Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Autobusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Autobuska stanica Kolašin / Kolašino autobusų stotis


    Slidinėjimo kurorto autobusų stotyje nėra jokios infrastruktūros, išskyrus suoliuką, kartono dėžę nuorūkoms, tvarkaraštį, kažkokią parduotuvę ir labai liūdną taksistą, kuris visiškai neblogai kalbėjo rusiškai įterpdamas vieną kitą serbišką (ar juodakalnietišką) žodį


    Bagažo ženklinimas iš autobuso


    Prisivijo greitasis autobusas iš Baro į Nišą


    Ant sienos toks šiet tiek pavargęs tvarkaraštis


    Atsispausdintas tvarkaraštis iš busterminal.me buvo tikslesnis
    Paskutinis taisė Romas; 2018.11.26, 21:43.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelios nuotraukos važiuojant į Kolašiną (70 km nuo Podgoricos)











    Daugiau nuotraukų - temoje ME. Juodkalnija / Crna Gora
    Paskutinis taisė Romas; 2018.11.26, 21:24. Priežastis: Nuoroda

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Juodkalnija, 2018.09
    Autobuska stanica Podgorica / Podgoricos autobusų stotis

    Vaizdas iš miesto pusės.
    Nieko ypatingo. Prie stoties pora miesto autobusų ir keli neperdaug įkyrūs taksistai


    Peronas


    Šviesoforai; turbūt užsilikę nuo maršalo Tito laikų


    Mikriukai važinėja siaurais kalnų keliais




    Herceg Novi - Beograd. IšAdrijos pajūrio į Serbijos sostinę


    Bar - Niš. Irgi iš pajūrio į Serbijos didmiestį


    Podgorica - Herceg Novi


    Laukimo aikštelė


    Važiuojame šituo mikriuku


    Paslaugus vairuotojas neprašomas paima bagažą
    Paskutinis taisė Romas; 2018.11.28, 21:42.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Talpinu Juodkalnijos tarpmiestinio susiekimo nuotraukas šioje temoje.
    Atrodo, nėra temos apie tarpmiestinį susiekimą (išskyrus kažkiek užkabintas Baltijos šalis ir Lenkiją temoje "Tarptautinai pervežimai autobusais")

    Lyginant su kokia Rumunija, kur Marijampolės dydžio mieste visose paklampėse yra gal tuzinas "autobusų stočių", čia viskas atrodo pakankamai civilizuota.
    Visuose rimtuose miesteliuose yra autobusų stotys. Jose, priklausomai nuo dydžio yra įvairi infrastruktūra- pradeedant maitinimu, ir baigiant bagažo saugojimu.
    Bilietus visuose autobusuose dalina. Jei yra stotis, bilietą reikia pirkti stotyje.


    Eismas prie pagrindinių kelių intesyvus
    Iš Podgoricos į Kolašiną kalnuose per dieną važiuoja 15 porų autobusų (rugsėjo mėnesį)
    Pajūryje nevažiuojant į šonus teoriškai išvis galima nesinuomoti mašinos:
    Budva - Sutomore: važiuoj 27 poros autobusų,
    Budva - Tivat - 30 porų
    Kotor - Herceg Novi (aplink Kotoro įlanką) 25 poros

    Kainos nedidelės (važiuojant iš autobusų stoties reikia pridėti +1 EUR už stoties paslaugas)
    Podgorica - Kolašin (70 km) 4,00-4,50 EUR (+1 EUR už stoties paslaugas)
    Sutomore- Budva (30 km) 3,50 EUR

    Bendra informacija apie autobusų eismą.
    How to get by bus. Montenegro by bus https://getbybus.com/en/montenegro-by-bus
    Busticket 4.me Bus stations Montenegro https://busticket4.me/bus-stations/Montenegro/EN/42
    Daugiausiai naudojome BussTerminal.me http://www.busterminal.me/timetable

    http://www.busterminal.me/timetable


    https://busticket4.me/MNE/1139-1150-...tor/01-12-2018

    Iškart pasakysiu, kad šalies vidus ir kurortinė zona Adrijos jūros pakrantėje yra du skirtingi pasauliai - bent autobusų naujumo prasme.
    Bet WiFi veikia net ir senuose laužuose kalnų rajonuose

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Podgorica, Juodkalnijos sostinė
    Foto 2018.09




    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aš irgi kažkokį panašų aparatą išbandžiau Ženevoje. Galiu tik vieną pasakyti - didelis žalias š... Fotoreportaže iš Ženevos, kuris bus jau greitai, apie tokį aparatą bus...

