Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Autobusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Žitomiro priemiesčio ir tarpmiesčio autobusai. Mieste yra dvi autobusų stotys. Centrinė (nors taip nevadinama) yra netoli geležinkelio stoties, apie 400-500 metrų arba viena stotelė VT. Kita stotis yra priemiestinė, nors yra nedaug tarpmiestinių ar tarpsritinių reisų. Ji yra arčiau centro ir vadinasi "Urožainaja". Ji yra šalia buvusio kolūkinio turgaus (Urožainyj rynok). Dar yra autobusų stotelė Pergalės a., šalia tramvajų žiedo, iš kurios išvyksta keletas autobusų į Kijevą.
    Susisiekimas geležinkeliu Žitomire yra apgailėtinas, viso labo keli priemiestiniai traukiniai, keli regioniniai ekspresai ne kiekvieną dieną ir keli tolimojo susisiekimo traukiniai ne kiekvieną dieną, įskaitant ir tarptautinį Kišiniovas - Sankt Peterburgas.

    Iš šalia "centrinės" stoties iš miesto pusės esančioje aikšteles veža autobusai į Kijevą. Tai ekspresai, kiti autobusai į Kijevą važiuoja iš perono.



    Iš užpakalio nuo stoties. Kitas autobusas, ne tas, kuris pirmoje nuotraukoje.



    Žitomire santykinai nemažai priemiestinių ar tarpmiestinių (neilgų maršrutų), kuriuos aptarnauja LAZ-699R.



    Kinietiškas YouYi ZGT6831DH. Rim-Bogdan yra vienas iš stambesnių vežėjų srityje.



    LAZ-699R su kuriuo vakare, turėdamas laiko pasivažinėjau.



    Iki Červonoarmeisko. Červonoarmeisko stotelėje. Autobusas buvo pilnas iš darbo mieste į kaimus grįžtančių keleivių. Stovėjo, vos durys užsidarydavo. Maršrutas tarpmiestinis, nors realiai kaip priemiestinis, nes stojo visur. Kažkokia boba dar Žitomire (miesto stotelėje) į bagažinę prikrovė kelis didelius pakus naudotų plastikinių butelių, kuriuos vežėsi į savo kaimą. Ten išsikrovė. Kam jie jai???

    Grįžau į Žitomirą ta žalia Ruta, stovinčia kairėje.



    Stryj Avto А0756 tarpmiestinis autobusas.



    B. Teno gatvė. LAZ-695.




    PAZ-32054.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.18, 19:46.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Atkreipkite dėmesį, dauguma Rutų varomos dujomis. Nors kai teko važiuoti Ruta 25 Nova ir Ruta 25, taip ir nesupratau, ar variklis benzininis-dujinis. Pagal garsą labiau panašu į dyzelinio. Nors tikrai buvo su balionais... Negi dyzeliniai-dujiniai mikrobai??? Beje, varikliai ne vakarietiški, o GAZ. Dirba tyliai, jokio kvapo. Apie pačias Rutas. Mikrobas miestui, priemiesčiui ir tarpmiesčiui. Tarpmiestinis variantas su minkštomis sėdynėmis. O šiaip tai kėbulas pagamintas iš standartinių plieninių stačiakampių vamzdžių. Viduje tarp langų jie nepridenti, tik nudažyti. Kėbulo šonai iš stikloplastiko.

    Maršrutiniai taksi autobusai.

    Shaolin SLG6720CGE.



    I-VAN A07A.



    Iš užpakalio kitas I-VAN'as.



    Shaolin iš užpakalio.





    "Klasikinis" Bogdanas.



    BAZ-А079.14 Podsnežnik.



    PAZ-3205.



    Kitą dieną bus užmiesčio autobusų nuotraukos iš Žitomiro.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.16, 19:51.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    BAZ Delfin.



    Pora užpakaliukų. Ruta 20.



    Ruta 22 Inva.



    Ruta 20.



    Ruta 20. Kiek naujesnis variantas.



    Ruta 20.



    Ruta 25.



    Ruta 25.



    BAZ Delfin.



    Ruta SPV A048.4.



    Ruta 25 Nova iš užpakalio.



    Ruta 23. Ilgiausios bazės iš visų Rutų, 6 langai iš šono dešinėje...



    Kaip minėjau, naujosiose Rutose 25 Nova durys nelabai vykusios...

