Parašė Kukumalu
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Kuriam čia taip būna? Labai retais atvejais 23 ar 39.Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Kaune dabar didžiausia problema, kad prikurta pakraščiais važiuojančių maršrutų, važiuojančių kas valandą ar dar rečiau, su 0-5keleiviais, o pagrindinuose maršrutuose žmonės į didelius autobusus netelpa
Comment
-
Iš jų bent pusė studentai kurie nemokamai važiuoja nes pagal registravimo bilieto statistiką retas kuris grafikas per ratą pasieke 100 registruotų bilietų.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąDar 37, 40
Comment
-
Turėtų smarkiai nuo 3 ekipažų bent iki 10 ekipažų kontrolės kad kol prasuka ratą kiekvienas autobusas būtų patikrintas o tada būtų aiškesnė situacija ar reikia dažnesnio kursavimo o gal kaip tik retesnio o nesusimokejesius metyt von kaip šiukšlesParašė Al1 Rodyti pranešimąStudentai moka už važiavimą, ir dar turi būti mokama kompensacija vežėjui. Jei savivaldybė to nedaro pilna apimtimi, tai čia jau kitas klausimas. Čia ji pati žlugdo VT. Bet mūsuose tai norma, taip savivaldybės daro dešimtmečiais. Kai kur susitvarkė. O Kaune gal dar ne?
- 1 patinka
Comment
-
6 įprastai irgi pergrūstas būna. Ne vien Centre/Aleksote.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąDar 37, 40
Comment
-
Realiai grafikas per pika yra nesamonė,kamščių nepraskrisi,antra,gamtiniai reikalai,trečia koks ,,tolkas" važiuot 3 ar 5 karavanu, aišku yra pridurku kur rėkia kad du ratus tipo velki,lenk jei netinka,su zmonem neprilakstysi,poto verkia,kad kažkas užkiso,avarija,gerai jei be aukų.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąSeniai jau žlugęs KVT kai vairuotojai žiūri ne į darbo grafiką o į poilsio grafiką tai yra jei vėluojama 10 minuciu tai ir isvaziuojama o sekanti su tom 10 minučių vėlavimu.
Įvesta taisyklė jei yra nesusimokejusiu keleivių tai galima nejudeti iš sustojimo kol jis ne susimokės ar ne išlips
Comment
-
O tai ką tu siūlytum ? Jeigu kamščių daugiau kurią dieną tai vairuotojas turėtų be pertraukų dirbt ? Gal ir variantas jei už tai papildomai sumokėtų bet spėju už tokį arimą vairuotojams daugiau nesumokės? Dėl apmokėjimo - turėtų būt tvarka kad apmokėjimas išvis ne vairuotojo reikalas, jei yra problema su nemokančiais - samdyt daugiau kontrolierių.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąSeniai jau žlugęs KVT kai vairuotojai žiūri ne į darbo grafiką o į poilsio grafiką tai yra jei vėluojama 10 minuciu tai ir isvaziuojama o sekanti su tom 10 minučių vėlavimu.
Įvesta taisyklė jei yra nesusimokejusiu keleivių tai galima nejudeti iš sustojimo kol jis ne susimokės ar ne išlips
Comment
-
Gumbais negali atskirti, kai ten įvažiavimai į kiemus kas 5m ir nori nenori turi kirsti juostą, gumbus galima naudoti tik ten kur yra ilgos atkarpos be įvažiavimų (pvz Nuokalnės g., Baršausko nuokalnė, Baltų įkalnė, etc.). Antra - Petrausko g. kamščiai buna du kart po pusvalandį per dieną, A juosta problemos neprendžia. Trečia - yra absoliučiai nebaudžiama už važiavimą A juosta. Pastoviai matau važiuojančius A juosta Vytauto pr., bet niekad nemačiau kad kas nors būtų stabdomas už tai.Parašė PoDV Rodyti pranešimąĮkišt kokią A juostą (kaip Vilniuje pradėjo daryt, atskirtą gumbais) K. Petrausko ir Parodos, galės vienoj juostoj stovėdami kamštyje pasvarstyt ar ne geriau VT greit pralėkt pro tokius kamščius. Ir vairuotojai nevėluos ir asmeninius reikalus spės susitvarkyt.
Comment
-
Turėtų aplamai bilietų pardavimas nesusijęs su atlyginimu, o ne kaip dabar iš vairuotojo vagia o poto dar nori kad del jų vairuotojas stengtųsi važiuotų pagal grafiką ijungtu kondicionierių ir t t.Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
O tai ką tu siūlytum ? Jeigu kamščių daugiau kurią dieną tai vairuotojas turėtų be pertraukų dirbt ? Gal ir variantas jei už tai papildomai sumokėtų bet spėju už tokį arimą vairuotojams daugiau nesumokės? Dėl apmokėjimo - turėtų būt tvarka kad apmokėjimas išvis ne vairuotojo reikalas, jei yra problema su nemokančiais - samdyt daugiau kontrolierių.Paskutinis taisė egiscrypth; 2019.11.13, 16:55.
Comment
-
Tokiu atveju sutinki atsisakyt +100€ nuo algos?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Turėtų aplamai bilietų pardavimas nesusijęs su atlyginimu, o ne kaip dabar iš vairuotojo vagia o poto dar nori kad del jų vairuotojas stengtųsi važiuotų pagal grafiką ijungtu kondicionierių ir t t.
Comment
-
Pagalvojau apie tai, kad VT važiuojantis link Jurbarko g. stovi, o VT važiuojantis link Linkuvos g. bando pralyst. Darbas tikrai nelengvas, girdėjau net truputį nubraukia vienas kito šonus.Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąPaskutinis taisė PoDV; 2019.11.14, 00:04.
Comment
-
Aš sakau kad normali praktika būtų jeigu vairuotojo darbas būtų vairuoti,ir kartkartėmis parduoti popierinį bilietuką turistams, o ne gaudyti kažką kas įbėgo į troleibusą nesumokėjęs. Nežinau kokia vairuotojų alga bet bet kuriuo atveju manau kad yra per maža, tai ne 100eurų nuimt reiktų o pridėtParašė Barabanas Rodyti pranešimą
Tokiu atveju sutinki atsisakyt +100€ nuo algos?
Comment
-
4 eurai už valandą tokia alga yra, todėl ir pastoviai trūksta vairuotojų ir tie esami be didelės paskatos dirba .Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Aš sakau kad normali praktika būtų jeigu vairuotojo darbas būtų vairuoti,ir kartkartėmis parduoti popierinį bilietuką turistams, o ne gaudyti kažką kas įbėgo į troleibusą nesumokėjęs. Nežinau kokia vairuotojų alga bet bet kuriuo atveju manau kad yra per maža, tai ne 100eurų nuimt reiktų o pridėt
Comment
Comment