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Autobusų be vairuotojų įvairovė Švedijos miestuose:

    Stokholmo regione

    Kista - modelis EZ10


    Šaltinis

    Järfälla


    Šaltinis

    Linköping mieste


    Šaltinis

    Skonės regione

    Helsingborg


    Šaltinis

    Geteborge taip pat bus. Arčiausiai Lietuvos tokie autobusai bandomi Estijos rinkoje.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Stambulo BRT (ru)

    To pačio autoriaus kitas video:

    https://www.youtube.com/watch?v=d808r6kB4Tw

    Man atrodo, labai teisingai, o svarbiausiai - aktualu ir Lietuvai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įlaipinimas pro priekines duris.
    Bilietai parduodami automatuose (yra visose tramvajaus stotelėse ir kai kuriose raidinių autobusų maršrutų stotelėse), pardavimo punktuose komunose, T2C klientų aptarnavimo centre. Autobuse vienkartinius parduoda vairuotojas. Vienkartinis bilietas kainuoja 1,6 Eur. ir galioja 70 minučių, persėdimų skaičius neribotas. Paros bilietas – 5 eurai. Kai aš buvau, dar kainavo 4,9 eurus. Vasarą visi bilietai šiek tiek pabrango. Mėnesinis bilietas visam miesto VT kainuoja 49 eurus, jaunimui iki 26 metų – 27 eurus. Yra ir kitokie lengvatiniai mėnesiniai bilietai, tačiau juos galima įsigyti tik keleivių aptarnavimo centre ir pristačius popierius apie mėnesines ar trijų paskutinių mėnesių (priklausomai nuo to, kas prašo lengvatinio bilieto) šeimos pajamas. Minimalios vienam šeimos nariui tenkančios mėnesio pajamos, nuo kurių pradedamos taikyti lengvatos – 770 eurų. Tas pats galioja ir pensininkams. Taigi, Prancūzijoje nėra vieningos lengvatų viešajame transporte sistemos; skirtinguose regionuose taikomi skirtingi kriterijai ir tvarka.
    Taip pat yra kombinuoti geležinkelio ir miesto VT bilietai. Mėnesiniai bilietai yra plastikinės kortelės, trumpalaikiai – popieriniai. Visi bilietai turi būti žymimi kaskart įlipus į transporto priemonę.

    Midibusas Heuliez GX117 autobusų parko teritorijoje.



    Heuliez GX317 GNV, dujomis varomas autobusas. François Mitterrand bulvaras.



    MAN Lion's City GNV, dujomis varomas autobusas. Robert Schuman bulvaras.



    Heuliez GX437 BHNS, jų parke tik du. Moteriškė užlindo paskutiniu momentu, o daugiau pagauti iš priekio šio modelio autobusų nebuvo laiko. Berthelot bulvaras.



    Ten pat, tas pats autobusas iš galo.



    Heuliez GX437. Jaude aikštė.



    Ten pat.



    Iš galo. Berthelot bulvaras.



    Hueliez GX427 iš galo. Iš priekio nesiskiria nuo GX437. Prie geležinkelio stoties.



    Pabaigai - autobusų stoties prie geležinkelio stoties nuotrauka. Čia stoja tik pakaitiniai geležinkelių autobusai. Tikra autobusų stotis Klermone Ferane yra ne prie geležinkelio stoties. Apie ją ir ne tik bus atskirame fotoreportaže.

    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.06, 21:00.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Klermonas-Feranas

    Miestas Prancūzijoje, istorinės Overnės provincijos centras, dabar Overnės – Ronos – Alpių regiono sostinė. Mieste gyvena apie 145 tūkst. gyventojų, o aglomeracijoje virš 480 tūkst. Miesto plotas 43 kv. km., t.y. šiek tiek mažesnis nei Alytaus.
    Miesto VT – tramvajus (translohr) ir autobusai. Komunų organizacija SMTC organizuoja kelių dešimčių Klermono-Ferano ir apylinkių komunų viešąjį transportą ir vykdo investicijas į jį. Pervežimais tramvajumi ir autobusais pačiame Klermone-Ferane užsiima viešoji komercinė įmonė T2C. Be T2C miesto autobusų maršrutus (maršrutai į miesto aglomeracijos periferiją, sezoninis/turistinis ir naktinis) aptarnauja 4 privatininkai. Transporto pagal užsakymą paslaugas teikia dar kita atskira bendrovė. Taip pat yra mokykliniai autobusų maršrutai, kuriais įprasti keleiviai negali naudotis.
    Mieste yra 29 autobusų maršrutai, iš kurių du yra didelio dažnio, t.y. tankiai kursuojantys. Jie paleisti vietoj planuotų ir nenutiestų tramvajaus linijų. Kiti maršrutai yra tokie: 9 įprasti, 9 papildomi, 7 periferiniai, 1 sezoninis maršrutas ir 1 naktinis maršrutas.
    Numeracija paprasta: B ir C – tankiai kursuojantys, o visi kiti numeruojami nuo 3 ir toliau. Kai kurių numerių nėra, didžiausiais numeris – 40 – sezoninio maršruto. Naktinis turi atskirą raidinį numerį BEN. Senamiesčio maršrutas neturi jokio numerio.