    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.16, 19:32.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ruta 22 Inva.



    Ruta 20.



    Ruta 25A Nova.



    Bendras vaizdas prie centrinės autobusų stoties.



    Ruta 19.



    Ruta 20.



    Ruta 25.





    Delfinas. Geriau matosi iš profilio snukio panašumai...



    Ruta 18.



    Ruta 25.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.16, 19:20.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Žitomiras, Ukraina. Mieste apie 280 tūkst. gyventojų, tai srities centras. Viešasis transportas - troleibusai, tramvajus ir maršrutiniai taksi.
    Mieste yra apie 25 maršrutinių taksi maršrutai. Kelionės kaina 3 grivnos, jokių lengvatų.
    Maršrutiniai taksi Žitomire tikras mikrobynas. Visi mikrobai yra Ukrainoje gaminami ant GAZelės važiuoklės. Tai Ruta (kelių modifikacijų) ir vienas kitas BAZ Delfin. Jokių vakarietiškų mikroautobusų nėra. Taip pat yra keliolika autobusų: I-Van, BAZ Podsnežnik, Bogdan, PAZ, Shaolin.

    Bendras vaizdelis Kyjivska gatvėje.



    Ruta 25.



    Ruta 23. Ilgiausia bazė iš visų Rutų.



    BAZ-2215 Delfin. Taip pavadintas, nes priekis panašus į delfino snukį. Bus nuotrauka ir iš šono, geriau matosi panašumai.



    Ruta 20.



    Ruta 25 Nova. Pagamintos ant Gazel Next važiuoklės. Naujausias iš Rutų modelių, 2014 metų. Vidaus apdaila iš kokybiškesnių medžiagų nei kitose Rutose, kur pigus kartonas. Novoje apdailai naudojamas plastikas su medžio imitacija, kuris, ten kur reikia, profiliuotas pagal kėbulo išlinkimus. Tik su durimis, manau, padaryta nesąmonė. Dviejų varčių yra geresnės, nes Novose pusė durų išlenda į lauką, kai yra atidarytos...





    Ruta 25.



    Ruta 25 Nova.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.16, 20:01.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vinica-3 stotyje. Ikarusas, su kuriuo teko važiuoti. Ne juo vienu teko.





    Vinica-1 stotyje.



    Vinica-2 stotyje.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Priemiestinis Ikarus 211 prie geležinkelio stoties.





    Ikarus 256 Vinica-2 stotyje. Laukia savo maršruto eilės į Litiną, jei neklystu.





    Vinica-2 stotis. Du BAZ Etalon, vieni iš pagrindinių tarpmiestinių maršrutų arklių. Naudojamas ir ilgiems kelių šimtų kilometrų ilgio maršrutams, ir naktiniams maršrutams... Yra ir trumpabazė versija, trumpesnė per siauro lango prieš antras duris plotį. Sėdimų vietų ilgabazėje versijoje 27, trumpabazėje 24. Dažnai veža ir 50 keleivių kaip silkių statinėje. Pasitaiko variantų su automatinėmis priekinėmis durimis ir kondicionieriais. Bet šiaip tai pigus ir kaip Ukrainai su jos keliais, tai patikimas autobusas. Sėdynės platesnės nei VW Crafter, kas gerai, bet nereguliuojamos. Blogiausia tai, kad labai greitai jos išsinešioja ir sėdėti ilgą kelią nėra patogu. Karšta, nors atsidaro langai ir stoglangiai, bet tipinis variantas, kad kažkam tai traukia, kažką tai pratrauks, ir langus uždaro, stoglangius atidaro prieš važiavimo kryptį...
    Gaminamas ant TATA važiuoklės ir su TATa varikliu bei priekine kėbulo dalimi, įskaitant ir stiklą.



    Bogdan A093 tarpmiestinis variantas.



    Stryj Avto A075. Gaminami Lvove. Ankstyvas modelis, gamintas ant ZIL Byčok važiuoklės. Vėliau gamykla perėjo prie MB Vario važiuoklės.





    Vinica-1 stoties autobusų atstovos vieta.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.08, 19:58.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toliau primiesčio, tarpmiesčio ir kitokie autobusai.
    Priemiestinis BAZ Podsnežnik А079 įsuka į Soborna g. prie Nepriklausomybės a.



