Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Autobusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Raikkonen
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Būtų labai puiku kitam kartui, kad nuotraukų pavadinimas būtų ne DSC××××, o autobuso pavadinimas
    Šią informaciją nesunku internete rasti. Kadangi nuotraukų iš Švedijos apie 500, tai jų redagavimas užtruktų turbūt nedaug trumpiau nei pati viešnagė Stokholme.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Stokholmas, Švedija
    Būtų labai puiku kitam kartui, kad nuotraukų pavadinimas būtų ne DSC××××, o autobuso pavadinimas

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Stokholmas, Švedija

    Mieste pagrindinis vežėjas yra Keolis Sverige AB. Pagrindiniais-greitaisiais maršrutais (1-6) kursuoja mėlynai nudažyti autobusai, likusiuose - raudoni. Mėlyni autobusai taip pat važinėja kai kuriuose priemiesčio maršrutuose. Daugiausia mieste važinėja MAN A23 Lion's City G tiek dyzeliniai tiek dujomis varomi,
    DSC_0109 by Evaldas Sidikerskis, on Flickr

    Miesto autobusų, priemiesčio ir metro terminalas.
    DSC_0442 by Evaldas Sidikerskis, on Flickr

    DSC_0412 by Evaldas Sidikerskis, on Flickr

    DSC_0294 by Evaldas Sidikerskis, on Flickr

    DSC_0541 by Evaldas Sidikerskis, on Flickr

    Žinoma yra ir ne MAN.
    DSC_0524 by Evaldas Sidikerskis, on Flickr

    DSC_0522 by Evaldas Sidikerskis, on Flickr

    DSC_0391 by Evaldas Sidikerskis, on Flickr

    DSC_0369 by Evaldas Sidikerskis, on Flickr

    DSC_0403 by Evaldas Sidikerskis, on Flickr

    DSC_0354 by Evaldas Sidikerskis, on Flickr

    Priemiesčio
    DSC_0436 by Evaldas Sidikerskis, on Flickr

    DSC_0444 by Evaldas Sidikerskis, on Flickr

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsinys iš Prancūzijos bus. Kitas miestas - Reimsas.
    Elektrobusas netoli Reimso katedros.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied

    Heuliez GX317 taip vadinamoje autobusų stotyje.



    Pravažiavime tarp geležinkelio (prie stoties) ir kongresų centro.



    Autobusų stotyje prie gelež. st.





    Mikroautobusai:
    Dietrich City (MB Sprinter bazėje),
    MB Sprinter City 35,
    Vehixel Cytios 3/23 (MB bazėje)
    Renault Master


    Mikroautobusus kelis mačiaus, bet nufotografuoti nepavyko. Todėl įdėsiu kelias nuotraukas iš interneto.

    Vienintelė autobusų maršrutą, aptarnaujamą mikroautobusais, aptarnauja štai tokie Dietrich City. Taip pat tokie važinėje ir p'tit stan maršrutais.Iš https://www.flickr.com/photos/115271604@N04/25482368704



    Vehixel Cytios 3/23, P'tit Stan maršrute. Iš http://www.busstop.fr/nancy/urbain/v...902-cytios323/



    Spalvinė schema – balta ir sidabrinė. Irisbus Créalis Néo yra šviesiai pilki.
    Mokyklinių autobusų spalvinė schema kitokia. Bet tą dieną, kai buvau, buvo atostogos ir mokykliniai maršrutai neveikė.

    Įlipimas pro priekines duris, išskyrus 2-4 maršrutus. Išlipimui reikia spausti sustojimo pagal pageidavimą mygtuką. Irisbus Créalis Néo 18 durys iš išorės atsidaro mygtuko pagalba, 4 maršrute visas duris atidaro vairuotojas.

