Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Dautrans vežė į Gariūnus? Ten mačiau tik Daugpilio AP, kuris, beje, važiuoja vos su 1-2 keleiviais iš ten.
Komentuoti:
-
Latviai važinėja į kur? Į Vilnių (tai iš kur (oro uosto?) ar Minską?
Dautrans maršrutas buvo Gariūninis, nes autobusas iš stoties važiuodavo į Gariūnus, o iš Gariūnų veždavo apsipirkusius latvius į Daugpilį, prieš tai užvažiuodamas į stotį ir paimdamas kitus keleivius į Daugpilį. Matyti Gariūnai latviams jau nebėra pigaus apsipirkimo vieta.
Komentuoti:
-
Kauno oro uoste.
Ecolines, Kaunas-Minskas
Latvių Flybus iš Rygos. Flybus'as turi 3-7 reisus į Rygą, sustojant Panevėžyje, Bauskėje, tiesa šis mikroautobusas didžiausia važiavusi transporto priemonė, kitais laikais išvyko Opel Vivaro.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąMarijampolėje ne kartą mačiau "dienavojantį" "Ecolines" autobusą Sankt.Peterburgas-Marijampolė. tarpinių stočių sąrašėlyje Vilnių, Uteną, Daugpilį aptikau.
Nejaugi šis autobusų maršrutas spėjo "užsilenkti" ???
Dėl to taip ir parašiau, kad Maskvos reisas liko vieninteliu kasdieniu į Daugpilį.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNuo liepos 15 d. panaikintas latvių Dautrans maršrutas Vilnius (oro uostas ir stotis) - Daugpilis. Maršrutas panaikintas visam laikui - po oro uosto atidarymo jo atnaujinimas neplanuojamas.
Taigi, iš kasdienių reisų į Daugpilį lieka tik vakarinis Ecolines į Maskvą. Laukiam žadėto traukinio
Nejaugi šis autobusų maršrutas spėjo "užsilenkti" ???
Komentuoti:
-
Nuo liepos 15 d. panaikintas latvių Dautrans maršrutas Vilnius (oro uostas ir stotis) - Daugpilis. Maršrutas panaikintas visam laikui - po oro uosto atidarymo jo atnaujinimas neplanuojamas.
Taigi, iš kasdienių reisų į Daugpilį lieka tik vakarinis Ecolines į Maskvą. Laukiam žadėto traukinio
Komentuoti:
-
Lietuvoje to nėra. Todėl tokie maršrutai kaip "Kautros" Kaunas - Gardinas yra sudaryti iš dviejų: Kaunas - Druskininkai ir Druskininkai - Gardinas. Tas pats autobusas, tik lenteles pakeičia. Arba Šalčininkų AP Vilnius - Šalčininkai - Varanavas yra irgi taip pat išskaidytas į du, Šalčininkuose keičiasi maršruto tipas.
Smulkesni vežėjai išnyko tiesiog dėl to, kad atėjo stambesni ir ėmė vežti geresniais autobusais bei pigiau, dar akcijas siūlo. Ne tiek jau daug tų smulkių vežėjų buvo.
Komentuoti:
-
Parašė 1G2G Rodyti pranešimąMitas - is tiesu ES teises aktai kabotazo nedraudzia:
http://eur-lex.europa.eu/legal-conte...9R1073&from=EN
Kiek ziurejau Lietuvos istatymus - jie irgi nedraudzia, nors galbut kazka praziurejau. Buciau dekingas uz nuoroda, kur yra toks draudimas.
Grįžtant prie Minsktrans, tai jie ne tik kad neturi filialo Lietuvoje, bet čia net ne ES vežėjas. Įvertinus šiuos faktus, o ir dėl politinių priežasčių labai abejoju, kad jiems būtų leista oficialiai vežti keleivius tarp Lietuvos miestų.
p.s. ECOLINES tarp Vokietijos miestų keleivių neveža, bent jau internetu bilietai tokiomis kryptimis neparduodami.
Komentuoti:
-
Puiku. Atrodo, issiaiskinome, kad ES to nedraudzia, bet reikia dvisalio susitarimo.
Tolesni klausimai - (1) kas tokius susitarimus pasiraso (ministerija?) ir (2) del kuriu marsrutu tokie susitarimai yra?