    Vienas iš naujausių (nes masiškai pradėtas gaminti prieš porą metų) Ataman А093, kuris išstūmė tarpmiestinė Bogdan modifikaciją. Gaminamas Čerkasuose, todėl ČA emblema. Pailginta bazė ir galinė dalis, man atrodo ir paplatintas šiek tiek, sėdimų vietų padaugėjo 4, o gal ir 8.



    Iš galo.



    Vinica-3 autobusų stotis. Autobusų stočių Vinicoje yra 4. Trys iš jų normalios, ketvirta yra tiesiog gatvėje autobusų stotelės kelios ir dispečerinė. Stoginė keleiviams ir jokios kitos infrastruktūros. Pogrebiščės LAZ-699R važiuos maršrutu Vinica - Kijevas. Aš šiuo maršrutu važiavau į Kijevą. Tai ilgas maršrutas per kaimus, šunkeliais be asfalto, su netašytų akmenų keliais, per buvusių kolūkių gyvenvietes ir pan. Žodžiu, per centrinės Ukrainos užkampius. Gaila, kad man teko BAZ Etalon, o ne LAZ-699R, kuris važiavo dieną prieš tai...





    Lietuvoje nepasitaikęs LAZ-695 tarpmiestinis variantas, nes pradėtas gaminti jau po TSRS griuvimo. Anksčiau tokios pat talpos tik be galinių durų buvo LAZ-697.
    LAZ'as or Etalonas, abu į Pogrebiščę.



    Bogdan А09212, retas variantas (kol kas, nes neseniai įsisavintas) su klijuotais langais. Vinica-2 stotyje.



    Vinicos filharmonijos LAZ-5207 "Lainer-12".



    Vakarietiška (MAN) naudota technika priemiesčio maršrute prie geležinkelio stoties.



    Priemiestiniai autobusai prie geležinkelio stoties.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.08, 19:37.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kiti priemiestiniai ir ne tik LAZ'ai.
    Prie geležinkelio stoties.









    LAZ-52523, miesto tipo, dirba priemiesčio maršrute nuo geležinkelio stoties, veža taip pat ir mieste.





    Prie Vinica-2 autobusų stoties. Arba po kapitalinio atsatatomojo remonto, arba neseniai pagamintas.





    Tarpmiestiniame maršrute į Pogrebiščč (gretimo rajono centras) dirba nemažai LAZ'ų, taip pat ir 697 bei 699R. Šis Pogrebicės ATĮ LAZ'as stovi Pirogovo g., nors į Pogrebiščę važiuoja iš Vinicos-3 AS, kuri yra kitame miesto gale.



    Prie geležinkelio stoties.









    Prie autobusų stoties Vinica-2 arba centrinės.



    Prie geležinkelio stoties.



    PAZ'as Kociubinskio pr.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.08, 19:27.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Priemiestiniame susisiekime naudojami įvairūs autobusai, nuo mikrobų iki didelių vakarietiškų naudotų autobusų. Daugiausiai, aišku, mažos ir vidutinės talpos vietinio Ukrainos autopromo produkcija, taip pat PAZ'ai, visokie naudoti vakarietiški ant MAN, MB, Iveco ir pan. važiuoklių midibusai, vietinių auksarankių perdaryta technika (vienetinė) ir pan.

    Vinicoje daug LAZ-695 priemiestyje. Yra vienas įdomus priemiestinis, nors greičiau tai miesto maršrutas pagal esmę, o ne formalų skirstymą į Vinicos Chutorus. Tai kolektyvinių sodų masyvas iš karto už miesto ribos. Ten iš Kociubinskio ir Zamostianskos sankryžos stotelės važinėja 10-20 min. intervalu nuo pat ryto iki vakaro priemiestiniai autobusai, kurių daugumą sudaro LAZ-695, taip pat yra keli mažesni - PAZ, MB Vario. Pastarieji dirba ne piko metu. Važiavimo kaina kaip mieste, veža ir mieste, tik ne visose stotelėse stoja, tik pagrindinėse.

    Visos nuotraukos iš Kociubinskio pr.

















    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.08, 18:58.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš tiesų ne vien tik Bogdanai važinėja. Kaip minėjau, yra ir kitokių, tik Bogdanų man daugiausiai pasitaikė. Prie autobusų stoties Vinica-3.



    Kociubinskio pr. ir Zamostianska g. sankryža.