    Autobusai kursuoja:
    2 maršrutas nuo 4.30-0.30 d. d., poilsio d. 6.30-0.15. Dienos metu kas 7 min, anksti ryte kas 10 min., vakare po 22 val. kas 30 min. Šeštadieniais kas 10 min dieną, ryte kas 15, vakare kas 20 min. Sekmadienį visą dieną kas 20 min.
    3 maršrutas maždaug 5.15-22.50 d. d., ir šeštad., o sekmad. 7.30 iki 21.30. Darbo dienomis intervalas 10-12 min., vakare kas 15-20 min. Šeštadienį kas 15-20 min., o sekmadienį visą dieną kas 30 min.
    Kiti autobusai darbo dienom pradeda apie 5.15, kai kurie po 6 val., baigia apie 21.30-22 val., tik nedaugelis važinėja iki 22.30. Šeštadieniais autobusai pradeda darbą kiek vėliau, baigia panašiai kaip ir darbo d. Sekmadieniais dauguma pradeda 7.30, baigia irgi šiek tiek anksčiau nei darbo dieną.
    Kursavimo intervalas, priklausomai nuo maršruto, yra 15-20, kai kurių 20-30, taip pat 30-40 minučių. Mikroautobusu aptarnaujamas maršrutas veža maždaug kartą per valandą, piko metu kas 40-50 min.
    P‘tit stan maršrutų mikroautobusai važiuoja maždaug kartą per valandą nuo 7 iki 19-20 val., išskyrus vieną, kuris važiuoja kas valandą, bet dirba tik nuo 11 iki 17.30
    Bilietų automatai yra dideliu srautus turinčiose autobusų stotelėse, yra keli klientų aptarnavimo punktai ir dar kai kurie bilietų pardavimo taškai. Kelionės kaina 1,3 Eur už valandinį bilietą iš automato. Paros bilietas - 4 Eur. Bilietus parduoda ir autobusų vairuotojai - 1,5 Eur. valandą galiojatis bilietas. Bilietai yra kartotiniai su magnetine juosta (valandiniai, paros ir kiti ne ilgo naudojimo laiko) ir plastikinės bekontaktinės kortelės. Taip pat miesto VT bilietai galioja priemiestiniuose autobusuose ar TER traukiniuose miesto ribose, tik tokiu atveju bilietai turi būti atskiroje plastikinėje kortelė, skirtoje ir priemiestiniam susisiekimui. Visi bilietai turi būti žymimi transporto priemonėje kiekvieną kartą įlipus (autobusuose ta pati tvarka). Yra ir daugiau visokių rūšių bilietų, įskaitant ir lengvatinius. Pavyzdžiui, paprastas mėnesinis 31 dienos bilietas visoms VT rūšims važiuoti kasdien kainuoja 35,5 Eur. Studentų, asmenų virš 65 metų bilietas kainuoja 28 Eur. Moksleiviams kelionė į mokyklą ir atgal yra nemokama. O dabar palyginam prancūzų pajamas ir bilietų kainas bei VT kainas Lietuvoje. Lietuvoje VT yra labai brangus, tik lengvatos didesnės.



    Ir pabaigai pora priemiestinių autobusų nuotraukų ant viaduko per geležinkelį.




    Paskutinis taisė Al1; 2018.05.17, 16:17.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Fotoreportažas iš Nansi, Lotaringija, Prancūzija. Mieste gyvena apie 104 tūkst. gyventojų, tačiau aglomeracijoje apie 435 tūkst. Aglomeracija - tai tampriai suaugę keli miestai: vienas namas dar Nansi, o gretimas - jau kitame mieste. Taip vadinamo Didžiojo Nansi miesto VT aptarnauja aglomeraciją. Keleiviai vežami tramvajumi (1 maršrutas) ir autobusais.
    VT eismą organizuoja miesto transporto valdyba (municipalinė įstaiga ar kažkas panašaus). Tramvajų ir autobusus eksploatuoja valstybinė kompanija Transdev. Miesto VT sistema priklauso Didžiojo Nansi aglomeracijai (20 komunų) ir jos (VT sistemos) prekės ženklas yra akronimas STAN.

    Miesto VT maršrutai, įskaitant į tramvajaus maršrutą Nr. 1 yra suskirstyti taip:
    -stanway – 1-4 maršrutai (taip, Nr. 1 yra tramvajaus maršrutas) – pagrindiniai VT stuburą sudarantys maršrutai. Tai nei greitieji, nei BRT, tiesiog dažnai kursuojantys autobusai

    -stanbus – įprasti autobusų maršrutai; jų yra 15. Vienas iš jų aptarnaujamas mikroautobusais.

