p
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
čia kaip sakant "vištos ir kiaušinio" problema. Aš nesinaudoju VT nes per retai važiuoja, plius be persėdimo niekur nenuvažiuoji - reiškia reikia dukart laukti retai važiuojančio VT. Kadangi nesinaudoju VT - jie važinėja pustuščiai, todėl dažniau nekursuoja.Parašė evil Rodyti pranešimą
Važiuoja 2 kart per valandą ir tie tušti. Negali ekonomiškai pateisinti tusčių autobusų leidimo kas 10 minučių, net jei ir tai yra socialinė paslauga - elementariai tai nepakeliama finansinė našta. Jei Kauno autobusai būtų privati nuosavybė, ji neišgyventų, nes dauguma maršrutų nuostolingi arba turėtų atsisakyti tų maršrutų. Savivaldybė meta nemažas mokesčių mokėtojų lėšas tam, kad tai kompensuoti. Norint padažninti maršrutus reiktų dar daugiau mokesčių mokėtojų pinigų tam skirti ir dėl to turėtų kažkas kitas nukentėti.
Aš mačiau kaip atrodė 53 mikriukas paskutiniais gyvenimo metais - jei ne žiema ir ne sniegas, vežiodavo po kelis keleivius, buvo akivaizdu, kad ten negali apsimokėti. Kiek važiuoju kokiu 4,37,40 maršrutais (prieš 9:00 ryte arba 18:00-23:00 vakare) - niekad nesusidūriau su pilnu autobusu/troleibusu. Jei važiuotų dažniau tai važiuotų dar mažiau užpildyti. Kaip galima ekonomiškai pagrįsti pustuščių autobusų paleidimą?
Dėl maršrutų pertvarkymo sudėtingiau komentuoti ar kažką padėtų esamų maršrutų pakeitimas - jei kažkur pridėsi, teks kitur atimti. Asmeniškai dažniausiai nevažiuoju VT, nes automobiliu visvien patogiau, vasarą kondicionierius veikia. Dėl važiavimo dažnumo didelės bėdos nematau - pasižiūriu grafiką ir ilgai laukt netenka, net nežiūrint darbo dieną 10 minučių laukimas nėra tragedija. Net važiavimo laikas mano atveju gaunasi panašus tiek automobiliu tiek viešuoju (4min. VT važiuoja ilgiau), didesnė problema, kad iki darbo nuo stotelės tenka eiti kvartalu kur nėra šaligatvių ir būtent ėjimas iki stotelės sudaro didžiąją kelionės laiko dalį - vėl automobilis laimi nes su juo gali nuo durų iki durų privažiuot ir sutaupyt laiko.
Yra du variantai pakeisti esamai situacijai - pradėti važinėti dažnai ir tikėtis kad žmonės pradės naudotis. Arba pradėti važinėti dažniau tik tada kai užpildymas padidės. Vienas iš varantų yra visiškai nerealus. Kitas turi bent teorinę galimybę pavykti.
Comment
-
Žalia linija eina per taikos pr? turint omeny kad siūloma fiziškai atskirti VT juostas, tai didelę dali maršruto galima leisti tramvajų žalioj juostoj (kaip gana įprasta vakaruose), Taikos prospektas platus, gal tik vietom reiktų nuimt vieną juostą iš trijų. Beveik tas pats ir mėlynai linijai - mindaugo pr. pločio turėtų užtekti. Turint omeny kiek ten verslo centrų kuriasi, plius tie visi reikalai saloj ir kitapus kranto - važiuojančių turėtų būti. O ir šiaip labai derintųsi prie aplinkos.Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąManau, tai turėtų padėti
Comment
-
Net jei VT važinėtų kas 1 minutę aš nepradėčiau juo kasdien naudotis, nes visvien automobilis yra daug patogiau. Ir ne aš vienas, o ir absoliuti dauguma turinčių automobilius taip darytų. Kas priverstų persėsti į VT tai nepatogumas ir brangumas važiuoti ir parkuotis automobiliu - apmokestintas tranzitas per centrą, nulinės emisijos zonos, A juostos, brangus parkavimas, automobilio apmokestinimas (nejuokingom sumom). Kol viso šito nebus, tai maršrutų dažninimas yra tik situacijos esamiem keleiviams pagerinimas, bet ne naujų keleivių pritraukimas.Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
čia kaip sakant "vištos ir kiaušinio" problema. Aš nesinaudoju VT nes per retai važiuoja, plius be persėdimo niekur nenuvažiuoji - reiškia reikia dukart laukti retai važiuojančio VT. Kadangi nesinaudoju VT - jie važinėja pustuščiai, todėl dažniau nekursuoja.
Yra du variantai pakeisti esamai situacijai - pradėti važinėti dažnai ir tikėtis kad žmonės pradės naudotis. Arba pradėti važinėti dažniau tik tada kai užpildymas padidės. Vienas iš varantų yra visiškai nerealus. Kitas turi bent teorinę galimybę pavykti.
- 1 patinka
Comment
-
Koks dar dazninimas kaip dabar ir dabartiniams maršrutams nepilnai turi pinigų dotuoti. Turi kaip tik sumažinti marsrutus iki 5000 km per dieną. Tai yra praretint kažką reikia.Parašė evil Rodyti pranešimą
Net jei VT važinėtų kas 1 minutę aš nepradėčiau juo kasdien naudotis, nes visvien automobilis yra daug patogiau. Ir ne aš vienas, o ir absoliuti dauguma turinčių automobilius taip darytų. Kas priverstų persėsti į VT tai nepatogumas ir brangumas važiuoti ir parkuotis automobiliu - apmokestintas tranzitas per centrą, nulinės emisijos zonos, A juostos, brangus parkavimas, automobilio apmokestinimas (nejuokingom sumom). Kol viso šito nebus, tai maršrutų dažninimas yra tik situacijos esamiem keleiviams pagerinimas, bet ne naujų keleivių pritraukimas.
Comment
-
Reikia valdžios, kuri turėtų kiaušus įvesti persėdimo HUB'us:
1. Šilainių poliklinika: galinė stotis Romainių, Vytėnų, Domeikavos mikram/autobusam
2. Raudondvario pl( 7 ir 11 žiedas) galinė storis Romainių, Raudondvario, Lampėdžių mikram/autobusam
3. Panemunė, Tilto g: galinė stotis, Onkologijos ligoninės, Vaišvydavos, Rokų mikram/autobusam
4. Kalniečių poliklinika: galinė stotis LEZ;o, Karmėlavos, Palemono mikram/autobusam
Trumpuoju periodų būtų nepatenkintų, vėliau išloštų visi: vieni nešaltų stotelėse, kiti galėtų girtis, kad VT važiuoja dažnai ir patogiai
Vėliau galima tobulinti prijungiant tarpmiestinius autobusus, dviračių saugyklas, P+R aikšteles.
- 4 patinka
Comment
-
Va va, būtų važinėję dar ilgai..Parašė uksas Rodyti pranešimąMikrai tie paskutiniai nei vienas nebankrutavo . Bet valdziazmogiai juos ateme is privatininku. Nei 3 nei 21 nei 27 nei 33 nei 44 nebankrutavo nereikia lialia draugelis dirbo 21 27 ir 44 ir alga visada uzsidirbdavo
Comment
-
Kaži o "choziainui" daug babkės likdavo???Parašė uksas Rodyti pranešimąMikrai tie paskutiniai nei vienas nebankrutavo . Bet valdziazmogiai juos ateme is privatininku. Nei 3 nei 21 nei 27 nei 33 nei 44 nebankrutavo nereikia lialia draugelis dirbo 21 27 ir 44 ir alga visada uzsidirbdavo
- 1 patinka
Comment
-
Šiuo atveju kaip tik vykdoma atvirkščia politika, pvz. 46 pratęstas iki K. Pilies, taip lyg kompensuojant 52 mikriuko panaikinimą. Bet kokio velnio čia tas kompensavimas, kur VT važiuoja vienas paskui kitą ir veikia e-bilietas?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąReikia valdžios, kuri turėtų kiaušus įvesti persėdimo HUB'us:
1. Šilainių poliklinika: galinė stotis Romainių, Vytėnų, Domeikavos mikram/autobusam
2. Raudondvario pl( 7 ir 11 žiedas) galinė storis Romainių, Raudondvario, Lampėdžių mikram/autobusam
3. Panemunė, Tilto g: galinė stotis, Onkologijos ligoninės, Vaišvydavos, Rokų mikram/autobusam
4. Kalniečių poliklinika: galinė stotis LEZ;o, Karmėlavos, Palemono mikram/autobusam
Trumpuoju periodų būtų nepatenkintų, vėliau išloštų visi: vieni nešaltų stotelėse, kiti galėtų girtis, kad VT važiuoja dažnai ir patogiai
Vėliau galima tobulinti prijungiant tarpmiestinius autobusus, dviračių saugyklas, P+R aikšteles.
Comment
-
Na va, Kaunas perka ir 100 hibridinių Manų.
>>> https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/11/...sccT6rGE2JfrMA
- 4 patinka
Comment
-
Būtent. Net šitame forume apie tai kalbama jau kone 10 metų, darytos studijos ir t.t.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąReikia valdžios, kuri turėtų kiaušus įvesti persėdimo HUB'us:
1. Šilainių poliklinika: galinė stotis Romainių, Vytėnų, Domeikavos mikram/autobusam
2. Raudondvario pl( 7 ir 11 žiedas) galinė storis Romainių, Raudondvario, Lampėdžių mikram/autobusam
3. Panemunė, Tilto g: galinė stotis, Onkologijos ligoninės, Vaišvydavos, Rokų mikram/autobusam
4. Kalniečių poliklinika: galinė stotis LEZ;o, Karmėlavos, Palemono mikram/autobusam
Trumpuoju periodų būtų nepatenkintų, vėliau išloštų visi: vieni nešaltų stotelėse, kiti galėtų girtis, kad VT važiuoja dažnai ir patogiai
Vėliau galima tobulinti prijungiant tarpmiestinius autobusus, dviračių saugyklas, P+R aikšteles.
https://www.miestai.net/forumas/foru...044#post585044It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Jei 2003 metais paleido naujus tai ir 2014 butu nauji. Cia valdziazmogiai ateme. O ar kaip sako kozeinui ar liko kas miekam neidomu . Svarbu kad vairas uzsidirbtu oria alga.o ne kaip dabar pasalpos dydzio.xozeinas nemirs kad ir kokia diena stavkes negautuParašė Al1 Rodyti pranešimąBūtų dar padirbę kelis metus ir užsilenkę. Galbūt net jei savivaldybė būtų pareikalavusi atnaujinti mikrobus net ne naujais, o kokiais 5-7 metų senumo aparatais. Jie laikėsi tik juodos buhakterijos dėka, lievu dyzeliu ir alga vokeliuose.
Comment
-
Ta pati situacija ir su kautros 51-57 maršrutais. Kol ėjo viskas grynais pinigais buvo pelninga tik atsirado griežta darbo ataskaitų kontrolė elektroniniai bilietai ir jau nieko naudingo patapo.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMikrobai buvo biznis juodais pinigais su 0 kontrolės, minimali kontrolė juos kaip ir pribaigė, nėra kà čia diskutuot
Comment
Comment