Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Elis Rodyti pranešimą
    3. Jeigu būtų įrengtas apsisukimas Šiaurės pr. stotelėje, tai kam išvis Ašigalio g. reikalinga troleibusų linija? Tiesiog kirpt T13 ir T14 iki Šiaurės pr. stotelės ir viskas. Pro Ašigalio g. galima būtų nukreipt A19, nors nuo ten ir taip netoli paeit iki Šiaurės pr.
    4. T4 turi didesnę dubliavimosi problemą su A43, negu su T1. Tačiau A43 daug kur yra labai reikalingas. Į Vokiečių g. pratęsus kokį maršrutą nuo Stoties, pro Žeimenos g. A20, Šiaurės pr. atkarpoje nuo S.Žukausko g. iki Savanorių pr. sukūrus maršrutą, identišką A29-am iki 2005 m., o A17 paleidus savaitgaliais sutrumpinta trasa iki Biruliškių būtų galima mąstyt apie A43 naikinimą. Tada T4 būtų rentabilus. Išvis ta troleibusų eismo schema po K.Petrausko g. linijos atidarymo debiliška, kažką žadėjo, kad po Naujųjų turėjo įrengti įsukimą iš K.Donelaičio g. į Parodos g. ir paleist T2 abiejom kryptim ta pačia trasa, bet pažadai liko pažadais. Pagalvokite ir apie tos linijos pilną išnaudojimą, o ne 2 tušti, kitus dubliuojantys maršrutai.
    3. Bėda, kad tiek T13, tiek T14 yra žiediniai ir jiems po reiso turi būti gana daug laiko tiek vairuotojo poilsiui, tiek grafiko išsilyginimui. Ašigalio g. užtektų tik 2 TP vietos, kai šiuose maršrutuose troleibusų kiekis yra labai didelis. Ne pietų metu gal ir kaip nors, bet pietų metu..? Kol kas siūlymo tekstas dar negalutinis, jį būtų gerai pakoreguoti, nes trūksta aiškumo dėl minėto apsisukimo Ašigalio ir T11/13/14 trasų korekcijų. Reikia daugiau aiškumo, kad taip arba taip, arba kaip nors sumodeliavus iš abiejų variantų.
    4. Geras pastebėjimas, apsvarstysime. Dėl T2 sutinku - verta įtraukti.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
      3. Bėda, kad tiek T13, tiek T14 yra žiediniai ir jiems po reiso turi būti gana daug laiko tiek vairuotojo poilsiui, tiek grafiko išsilyginimui. Ašigalio g. užtektų tik 2 TP vietos, kai šiuose maršrutuose troleibusų kiekis yra labai didelis. Ne pietų metu gal ir kaip nors, bet pietų metu..? Kol kas siūlymo tekstas dar negalutinis, jį būtų gerai pakoreguoti, nes trūksta aiškumo dėl minėto apsisukimo Ašigalio ir T11/13/14 trasų korekcijų. Reikia daugiau aiškumo, kad taip arba taip, arba kaip nors sumodeliavus iš abiejų variantų.
      Tokiu atveju lieka T11 nukreipimo pro Ašigalio g. variantas, bet tada kodėl ten reikia T13 ir T14, nors ir važiuojančių skirtingomis kryptimis, jeigu ten jau būtų T11? Netgi 191 reisas tokiai gatvei yra tikrai per daug. Tiesiog T13 ir T14 galima leist tiesiai nuo S.Žukausko g. į Islandijos pl.

