  Comment


                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                    VDU prašymu. Ten dabar yra 2 VDU fakultetai: http://www.vdu.lt/lt/du-vdu-fakultet...nauja-pastata/
                    Na taip, bet, kad ten sąlyginai netoli Kauno pilis, kas labai tingi eiti gali ir palaukt 13 ir 20

                    Comment


                      Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
                      jeigu nuims 8 troleibusą įdomu ar dažnis 10 troleibusą? kartais reikia patekti iš krėvės pr. į taikos pr arba savanorių pr. arba atvirkščiai, tenka pasinaudoti šių troleibusų paslaugomis. Aišku galima eiti pėstute iš taikos pr į krėvės pr. bet kai reikia greitai, važiavimas su persėdimu būna pati geriausia išeitis. arba tarkim žmonės gyvenantys ties pasimatymu (krėvės pr.) krėvės pr stotelė) galėtų su 10 troleibusu pavažiavę iki taikos persėsti į 17g arba 17. aišku reikia suderinamumo.
                      Iš kur trauks troleibusų 10-o dažninimui?

                      Comment


                        Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
                        Iš kur trauks troleibusų 10-o dažninimui?
                        Gal nedažnins, trasos ilgumas praktiškai tas pats ar iki Kauno pilies ar iki Varnių g., gal netgi trumpesnis.

                        Comment


                          Tokiu būdu KT Nuokalnės g. taps nebereikalingas, nes mano manymu dabartinė T10 maršruto trasa yra ideali ir perveža sąlyginai daug keleivių. Būtų neracionalu T10 paleist į Varnių g., nes tuomet iš esmės gautųsi tas pats T8 (tik be užsukimo į Draugystės g.)

                          Comment


                            Parašė Gintaras663
                            T8 kaip tik prvaloma palikti nes jis darbo diena labai stipriai apkrautas, va 17 su 17G reikia naikint nes lyginant srautus jie yra mažesni už 8 troleibuso ir daugiau atiperka nes troleibusų kilometro kainą daug mažesnė už autobusų .
                            Kas tada važiuotų Elektrėnų gatve panaikinus 17?
                            O srautai 17, 17G ir 36 padidėtų panaikinus T8. Ir į Šilainius troleibusai juk neveža
                            Paskutinis taisė Valius Kedainietis; 2015.10.06, 22:33.

                            Comment


                              Nutiesus liniją į Šilainius išvis galima būtų visą maršrutų tinklą pertvarkyt, bet yra kaip yra. Beje, T8 naikinimas bent kažkiek savaitgaliais pagerins susisiekimą Šilainiams, nes vietoj jo kažkas turės važiuot (greičiausiai 36)

                              Comment


                                Įdomu, kiek dabar 8 troleibusų maršrutui aptarnauti yra skiriama troleibusų? Galbūt būtų galima retinti 8 maršrutą (dalį troleibusų perleidžiant 6 maršrutui + dar 1 kokį sukrapštyti)? Nes šiaip dabartinio 8 maršruto kursavimo dažnio + jei prisidės 6 maršrutas, Draugystės g. bus per daug transporto + juk yra 17,17G, 33,
                                36, 6 autobusai
                                Paskutinis taisė Almo; 2015.10.06, 23:44.

                                Comment


                                  Parašė Almo Rodyti pranešimą
                                  Įdomu, kiek dabar 8 troleibusų maršrutui aptarnauti yra skiriama troleibusų? Galbūt būtų galima retinti 8 maršrutą (dalį troleibusų perleidžiant 6 maršrutui + dar 1 kokį sukrapštyti)? Nes šiaip dabartinio 8 maršruto kursavimo dažnio + jei prisidės 6 maršrutas, Draugystės g. bus per daug transporto + juk yra 17,17G, 36, 6 autobusai
                                  8 maršrute darbo dienomis dirba 5 troleibusai, savaitgaliais 4. Tai, kad ir pridėjus vieną išeitų nei šis nei tas: po 3 troleibusus maršrute. Kokie būtų intervalai?

                                  Comment


                                    Parašė Gintaras663
                                    T8 kaip tik prvaloma palikti nes jis darbo diena labai stipriai apkrautas, va 17 su 17G reikia naikint nes lyginant srautus jie yra mažesni už 8 troleibuso ir daugiau atiperka nes troleibusų kilometro kainą daug mažesnė už autobusų .
                                    jeigu žiūrėti tik į naudojamą kuro tipą taip troleibuso savikaina mažesnė bet pridedant pastočių išlaikymo kainas kurios palaiko nuolatinę įtampą lygtais 600V, linijų išlaikymo kainas, nuolat keičiamas "ūsų anglies tas dalis kur į laidus braukias", viską sudėjus visgi troleibuso savikaina gaunas didesnė už autobuso.
                                    Paskutinis taisė egiscrypth; 2015.10.07, 03:31.

                                    Comment


                                      Parašė Gintaras663
                                      Kaip visad ekologiška transporta keis dyzeliai.... Galėjo ir nuties tinklą į Šilniaius 1994m , buvo projektas , tik atgavus nepriklausomybe viskas dingo. o tinklą nutiest į Šilainius lengvai galimą.
                                      buvo rašyta kad tinklą ties tik tada kai pertvarkys milikonių kalną į 4 juostų kelią.

                                      Comment


                                        Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
                                        8 maršrute darbo dienomis dirba 5 troleibusai, savaitgaliais 4. Tai, kad ir pridėjus vieną išeitų nei šis nei tas: po 3 troleibusus maršrute. Kokie būtų intervalai?
                                        Na, tas tiesa. Kai nėra troleibusų rezervo, nieko daug čia neprigalvosi. Teks susitaikyti, jog KT Nuokalnės g. nebeliks (nebent kažką kitą sugalvos). Plius prailgėjus 1 ir 4 troleibusų maršrutų trasoms, jiems irgi reiks papildomų troleibusų, kad išlaikyti intervalą. Prie to paties noriu paklausti, kur pradingo Solaris Trollino 018, kad jau daugiau negu pusę metų nesirodo gatvėse?
                                        Paskutinis taisė Almo; 2015.10.07, 08:44.

                                        Comment


                                          Parašė Gintaras663
                                          visiškas MELAS troleibusas per visą pamainą išnaudoja elektros už maždaug 30 eurų o autobusas dyzelinism išnauodja kuro mazdaug už 80-160 eurų prikluso nuo TP , ka jau kalbėti apie remonto išlaidas apie 80% gedimų troleibusus pataiso vietoje , nereikia tempti i parką , o autobusus atvirksčiai nes būna dažniausiai variklio bėdos . Dėja kad ir sudėjus visus išvardintus tavo dalykus angliukus ir t.t. nesigaus daugiau už autobusų išnaudojamą kurą per dieną, .
                                          Vilniaus mieste troleibusų 1km savikaina (2014m) yra 5.71 lt/km, autobusų 4.96lt/km. Skaičiuojant tik kuro kainas, dyzelinių autobusų savikaina 1.58 Lt/km, dujinių - 0.81 Lt/km, elektros - 0.71 Lt/km (pagal nurodytą dyzelino kaina, sumos su PVM). Palyginimui, už 40 ir 56 maršrutą meteorit turui mokama 4.34 Lt/km be PVM, kas su PVM yra 4.73 Lt/km. Visa informacija paimta iš VVT metinio pranešimo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X