Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė kazhkas Rodyti pranešimą
    kokia prasmė keisti 15 į 45? gal kas gali paaiškinti?
    nežinau ar keleiviai yra akli ar kas jiems per negalios bet daug kas sugeba kauno kolegijos ir taikos pr. sustojimuose įlipti nesvarbu ar autobusas ar troleibusas svarbu lipa į 15 maršruto taip nuvažiuoja ne į temą čia yra keleivių problema daug metų esanti kuri pagaliau yra išspręsta.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Jei norėtų pernmumeruoti, tai paimtų vieną kartą ir pernumeruotų.
      Vienu kartu pernumeruoti reikštų daug sumaišties, kadangi ne visi keleiviai reguliariai seka Kauno VT naujienas, ir atsirastų daug nežinojimo, kai mieste pradėtų važinėti daugybės naujų maršrutų autobusai. Kaip tik geriau tai daryti po truputį

      Comment


        Argi? Vilniuje prieš keliolika metų dar didesni pernumeravimai buvo ir nieko

        Comment


          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
          nežinau ar keleiviai yra akli ar kas jiems per negalios bet daug kas sugeba kauno kolegijos ir taikos pr. sustojimuose įlipti nesvarbu ar autobusas ar troleibusas svarbu lipa į 15 maršruto taip nuvažiuoja ne į temą čia yra keleivių problema daug metų esanti kuri pagaliau yra išspręsta.
          Na ne visi yra viešojo transporto entuziastai arba vietiniai, kurie puikiai gaudosi maršrutų trasose ir tvarkaraščiuose. Anksti ryte, vakarais jie gali nepastebėti kur autobusas, o kur troleibusas.

          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Būtent, jei būtų "reikalas", tai pernumeruotų. O dabar šiaip keičia, tikrai neaišku kodėl.
          Šiandien per radijo stotį Tau mergina iš savivaldybės pasakojo apie pokyčius. Pasak jos, pernumeravimas atliekamas būtent dėl dubliavimosi problemos. Taip pat, bus galima kurti aiškesnę maršrutų schemą. Rudenį bus keičiami 9, 10, 11, 12 bei 16 autobusų numeriai. Tiesa, kodėl kol kas keičia tik 15 autobuso numerį - neaišku.

          Comment


            Parašė eigh Rodyti pranešimą
            Na ne visi yra viešojo transporto entuziastai arba vietiniai, kurie puikiai gaudosi maršrutų trasose ir tvarkaraščiuose.
            .
            Būtent. Ypač jei žmogus iš miesto, kuriame tėra viena transporto rūšis, visiškai suprantama jei pagalvoja, kad troleibusas ir autobusas vyksta tuo pačiu maršrutu.
            Dabar galvoju, kad net aš, žinodamas, kad Kaune yra skirtingai važiuojantys to paties nr. troleibusai ir autobusai, atvykęs į kokį užsienio miestą ir pamatęs to paties numerio skirtingas transporto priemones pagalvočiau, kad turbūt ar galbūt jie ten pat važiuoja.

            Comment


              Parašė eigh Rodyti pranešimą
              Tiesa, kodėl kol kas keičia tik 15 autobuso numerį - neaišku.
              Todėl, kad 15-to maršruto autobusai stoja tose pačiose stotelėse, kaip ir 15-to maršruto troleibusai. O štai su likusiais situacija kitokia. Dažnas iš jų (9, 10) nevažiuoja tomis pačiomis gatvėmis, kaip ir atitinkamos numeracijos troleibusai. Išimtis: 16-tas autobusas, kuris važiuoja Savanorių pr. kaip ir troleibusas, bet matyt sumaišymo problema ten nėra tokia opi.

              Comment


                Parašė Traf Rodyti pranešimą
                Todėl, kad 15-to maršruto autobusai stoja tose pačiose stotelėse, kaip ir 15-to maršruto troleibusai. O štai su likusiais situacija kitokia. Dažnas iš jų (9, 10) nevažiuoja tomis pačiomis gatvėmis, kaip ir atitinkamos numeracijos troleibusai. Išimtis: 16-tas autobusas, kuris važiuoja Savanorių pr. kaip ir troleibusas, bet matyt sumaišymo problema ten nėra tokia opi.
                Na taip, tačiau klausimas kodėl likusių keitimą atidėjo iki rudens, o ne įvykdė kartu su 15 keitimu, išlieka
                Tada dar būtų galima 16 keisti vasaros viduryje, o 9 ir 10 rudenį, nes 16 toks per vidurį tarp 15 ir 9-10 pagal dubliujančių sotelių kiekį
                Galbūt atskirai pakeitė, kad nori pažiūrėt keleivių reakcijas ir kažko pasimokyt prieš likusių keitimą. Vienintelė galima priežastis šovusi į galvą
                Paskutinis taisė Gator; 2016.05.31, 14:32.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Na taip, tačiau klausimas kodėl likusių keitimą atidėjo iki rudens, o ne įvykdė kartu su 15 keitimu, išlieka
                  Įžvelgiu dvi priežastis:
                  1. Nenorima viso paketo keisti iš karto, bet po truputį
                  2. Pradedama nuo to maršruto, kuris labiausiai maišomas su autobusu - 15-kto.
                  3. Galbūt dar diskutuojama dėl numeracijos. Dabartiniai maršrutai numeruojami iki 48-nto, tuomet staiga šokama prie 61.
                  Nenaudojami numeriai taipogi yra 24,25,26,30,31,40,42.
                  Galbūt nėra iki galo nuspręsta kuris maršrutas į kurį numerį bus keičiamas. O dar ir vasara artėja, reikia galvoti apie atostogas, todėl sunkusis darbo krūvis nukeliamas rudeniui

                  Comment


                    Dėl numeracijos:
                    - peršokimas nuo 48 į 61 gavosi todėl, kad 51-56 yra mikroautobusų maršrutai (su rezervu 57-60),
                    - 15 autobusas pervadintas 45 dabar, kadangi keitėsi grafikas, ta pačia proga suteiktas panašus Nr.
                    Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

                    Comment


                      25 naudojamas maršrutui "Geležinkelio stotis-Karmėlavos kapinės"

                      Comment


                        Parašė eigh Rodyti pranešimą
                        Šiandien per radijo stotį Tau mergina iš savivaldybės pasakojo apie pokyčius. Pasak jos, pernumeravimas atliekamas būtent dėl dubliavimosi problemos. Taip pat, bus galima kurti aiškesnę maršrutų schemą. Rudenį bus keičiami 9, 10, 11, 12 bei 16 autobusų numeriai. Tiesa, kodėl kol kas keičia tik 15 autobuso numerį - neaišku.
                        Dar lieka 3, 6 vieni iš pagrindinių, tai ne koks 9 ar 15...

                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Būtent. Ypač jei žmogus iš miesto, kuriame tėra viena transporto rūšis, visiškai suprantama jei pagalvoja, kad troleibusas ir autobusas vyksta tuo pačiu maršrutu.
                        Dabar galvoju, kad net aš, žinodamas, kad Kaune yra skirtingai važiuojantys to paties nr. troleibusai ir autobusai, atvykęs į kokį užsienio miestą ir pamatęs to paties numerio skirtingas transporto priemones pagalvočiau, kad turbūt ar galbūt jie ten pat važiuoja.
                        Debilėja žmonės ir tiek. Daugybę metų buvo numeracija nuo 1 ir nieko. Dabar jau nebeatskiria troleibuso nuo autobuso... Aišku, atsirado daug ir tokių rajonuose, kurie iš viso nežino, kas yra miesto VT, nes jis jų rajonų centruose buvo užmuštas per pirmus kelis "laisvos Lietuvos" metus.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Dar lieka 3, 6 vieni iš pagrindinių, tai ne koks 9 ar 15...
                          3 troleibuso Kaune nėra, visai kaip ir 6. Jeigu jie kažkada ir buvo, tai dabartiniai autobusų maršrutai su jų buvusia trasa neturėjo nieko bendro.

                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Debilėja žmonės ir tiek. Daugybę metų buvo numeracija nuo 1 ir nieko. Dabar jau nebeatskiria troleibuso nuo autobuso... Aišku, atsirado daug ir tokių rajonuose, kurie iš viso nežino, kas yra miesto VT, nes jis jų rajonų centruose buvo užmuštas per pirmus kelis "laisvos Lietuvos" metus.
                          Na taip, jeigu žmonėms svarbiausia nusigauti iš taško A į tašką B nestudijuojant transporto schemų su 5 spalvom, vadinasi jie debilėja. Neabejoju, kad visais laikais taip ir buvo, tiesiog dabar sumanyta palengvinti situaciją.
                          Paskutinis taisė eigh; 2016.05.31, 17:39.

                          Comment


                            Parašė eigh Rodyti pranešimą
                            3 troleibuso Kaune nėra, visai kaip ir 6. Jeigu jie kažkada ir buvo, tai dabartiniai autobusų maršrutai su jų buvusia trasa neturėjo nieko bendro.


