Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Tai kad šitos naujoves jau buvo žadėtos paleisti praeitais metais rugsėjo mėnesį.Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
aciu uz info! Laukiam labai dabar naujoviu
)
Comment
-
Taip, man tikrai užkliūva kaip su žiemine striuke tenka sėdėti kiekvieną ryta 25 laipsnių temperatūroje. Jums irgi užkliūtu jeigu ne tik vairuotumėte o ir naudotumėtės viešuoju transportu. Maksimoje taip pat nemalonu žiema, bet maksimoje kas 5 minutes nėra darinėjamos durys keliant skersvėjį.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Bet keistai jums užkliuvo būtent viešasis transportas su normalia temperatūra tai yra 22 - 28 kaip traktuoja autobusų gamintojai.
kodėl kai žiema nueinama į pvz maximą ir ten žiemą būna tikrai šilta, bet daeina kad galima nusirengti. Bet viešajame transporte kažkodėl jau ne.
Comment
-
būtent dėl nuolatos darinėjamų durų kondicionieriai nesugeba nieko atvėsinti, nes klimato kontrolė dėl nuolatos salono keičianšios temperatūros nieko nevėsina.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taip, man tikrai užkliūva kaip su žiemine striuke tenka sėdėti kiekvieną ryta 25 laipsnių temperatūroje. Jums irgi užkliūtu jeigu ne tik vairuotumėte o ir naudotumėtės viešuoju transportu. Maksimoje taip pat nemalonu žiema, bet maksimoje kas 5 minutes nėra darinėjamos durys keliant skersvėjį.
Naujuose MAN autobusuose nustatyta +28C gamykliškai.
Comment
-
Tai kad sugeba. Kai įjungia normaliai tai ir atvėsina.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
būtent dėl nuolatos darinėjamų durų kondicionieriai nesugeba nieko atvėsinti, nes klimato kontrolė dėl nuolatos salono keičianšios temperatūros nieko nevėsina.
Naujuose MAN autobusuose nustatyta +28C gamykliškai.
O 28C yra nekomfortiška ir nesanitariška nesvarbu kokiu metų laiku. Taip nustatyti čia reikia būtų nelabai sveiku.
Comment
-
jei bus rimtesnė vasara apie +30C pamatysite kad visi MAN važinės su atvirais langaisParašė Garbanius Rodyti pranešimąMan rodos viskas ok su tais kondicionieriais, eilinis egiscrypt nusišnekėjimas
Comment
-
o kiek turėtų būti jūsų nuomone? Man asmeniškai bent 22C reikia.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai kad sugeba. Kai įjungia normaliai tai ir atvėsina.
O 28C yra nekomfortiška ir nesanitariška nesvarbu kokiu metų laiku. Taip nustatyti čia reikia būtų nelabai sveiku.
Comment
-
Jei lauke +30, tai kondicionierius turi atvėsinti iki 25 ne žemiau. Nes kuo didesnis temperatūros skirtumas, tuo blogiau sveikatai.
O kas kaltas, jei parkas neprižiūri normaliai, tai ir neveikia normaliai ar iš viso.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
jei bus rimtesnė vasara apie +30C pamatysite kad visi MAN važinės su atvirais langaisPaskutinis taisė Al1; 2021.05.31, 13:40.
Comment
-
Tu savo "argumentus" bent supranti?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
o kiek turėtų būti jūsų nuomone? Man asmeniškai bent 22C reikia.
22 laipsnių tinkamumas nepatvirtuna 28 laipsnių tinkamumo...
Comment
-
Tikiu, kad naujuosiuose MAN'uose viskas bus kuo puikiausiai. Net ir senuose autobusuose, kur tas kondicionieriaus veikimas/pūtimas silpnokas yra geriau nei jokio. Tas aiškiai pasijaučia perlipus į kitą autobusą, kur kondcionieriaus nėra arba jis neveikia. Kažkokių programuojamų temperatūrų, kurių negalima reguliuoti- tikrai nėra.
Comment
-
MAN'e tai tikrai neina temperatūros reguliuot, tik ijungti/išjungti AUTO klimato kontrole. Tas pats praktiškai pas visus autobusus, išskyrus Temsas ir mikriukus kur gali pasirinkti salono temperatūra (ijungus auto 22C°, galima sumažint, padidint).
Pas MAN'a veikiant kondicionieriui neveikia start/stop sistemą, tai praranda visa savo "hibridiškumą".
Comment
-
tai kad ne dėl stop start sistemos jis yra hibridu vadinamas. O kad riedant gaminama elektros energija kuri perduodama elektriniams prietaisams (mažesnės kuro sąnaudos, nes ne tiek reikia darbo generatoriams).Parašė Tomas321 Rodyti pranešimąMAN'e tai tikrai neina temperatūros reguliuot, tik ijungti/išjungti AUTO klimato kontrole. Tas pats praktiškai pas visus autobusus, išskyrus Temsas ir mikriukus kur gali pasirinkti salono temperatūra (ijungus auto 22C°, galima sumažint, padidint).
Pas MAN'a veikiant kondicionieriui neveikia start/stop sistemą, tai praranda visa savo "hibridiškumą".
Jei tikėti kalbomis yra autobuso salone 3 temperatūros davikliai ties kiekvienomis durimis stoge (tol kol ateina temperatūra iki stogo apačioje tikrai jau nebus nustatyti sakykime tie +22C. Yra gudruolių kurie atsidaro langus taip atvėsindami prie stogo esančius daviklius iškart krenta vėsinimo galingumas.
Comment
-
Aš turėjau omenyje naujus, kurie veikia, kol veikia, o kai sugenda tai nelabai ir taiso... Ne tik pas mus tokios problemos. Lenkijoje, Varšuvoje, irgi ne viskas veikia ir ne kartą teko skaityti, kaip baudžia vežėjus (labiau privatininkus, nei MZA), už tai, kad neveikia kondicionieriai. Pas mus net nėra kas tą kontroliuotų. Viskas parko rankose. Iš kitos pusės - kiek moka, taip ir dirba VT. O kad Kauno savivaldybei VT kaip šuniui penkta koja, tai faktas.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąSenuose laužuose, kur kondcionieriaus remontas kainuoja brangiau nei pats autobusas pasitaiko visko, bet naujesniuose viskas ten dažniausiai veikia ir skirtumas tikrai yra.
Comment
-
Vėl pasikartosiu - užsivilk megztinį vairuodamas ir nereikės 22C.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
o kiek turėtų būti jūsų nuomone? Man asmeniškai bent 22C reikia.
Nors 22 jau yra pilna higienos normose, vasara tikrai būtų gerai iki tiek atvėsinti, na o žiemą teks stovėti prie durų jeigu tiek užkaitinsit.
Na naujuosiuose vilniaus troleibusuose tai langai tieisog užsirakina esant kondicionavimui. Gali stebėti kaip tie darynėtojai nesugeba atidaryti. Neturėtu taip būti ir autobusuose?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąYra gudruolių kurie atsidaro langus taip atvėsindami prie stogo esančius daviklius iškart krenta vėsinimo galingumas.Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2021.06.01, 09:02.
Comment
Comment