      Comment


        Parašė Elis Rodyti pranešimą
        Įdomūs pasiūlymai. Pateiksiu porą savo:
        1. Stotelės pagal pareikalavimą galėtų būti: Dainų slėnis, Viadukas, Nuokalnės g., Jonavos g. Kokiose dar stotelėse maži keleivių srautai?
        2. 18m troleibusus galima pirkt ir naudotus, tačiau 12m reikia naujų. Surinkinėjimo vietoje idėja irgi nebloga, bet su kuo tai apsiimti? Škodos arba Solariai būtų geriausias variantas, bet viskas atsiremia į kainą. Tokiu atveju galima apsiimt su MAZ(kaip Vilnius bandė), BKM arba Bogdanais.
        3. Jeigu būtų įrengtas apsisukimas Šiaurės pr. stotelėje, tai kam išvis Ašigalio g. reikalinga troleibusų linija? Tiesiog kirpt T13 ir T14 iki Šiaurės pr. stotelės ir viskas. Pro Ašigalio g. galima būtų nukreipt A19, nors nuo ten ir taip netoli paeit iki Šiaurės pr.
        4. T4 turi didesnę dubliavimosi problemą su A43, negu su T1. Tačiau A43 daug kur yra labai reikalingas. Į Vokiečių g. pratęsus kokį maršrutą nuo Stoties, pro Žeimenos g. A20, Šiaurės pr. atkarpoje nuo S.Žukausko g. iki Savanorių pr. sukūrus maršrutą, identišką A29-am iki 2005 m., o A17 paleidus savaitgaliais sutrumpinta trasa iki Biruliškių būtų galima mąstyt apie A43 naikinimą. Tada T4 būtų rentabilus. Išvis ta troleibusų eismo schema po K.Petrausko g. linijos atidarymo debiliška, kažką žadėjo, kad po Naujųjų turėjo įrengti įsukimą iš K.Donelaičio g. į Parodos g. ir paleist T2 abiejom kryptim ta pačia trasa, bet pažadai liko pažadais. Pagalvokite ir apie tos linijos pilną išnaudojimą, o ne 2 tušti, kitus dubliuojantys maršrutai.
        43 maršrutas nebus naikinamas nes jis po panemunės tilto atidarymo važiuos į Vičiūnus o 4 maršrutas panaikintas.

        Comment


          Parašė Elis Rodyti pranešimą
          bet tada kodėl ten reikia T13 ir T14, nors ir važiuojančių skirtingomis kryptimis, jeigu ten jau būtų T11?
          Dėl Šiaurės pr esančių stotelių, kuriose į T13/14 įlipa daug keleivių. Negalime iš jų atimti.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
            43 maršrutas nebus naikinamas nes jis po panemunės tilto atidarymo važiuos į Vičiūnus o 4 maršrutas panaikintas.
            Teisingas pastebėjimas. Tik pataisysiu, kad būtų aiškiau - ne nebus, bet nebūtų.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
              Dėl Šiaurės pr esančių stotelių, kuriose į T13/14 įlipa daug keleivių. Negalime iš jų atimti.
              Iš tų stotelių būtų galima patekt beveik bet kur, kur dabar važiuoja T13/14. Į Savanorius važiuotų mano siūlomas T11, o nuo Utenos g. ir T1. Į Centrą variantų išvis labai daug: T1, T2, T4, dalinai T11, A3, dalinai A20, A43(jeigu būtų įgyvendintas mano siūlymas naikint A43, tada tas maršrutas Stotis-Šiaurės pr.).

              O dėl A43- netikiu, kad A4 po Panemunės tilto atidarymo gali būti naikinamas, nes tada nieko nebelieka Piliakalnio g. ir Jiesioje. Nebent būtų ten paliktas koks kitas maršrutas, bet geriau būtų palikt A4, tada A43 panaikinimui šios kliūties nebelieka.

              Comment


                Dėl tavo siūlomu 13 ir 14 keitimų nesutinku, keleivių srautas 14ame pagrinde važiuoja iš Šiaurės pr link Pakrasčio g, Turgavietės , Geležinkelio stoties. Butent taip srautas juda link šių taškų, žinoma varidiju pagrindinį. Kaip ir 13T srautas iš Eigulių važiuoja link Kalniečių poliklinikos , Aklųjų, Laisvės al. ir Geležinkelio stoties. Todėl šiuos maršrutus tikslina trumpint iki Šiaurės pr , nežinau , ar po NORFOS pastatymo bus išlikęs buvęs autobusų apsisukimo žiedas. Jei ne , tai tokus dalykus galima tiesiog pamiršt apie trumpinima nes kaip kažkada egiscrypth minėjo pradėjus statybas norfos buvo pertvarkyta gatvė ir autobusai negalėjo normaliai apsisukti.
                O dėl 4 ir tai logiškai mastant aišku kad jis bus naikinamas ir Piliakalnio gatve važiuos tik 3 autobusas . Gi 4 autobusas laikinas , ir 43 autobusas važiuos per Smetonos al kur keleivių srautas nemažas. O dėl 5 neaišku nes jam pradėjus kursuoti yra nemaža dalis žmonių kuri iš Panemunės pradėjo važiuot į Petrašiunus ir ten persėda į troleibusus.
                Paskutinis taisė Gintaras663; 2015.08.18, 14:06.