                            Na taip, jeigu žmonėms svarbiausia nusigauti iš taško A į tašką B nestudijuojant transporto schemų su 5 spalvom, vadinasi jie debilėja. Neabejoju, kad visais laikais taip ir buvo, tiesiog dabar sumanyta palengvinti situaciją.
                            Sistemingai darant reikėtų 1-19 numerių erdvę palikti troleibusams.
                            Jokio palengvinimo aš čia neįžvelgiu. Jei jau žmogus neatskiria VT rūšies, tai aišku, kad smegenyse košės mažėja. Ir prie ko čia 5 spalvos, jei jų tik dvi.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Sistemingai darant reikėtų 1-19 numerių erdvę palikti troleibusams.
                              Jokio palengvinimo aš čia neįžvelgiu. Jei jau žmogus neatskiria VT rūšies, tai aišku, kad smegenyse košės mažėja. Ir prie ko čia 5 spalvos, jei jų tik dvi.
                              gal ir viskas čia yra protingai daroma, nes dabar bendras parkas troleibusų ir autobusų ir gali nesvarbu tą maršrutą aptarnauti ar autobusas ar troleibusas. Kaip buvo 8 maršrute autobusai važiavo, kai streikavo troleibusai daugumą maršrutų irgi autobusai aptarnavo taip kaip dabar autobusai aptarnaus 13N ir 14N maršrutus. Kaip troleibusų trūkumas ir šiomis dienomis buvo svarstoma tokia išeitis.

                              Comment


                                Nereikia kraštutinumus kaip pavyzdžius teikti. Streikai, kontaktinio tinklo remontas ir pan. nėra nuolatiniai dalykai. Kaip ir visokie renginiai, kai laikinai keičiamos VT trasos.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Sistemingai darant reikėtų 1-19 numerių erdvę palikti troleibusams.
                                  Jokio palengvinimo aš čia neįžvelgiu. Jei jau žmogus neatskiria VT rūšies, tai aišku, kad smegenyse košės mažėja. Ir prie ko čia 5 spalvos, jei jų tik dvi.
                                  Ne neatskiria rūšies, o nežino ar važiuoja ten pat, ar skirtingai.
                                  Nežinojimas ne kvailumo požymis.

                                  Pasikartosiu - net aš, žinodamas, kad Kaune yra skirtingi troleibusų ir autobusų maršrutai tuo pačiu numeriu, kur nors užsienyje pagalvočiau, kad galbūt ten pat važiuoja to paties numerio skirtingos transporto rūšys. Ir nesu nudebilėjęs bei tuo pačiu esu žinantis apie VT daugiau nei statistinis žmogus.
                                  Tai ką kalbėt pvz. apie žmones, kurių miestuose nėra tokio dubliavimo, arba apie tuos, kurie apskritai mažai VT naudojasi ir išvis nežino tų numerių.
                                  Tai neturi nieko bendro su kvailumu.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Nereikia kraštutinumus kaip pavyzdžius teikti. Streikai, kontaktinio tinklo remontas ir pan. nėra nuolatiniai dalykai. Kaip ir visokie renginiai, kai laikinai keičiamos VT trasos.
                                    bet kad gali kadanors kurio troleibuso maršruto vieną ar kitą grafiką aptarnaut autobusas visai realu, nes tų naujų troleibusų pirkimas vėl nurimo tik girdėt apie autobusų pirkimą kas turi būti tikrai, nes apie 50 autobusų pasiims ukrainiečiai.

                                    Comment


                                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                      nežinau ar keleiviai yra akli ar kas jiems per negalios bet daug kas sugeba kauno kolegijos ir taikos pr. sustojimuose įlipti nesvarbu ar autobusas ar troleibusas svarbu lipa į 15 maršruto taip nuvažiuoja ne į temą čia yra keleivių problema daug metų esanti kuri pagaliau yra išspręsta.
                                      Būtum teisus, jei visi keleiviai būtų reguliarūs, Kaune nebūtų svečių ir turistų. Juk ne visi žino, kas yra troleibusas. Ir tai normalu, nes ne visose šalyse jie važinėja. Kaip dirbantis aptarnavimo sferoje ir su žmonėmis turėtum tai puikiai suprasti be specialaus aiškinimo, be to, nestokoti priešiškumo klientams, kurių dėka tau mokamas atlyginimas už darbą. Kiekvienas klientas Kaune turi būti vertinamas ir gerbiamas, nes Kaune gyventojų nedaugėja, svečių ir turistų skaičiai menki. Kai su tokiu požiūriu dirbti, tikėtina, ir tavo darbas atitinkamai nekokybiškas. Vadinasi, nesi tas, kuris prisideda prie teigiamo Kauno VT sistemos plėtojimo ir pozityvaus populiarinimo.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                        bet kad gali kadanors kurio troleibuso maršruto vieną ar kitą grafiką aptarnaut autobusas visai realu, nes tų naujų troleibusų pirkimas vėl nurimo tik girdėt apie autobusų pirkimą kas turi būti tikrai, nes apie 50 autobusų pasiims ukrainiečiai.
                                        Tai jau būtų troleibusų naikinimas. Esmė tame, kad to (kai tą patį maršrutą gali aptarnauti ir autobusas ir troleibusas) normaliai plėtojant VT neturėtų būti. Priešingu atveju netenka prasmės tokia VT rūšis kaip troleibusas. Taip, pavyzdžiui, Liubline tokia praktika yra. Nors tikiuosi, kad po pernai metais baigtos masinio troleibusų parko ir kontaktinio tinklo atnaujinimo bei plėtros, ji buvo išgyvendinta.

                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Ne neatskiria rūšies, o nežino ar važiuoja ten pat, ar skirtingai.
                                        Nežinojimas ne kvailumo požymis.

                                        Pasikartosiu - net aš, žinodamas, kad Kaune yra skirtingi troleibusų ir autobusų maršrutai tuo pačiu numeriu, kur nors užsienyje pagalvočiau, kad galbūt ten pat važiuoja to paties numerio skirtingos transporto rūšys. Ir nesu nudebilėjęs bei tuo pačiu esu žinantis apie VT daugiau nei statistinis žmogus.
                                        Tai ką kalbėt pvz. apie žmones, kurių miestuose nėra tokio dubliavimo, arba apie tuos, kurie apskritai mažai VT naudojasi ir išvis nežino tų numerių.
                                        Tai neturi nieko bendro su kvailumu.
                                        Užsieniečiai iš viso nežino kas kur važiuoja, todėl tai jų problema išsiaiškinti. O jei tu taip galvoji, tai yra neigiamos Vakarų įtakos pasekmė: kad kažkur Vakaruose tokia vieningos numeracijos praktika taikoma, tai pas mus jau, matai, yra blogai ir reikia daryti taip pat kaip šventuose Vakaruose.

                                        Comment


                                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                          Būtum teisus, jei visi keleiviai būtų reguliarūs, Kaune nebūtų svečių ir turistų. Juk ne visi žino, kas yra troleibusas. Ir tai normalu, nes ne visose šalyse jie važinėja. Kaip dirbantis aptarnavimo sferoje ir su žmonėmis turėtum tai puikiai suprasti be specialaus aiškinimo, be to, nestokoti priešiškumo klientams, kurių dėka tau mokamas atlyginimas už darbą. Kiekvienas klientas Kaune turi būti vertinamas ir gerbiamas, nes Kaune gyventojų nedaugėja, svečių ir turistų skaičiai menki. Kai su tokiu požiūriu dirbti, tikėtina, ir tavo darbas atitinkamai nekokybiškas. Vadinasi, nesi tas, kuris prisideda prie teigiamo Kauno VT sistemos plėtojimo ir pozityvaus populiarinimo.
                                          taip geras pastebėjimas kad dauguma dirba kad dirbti o ne keleivių naudai atbėgančių pakartotinai atidarant duris įleisti (nors jau ir nesustojimo zona), paaiškinti kur važiuoja šitas maršrutas ir pan. Tokį nepasitenkinimą darbu lemia keletas problemėlių ir ne tik aš čia apie save.
                                          1. dauguma vairuotojų yra prieš pensijinio ar pensijinio amžiaus (svarbu jiems atidirbti tuos metus iki pensijos;
                                          2. aplamai nėra nei vieno vairuotojo patenkinto atlyginimu;
                                          3. tragiška atmosfera įmonės viduje (nesirūpina darbuotojais);
                                          4. dar didesnė problema su autobusų remontu patvarko tik kad važiuotu ir tiek;
                                          5. ar vairuotojas kaltas kad dabar autobuso salone karšta žiemą buvo šalta? Ne jo asmeninis autobusas, o keleiviai "pisa" protą tik vairuotojui o ne tiesiai kam reikėtų į autobusų parką ar savivaldybę.
                                          6. akivaizdžiai "piemenys" lipa ir nesusimokėję važinėjasi.
                                          dėl tokių keleta problemėlių iš daugumos esančių ir nedirbi išsišiepęs svarbu kad atvažinėt tas savo minutes šiuo metu keleiviai gaunasi kaip kliūtis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X