Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    p
    Attached Files

    Comment


      Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
      p
      Už A variantą.

      Comment


        Parašė evil Rodyti pranešimą

        Važiuoja 2 kart per valandą ir tie tušti. Negali ekonomiškai pateisinti tusčių autobusų leidimo kas 10 minučių, net jei ir tai yra socialinė paslauga - elementariai tai nepakeliama finansinė našta. Jei Kauno autobusai būtų privati nuosavybė, ji neišgyventų, nes dauguma maršrutų nuostolingi arba turėtų atsisakyti tų maršrutų. Savivaldybė meta nemažas mokesčių mokėtojų lėšas tam, kad tai kompensuoti. Norint padažninti maršrutus reiktų dar daugiau mokesčių mokėtojų pinigų tam skirti ir dėl to turėtų kažkas kitas nukentėti.

        Aš mačiau kaip atrodė 53 mikriukas paskutiniais gyvenimo metais - jei ne žiema ir ne sniegas, vežiodavo po kelis keleivius, buvo akivaizdu, kad ten negali apsimokėti. Kiek važiuoju kokiu 4,37,40 maršrutais (prieš 9:00 ryte arba 18:00-23:00 vakare) - niekad nesusidūriau su pilnu autobusu/troleibusu. Jei važiuotų dažniau tai važiuotų dar mažiau užpildyti. Kaip galima ekonomiškai pagrįsti pustuščių autobusų paleidimą?

        Dėl maršrutų pertvarkymo sudėtingiau komentuoti ar kažką padėtų esamų maršrutų pakeitimas - jei kažkur pridėsi, teks kitur atimti. Asmeniškai dažniausiai nevažiuoju VT, nes automobiliu visvien patogiau, vasarą kondicionierius veikia. Dėl važiavimo dažnumo didelės bėdos nematau - pasižiūriu grafiką ir ilgai laukt netenka, net nežiūrint darbo dieną 10 minučių laukimas nėra tragedija. Net važiavimo laikas mano atveju gaunasi panašus tiek automobiliu tiek viešuoju (4min. VT važiuoja ilgiau), didesnė problema, kad iki darbo nuo stotelės tenka eiti kvartalu kur nėra šaligatvių ir būtent ėjimas iki stotelės sudaro didžiąją kelionės laiko dalį - vėl automobilis laimi nes su juo gali nuo durų iki durų privažiuot ir sutaupyt laiko.
        čia kaip sakant "vištos ir kiaušinio" problema. Aš nesinaudoju VT nes per retai važiuoja, plius be persėdimo niekur nenuvažiuoji - reiškia reikia dukart laukti retai važiuojančio VT. Kadangi nesinaudoju VT - jie važinėja pustuščiai, todėl dažniau nekursuoja.

        Yra du variantai pakeisti esamai situacijai - pradėti važinėti dažnai ir tikėtis kad žmonės pradės naudotis. Arba pradėti važinėti dažniau tik tada kai užpildymas padidės. Vienas iš varantų yra visiškai nerealus. Kitas turi bent teorinę galimybę pavykti.

        Comment


          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
          Manau, tai turėtų padėti
          Žalia linija eina per taikos pr? turint omeny kad siūloma fiziškai atskirti VT juostas, tai didelę dali maršruto galima leisti tramvajų žalioj juostoj (kaip gana įprasta vakaruose), Taikos prospektas platus, gal tik vietom reiktų nuimt vieną juostą iš trijų. Beveik tas pats ir mėlynai linijai - mindaugo pr. pločio turėtų užtekti. Turint omeny kiek ten verslo centrų kuriasi, plius tie visi reikalai saloj ir kitapus kranto - važiuojančių turėtų būti. O ir šiaip labai derintųsi prie aplinkos.

          Comment


            Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

            čia kaip sakant "vištos ir kiaušinio" problema. Aš nesinaudoju VT nes per retai važiuoja, plius be persėdimo niekur nenuvažiuoji - reiškia reikia dukart laukti retai važiuojančio VT. Kadangi nesinaudoju VT - jie važinėja pustuščiai, todėl dažniau nekursuoja.