Komentuoti:
-
Tai nesvarbu, registruota ar ne. Jeigu visos suinteresuotos šalys nesusitaria, vietinių pervežimų būti negali.
Komentuoti:
-
Teise aktų nežinau, bet lyg tikrai kabotažas nėra draudžiamas. Kaip pavyzdys Ecolines ir Regiojet gali vežti keleivius Vokietijos tarpmiestyje, nors lyg abi nėra registruotos Vokietijoje.
Komentuoti:
-
Nedraudžia, bet, kiek pamenu, abi šalys neturi būti prieš. Panevėžio AP Panevėžys - Bauska - Riga atveju, latviai buvo prieš, kad lietuviai vežtų žmones iš Bauskos į Rygą (tai buvo pagrindinį autobuso užpildymą daranti stotelė - sieną autobusas kirsdavo su 2-3 keleiviais), ir labai greit visi trys reisai per dieną buvo uždaryti.
Komentuoti:
-
Mitas - is tiesu ES teises aktai kabotazo nedraudzia:
http://eur-lex.europa.eu/legal-conte...9R1073&from=EN
Kiek ziurejau Lietuvos istatymus - jie irgi nedraudzia, nors galbut kazka praziurejau. Buciau dekingas uz nuoroda, kur yra toks draudimas.
Komentuoti:
-
Parašė 1G2G Rodyti pranešimąVisų pirma, ačiū už atsakymus. Nors kol kas atsakymo nėra. "Reikia paklausti stotyje" - ne atsakymas. Lygiai taip pat galiu klausti ir ekspertų forume (kaip šis), iš kurio dalyvių galbūt kažkas geriau žino situaciją, yra išbandęs arba dirba toje pačioje stotyje. Beje, nenustebčiau, jei stotyje būčiau dezinformuotas - mat jei bilieto neparduoda stotyje, dar nereiškia, kad jo negali parduoti vairuotojas. Šiuo metu tai nėra labai aktualu, bet, manau, daugelis čia diskutuojame dėl smalsumo, susijusio su mūsų domėjimosi sritim. Ir niekada nežinai, ar tai kada nors tau ar tavo draugams/svečiams netaps aktualu. Pvz., gali būti reikšmingas skirtumas išvykti iš Vilniaus 23.00 ir 23.50. Arba poreikis nuvykti iš Kauno oro uosto į Vilnių (ar atvirkščiai) Minsko reisu, jei jis pigesnis negu Ollex.
Dabar pereinam prie neoficialios informacijos iš serijos "Odna Babuška Skazala". Sklando gandai, kad kai kurie Minsktrans ar kitų baltarusių vežėjų vairuotojai yra sukalbami ir už grynus "į kišenę" gali nuvežti iš Vilniaus į Kauną. Gali būti, kad taip ir yra. Bet tai tėra gandai, oficialiai nepatvirtinti. Ir dar labai priklauso nuo vairuotojo, vienas sukalbamesnis ir paveš, kitas griežtai atsisakys ir paliks ant ledo. Taigi nėra jokios garantijos, kad, pavyzdžiui, Baranovičių AP vairuotojas tikrai nuveš iš Vilniaus į Kauną. Ir pats nesu tuo įsitikinęs. Aš ir pats, kaip nežinantis situacijos, negaliu nieko garantuoti. Dėl to, būdamas adekvatus žmogus, besiteiraujančiam forumiečiui NESIŪLYSIU specialiai laukti Baranovičių AP autobuso, nes tokiu atveju žmogus, pasiklausęs mano pasiūlymo, rizikuos likti ant ledo ir būti priverstas ieškoti nakvynės Vilniuje.
Kodėl siūlau važiuoti naktiniu tarpmiestiniu TOKS autobusu, važiuojančiu į Palangą? Nes esu 100 proc. įsitikinęs, kad juo galima bus nuvažiuoti į Kauną. Nes tai yra oficialiai patvirtinta informacija. Ir dar pasiūlysiu apsidrausti ir įsigyti bilietą iš anksto, kaip garantiją, kad tikrai pavyks išvažiuoti. Juk maža kas, gal keleivių bus daugiau nei vietos autobuse.