    Soborna g.





    Prie geležinkelio stoties.



    Prie geležinkelio stoties. I-VAN A07A-22. Ant Tata važiuoklės ir su Tata varikliu. Taip pat Tata "snukis", t.y visa priekinė kėbulo dalis su stiklu.



    Vienas iš dviejų minėtų Neoplanų. Antrasis yra kiek trumpesnis ir galinis tiltas kaip pas Vilniaus Neoplanus midibusus, bet Vinicos Neoplanas kiek ilgesnis už Vilniaus.
    Pirogovo g.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.08, 18:46.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Maršrutiniai taksi Vinicoje. Dalis maršrutų aptarnaujami mikroautobusais, daugiausiai MB Sprinter pirmos kartos, VW LT35. Kita dalis maršrutų aptarnaujami Bogdanais, BAZ'ais. I-VAN ir pan. vietinės gamybos midibusais. Taip pat viename maršrute dirba du Neoplanai 8-9 metrų ilgio.

    Bogdan A093 (bendrai modelis, modifikaciją dar reikėtų papildomai aiškintis), antros kartos. Juos gamino (surinkinėja) kelios įmonės, kurių pagrindinės yra patu Bogdan korporacija, LuAZ, Lucke. Taip pat Čerkasuose, vadinasi ČA ir emblema kitokia, iš raidžių ЧА. Yra dar modifikacijų su plačiomis durimis gale, klijuotais skiklais ir pan. Bet visa tai dažniausiai menkos partijos, labiausiai paplitę tokie, kokie žemiau esančiose nuotraukose.
    Bogdanai gaminami ant Isuzu važiuoklės ir su Isuzu varikliu.

    Kociubinskio pr.





    Prie J. Gagarino parko.



    Pailginta bazė. Dėl ko antras langas platesnis. Ir stogas kitoks, langai aukštesni.
    Kociubinskio pr.



    Pirmos kartos Bogdan А091 serija.
    Kociubinskio pr.



    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.08, 18:45.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bogdanai yra iš tiesų aukštos kokybės. Tai ne tie maršrutiniai taksi, kur viskas kuo pigiau. Dizainas, surinkimas ir medžiagų kokybė, bent iš pažiūros, aukštesnė nei baltarusiškų autobusų. Autobusai nesiskiria labai daug nuo troleibusų. LAZų kokybė nuo Bogdanų atsilieka. Bet iš kitos pusės juos skiria apie 5-7 metai, o LAZas, deja, vegetavo paskutinį dešimtmetį. Tie CityLAZai tai buvo LAZo pikas.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.06, 21:24.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Oho, net švieslentės veikia!

    O kaip įspūdžiai pravažiavus naujais Bogdanais? Kaip surinkimo kokybė, ne plastikas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Soborna g. ir Nepriklausomybės a.



    Pirogovo g.





    Prie geležinkelio st.



    Soborna g.



    Soborna g. prie Nepriklausomybės a.



    Aikšu, autobusų kursavimo dažnis ne toks kaip troleibusų ar tramvajų, kai kuriais maršrutais pernai buvo važiuojama tik maždaug kartą per valandą.

    Kitas fotoreportažas bus apie kitų Vinicos vežėjų (maršrutinių taksi) autobusus, priemiestinius autobusus ir šiek tiek tarpmiestinių.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.06, 20:15.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ant tilto per P. Bugą.



    Soborna g.





    Prie geležinkelio stoties. Daugumos autobusų maršrutai prasideda (2015 m. būklė iki sumažinimo) prie geležinkelio stoties.





    Pirogovo g.





    Prie geležinkelio st.



    Kociubinskio pr. netoli sankryžos su Zamostianska g.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.06, 20:10.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vinica, Ukraina.
    Kad nekartoti to paties, apie miesto VT bendrai pranešimo pradžioje:
    http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=954

    Vinica turi savo municipalinį miesto autobusų parką. Tokia prabanga pasižymi tik Kijevas ir dar keli Ukrainos miestai. Vinica ypatinga tuo, kad autobusai yra pirkti nauji, ir miesto autobusų parkas aptarnauja visus, išskyrus du autobusų maršrutus. Visi kiti maršrutai, priklausantys privatininkams, nors ir aptarnaujami mažais autobusais, bet yra maršrutiniai taksi. Taip pat į atskirą kategoriją galima išskirti kelis artimojo priemiesčio autobusų maršrutus, vežančius ne iš autobusų stočių bei vežančius keleivius ir mieste.
    Deja, dėl prastos ekonominės padėties šiemet daug autobusų maršrutų atiduota privatininkams maršrutinio taksi pavidale. Todėl aukščiau aprašyta padėtis galiojo iki šių metų pavasario ar vasaros.

