Nu tai dyzelių nori ir tiek, nes tie elektrobusai pavažinėtų kol batarkės susidėvėtų o po to greičiausiai nebūtų lėšų su jais užsiimt. Verkiantys dėl KT tiesiog turėtų išsikraustyt iš miesto jeigu jiem akis infrastruktūra gadina.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
XXI amžiusParašė TheCoach Rodyti pranešimąNu tai dyzelių nori ir tiek, nes tie elektrobusai pavažinėtų kol batarkės susidėvėtų o po to greičiausiai nebūtų lėšų su jais užsiimt. Verkiantys dėl KT tiesiog turėtų išsikraustyt iš miesto jeigu jiem akis infrastruktūra gadina.
Comment
-
Ačiū, tikrai įdomus video, bet sorry, manęs neįtikino: baterijų gamyba kenkia aplinkai - na ne naujiena, ypač kai jų naudojimas toks platus, kilometražas - 500 km pakankamas, papildomos infrastruktūros ir jos priežiūros nereikia, kaip ir nereikia spec pastočių srovės mažinimui ir į nuolatinę keitimo, o kur dar vargšės vairuotojos tampančius nepaklusnius trūliko ūsus.Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
Šiaip nelabai mes čia į forumo temą, apgailėstauju, kad užvirta ši košelė.
Comment
-
Su tokiu progresyviu tamstos požiūriu tai dar konkė gatvėm kursuotų..Parašė TheCoach Rodyti pranešimąSvarbiausias aspektas kad elektrobusai sunkiai remontuojami ir brangūs, atėjus krizei visi atgultų kieman, kam ardyt infrastruktūrą kuri jau parodė kad funkcionuoja net labai baisiom salygom su transporto priemonėm kurios milijonus km susuka vien tam kad kažkam laidai nepatinka.
- 1 patinka
Comment
-
Nu jo nes matyt tamstos galvoj konkė kažkokiais būdais galėtų pervežt tiek keleivių kiek Kauno troleibusų sistema, nevaidink idioto, pats žinai kad šneki nesamones.Parašė MintiesRatas Rodyti pranešimą
Su tokiu progresyviu tamstos požiūriu tai dar konkė gatvėm kursuotų..
- 3 patinka
Comment
-
TheCoach, c'mon kam, taip agresyviai, jei žmonių nuomonė nesutampa su jūsų. Viskas prasidėjo nuo paprasto pasakymo, kad negražu troleibusų laidai, iškart pasiūlėte išsikraustyti iš miesto. Man ir soboras nepatinka, so?
Paskui, sekė jūsų mintis, kad su ebusais toli nenuvažiuosi, kas buvo paneigta pačio įkeltoja youtube nuorodoje (500 km pakankamai).
Niekaip nesuprantu ir frazės, kad krizėje ebusai sustos? Tipo jie varomi “krizine”, o troleibusai “nekrizine” elektra. Ar tuo metu, kaip tik visos baterijos susitarusios suges, o troleibusų transformatorines - ne, ir jų kabeliai nenutrūks, beigi priežiūros joms nereikės (gal turite informacijos, kiek kainuoja troleibusų infrastruktūros aptarnavimas, pasidalinkite - ačiū) .
Jei tikrai įdomi jums ši tema, galite nesunkiai susirasti nuotraukų ir istorijų apie troleibusų linijų gedimų sukeltus kamščius, kas praktiškai neįmanoma esant ebusams.
Niekas niekur nesiūlė sugriauti esamos infrastruktūros (tai jūsų susigalvojimas) - kol funkcionuoja, griauti - tikrai būtų kvaila.
Jeigu, ateityje važiuosime į Šilainius, Aleksotą ar Kauno LEZ'a troleibusu, man tikrai nebus liūdna - reiškia tiek ekonomiškai, tiek estetiškai tai geresnis variantas, o aš nesunkiai susitaikysiu, kad buvau neteisus, dėl laidų, kurie ištampyti atnaujinamų pastatų fone
.
- 1 patinka
Comment
-
Jei būtų normalūs troleibusai (su autonomine eiga), tai ir troleibusam būtų 'praktiškai neįmanoma' sukelti kamštįParašė Julijus Rodyti pranešimąJei tikrai įdomi jums ši tema, galite nesunkiai susirasti nuotraukų ir istorijų apie troleibusų linijų gedimų sukeltus kamščius, kas praktiškai neįmanoma esant ebusams.