Kaip minėjau, nesu rizikos mėgėjas, todėl ir gandais iš anksto tikėti nelinkęs.
Dabar grįžtant prie tarptautinių autobusų, važiuojančių iš Vilniaus pro Kauną, tvarkaraščių. Pasižiūrėjau grafikus ir labai nustebau. Na, nepamačiau nei vieno tarptautinio autobuso, kuris iš VIlniaus išvažiuotų tokiu laiku, kai panašiu metu link Kauno nevažiuotų nei vienas tarpmiestinis autobusas. Na, tik Baranovičių AP 23.50 val., bet 23 val. išvažiuoja minėta "naktinė Palanga". Visi kiti tarptautiniai link Kauno išvyksta panašiu metu su tarpmiestiniais, tad kaip ir nėra poreikio važiuoti pirmaisiais. Dėl to kiek ir nustebau, kad taip aktyviai diskutuojama dėl galimybę važiuoti į Kauną tarptautiniais autobusais. Na, naktį po vidurnakčio iki paryčių nei vienas tarptautinis autobusas iš Vilniaus link Kauno nevažiuoja. Ryte į Kauną pirmasis autobusas 5:45 val. Tuo tarpu į Kauno Oro uostą veža Ollex.
P.S. Minsktrans autobusai, grįžtantys iš Kauno į Baltarusiją, pro oro uostus neprasuka. Prasuka tik Ecolines, bet čia jau visai kito lygio kompanija, ten vairuotojai yra griežčiau kontroliuojami ir negali imti grynųjų pinigų iš keleivių (bilietais jie neprekiauja, skirtingai nei Lux Express ar Minsktrans vairuotojai). Todėl Ecolines vargu ar užsiims tokiais dalykais, kaip pervežimai "į kišenę".
Komentuoti:
-
Eilinis dabar. Tiesiog grafikas sudarytas blogai, neatsižvelgiant į realijas. Jau ne tie laikai, kai Ukrainos - Lenkijos sieną galima buvo kirsti per 1-2 val. Dabar ant sienos lenkai labai krato.
Komentuoti:
-
Vakar (liepos 7 d., penktadienį) 18 val. Kauno autobusų stoties elektroninis tvarkaraštis rodė, kad dar neatvažiavęs atvažiuoti 12:00 val turėjęs autobusas Truskavecas-Vilnius. Šešių valandų vėlavimas - dalykas ne eilinis !
Komentuoti:
-
Visų pirma, ačiū už atsakymus. Nors kol kas atsakymo nėra. "Reikia paklausti stotyje" - ne atsakymas. Lygiai taip pat galiu klausti ir ekspertų forume (kaip šis), iš kurio dalyvių galbūt kažkas geriau žino situaciją, yra išbandęs arba dirba toje pačioje stotyje. Beje, nenustebčiau, jei stotyje būčiau dezinformuotas - mat jei bilieto neparduoda stotyje, dar nereiškia, kad jo negali parduoti vairuotojas. Šiuo metu tai nėra labai aktualu, bet, manau, daugelis čia diskutuojame dėl smalsumo, susijusio su mūsų domėjimosi sritim. Ir niekada nežinai, ar tai kada nors tau ar tavo draugams/svečiams netaps aktualu. Pvz., gali būti reikšmingas skirtumas išvykti iš Vilniaus 23.00 ir 23.50. Arba poreikis nuvykti iš Kauno oro uosto į Vilnių (ar atvirkščiai) Minsko reisu, jei jis pigesnis negu Ollex.
Komentuoti:
-
O kokį būtent reisą turite omeny? Kokiu važiuoti į Kauną yra aktualu? Yra juk TOKS`o autobusas į Palangą 23 val., kuriuo tikrai galima važiuoti O vėliau tik Baranovičių AP (23.50 val.), ir tai tik kas antrą dieną.
Ar tas naktinis Palangos autobusas yra toks populiarus, kad jame dažnai nėra laisvų vietų? Gal kas žino? Pats nesinaudoju, tai negaliu pasakyti.
Komentuoti:
-
Tai reikia tiesiog nueiti į stotį. Ne visiems toks poreikis važiuoti naktį yra ir noras sužinoti kaip yra tik iš smalsumo nekyla.
Komentuoti:
Komentuoti: