Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal galite durnam paaiškinti, kaip šitie bortai leis patogiau laipinti keleivius?

    Comment


      Jie leidžia arčiau privažiuoti prie šaligatvio. Vairuotojai nenori priekiniu ratu atsitrenkti į šaligatvį, ar abiem dešiniais ratais prisispausti prie bordiūro, gadinant padangas. Tokia forma leidžia pajusti, kad jau ratu kabini bortą, bet ant jo neužvažiuosi ir padangų nesugadinsi.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Jie leidžia arčiau privažiuoti prie šaligatvio. Vairuotojai nenori priekiniu ratu atsitrenkti į šaligatvį, ar abiem dešiniais ratais prisispausti prie bordiūro, gadinant padangas. Tokia forma leidžia pajusti, kad jau ratu kabini bortą, bet ant jo neužvažiuosi ir padangų nesugadinsi.
        Ne padangas o priekis yra per žemas pirma kabintų ne padangomis o buferiu

        Comment


          Kai kurių autobusų taip, bet tai priklauso ir nuo bortelio aukščio. O šitie nėra žemi. Tačiau tokia konstrukcija skirta būtent lengvesniam autobuso privažiavimui prie stotelės (šaligatvio krašto), negadinant padangų.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Gal galite durnam paaiškinti, kaip šitie bortai leis patogiau laipinti keleivius?
            Apie stotelių bortus:
            1. Pranešimas forume
            2. Kaip turi atrodyti stotelė? Straipsnis su pavyzdžiais
            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

            Comment


              Parašė taccido Rodyti pranešimą

              Apie stotelių bortus:
              1. Pranešimas forume
              2. Kaip turi atrodyti stotelė? Straipsnis su pavyzdžiais
              Super. Ypač gerai įsivaizduoti padėjo ši schema iš blogo

              Comment


                Tai čia pati naujausia bortelio konstrukcija. Senesnis variantas, kuris gan dažnas Europoje, yra su vienu įgaubimu padangai.

                Comment


                  Srautai keleivių Kauno VT kaip nukrito per Covid:

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Srautai keleivių Kauno VT kaip nukrito per Covid:
                    O aš manau, kad per daug viskas nurašoma ant karantino. Jau seniai kritęs keleivių srautas nereikėjo ir karantino, tik daug keleivių buvo per rytinį ir popierinį piką, o kitu laiku irgi tik keletas keleivių .
                    didziausias keleivių kritimas prasidėjo kai pagreitino grafikus ir pagal juos niekas idealiai nesugejo važiuoti, tuo labiau kai dabar išvis ryte padaryti nuo nerealių iki kosminių . Kai 3 maršrutas norima 30 kilometrų atstumo trasą du 56 sustojimais įveikti per 1 valandą 4 minutes, nuo jų neatsilieka ir 39 ar 43 ir dar kitas ne vienas.
                    Todėl keleiviai spjovė į tai ir sėda į savą transportą.
                    Kita priežastis atsainus darbuotojų požiūris į darbą, vairuotojai dirba tik kas priklauso - vairuoja autobusą ir parduoda bilietą. Informacijos teikimas kur važiuoja ir pan sakyti nepriklauso .
                    Kodėl taip dirba visi puikiai žino , tai nerasysiu, nes tuoj atsiras kad maximoje dar mažiau gauna , o jei kam blogai tegu eina kur geriau

                    Comment


                      Taigi grafikas aiškiai rodo, kad iki karantino 2019 ir 2020 srautai panašūs.Netgi 2020 šiek tiek didesni.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Taigi grafikas aiškiai rodo, kad iki karantino 2019 ir 2020 srautai panašūs.Netgi 2020 šiek tiek didesni.
                        Kokį nori tokį ir gali padaryti tą grafiką.
                        kaip ir su vairuotoju atlyginimu grafiku kaip kito 2018 - 2020 metais. Kaip aplamai jis gali kisti jei atlyginimas apskaičiuojamas už 21 darbo dieną po 8 valandas už 168 darbo valandas. Neskaičiuojami nei viršvalandžius nei kitką.
                        Kokių ten nėra skaičių ir virš 1500 eurų ant popieriaus tik kažkaip keistai karantinui prasidėjus užstrigo ties 1100 žyma .
                        Nors iš tiesų padidėjo per mokesčių reformą valandinis atlyginimas 20 centų.
                        ​​​​​​
                        Paskutinis taisė egiscrypth; 2020.12.12, 09:28.

                        Comment


                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                          Kokį nori tokį ir gali padaryti tą grafiką.
                          ...
                          Prašytume nerašinėti ne į temą. Tam jums skirta atskira tema.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Taigi grafikas aiškiai rodo, kad iki karantino 2019 ir 2020 srautai panašūs.Netgi 2020 šiek tiek didesni.
                            Su juo bergždžia kalba.

                            Iš pradžių nesugeba suprasti kaip skaityti elementarų grafiką.
                            Kai paaiškinai kaip skaityti, tada sugalvojo, kad grafikas falsifikuotas.

                            Aš jau seniai pasidaviau į sieną galvą daužyti.

                            Comment


                              Keista, kad rugsėjį negrįžo į pavasario lygį. Nors apribojimų nebuvo jokių tada,dauguma studentų startavo kontaktiniu būdu.