    -p'tit stan – trys nenumeruoti mikroautobusų maršrutai.

    -mobistan – tai mikroautobusai pagal iškvietimą telefonu, vežantys iš (į) tam tikroje konkrečioje zonoje (jų yra kelios) esančių stotelių į tam tikras kelias stoteles, kuriose galima persėsti į kitą VT. Kelionės kaina kaip miesto VT. Galioja visų tipų bilietai.

    -taxistan – taksi automobilis pagal iškvietimą, bet veža nuo bet kurios stotelės iki bet kurios kitos, vienoje zonoje, kur jais galima važiuoti. Tokių zonų yra dvi. Kaina kaip miesto VT.

    Tiek mobistan, tiek taxistan dirba, aišku, ne ištisą parą, tik nuo maždaug 7 iki maždaug 19.30 darbo d., bei šeštadieniais nuo mobistan maždaug nuo 11 iki 17, o taxistan nuo 8 iki 16. Sekmadieniais nevažiuoja..

    -Handistan – neįgaliuosius vežiojantys mikroautobusai su specialia įranga vežimėliams vežti. Užsakoma telefonu prieš 12 valandų iki kelionės. Pervežimo kaina kaip įprastame VT.

    Dar yra mokyklinių autobusų maršrutai, numeruoti raidėmis, kuriais vežami moksleiviai ir mokytojai į tam tikras mokyklas, kurių negalima pasiekti įprastu miesto VT. Tai ne geltonieji autobusai, tai įprastais miesto autobusais aptarnaujami maršrutai, kurie važiuoja1-2 kartus ryte ir pasibaigus pamokoms.

    Naktinių autobusų nėra.

    Miesto VT autobusų parką sudaro dujiniai autobusai bei dyzeliniai mikroautobusai. Taxistan paslauga teikiama pagal sutartį su taksi firma. Autobusai:

    Dvigubi:
    Irisbus Créalis Néo 18, tik 2 ir 3 maršrutai;
    MB Citaro G ir Citaro G Facelift.

    Irisbus Créalis Néo 18 ant viaduko per geležinkelį prie stoties.



    Aimé Morot aikštė.



    Ten pat.



    MB Citaro G, Saint-Dizier gatvė.



    MB Citaro G Facelift. Ant viaduko per geležinkelį.



    Paprasti:
    Heuliez GX317
    MB Citaro ir Citaro Facelift,
    Irisbus Citelis 12
    Iveco Urbanway 12
    MB Citaro Solo NGT

    MB Citaro ant viaduko per geležinkelį. 6 ir 16 maršrutai skiriasi labai nedaug, todėl jų grafikas bendras, kas antras reisas 16 maršruto.



    Iveco Urbanway 12, Saint-Dizier gatvė.




    Prie geležinkelio stoties taip vadinamoje autobusų stotyje.



    Ten pat, iš galo.




    Irisbus Citelis 12 artinasi prie autobusų stotelės prie geležinkelio stoties.



    MB Citaro Solo NGT ant viaduko per geležinkelį.



    Tas pats iš galo.



    MB Citaro Facelif ir MB Citaro G.

    Paskutinis taisė Al1; 2018.05.17, 16:26.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Métrobus interjeras, Kvebeko miestas, Kanada



    ​​

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Sostų karai buvo filmuojami Dubrovnike.
    Ir Splite

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Splitas - tikrai ne provincija, dabar tai labai populiari tiek poilsinių kelionių kryptis, tiek turistinis traukos centras, ypač miestas išgarsėjo po to, kai ten filmavo Sostų Karus
    Bet šiaip Kroatijoje VT tikrai bent jau didmiesčiuose neblogai prižiūrėtas - sostinėje Zagrebe, kurioje lankiausi šią vasarą, beveik visi autobusai vien nauji.
    Sostų karai buvo filmuojami Dubrovnike.