                Comment


                  Įdomu ir dėl klinikų , jug ten žiedas. Visą gyvenimą jis ten buvo ir kad nesaugu išlipt , tai taip , bet ten pastoviai taip yra ir bus. Man pačiam asmeniškai yra teke išlipt ten , kur taksi stovi. Niekas iš to tragedijos nedaro ir nedarė.
                  Neskubėk ir nespėsi.

                  Comment


                    Parašė Elis Rodyti pranešimą
                    Iš tų stotelių būtų galima patekt beveik bet kur, kur dabar važiuoja T13/14. Į Savanorius važiuotų mano siūlomas T11, o nuo Utenos g. ir T1. Į Centrą variantų išvis labai daug: T1, T2, T4, dalinai T11, A3, dalinai A20, A43(jeigu būtų įgyvendintas mano siūlymas naikint A43, tada tas maršrutas Stotis-Šiaurės pr.).
                    Yra srautas į Kovo 11 ir Baršausko. Alternatyvos srautui nėra be rytinio T14 ir vakarinio T13.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                      Yra srautas į Kovo 11 ir Baršausko. Alternatyvos srautui nėra be rytinio T14 ir vakarinio T13.
                      Galima sakyti , kad T14 - 13 yra auksiniai maršrutai.
                      Neskubėk ir nespėsi.

                      Comment


                        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                        Įdomu ir dėl klinikų , jug ten žiedas. Visą gyvenimą jis ten buvo ir kad nesaugu išlipt , tai taip , bet ten pastoviai taip yra ir bus. Man pačiam asmeniškai yra teke išlipt ten , kur taksi stovi. Niekas iš to tragedijos nedaro ir nedarė.
                        Siūlymą iki galo skaitei? Man pasirodė, kad ne. Taip pat - kalbėk už save. Tragedijos nedaro, nes kauniečiai mažai domisi VT tobulinimo galimybėmis ir yra pilietiškai pasyvūs.

                        Šiuo metu Klinikų žiede nepatogus st išdėstymas ne tik dėl saugumo, bet ir kad st padalytos ne pagal kryptis, o pagal tr.pr., kas yra nepatogu, nepraktiška ir nelogiška.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          Siūlymą iki galo skaitei? Man pasirodė, kad ne. Taip pat - kalbėk už save. Tragedijos nedaro, nes kauniečiai mažai domisi VT tobulinimo galimybėmis ir yra pilietiškai pasyvūs.

                          Šiuo metu Klinikų žiede nepatogus st išdėstymas ne tik dėl saugumo, bet ir kad st padalytos ne pagal kryptis, o pagal tr.pr., kas yra nepatogu, nepraktiška ir nelogiška.
                          Skaičiau , autobusai stoja ten kur bandeles parduoda , o trolikai centre , taksi - dar arčiau. Žmonės priprate ir jie žino kur jiem nueiti , babulytė ir ta nulėkt sugeba.. Daug metų šis reikalas vyksta.
                          Neskubėk ir nespėsi.

                          Comment


                            Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                            Skaičiau , autobusai stoja ten kur bandeles parduoda , o trolikai centre , taksi - dar arčiau. Žmonės priprate ir jie žino kur jiem nueiti , babulytė ir ta nulėkt sugeba.. Daug metų šis reikalas vyksta.
                            Dėkui, kad skaitei, domiesi ir tau rūpi Na, bet sutik - gali būti ir geriau negu kaip dabar yra? Kad pripratę - nulinis argumentas šitoje situacijoje. Įpročius, ypač gera linkme, keisti nėra sunku. Reikia tik valios, noro, ryžto padaryti aiškiau, saugiau, patogiau.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                              Dėkui, kad skaitei, domiesi ir tau rūpi Na, bet sutik - gali būti ir geriau negu kaip dabar yra? Kad pripratę - nulinis argumentas šitoje situacijoje. Įpročius, ypač gera linkme, keisti nėra sunku. Reikia tik valios, noro, ryžto padaryti aiškiau, saugiau, patogiau.
                              Atstovauji tą asociaciją kaip suprantu , tai padarykit taip , kad būtu patogu. Nes aš asmeniškai su auto kur gyvenu (ir jei visur dega žalias šviesoforas) iki klinikų per 7-8 minutes nuvažiuoju ,su autobusu , troliku ,ar mikru to niekada nebuvo ir nebus.

                              Ir čia nenulinis argumentas , čia yra teisybė.
                              Neskubėk ir nespėsi.

                              Comment


                                O nebūtų geriau kad Taksi stovėtu klinkų teritorijoje? Jug savaime aišku jei keleiviai bus tai būtent iš Klinikų. Aišku reiktu suderint viską su Klinkų valdžia. Taip dar padidėtu galimybės pačiam žiede.
                                Tuo pačiu galima būtų nenaudojama išvažiavima iš Klinikų sutvarkyti ir iškloti trinkeles , vaizdas atrodytu taip:
                                Paskutinis taisė Gintaras663; 2015.08.18, 15:05.

                                Comment


                                  Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                                  O nebūtų geriau kad Taksi stovėtu klinkų teritorijoje? Jug savaime aišku jei keleiviai bus tai būtent iš Klinikų. Aišku reiktu suderint viską su Klinkų valdžia. Taip dar padidėtu galimybės pačiam žiede.
                                  Tuo pačiu galima būtų nenaudojama išvažiavima iš Klinikų sutvarkyti ir iškloti trinkeles , vaizdas atrodytu taip:
                                  Atvaizdas
                                  Klinikų valdžiai vienodai rodo. Beto , kad ir ten taksi įrengs aikštelę , tai buvusioje ir esamoje ,kad ir šiuo metu yra ženklas draudžiama stovėti prieš taksus , bet visi vistiek ten stovi. Visi ten stovėjo ir stovės.
                                  Neskubėk ir nespėsi.

                                  Comment


                                    Viską ten galima sutvarkyti. Į klinikų teritoriją nebūtina lįsti. Tačiau miesto valdžia gali įrengti stovėjimo vietą taksi gatvėje greta, o ne VT žiede.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Viską ten galima sutvarkyti. Į klinikų teritoriją nebūtina lįsti. Tačiau miesto valdžia gali įrengti stovėjimo vietą taksi gatvėje greta, o ne VT žiede.
                                      Vat būtent , kad taksi ir stovi tame žiede. Yra šaligatvis , po to kioskeliai ir tvora , už kurios jau stovi mašinos mokančios už stovejimo vietą.
                                      Beto visos gatvės yra apmokestintos aplink klinikas.
                                      Neskubėk ir nespėsi.

                                      Comment


                                        Parašė Elis Rodyti pranešimą
                                        Iš tų stotelių būtų galima patekt beveik bet kur, kur dabar važiuoja T13/14. Į Savanorius važiuotų mano siūlomas T11, o nuo Utenos g. ir T1. Į Centrą variantų išvis labai daug: T1, T2, T4, dalinai T11, A3, dalinai A20, A43(jeigu būtų įgyvendintas mano siūlymas naikint A43, tada tas maršrutas Stotis-Šiaurės pr.).

                                        O dėl A43- netikiu, kad A4 po Panemunės tilto atidarymo gali būti naikinamas, nes tada nieko nebelieka Piliakalnio g. ir Jiesioje. Nebent būtų ten paliktas koks kitas maršrutas, bet geriau būtų palikt A4, tada A43 panaikinimui šios kliūties nebelieka.
                                        greičiausiai piliakalnio gatve važiuojantis liks 3 maršrutas su užsukimu į kreidos g. o 43 nepanaikins nes jis važiuoja per vokiečių gatvę, važiuos kaip ir seniau dviem kryptimis vokiečių gatve.

                                        Comment


                                          Internete jau paskelbti naujai organizuojamo 63-ojo autobusų maršruto tvarkaraštis pradėsiantis galioti nuo 08.24
                                          maršrutas važiuos tik darbo dienomis
                                          Važiuos normalūs 12 metrų autobusai (ne mikriukai), o autobusai važiuos ne Rasytės g., kaip buvo žadėta anksčiau, o pro Jotvingių g., į Kauno klinikinę ligoninę (buv. 2-ają ligoninę) neužsuks.

                                          http://marsrutai.info/kaunas/?a=p.fr...0&t=xhtml&l=lt

                                          Comment

                                          Working...
                                          X