Parašė egiscrypth
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Cia su grafikais jie susimove. Ir iranga uz keliasdesimt tukstanciu sekimo.kad nevogtu o tiek neprivoge tai ir iranga neatsipirko . o po to su trasu keitimais ir galutinis tas taskas elektroninis bilietas. Butu dirbe ilgai bet soko pagal dudele ir gavos pis o xozeinu neleido iskele tokias salygas kad jie nedalyvautu. O dabar pilnas kiemas prie norfos sienos stovi sustatytu ir kirmija. Pas xazeina taip tikrai nebutu buvePaskutinis taisė uksas; 2019.11.23, 21:23.
- 2 patinka
-
Juokinga skaityt senus anekdotus apie mikriukusParašė thomcius Rodyti pranešimąir eismo kultūra juos pribaigė, stojimas kur nori, manevravimas kaip nori...
- 1 patinka
Comment
-
Bet kas gali man paiskint kam ta brangi iranga buvo reikalinga tiek kautros metdsm juk ir arkliui aisku kad tiek neoavogs kiek kainavo ta iranga tai buvo monkes biznis tai iranga state savi tai ir babkes atiteko saviem. Bet uztai tu mersu kaina uzkilo iki 300 gabalu litais. Ir matai sako nuostolinga. But nupirke be irangos uz 200 gabalu tai ir snd dar butu vaziave
Comment
-
Todėl, kad galbūt ir savivaldybė reikalavo. Kaip matyti, mikrobų biznis klestėjo tik tol, kol buvo juodi pinigai, lievas dyzelis ir algos vokeliuos ar stavkės vairuotojams. Kai visą tai buvo pradėta raukti, tai dauguma maršrutų užsilenkė. Kai kurie liko, bet tik laiko klausimas, kada jie būtų užsilenkę, jei savivaldybė ir valdžios institucijos būtų rimčiau užsiėmusios. O šiaip tai blogai, nes šitie parazitai maždaug 10-15 metų sustabdė normalaus VT vystymąsi ir paskatino automobilizaciją. Bet didžiausia kaltė, aišku, tenka valdžiai, kuri šitus parazitus leido...
Comment
-
panaši situacija ir Alytuje buvo, kol buvo smulkūs privatininkai, darė ką norėjo, važiavo kada norėjo, maršrutus trumpino kur norėjo, bilietus davė kada norėjo, algos vokeliuose, transportas neaiškios būklės ir t.t. ir panašiai...Parašė Al1 Rodyti pranešimąTodėl, kad galbūt ir savivaldybė reikalavo. Kaip matyti, mikrobų biznis klestėjo tik tol, kol buvo juodi pinigai, lievas dyzelis ir algos vokeliuos ar stavkės vairuotojams. Kai visą tai buvo pradėta raukti, tai dauguma maršrutų užsilenkė. Kai kurie liko, bet tik laiko klausimas, kada jie būtų užsilenkę, jei savivaldybė ir valdžios institucijos būtų rimčiau užsiėmusios. O šiaip tai blogai, nes šitie parazitai maždaug 10-15 metų sustabdė normalaus VT vystymąsi ir paskatino automobilizaciją. Bet didžiausia kaltė, aišku, tenka valdžiai, kuri šitus parazitus leido...
Atėjus Kautrai ir įvedus aišku ir sunkiai apgaunamą bilietavimo sistemą, reikalai pasikeitė. Nors savivaldybė jau po pirmų mėnesių teigė, kad bilietų (keleivių) padidėjo mažiausiai 20% dėl patogesnių maršrutų ir naujų mikriukų, bet mano nuomonę mažiausiai tiek bilietų išlindo iš šešėlio. O dėl naujų maršrutų, kurie pakeisti iš esmės ir nevėluojančio, laiku ir visada važiuojančio VT keleivių padaugės su laiku, o ne po pirmų mėnesių.
Comment
-
labai neseniai atsirado geležinkelio stoties galiniame sustojime, 67 maršruto tirkiliškėse nėra, 32 maršruto ringauduose nėra, 20 maršrute adamkaus gimnazijos sustojime kaip ir yra bet be botų iki touleto niekiap nedaeisi per molynus, 46 maršrute nėra nei šlienavoje nei žiegždriuose, net Megos sustojime nėra touleto kad iš tiesų prireikia spjauna į grafiką ir eina į pačią Megą ir grįžta po 10 minučių tikParašė Al1 Rodyti pranešimąKą tu čia paistai? Yra tualetai galinėse stotelėse.
Comment
-
Atstovos yra skirtos atstovai šito laiko niekas ne aukoja dėl kuo tikslesnio važiavimo. Tai bus dar didesni velavimai nei iki šiol kai buvo.Parašė Etransport Rodyti pranešimąUž tai atstovos pailgėjo , laikai iš galinių sustojimų nesikeitė arba minimaliai keitėsi.
Taip pat ir troleibusams nuimta 1-2min rate.
O nuo kitų metų palaipsniui bus keičiami kasos aparatai kurie bilietus galės parduoti tik autobusui esant sustojimo zonoj tai autobusas tiek lauks kol visi apsibilietuosPaskutinis taisė egiscrypth; 2019.11.26, 13:29.
Comment
-
Nes turi dienos ridą sumažinti iki 5000 kilometrųParašė Barabanas Rodyti pranešimąNuo Gruodžio 2 d. keičiasi tvarkaraščiai, daug kur tik laikų pastumdymas, bet pvz 42 ir 43 yra retinami...
Comment
-
Jie konkrečias nesąmones daro. 43 ir taip pilni važinėja, dar jie retint sugalvojo. Ten pertraukai ilgo reikia, o savaitgaliais mikruškės suknistos. Tarp kitko jau praeita savaitgalį tego stebėt kaip mikruškės pilnut pilnutėlės vežė žmones 43.Parašė Barabanas Rodyti pranešimąNuo Gruodžio 2 d. keičiasi tvarkaraščiai, daug kur tik laikų pastumdymas, bet pvz 42 ir 43 yra retinami...Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
- 3 patinka
Comment
-
Patys keleiviai save baudžia nesiregistruodami bilietų autobuse, nes pagal šituos duomenis nėra jau toks didelis keleivių srautas. Realiai pilnas bet registruotų bilietų labai mažaiParašė rytis001 Rodyti pranešimą
Jie konkrečias nesąmones daro. 43 ir taip pilni važinėja, dar jie retint sugalvojo. Ten pertraukai ilgo reikia, o savaitgaliais mikruškės suknistos. Tarp kitko jau praeita savaitgalį tego stebėt kaip mikruškės pilnut pilnutėlės vežė žmones 43.
Comment
-
O turint tokius duomenis negalima būtų pasiųst kontrolieriu pariodiškai ten kur reikia?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Patys keleiviai save baudžia nesiregistruodami bilietų autobuse, nes pagal šituos duomenis nėra jau toks didelis keleivių srautas. Realiai pilnas bet registruotų bilietų labai mažai
Comment
-
Jei būtų mano valia pastatyciau bent 5 vietose stacionarias patikrinimo vietas tokios kaip sąjungos aikštė, vilijampoles turgavietė kur Rimi parduotuvė ir sporto g sustojime abiejose pusėse. Bet matyt nėra ko griežtinti kontrolės gal bijo kad paskutiniai keleiviai pabėgs.Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
O turint tokius duomenis negalima būtų pasiųst kontrolieriu pariodiškai ten kur reikia?
Comment
-
O kam reikalingi nemokantys keleiviai?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Jei būtų mano valia pastatyciau bent 5 vietose stacionarias patikrinimo vietas tokios kaip sąjungos aikštė, vilijampoles turgavietė kur Rimi parduotuvė ir sporto g sustojime abiejose pusėse. Bet matyt nėra ko griežtinti kontrolės gal bijo kad paskutiniai keleiviai pabėgs.
Comment
Comment