Daugpilio autobusas (LV)
Foto 2024.03
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Autobusai pasaulio miestuose
Collapse
X
-
Šiemet viešojo transporto bendrovė "Keolis" užsitikrino sutartį būti autobusų operatoriumi Sokholmo regione dešimčiai metų į priekį. Bendrovė užsitikrino 600+ milijonų vertės sandorį su valstybine organizacija projektui, kurio tikslas yra nuo 2024 metų 80% maršrutų eksploatuoti tik elektrinius autobusus, o likusiuose 20% - biodyzeliu varomus atubosus. Jau užsakyti 200 elektrinių "Ebusco" (Nyderlandai) miesto ir priemiesčio tipo autobusų, tačiau dar neskelbiamas tikslus modelis.
Preliminarus dizaino eskizas
Šaltinis: https://www.electrive.com/2023/06/12...ic-bus-network.
Komentuoti:
-
Kaip gerai, kai kažkas pasidalina nuotraukomis iš plataus autobusų pasaulio, o ne tik pasakoja vien apie vieną kartą kai važiavo traukiniu ir jis sugedo.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Rugsėjo 23 dieną Aalborge (Danija) atsidarė BRT linija:
Tiesą sakant, per daug nieko ypatingo, Vilniuje tą būtų galima buvę įrengti ir per 1-2 metus visuose G maršrutuose.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
O šiaip pritariu John šiuo atveju, beveik į kiekvieną turistinį tašką (išskyrus apatinę miesto dalį prie Koperniko muziejaus) galima nuvažiuoti su tramvajais/metro.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąLenkijoje, panašu, šitie Ikarusai turėjo automatines pavarų dėžes, nes nėra perjungimo svirties.
Kalbant apie Varšuvos autobusus - nors vairuojama gazas-dugnas ir kartais kyla įspūdis, kad pakilsi į orą - tai vis tiek važiuoja gana maloniai. Turbūt tiesiog laiku keičiamos stabdžių kaladėlės. Tiesa, Lenkijoje įprasta, kad autobusas (arba tramvajus) vėluojančių nelaukia. Dėl vairuotojų trukūmo autobusų reisai gana apkarpyti, tai kartais, jeigu reikia kažkokio konkretaus maršruto - teks palūkėti 10-20 minučių.
Labai patiko naktinių autobusų sistema - beveik visi maršrutai susikerta stotyje, kur yra skiriama 5-10 minučių persėdimams. Susidaro neblogas vaizdelis, kai jie bando iš tos stoties išvažiuoti kas svarbu - labai dažnai jau nuo stoties nėra sėdimų vietų (važiuoja armonikos, net ir naktimis!).
Kiek nemaloniai nustebino, kad Varšuvos autobusų stotelėse visiškai nėra švieslenčių su realaus atvykimo laiku. Taip pat, tvarkaraščiai nors ir taktiniai, bet dvi dienas iš eilės teko susidurti su vėlavimais po 5-10 minučių.
Be to, skirtingai nuo stereotipų - senesni (2007+) autobusai Varšuvoje nėra tokie labai jau prižiūrėti, pasitaikė ir gana pavargusių autobusų su drebančiais plastikais ir nusitrynusiomis salono dangomis. Aišku, tai nėra taip masiška kaip Vilniuje.
O šiaip pritariu John šiuo atveju, beveik į kiekvieną turistinį tašką (išskyrus apatinę miesto dalį prie Koperniko muziejaus) galima nuvažiuoti su tramvajais/metro, kurie su vairuotojų trūkumu nesusidūria, todėl važiuoja dažnai, o ir nestovi kamščiuose.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Makes sense. Tiesiog pagalvojau, kad buvo smalsu pavažinėti ir įprastais autobusų maršrutais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ne, autobusais nevažinėju, nebent nėra jokio kito pasirinkimo. Varšuvoje važinėju tramvajais ir metro.
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Suderėjo grožiai. Ar teko važiuoti miesto autobusais įprastais maršrutais?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Autobusas, žinoma. Nors vairuotojas toks irgi nieko
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąGražOlis vairuotojas, keleivis ar autobusas? Puikus reportažas.
Komentuoti:
-
Nesu labai didelis autobusistas, nes skaitau, kad autobusai iš principo yra gaidys, bet, kai pamačiau šitą Ikarusą Varšuvoje per muziejų naktį, tai nedvejodamas šokau vidun. Kursavo tarp 3 muziejų. Važinėjo ten ir kažkokie senesni autobusai, bet į juos patekti nelabai buvo šansų, nes paklausa buvo gerokai didesnė už pasiūlą. Lenkijoje, panašu, šitie Ikarusai turėjo automatines pavarų dėžes, nes nėra perjungimo svirties. Lietuvoje, kiek pamenu, automatų nebūdavo. Smulkmena, bet, panašu, tiek lenkų autobusų vairuotojai, tiek keleiviai, dėl to sovietmečiu gyveno biškiuką patogiau
Gražolis
Video, iš Ikarus 260 vidaus. Ikarusas išiminėja posūkius ir gerai paduoda gazo (gal net dugną?) plačiose ir tiesiose Varšuvos gatvėse antroje video pusėje
Paskutinis taisė John; 2023.05.18, 00:10.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
-
Nors į už Nikopolio šiek tiek nutolusią Ferolydinių gamyklą važinėja miesto autobusai, bet ji savo darbuotojus į gamyklą veža įmonės autobusais. Yra apie 10 maršrutų. Kai kurie veža ne į miestą, o į rajoną ar netgi į gretimą Pokrovą (buv. Ordžonikidzę). Važiavimas visais šiais autobusais nemokamas, nepriklausomai nuo maršruto. Jokios keleivių kontrolės nėra. Mieste šie autobusai nestoja miesto VT stotelėse, o stoja tam tikrose vietose, be jokių ženklų. Kam reikia, tas žino.