    Autobusų parke yra 60 miesto autobusų. Parko pagrindą sudaro trijų modifikacijų normalūs 12 metrų miesto autobusai Bogdan. Realiai tai niekuo iš išvaizdos nesiskiriantys А70132, А70130, А70110. Paskutinieji yra balti, o visi likę geltonai žali. Taip pat yra dviejų modelų kiek senesni LAZ'ai: A183D1 ir A183F0. Skirtumas tas, kad pirmųjų varikliai yra gale kampe, o antrųjų varikliai užima visą galą ir virš jų yra sėdimos vietos. Taip pat LAZ'ų spalvos įvairesnės. Ant visų miesto municipalinių aurobusų priekyje yra užrašas "Municipalinis autobusas". Senesni autobusai turi garažinius numerius, paskutinės partijos Bogdanai, kurie sudaro apie pusę viso parko, garažinių neturi.

    Kelionės autobusu kaina 1 grivna didesnė nei elektrotransporto, pernai buvo 3 gr., šiemet 4 gr. Autobusuose galiojo lengvatos, maršrutiniuose taksi - ne. Maršrutinių taksi kaina tokia pati kaip ir autobusų. Bilietus parduoda konduktorės.

    Su autobusų grafikais yra prasčiau nei su elektrotransporto. Tik kai kuriose stotelėse jie yra.

    Kociubinskio pr.





    Prie geležinkelio stoties. LAZ A183F0.





    LAZ A183D1.



    Kociubinskio pr. ir Zamostianska g. sankryža.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.06, 20:07.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Stoties pastate yra viešbutis, todėl ir didelė. Pati stotis užima du aukštus. Dar stotis vadinama Stryjska.
    Autobusų stotis prie geležinkelio stoties tai košmaras. Ji vadinasi Lvovas-8. Stoties pastatas buvo pastatytas tik pernai rudenį. Iki tol ten, kurs stovi autobusai buvo barakėlis, kuriame veikė kasa, dispečerinė ir tualetas barakėlio rūsyje. Vietos stotyje nėra, o dar tas tragiškas grindinys... Tuo tarpu štai tokia stotis tikriausiai aptarnauja daugiau keleivių nei Kauno ar Vilniaus stotys.

    Dar yra priemiestinė stotis Lvovas-2, kurioje stoja ir tarpmiestiniai autobusai šiaurės kryptimi.
    Prie priemiestinės geležinkelio stoties yra priemiestinė autobusų stotis.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.09.25, 21:01.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Pagrindinė Lvovo autobusų stotis. Stoties pastatas milžiniškas, didžioji dalis jo nėra naudojama.




    Lucko ir Truskavecų kryptys vienos populiariausių, jose kursuoja daugiausiai autobusų. Artimesniais tarpmiestiniais maršrutais daugiausiai važinėja tie patays Bogdan, Etalon midibusai, tik su kitokiu salono išplanavimu nei mieste ir minkštomis sėdynėmis.

    Laukia išvykimo į Lucką.


    Odesos autobusai




    Senienos iš Italijos, Ispanijos yra gana populiarūs Ukrainoje.


    Truskavecai-Kijevas




    Šalia geležinkelio stoties esanti stotis. Iš čia išvyksta ne ką mažiau tarpmiestinių maršrutų nei iš centrinės stoties, daugiausiai į Truskavecus. Tarpmiestį autobusą nėra sunku susistabdyti tiesiog gatvėje pakėlus ranką, reguliariai stojama ir daugumoje miesto stotelių.








    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir tai yra gerai. Nes kai kuriuose kituose milijoniniuose ar arti to miestuose, pavyzdžiui, Odesoje, Zaporožėje, Dniepropetrovske dominuoja mikrobai. Lvove mikrobų beveik nėra. Yra tik ukrainietiški midibusai, kurie, aišku, nepakankami esamiems srautams pervežti.

    Komentuoti:

Working...
X