- 1 patinka
Comment
-
Nereikia nei tos autonominės eigos, jei būtų laiku prižiūrimas ir modernizuojamas troleibusų kontaktinis tinklas, tokie gedimai būtų ne ką dažnesni, nei sugedusio vilkiko užblokuotas kelias.
P.S. Įdomu būtų sužinoti, ar troleibusų linijos į šilainius ir aleksotą nebūtų finansiškai naudingos, įvertinus tai, kad troleibusas kainuoja kelis sykius mažiau už elektrobusą, o jo resursas taipogi skiriasi kartais nuo elektrobuso.Paskutinis taisė Litch; 2021.09.17, 14:34.
- 1 patinka
Comment
-
Aš galvočiau kokius esamus autobusų maršrutus būtų galima pakeisti troleibusais.
Geriausi kandidatai atrodo 3 ir 37 maršrutai.
Atsirastų troleibusų linija Vydūno al. ir Baranausko g. Į Šilainius linija būtų nutiesta per Baltų pr., Neries kr., Linkuvos ir Panerių vienpusio eismo gatves.
Troleibusų linija galėtų atsirasti į Onkologinę ligoninę Panemunėje.
Šilainiuose, linija galėtų atsirasti Žemaičių pl., Kuršių g., Jotvingių g.
Į Šilainių ligoninę linija būtų nutiesta 3 maršruto trasa: Baltų pr., Žemgalių g., Baltijos g.
- 1 patinka
Comment
-
Tikriausiai nes troleibusai yra pigiau už batareikinius autobusus.Parašė Etransport Rodyti pranešimąKeista bet vakarų Europa vis daugiau autobusų maršrutų keičia troleibusais : Ciurichas , Pardubicė , Teplicė , Praha, Zolingenas , tai tik keletas miestų o jų yra daugiau .
- 1 patinka
Comment
-
I onkologijos neapsimoka tinklo tiesti del mazo keleiviu srauto. Ligoniu niekas nelanko, ligonius atveza is visos lietuvos automobiliais, keletas daktaru, ir retas apgyvendinimo tinklas. Netgi 54 asis vakare gasletu vaziuoti tik iki Tilto g. Jei viska troleibusais, tai kur autobusam darbo? tiesiog ilginat vaziavimo laika, uzkemsat Milikoniu kalna. siilaniams jau dabar reiktu optimizuoti autobusu eisma nes juos galima pasiekti 3. 23.27G,31,34 G,35,36,37,38,39,40,57G,63 marsrutais.Parašė PoDV Rodyti pranešimąAš galvočiau kokius esamus autobusų maršrutus būtų galima pakeisti troleibusais.
Geriausi kandidatai atrodo 3 ir 37 maršrutai.
Atsirastų troleibusų linija Vydūno al. ir Baranausko g. Į Šilainius linija būtų nutiesta per Baltų pr., Neries kr., Linkuvos ir Panerių vienpusio eismo gatves.
Troleibusų linija galėtų atsirasti į Onkologinę ligoninę Panemunėje.
Šilainiuose, linija galėtų atsirasti Žemaičių pl., Kuršių g., Jotvingių g.
Į Šilainių ligoninę linija būtų nutiesta 3 maršruto trasa: Baltų pr., Žemgalių g., Baltijos g.
Comment
-
Visa siūlymo esmė ir buvo tame, kad mažint taršius autobusus ir didinti elektra varomus troleibusus. Gi sujungė Autrolį su KA, nebereikia jiems vienam su kitu konkuruoti...Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąJei viska troleibusais, tai kur autobusam darbo?
- 2 patinka
Comment
-
Iš esmės atsimušam, kad reiktų maršrutų pertvarkos. Į Onkologinę ligoninę per Smetonos al. važiuotų privežamieji maršrutai.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
I onkologijos neapsimoka tinklo tiesti del mazo keleiviu srauto. Ligoniu niekas nelanko, ligonius atveza is visos lietuvos automobiliais, keletas daktaru, ir retas apgyvendinimo tinklas. Netgi 54 asis vakare gasletu vaziuoti tik iki Tilto g. Jei viska troleibusais, tai kur autobusam darbo? tiesiog ilginat vaziavimo laika, uzkemsat Milikoniu kalna. siilaniams jau dabar reiktu optimizuoti autobusu eisma nes juos galima pasiekti 3. 23.27G,31,34 G,35,36,37,38,39,40,57G,63 marsrutais.
Atraminiai maršrutai galėtų būti troleibusai (Galbūt nereikalinga linija Panemunėje, bet linija galėtų atsirasti į Šilainius ar net Garliavą!), o privežamieji maršrutai autobusai arba midibusai (bet ne mikrobusai).
- 2 patinka
Comment
-
Sutinku. dabar esantys 1.4 troleibusai realiai iki iki Panemunes reikalingi tik del esancios gimnazijos mokiniu kelioniu. Nuo lTilto iki Panemunes siuo metu pakankamas ir kursuojanciu autobusu 3. 43, 46. 47. 54 ,68 skaicius, Na o troleibusu trasa i Garliava, tikrai butu naudingiausias variantas ( pakankamai keleiviu, trasa lygi ) nes silainiams maziausia reiktu triju troleibusu marsrutu A23 neisvengiamas variantasParašė PoDV Rodyti pranešimą
Iš esmės atsimušam, kad reiktų maršrutų pertvarkos. Į Onkologinę ligoninę per Smetonos al. važiuotų privežamieji maršrutai.
Atraminiai maršrutai galėtų būti troleibusai (Galbūt nereikalinga linija Panemunėje, bet linija galėtų atsirasti į Šilainius ar net Garliavą!), o privežamieji maršrutai autobusai arba midibusai (bet ne mikrobusai).
- 1 patinka
Comment
-
Kad troleibusai kelis kartus ekonomiškiau nei elektriniai autobusai, ar čia Lietuva dabar turtingesnė už Šveicariją?Parašė Julijus Rodyti pranešimąIr Ąžuolyno ir Kleboniškio pakanka, bet tvarkingai prižiūtėti ir formuoti medžiai tikrai vaizdo negadina. Aš mieliau troleibusus į pensiją išleisčiau (yra elektriniai autobusai) ir suviniočiau laidus.
Nuorodos nežiūrėjau. Vilnius nusipirko 10 eksperimentinių autobusų. Puse dienos važiuoja, puse kraunasi, vadinasi reikia bent 2x didesnio parko nei dabar autobusų, kurie yra ir taip brangesni nei troleibusai. Beto žiema dar dažnai ir dyzelis keisdavo elektrobusą nes šaltu metu baterijos netraukdavo. Reikia nepamiršti ir tai, kad elektorbusam baterijas (t.y. didžiąją dalį kainos) reikės keisti po 10 metų. Dabar nesugebam ir 30 metų senumo troleibusų pakeisti (nors Kaunas sugebėjo, valio).Parašė Julijus Rodyti pranešimąPaskui, sekė jūsų mintis, kad su ebusais toli nenuvažiuosi, kas buvo paneigta pačio įkeltoja youtube nuorodoje (500 km pakankamai).
Niekaip nesuprantu ir frazės, kad krizėje ebusai sustos? Tipo jie varomi “krizine”, o troleibusai “nekrizine” elektra. Ar tuo metu, kaip tik visos baterijos susitarusios suges, o troleibusų transformatorines - ne, ir jų kabeliai nenutrūks, beigi priežiūros joms nereikės (gal turite informacijos, kiek kainuoja troleibusų infrastruktūros aptarnavimas, pasidalinkite - ačiū) .
Daug realistiškesnis variantas - ateityje laidai bus virš visų pagrindinių kelių, nes elektrofūroms bus daug ekonomiškiau išlaikyti laidų infrastruktūrą, nei baterijų pirkimus.
Tai gal tada ir Autobuso nereikia? Nes reikia skaičiuoti ne su dabartiniu dyzeliniu autobusu, o su elektriniu autobusu lyginant. Dyzeliniai greitai išnyks, jei ne pačių jėgomis tai ES privertimu.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
I onkologijos neapsimoka tinklo tiesti del mazo keleiviu srauto. Ligoniu niekas nelanko, ligonius atveza is visos lietuvos automobiliais, keletas daktaru, ir retas apgyvendinimo tinklas.
Comment
-
5 elektrinius, ne 10.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąVilnius nusipirko 10 eksperimentinių autobusų.
Comment
Comment