            Yra du variantai pakeisti esamai situacijai - pradėti važinėti dažnai ir tikėtis kad žmonės pradės naudotis. Arba pradėti važinėti dažniau tik tada kai užpildymas padidės. Vienas iš varantų yra visiškai nerealus. Kitas turi bent teorinę galimybę pavykti.
            Net jei VT važinėtų kas 1 minutę aš nepradėčiau juo kasdien naudotis, nes visvien automobilis yra daug patogiau. Ir ne aš vienas, o ir absoliuti dauguma turinčių automobilius taip darytų. Kas priverstų persėsti į VT tai nepatogumas ir brangumas važiuoti ir parkuotis automobiliu - apmokestintas tranzitas per centrą, nulinės emisijos zonos, A juostos, brangus parkavimas, automobilio apmokestinimas (nejuokingom sumom). Kol viso šito nebus, tai maršrutų dažninimas yra tik situacijos esamiem keleiviams pagerinimas, bet ne naujų keleivių pritraukimas.

            Comment


              Taip, tik žiaurus ekonominis presingas ir draudimai persodins iš automobilių.

              Comment


                Parašė evil Rodyti pranešimą

                Net jei VT važinėtų kas 1 minutę aš nepradėčiau juo kasdien naudotis, nes visvien automobilis yra daug patogiau. Ir ne aš vienas, o ir absoliuti dauguma turinčių automobilius taip darytų. Kas priverstų persėsti į VT tai nepatogumas ir brangumas važiuoti ir parkuotis automobiliu - apmokestintas tranzitas per centrą, nulinės emisijos zonos, A juostos, brangus parkavimas, automobilio apmokestinimas (nejuokingom sumom). Kol viso šito nebus, tai maršrutų dažninimas yra tik situacijos esamiem keleiviams pagerinimas, bet ne naujų keleivių pritraukimas.
                Koks dar dazninimas kaip dabar ir dabartiniams maršrutams nepilnai turi pinigų dotuoti. Turi kaip tik sumažinti marsrutus iki 5000 km per dieną. Tai yra praretint kažką reikia.

                Comment


                  Reikia valdžios, kuri turėtų kiaušus įvesti persėdimo HUB'us:

                  1. Šilainių poliklinika: galinė stotis Romainių, Vytėnų, Domeikavos mikram/autobusam
                  2. Raudondvario pl( 7 ir 11 žiedas) galinė storis Romainių, Raudondvario, Lampėdžių mikram/autobusam
                  3. Panemunė, Tilto g: galinė stotis, Onkologijos ligoninės, Vaišvydavos, Rokų mikram/autobusam
                  4. Kalniečių poliklinika: galinė stotis LEZ;o, Karmėlavos, Palemono mikram/autobusam

                  Trumpuoju periodų būtų nepatenkintų, vėliau išloštų visi: vieni nešaltų stotelėse, kiti galėtų girtis, kad VT važiuoja dažnai ir patogiai

                  Vėliau galima tobulinti prijungiant tarpmiestinius autobusus, dviračių saugyklas, P+R aikšteles.

                  Comment


                    Mikrai tie paskutiniai nei vienas nebankrutavo . Bet valdziazmogiai juos ateme is privatininku. Nei 3 nei 21 nei 27 nei 33 nei 44 nebankrutavo nereikia lialia draugelis dirbo 21 27 ir 44 ir alga visada uzsidirbdavo

                    Comment


                      Būtų dar padirbę kelis metus ir užsilenkę. Galbūt net jei savivaldybė būtų pareikalavusi atnaujinti mikrobus net ne naujais, o kokiais 5-7 metų senumo aparatais. Jie laikėsi tik juodos buhakterijos dėka, lievu dyzeliu ir alga vokeliuose.

                      Comment


                        Parašė uksas Rodyti pranešimą
                        Mikrai tie paskutiniai nei vienas nebankrutavo . Bet valdziazmogiai juos ateme is privatininku. Nei 3 nei 21 nei 27 nei 33 nei 44 nebankrutavo nereikia lialia draugelis dirbo 21 27 ir 44 ir alga visada uzsidirbdavo
                        Va va, būtų važinėję dar ilgai..

                        Comment


                          Parašė uksas Rodyti pranešimą
                          Mikrai tie paskutiniai nei vienas nebankrutavo . Bet valdziazmogiai juos ateme is privatininku. Nei 3 nei 21 nei 27 nei 33 nei 44 nebankrutavo nereikia lialia draugelis dirbo 21 27 ir 44 ir alga visada uzsidirbdavo
                          Kaži o "choziainui" daug babkės likdavo???

                          Comment


                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                            Reikia valdžios, kuri turėtų kiaušus įvesti persėdimo HUB'us:

                            1. Šilainių poliklinika: galinė stotis Romainių, Vytėnų, Domeikavos mikram/autobusam
                            2. Raudondvario pl( 7 ir 11 žiedas) galinė storis Romainių, Raudondvario, Lampėdžių mikram/autobusam
                            3. Panemunė, Tilto g: galinė stotis, Onkologijos ligoninės, Vaišvydavos, Rokų mikram/autobusam
                            4. Kalniečių poliklinika: galinė stotis LEZ;o, Karmėlavos, Palemono mikram/autobusam

                            Trumpuoju periodų būtų nepatenkintų, vėliau išloštų visi: vieni nešaltų stotelėse, kiti galėtų girtis, kad VT važiuoja dažnai ir patogiai

                            Vėliau galima tobulinti prijungiant tarpmiestinius autobusus, dviračių saugyklas, P+R aikšteles.
                            Šiuo atveju kaip tik vykdoma atvirkščia politika, pvz. 46 pratęstas iki K. Pilies, taip lyg kompensuojant 52 mikriuko panaikinimą. Bet kokio velnio čia tas kompensavimas, kur VT važiuoja vienas paskui kitą ir veikia e-bilietas?

                            Comment


                              Na va, Kaunas perka ir 100 hibridinių Manų.
                              >>> https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/11/...sccT6rGE2JfrMA

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                Reikia valdžios, kuri turėtų kiaušus įvesti persėdimo HUB'us:

                                1. Šilainių poliklinika: galinė stotis Romainių, Vytėnų, Domeikavos mikram/autobusam
                                2. Raudondvario pl( 7 ir 11 žiedas) galinė storis Romainių, Raudondvario, Lampėdžių mikram/autobusam
                                3. Panemunė, Tilto g: galinė stotis, Onkologijos ligoninės, Vaišvydavos, Rokų mikram/autobusam
                                4. Kalniečių poliklinika: galinė stotis LEZ;o, Karmėlavos, Palemono mikram/autobusam

                                Trumpuoju periodų būtų nepatenkintų, vėliau išloštų visi: vieni nešaltų stotelėse, kiti galėtų girtis, kad VT važiuoja dažnai ir patogiai

                                Vėliau galima tobulinti prijungiant tarpmiestinius autobusus, dviračių saugyklas, P+R aikšteles.
                                Būtent. Net šitame forume apie tai kalbama jau kone 10 metų, darytos studijos ir t.t.
                                https://www.miestai.net/forumas/foru...044#post585044
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Būtų dar padirbę kelis metus ir užsilenkę. Galbūt net jei savivaldybė būtų pareikalavusi atnaujinti mikrobus net ne naujais, o kokiais 5-7 metų senumo aparatais. Jie laikėsi tik juodos buhakterijos dėka, lievu dyzeliu ir alga vokeliuose.
                                  Jei 2003 metais paleido naujus tai ir 2014 butu nauji. Cia valdziazmogiai ateme. O ar kaip sako kozeinui ar liko kas miekam neidomu . Svarbu kad vairas uzsidirbtu oria alga.o ne kaip dabar pasalpos dydzio.xozeinas nemirs kad ir kokia diena stavkes negautu

                                  Comment


                                    2003 metai buvo nors jau šiek tiek praėjęs, bet vis dar mikrobų pikas. O 2014 - jau matoma pabaiga. Jokių naujų mikrobų 2014 būti negalėjo. Važiavimo kaina nuo 2003 iki 2014 padidėjo tik keliasdešimt procentų, o kuras pabrango 3 kartus, patys mikrobai irgi pabrango, algos irgi padidėjo.

                                    Comment


                                      Mikrobai buvo biznis juodais pinigais su 0 kontrolės, minimali kontrolė juos kaip ir pribaigė, nėra kà čia diskutuot

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Mikrobai buvo biznis juodais pinigais su 0 kontrolės, minimali kontrolė juos kaip ir pribaigė, nėra kà čia diskutuot
                                        Ta pati situacija ir su kautros 51-57 maršrutais. Kol ėjo viskas grynais pinigais buvo pelninga tik atsirado griežta darbo ataskaitų kontrolė elektroniniai bilietai ir jau nieko naudingo patapo.

                                        Comment


                                          ir eismo kultūra juos pribaigė, stojimas kur nori, manevravimas kaip nori...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X