    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Senienos senienomis, bet Lietuvoje irgi ne geriau. Turint omenyje tai, kad Splitas yra eilinis provincijos miestas.
    Splitas yra toli gražu ne provincija. Tai yra antras pagal dydį miestas Kroatijoje, su 200 tūkst. gyventojų, didelis kurortas su pulkais turistų, promenadom ir prabangiais restoranais. Kažką maišai. Be to, ten jau važinėja nauji autobusai.


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet tai buvo savo laiku bealternatyvinė sistema didelių dydžių ratams. Ypač remontuoti juos lauko sąlygomis ar neturint įrangos, kas ir buvo automobilių eros pradžioje. Paprastam ratlankiui išardyti reikia specialios įrangos, o išardomus galima buvo išardyti ir sudėti su laužtuvu ir kūju.

    Ikarusai buvo gaminami nuo maždaug 1990 m. su neišardomais ratlankiais (ir tiltai atitinkami priekinis bei priekabos.). Ant varančiojo galima buvo montuoti ir vienus ir kitus ratlankius be perdarymo. O iki maždaug 1990 m. neišardomi buvo pagal pageidavimą. Rytų Vokietija tokius Ikarusus užsakinėjo.
    LAZ-699R buvo su tokiais priekiniais ratlankiais. 695-ieji buvo su neišardomais. Škodos 14Tr irgi buvo yra su neišardomais, o 9Tr buvo su išardomais.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.02.01, 06:40.

    Komentuoti:


  • Virtęs pelenais
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Kažkokie neįprasti tiltai pas Ikarus'us:
    http://fotobus.msk.ru/photo/14906/
    http://fotobus.msk.ru/photo/1472289/

    Lietuvoje mačiau panašius tik priekinius tiltus pas autobusus, atvažiuojančius iš mažesnių miestų (Kaune), dar kol važinėjo Ikarus'ai.
    Čia su paprastu, neišardomu ratlankiu (10 tvirtinimo smeigių), su bekamerine padanga. Įprasti buvo išardomi, padangos su kamera, padangą vietoje fiksavo metalinis žiedas. Debiliška senovinė sistema, per kurią invalidų gretos gerokai padidėjo. Pagooglink, split rims, suicide rims.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Kažkokie neįprasti tiltai pas Ikarus'us:
    http://fotobus.msk.ru/photo/14906/
    http://fotobus.msk.ru/photo/1472289/

    Lietuvoje mačiau panašius tik priekinius tiltus pas autobusus, atvažiuojančius iš mažesnių miestų (Kaune), dar kol važinėjo Ikarus'ai.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Splitas - tikrai ne provincija, dabar tai labai populiari tiek poilsinių kelionių kryptis, tiek turistinis traukos centras, ypač miestas išgarsėjo po to, kai ten filmavo Sostų Karus
    Bet šiaip Kroatijoje VT tikrai bent jau didmiesčiuose neblogai prižiūrėtas - sostinėje Zagrebe, kurioje lankiausi šią vasarą, beveik visi autobusai vien nauji.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Senienos senienomis, bet Lietuvoje irgi ne geriau. Turint omenyje tai, kad Splitas yra eilinis provincijos miestas.
    Ne toks ten ir provincijos miestas, kurortas tenai beveik. Realiai miestas labai gerai sutvarkytas, turistu begalės, ir labai faini papludimiai. Dabar viskas atrodo daug geriau (apie VT aš) nei tada, labai daug pažangos per du metus padaryta.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Senienos senienomis, bet Lietuvoje irgi ne geriau. Turint omenyje tai, kad Splitas yra eilinis provincijos miestas.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Na ir priemiestinė / Trogiro dalis.
    Mieste pastebėjau dar ir kažką panašaus į Kauno "Merulos" maršrutą kuris atliko priemiestinio funkcija, bet vežė ir mieste. Setra S317UL.


    Mieste kursuoja ir štai tokie MAN Lion's Regio - miesto tai maršrutai, ar ne, sunku pasakyti, maršrutų sistema ten paini.


    Pagrindinis susisiekimas tarp Splito ir Trogiro - 37 autobuso maršrutas kuriame dirba turbūt visa įmanoma technika. Nuo naujesnių MB Citaro FaceLift iki prailgintų MAN Lion's Classic,




    Ir nuo MB Connecto G iki MB 0305G


    Trogire yra 'Promet Split' bazė, kuri yra... stotyje! Stotis Trogire labai maža, kursavimas didelis, bet jos užtenka. Keli autobusai kurie į Splitą negrįžta - dirba Trogire.
    Senukas Neoplan:


    MAN Lion's Classic SÜ, fone - 'Promet Split' garažai.


    Irisbus Proxys, jei tai tikrai jis, tai jis labai skiriasi nuo tų kurie dirbą Raseiniuose.


    Žodžiu, kad ir kaip viskas tada prastai atrodė, dabar viskas atrodo daug geriau, dauguma autobusų perdažyti, priežiūra šiek tiek pagerėjo, bet problemos kai kurios niekur nedingo
    Ir viską užbaigsiu Plitvicos krioklių parke vieno iš ekskursijas vežiojančio Avtovlak AM87VV ant MB Unimog važiuoklės padaryto, foto. Paskui jis dar traukia po du vagonėlius.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Dar porą senų autobusų - dviejuose mano video:


    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    2015 metais buvau Kroatijoje, ir tada daugiausiai laiko skirto VT praleidau Splite. Tuo metu miesto VT atrodė normaliai, bet tas normaliai buvo labiau į prastai, tad sunku ir pasakyti. Miesto autobusų (vienintelės VT rūšies) pagrindą sudarė vienintelio pagrindinio vežėjo (Promet Split) MAN ir Mercedes Benz markių autobusai, bet pasitaikė ir Neoplan egzotikos. Viena dabar gan didelė įmonei kylanti problema yra autobusų gaisrai, labai daug autobusų sudega pas juos dabar, prie to prisideda ir nepriežiūra (kas pas juos yra dar viena didelė problema) ir karštas klimatas.

    Tokių MAN Lion's Classic buvo daug, daugiau prailgintų, bet trumpų irgi buvo. Vienas dalykas "pramušė", kam į galvą atėjo pirkti miestui visiškai priemiestinės komplektacijos autobusus. 'Promet Split' aptarnaują ir netoli esantį Trogiro miestelį (su nuostabiu senamiesčiu), bet tenai važiuoja ir miestui pritaikyti MB Citaro FaceLift, tai kokia jų logika - nežinia.




    Dar nemažai buvo MAN Lion's City autobusų kaip, kad šis. Mieste taipogi daug 15 metrų MAN Lion's City autobusų, bet jų užfiksuoti nelabai pavyko. Todėl galite pažiūrėti kolegos GavinKwok foto: http://busphoto.ru/photo/214042/


    Tokių MB Citaro G FaceLift taipogi mačiau nemažai, nors 0345G Turk buvo daugiau.




    Na ir tada prasideda liūdnesnė dalis - tai prastoji parko autobusų pusė. Pirmiausia paminėkime (galiu klysti) apie 2001 metus naudotus pirktus MB 0405 autobusus, tokių yra 5, plius vienas 0407 (priemiestinis variantas) kuris dirbą Trogire.


    Na, bet, kad ir kaip prastai jis atrodo, jis ir kiti "jo broliai" buvo perdažyti 'Promet Split' "Brandine" spalva. Toliau, šis senos laidos naudotas pirktas MB Citaro gan neblogai atspindi technikos priežiūra įmonėje. Panašiai atrodančių mačiau ir naujesnių MB Citaro FaceLift. Šis dabar - taipogi perdažytas "Brando" spalvomis.


    Gal būt kas nors galvojo, kad MB 0405 jau viršūnė, tai - ne. 2015m. mieste buvo dar drąsiai galima buvo sutikti MB 0305(G), Sanos S218 bei labai senų Neoplan bei MAN markės autobusų, štai vieno iš MB 0305 foto:


    Dar vienas senas egzempliorius - Neoplan N416M Metroliner... ir taip - jis važinėja miesto maršrutuose.
    Paskutinis taisė rytis001; 2018.01.15, 23:27.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    2017 m. lapkritis Niujorke.










    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Vienas žodis - GLŪDUMA...

    Komentuoti:

Working...
X