Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Jau yra nauji tvarkaraščiai nuo 06-14. Dingsta 5 troleibuso reisai iš Petrašiūnų į troleibusų parką (teleportuosis?), vietoje 9 ir 12 važiuos autobusai. Kaip suprantu, troleibusai negalės pravažiuoti tik viena kryptimi ir dėl to 14 su 15 važiuos kaip įprasta, o 13 ir 16 dirbs Berkhofai su autonomine eiga?
Comment
-
Na kad apskritai Kaune tvarkaraščiuose niekada nemačiau išskirto nulinių reisų žymėjimo taip aiškiai kaip Vilniuje (raudona spalva). Net kairėje pusėje viršuje, kur galima peržiūrėti visus to maršruto reisus, reisų "į parką" - nesimato. Su 5 nebent kažkokie mėlynai pažymėti reisai, tačiau likę troleibusai (apie autobusus net nekalbu) "neturi" jokių nulinių reisų.Parašė Mettal Rodyti pranešimąJau yra nauji tvarkaraščiai nuo 06-14. Dingsta 5 troleibuso reisai iš Petrašiūnų į troleibusų parką (teleportuosis?), vietoje 9 ir 12 važiuos autobusai. Kaip suprantu, troleibusai negalės pravažiuoti tik viena kryptimi ir dėl to 14 su 15 važiuos kaip įprasta, o 13 ir 16 dirbs Berkhofai su autonomine eiga?
Comment
-
Jos buvo įsigytos ne dėl, kad į maršrutą paleisti. Galvojo kad bus užsakymas po užsakymo privatiems pasivažinėjimams, nes tai išskirtinis autobusas.Parašė Mettal Rodyti pranešimąTai ir kursuos nuo kitos savaitės, kai prasidės Kovo 11-osios g. remontas. O "gyvatės" nevažiuoja greičiausiai ne vien tik dėl keleivių stokos, bet ir kuro sąnaudų. Vežėjas tikrai neleis didelio autobuso, jeigu paslaugos užsakovas mokės kaip už mikriuką.
kaip dabar ant visko taupoma tai tikiu kad 70 litrų ant 100 kilometrų yra labai daug.
Šiuo metu judanti yra tik 1 "gyvatė"
Comment
-
Tai reikėjo kažkokią reklamą daryt, kaip Linksmajam troleibusui, jis bent internete savo aprašymą ir kainas turi. Kai to nėra, užsakyti gyvates šautų į galvą nebent užkietėjusiems entuziastams.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Jos buvo įsigytos ne dėl, kad į maršrutą paleisti. Galvojo kad bus užsakymas po užsakymo privatiems pasivažinėjimams, nes tai išskirtinis autobusas.
kaip dabar ant visko taupoma tai tikiu kad 70 litrų ant 100 kilometrų yra labai daug.
Šiuo metu judanti yra tik 1 "gyvatė"
- 2 patinka
Comment
-
Nuėjus į Kauno autobusų puslapį yra numeris autobusų nuomai. Žinoma nėra atskirai kiekvieno autobuso valandos ar kilometro kainos.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Tai reikėjo kažkokią reklamą daryt, kaip Linksmajam troleibusui, jis bent internete savo aprašymą ir kainas turi. Kai to nėra, užsakyti gyvates šautų į galvą nebent užkietėjusiems entuziastams.
Comment
-
O galėtų rašyt. Ir kaip minėjo Pilaitis , reikia daugiau komunikacijos bei reklamos apie gyvatėlės nuomą.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Nuėjus į Kauno autobusų puslapį yra numeris autobusų nuomai. Žinoma nėra atskirai kiekvieno autobuso valandos ar kilometro kainos.
Comment
-
Bet įdomu kas ją nuomos, nes kai kilometras beveik 1 euras ant kuro gaunasi.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
O galėtų rašyt. Ir kaip minėjo Pilaitis , reikia daugiau komunikacijos bei reklamos apie gyvatėlės nuomą.
Comment
-
Taigi būtinai reikia gi paskaičiuoti kitų pinigus..Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Bet įdomu kas ją nuomos, nes kai kilometras beveik 1 euras ant kuro gaunasi.
Comment
-
viskas normaliai per aplinkelius piko metu su nuo 30 iki apie 1 valandos vėlavimais.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaip ten realiai veikia VT esant uždarytam Vilijampolės tiltui?
Comment
-
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...liones-1031115
Nauji komposteriai spalvotais ekranais. Tai cia tokio tipo,kurie yra naujuose troleibusuose?
Comment
-
Diskusija apie VT vairuotojų darbą Lietuvoje ir užsienyje perkelta į Viešojo transporto vairuotojų profesija
- 1 patinka
Comment
Comment