                              Comment


                                Parašė disident Rodyti pranešimą
                                Keista, kad rugsėjį negrįžo į pavasario lygį. Nors apribojimų nebuvo jokių tada,dauguma studentų startavo kontaktiniu būdu.
                                Į pvasario 2020? Tai jį viršijo. Pavasarį buvo patsrimčiausias karantinas, rudenį laisviau daug.
                                Į pavasario 2019? Pavasaris ir ruduo 2019m panašūs maždaug. Tai akivaizdu, kad viruso metu 2020 rugsėjį bus daug mažiau nei 2019 rugsėjį (ir tuo pačiu 2019 pavasarį)

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  Į pvasario 2020? Tai jį viršijo. Pavasarį buvo patsrimčiausias karantinas, rudenį laisviau daug.
                                  Į pavasario 2019? Pavasaris ir ruduo 2019m panašūs maždaug. Tai akivaizdu, kad viruso metu 2020 rugsėjį bus daug mažiau nei 2019 rugsėjį (ir tuo pačiu 2019 pavasarį)
                                  Turėjau galvoje ikikarantininį pavasarį 2020. Labiau turbūt žiemą tiksliau sakyti - sausio vasario mėnesius.

                                  Comment


                                    Keleiviu skaicius Kauno VT ir siap yra krites. Blogiausia,kad i mazginius ( K. pilis, Gel. stotis, Paneriu g. Silainiu polikl.) sustojimus atvyksta is karto keliu marsrutu autobusai i skirtingas kryptis, o paskui 15-20 minuciu tarpas, tol kol neatvyks kita porcija. Per ta ,,kol' susirenka keleviu i stoteles ir tada zmogus jau renkasi ne tuo kuriuo vaziuoti jam reikia, o tas kuris pirmesnis atvaziuos keleiviui norima kryptimi.

                                    Comment


                                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                      Keleiviu skaicius Kauno VT ir siap yra krites. Blogiausia,kad i mazginius ( K. pilis, Gel. stotis, Paneriu g. Silainiu polikl.) sustojimus atvyksta is karto keliu marsrutu autobusai i skirtingas kryptis, o paskui 15-20 minuciu tarpas, tol kol neatvyks kita porcija. Per ta ,,kol' susirenka keleviu i stoteles ir tada zmogus jau renkasi ne tuo kuriuo vaziuoti jam reikia, o tas kuris pirmesnis atvaziuos keleiviui norima kryptimi.
                                      Kodėl žmogus važiuoja ne, kurio jam reikia, o tuo, kurio jam nereikia (bet kažkur ta kryptimi)?

                                      Ir kodėl toks elgesys tik todėl, kad 15 min tarpas būna iki porcijos suvažiavimo? Atrodo kaip tik jei prorcija vienu metu suvažiuoja - gali rinktis tą, kurio reikia. O jei ne vienu metu tada jau sėsti į kažką kitą, kuris anksčiau nei reikiamas atvažiavo.

                                      Comment


                                        Man taip pat labai kliūva tas transporto atvažiavimas grupėmis, kad visus vienu metu išvežiotų reikiamomis kryptimis (gal tokio siekio nėra, bet tokių atvejų esu pastebėjęs nemažai).
                                        Praktinis pavyzdys (dabar galiojančio grafiko pavyzdžių neieškojau):
                                        Europos pr. stotelė ir norima važiuoti į centro pusę - panašiu metu važiuoja keli autobusai iš 6, 20, 26, 42 (aleksoto tiltas) ir net 32, 35, 67 (čiurlionio tiltas) masršrutų.
                                        Turint tikslą išvažiuoti centro link net piko metu būdavo virš 10 minučių tarpų, o tada atvažiuoja keli skirtingi maršrutai.

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          Kodėl žmogus važiuoja ne, kurio jam reikia, o tuo, kurio jam nereikia (bet kažkur ta kryptimi)?

                                          Ir kodėl toks elgesys tik todėl, kad 15 min tarpas būna iki porcijos suvažiavimo? Atrodo kaip tik jei prorcija vienu metu suvažiuoja - gali rinktis tą, kurio reikia. O jei ne vienu metu tada jau sėsti į kažką kitą, kuris anksčiau nei reikiamas atvažiavo.
                                          Paprastas pavyzdys. stoviu sustojime Silainiu poliklinika ( link Milikoniu) ir man reikia nukakti iki Vilijampoles turgavietes. Sia trasa vaziuoja 17, 17G 34G, 54 autobusai . Kaip zinia dar 17 ir 17 G tarpusavyje suderinti, bet as ateidamas i sustojima ,,ant'' 17G , matau, kad suvaziuoja ir 34 G ir 54 kurie taipogi man yra tinkami. paskui vel 15-20 minuciu tarpas suvaziuoja 17 ir 54, tarpas 17G 34 G. Isvada ta pacia kryptimi vaziuoja keliu marsrutu autobusai, paskui didele pertrauka ir vel kita porcija atvyksta, tada zmogus renkasi savo nuoziura ar pagal grozi, vairuotoja, autobuso tipa, nes jo trasai tinkantys vaziuoja kartu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X