Ferolydinių gamyklos autobusų parką sudaro MAZ 103 serijos ir Ikarus 260, 263 serijos autobusai. Parko pagrindas - 260 serijos autobusai. Tai pat yra keli Ikarus 250 ir 256, bet jais mano vizito metu darbuotojų nevežė.
Visos nuotraukos iš Elektrometalurhiv ir Herojev Čornobylia gatvių sankryžos ar tų gatvių ties šia sankryžą. Kadangi čia šalia yra vienintelis viadukas per geležinkelį, tai visų maršrutų trasos, išskyrus kai kuriuos į rajoną, eina pro šią sankryžą.
Autobusai masiškai važiuoja ryte 7.30-9.30, pavakaryje 15.20-16.20, ir vėlai vakare. Yra reisų ir kitu metu, bet jie pavieniai.
MAZ 103.462,
MAZ 103.C62, ten pat.
Visi Ikarusai pagaminti po 1991 m. Todėl daugumos jų varikliai jau yra kiti - RABa MAN D10 - nei buvo eksportuojami į TSRS. Garsas kitas, mažiau vibruoja.
Iš kur gamykla surinko šiuos Ikarusus irgi klausimas. Kai kurie, matosi, pirkti Vengrijoje. Bet ne visi.
Yra ir keli dviduriai Ikarus 260. Jie su mums įprastais varikliais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Bene vienintelis likęs Ukrainoje maršrutinis LAZ-42021. Dobroliubovo g.
Autobusas prižiūrimas ir važiuoja gerai. Dirba 6 arba 16 maršrutuose.
Kai kurie priemiestiniai maršrutai prasideda ne autobusų stotyje, o senajame miesto centre ir autobusai važiuoja per visą miestą. Jais mieste irgi galima važiuoti, nors jie stoja ne visose stotelėse. Kaina ta pati kaip ir miesto autobusuose.
Nors į už miesto šiek tiek nutolusią Ferolydinių gamyklą važinėja miesto autobusai, bet ji savo darbuotojus į gamyklą veža įmonės autobusais. Važiavimas jais nemokamas. Yra apie 10 maršrutų. Apie juos atskirai ir tai bus bomba!
Priemiestinis LiAZ-5256. Mikitinska g.
Įsuka į Chersonska g.
Priemiestinis Daewoo BM090. Elektrometalurhiv. g.
Priemiestinis LAZ-695NG. Chersonska g.
Prie autobusų stoties.
Tęsinys bus. Bomba!
Paskutinis taisė Al1; 2021.04.28, 08:29.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Trubnikiv pr.
Dobroliubovo g. Galinė stotelė Metalurhiv. Čia irgi nemažos dalies maršrutų žiedas. MAN A10 NL222.
Mikitinska g.
Ten pat.
Elektrometalurhiv g. Prie autobusų stoties. MAN A10 NL262.
Elektrometalurhiv g.
Elektrometalurhiv g.
Ten pat.
Elektrometalurhiv g.
Paskutinis taisė Al1; 2021.04.27, 21:33.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nikopolis – Ukrainos miestas Dniepropetrovsko srityje, rajono centras. Kirtis pirmajame skiemenyje. Gyventojų skaičius – 107 tūkst. Pramonės centras. Veikia dvi stambios metalurgijos įmonės. Miestas įsikūręs prie Dniepro (dabar tai Kachovo marios). Miesto senasis centras iš dalies buvo užtvindytas marių, likusi dalis yra žemiau marių lygio. Todėl miestas tarybiniais metais augo į šiaurę.
Miesto VT – autobusai. Yra keli vežėjai, bet stambiausias vienas privatininkas. Yra 19 maršrutų. Autobusai dirba nuo 6 iki maždaug 22 val. Pagrindinių maršrutų kursavimo dažnis 7-10 min. Kai kurių kitų pagrindinių 10-17 min. Nepagrindinių retesnis, maždaug kas valandą ar pusantros. Mikroautobusų miesto maršrutuose nėra. Autobusų dydis – nuo tipinių Ukrainoje midibusų iki 10-12 metrų autobusų. Kai kurie iš autobusų žemagrindžiai. Lengvatos miestų autobusų keleiviams Ukrainoje neprivalomos. Tačiau kai kurie didieji autobusai veža lengvatininkus. Tą rodo lentelė už stiklo. Dideliuose autobusuose ir dviejų durų pailgintos bazės PAZ autobusuose važinėja konduktoriai. Kituose autobusuose mokėti reikia vairuotojui. Važiavimo kaina mano vizito metu 5 gr. Dabar 6 gr.
Dobroliubovo g. PAZ-4234.
Mikitinska g. PAZ-32054.
Dobroliubovo g. BAZ А079 Podsnežnik.
Mikitinska g. Bogdan A069.
Įsukimas į Mikitinska g. Bogdan A069.
Čia galinė dalies maršrutų stotelė B. Chmelnickio a. senamiestyje, kuris yra žemiau Kachovo marių lygio.
Mikitinska g. MAN A21 NL223.
Mikitinska g. Bogdan A092.
Mikitinska g.
Chersonska g.
Paskutinis taisė Al1; 2021.04.28, 08:29.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: