Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

    Man pvz. ne mikrobe/autobuse esmė, Vienintelis dalykas kuris gali paversti viešąjį transportą kažkiek naudojamu tai reisų dažninimas. Jei transporto reikia laukti ilgiau nei 10minučių (čia ir taip labai dosniai) tai gali atvažiuoti nors "limuzininins" autobusas su masažinėm kėdėm ir šampanu, aš jo nelauksiu. Jeigu galėtų važinėti mikrobai bet dvigubai dažniau už autobusus tai aš tik už mikrobus.
    Pritariu.

    Comment


      Los Andžele yra VT, bet girdėjau, kad jis retas, dauguma maršrutų kas valandą kursuoja. Rezultatas:

      Comment


        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

        Kaune dabar didžiausia problema, kad prikurta pakraščiais važiuojančių maršrutų, važiuojančių kas valandą ar dar rečiau, su 0-5keleiviais, o pagrindinuose maršrutuose žmonės į didelius autobusus netelpa
        Kuriam čia taip būna? Labai retais atvejais 23 ar 39.

        Comment


          Dar 37, 40

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
            Dar 37, 40
            Iš jų bent pusė studentai kurie nemokamai važiuoja nes pagal registravimo bilieto statistiką retas kuris grafikas per ratą pasieke 100 registruotų bilietų.

            Comment


              Studentai moka už važiavimą, ir dar turi būti mokama kompensacija vežėjui. Jei savivaldybė to nedaro pilna apimtimi, tai čia jau kitas klausimas. Čia ji pati žlugdo VT. Bet mūsuose tai norma, taip savivaldybės daro dešimtmečiais. Kai kur susitvarkė. O Kaune gal dar ne?

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Studentai moka už važiavimą, ir dar turi būti mokama kompensacija vežėjui. Jei savivaldybė to nedaro pilna apimtimi, tai čia jau kitas klausimas. Čia ji pati žlugdo VT. Bet mūsuose tai norma, taip savivaldybės daro dešimtmečiais. Kai kur susitvarkė. O Kaune gal dar ne?
                Turėtų smarkiai nuo 3 ekipažų bent iki 10 ekipažų kontrolės kad kol prasuka ratą kiekvienas autobusas būtų patikrintas o tada būtų aiškesnė situacija ar reikia dažnesnio kursavimo o gal kaip tik retesnio o nesusimokejesius metyt von kaip šiukšles

                Comment


                  Seniai jau žlugęs KVT kai vairuotojai žiūri ne į darbo grafiką o į poilsio grafiką tai yra jei vėluojama 10 minuciu tai ir isvaziuojama o sekanti su tom 10 minučių vėlavimu.
                  Įvesta taisyklė jei yra nesusimokejusiu keleivių tai galima nejudeti iš sustojimo kol jis ne susimokės ar ne išlips

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Dar 37, 40
                    6 įprastai irgi pergrūstas būna. Ne vien Centre/Aleksote.

                    Comment


                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                      Seniai jau žlugęs KVT kai vairuotojai žiūri ne į darbo grafiką o į poilsio grafiką tai yra jei vėluojama 10 minuciu tai ir isvaziuojama o sekanti su tom 10 minučių vėlavimu.
                      Įvesta taisyklė jei yra nesusimokejusiu keleivių tai galima nejudeti iš sustojimo kol jis ne susimokės ar ne išlips
                      Realiai grafikas per pika yra nesamonė,kamščių nepraskrisi,antra,gamtiniai reikalai,trečia koks ,,tolkas" važiuot 3 ar 5 karavanu, aišku yra pridurku kur rėkia kad du ratus tipo velki,lenk jei netinka,su zmonem neprilakstysi,poto verkia,kad kažkas užkiso,avarija,gerai jei be aukų.

                      Comment


                        O ko aplamai lakstyt? Nieks už pastangas daugiau nemoka tik kaip sakei gali prisidaryti bėdų skubėdamas.

                        Comment


                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                          Seniai jau žlugęs KVT kai vairuotojai žiūri ne į darbo grafiką o į poilsio grafiką tai yra jei vėluojama 10 minuciu tai ir isvaziuojama o sekanti su tom 10 minučių vėlavimu.
                          Įvesta taisyklė jei yra nesusimokejusiu keleivių tai galima nejudeti iš sustojimo kol jis ne susimokės ar ne išlips
                          O tai ką tu siūlytum ? Jeigu kamščių daugiau kurią dieną tai vairuotojas turėtų be pertraukų dirbt ? Gal ir variantas jei už tai papildomai sumokėtų bet spėju už tokį arimą vairuotojams daugiau nesumokės? Dėl apmokėjimo - turėtų būt tvarka kad apmokėjimas išvis ne vairuotojo reikalas, jei yra problema su nemokančiais - samdyt daugiau kontrolierių.

                          Comment


                            Įkišt kokią A juostą (kaip Vilniuje pradėjo daryt, atskirtą gumbais) K. Petrausko ir Parodos, galės vienoj juostoj stovėdami kamštyje pasvarstyt ar ne geriau VT greit pralėkt pro tokius kamščius. Ir vairuotojai nevėluos ir asmeninius reikalus spės susitvarkyt.

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                              Įkišt kokią A juostą (kaip Vilniuje pradėjo daryt, atskirtą gumbais) K. Petrausko ir Parodos, galės vienoj juostoj stovėdami kamštyje pasvarstyt ar ne geriau VT greit pralėkt pro tokius kamščius. Ir vairuotojai nevėluos ir asmeninius reikalus spės susitvarkyt.
                              Gumbais negali atskirti, kai ten įvažiavimai į kiemus kas 5m ir nori nenori turi kirsti juostą, gumbus galima naudoti tik ten kur yra ilgos atkarpos be įvažiavimų (pvz Nuokalnės g., Baršausko nuokalnė, Baltų įkalnė, etc.). Antra - Petrausko g. kamščiai buna du kart po pusvalandį per dieną, A juosta problemos neprendžia. Trečia - yra absoliučiai nebaudžiama už važiavimą A juosta. Pastoviai matau važiuojančius A juosta Vytauto pr., bet niekad nemačiau kad kas nors būtų stabdomas už tai.

                              Comment


                                Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                O tai ką tu siūlytum ? Jeigu kamščių daugiau kurią dieną tai vairuotojas turėtų be pertraukų dirbt ? Gal ir variantas jei už tai papildomai sumokėtų bet spėju už tokį arimą vairuotojams daugiau nesumokės? Dėl apmokėjimo - turėtų būt tvarka kad apmokėjimas išvis ne vairuotojo reikalas, jei yra problema su nemokančiais - samdyt daugiau kontrolierių.
                                Turėtų aplamai bilietų pardavimas nesusijęs su atlyginimu, o ne kaip dabar iš vairuotojo vagia o poto dar nori kad del jų vairuotojas stengtųsi važiuotų pagal grafiką ijungtu kondicionierių ir t t.
                                Paskutinis taisė egiscrypth; 2019.11.13, 16:55.

                                Comment


                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                  Turėtų aplamai bilietų pardavimas nesusijęs su atlyginimu, o ne kaip dabar iš vairuotojo vagia o poto dar nori kad del jų vairuotojas stengtųsi važiuotų pagal grafiką ijungtu kondicionierių ir t t.
                                  Tokiu atveju sutinki atsisakyt +100€ nuo algos?

                                  Comment


                                    https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/11/...su-troleibusu/

                                    Kas čia per fokusai? Konkurencija?

                                    Comment


                                      Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                      https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/11/...su-troleibusu/

                                      Kas čia per fokusai? Konkurencija?
                                      Pagalvojau apie tai, kad VT važiuojantis link Jurbarko g. stovi, o VT važiuojantis link Linkuvos g. bando pralyst. Darbas tikrai nelengvas, girdėjau net truputį nubraukia vienas kito šonus.
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.14, 00:04.

                                      Comment


                                        Parašė Barabanas Rodyti pranešimą

                                        Tokiu atveju sutinki atsisakyt +100€ nuo algos?
                                        Aš sakau kad normali praktika būtų jeigu vairuotojo darbas būtų vairuoti,ir kartkartėmis parduoti popierinį bilietuką turistams, o ne gaudyti kažką kas įbėgo į troleibusą nesumokėjęs. Nežinau kokia vairuotojų alga bet bet kuriuo atveju manau kad yra per maža, tai ne 100eurų nuimt reiktų o pridėt

                                        Comment


                                          Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                          Aš sakau kad normali praktika būtų jeigu vairuotojo darbas būtų vairuoti,ir kartkartėmis parduoti popierinį bilietuką turistams, o ne gaudyti kažką kas įbėgo į troleibusą nesumokėjęs. Nežinau kokia vairuotojų alga bet bet kuriuo atveju manau kad yra per maža, tai ne 100eurų nuimt reiktų o pridėt
                                          4 eurai už valandą tokia alga yra, todėl ir pastoviai trūksta vairuotojų ir tie esami be didelės paskatos dirba .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X