    Raidiniai maršrutai dirba nuo 5.30 iki maždaug 24 val. darbo dienomis, o šeštadieniais, pradeda ir baigia kiek vėliau ir anksčiau, atitinkamai. Sekmadieniais ir švenčių dienomis dirba 6.30-21.00 val. Intervalas darbo dienomis 10-12 min., ryte ir vakare maždaug kas 15-17, o po 20.30 – kas pusvalandį. Šeštadieniais kas 12-20 min., vakare - kas pusvalandį. Sekmadieniais ir švenčių dienomis tik kas 40-55 minutes nuo pat ryto iki vakaro.
    Kiti pagrindiniai maršrutai darbą darbo d. ir šeštadieniais pradeda įvairiai – 5.15-6.30, baigia apie 21.30. Intervalas tik 5 maršrutų yra 5-15 min. Kiti autobusai kursuoja rečiau, kas 15-20-25 min. ar kas 30-40-50 min. Keli maršrutai kursuoja dar rečiau. Šeštadieniais intervalas dar pailgėja, pagrindiniai kursuoja kas 15-20-25 minutes, kiti – dar rečiau. Sekmadieniais ir poilsio dienomis mieste dirba tik 8 autobusų maršrutai, įskaitant raidinius. Neraidiniai maršrutai sekmadieniais ir švenčių dienomis kursuoja tik kas 50-90 minučių ar dar rečiau.
    T2C parką sudaro dvigubi, paprasti autobusai ir keli midibusai.
    Daugiausia parke yra Heuliez įvairių modelių autobusų, taip pat yra Irisbus, Renault ir MAN autobusų. Seniausi autobusai yra 2000 metų, bet jų nedaug. Tai midibusai ir keliolika Renault Agora autobusų, kuriuos mačiau tik parko teritorijoje ir tik vieną iš jų piko metu mieste. Tikriausiai jie ir skirti tik pikinių valandų aptarnavimui, o kitu metu dirba naujesni autobusai. Dauguma autobusų yra dyzeliniai, o apie pusę 12 m autobusų yra varoma gamtinėmis dujomis. Tikriausiai dalis senų autobusų yra naudojama mokykliniams maršrutams.
    Privatininkai autobusais aptarnauja keletą nepagrindinių maršrutų į periferiją, todėl jie naudoja priemiestinio tipo aukštagrindžius autobusus MB Intouro, Irisbus Crossway ir kt. bei kelis miesto tipo autobusus. Šių maršrutų autobusai kursuoja retokai, mačiau tik kelis jų, o nufotografuoti nepavyko. Taip pat privatininkas aptarnauja trumpą senamiesčio maršrutą mikroautobusu.


    Nuotraukos iš Tarybų Sąjungos prospekto - Avenue de l'Union Soviétique, šalia geležinkelio stoties. Fotografuota skirtingu dienos metu.

    Heuliez GX327.



    Hueliez GX327 iš galo.



    Dar vienas Heuliez GX 327.



    Hueliez GX337, iš priekio toks pats kaip ir GX327.



    Irisbus Crealis Neo 18, šių autobusų yra nemažai, dirba B ir C maršrutuose.



    Iš galo.



    Iš galo, durų pusės.



    Blatin gatvė.



    Blatin gatvė.


    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.06, 20:59.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Sukurtas pirmasis lietuviškas turistinis autobusas
    2018 m. rugsėjo 20 d.

    „ALTAS komercinis transportas“ pristatomas lietuviškas autobusas vienu metu gali vežti 30 žmonių. Jis yra pirmasis ir konstrukcijų, ir dizaino prasme nepriklausomybę atkūrusioje Lietuvoje sukurtas tokio tipo turistinis autobusas. Serijinę šio autobuso gamybą numatoma pradėti kitų metų pirmą ketvirtį, o visą gamybinį pajėgumą išvystyti 2020 m. ir per metus pagaminti iki 200 šių autobusų.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=79111859

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Stambulo BRT (ru)

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Radikalas veikia pakankamai gerai. Tokių kaip ši klaidų pasitaiko kokį kartą metuose... Pats radikalas susitvarkė. Nieko neperkėlinėjau. Dabar man rodo visas.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.06.26, 06:48.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Deja, ne. Pirmam pranešime nerodomos visos, kituose - tik kai kurios. Gal geriau naudoti kokią normalesnę talpyklą, nei radikal.ru? Pvz. susikurti paskyrą Flickr arba nuotraukas kelti tiesiai į forumą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ar visas nuotraukos iš Reimso rodo?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dvigubi. Irisbus Citélis 18. Albert 1er bulvaras.



    Ten pat ir tas pats autobusas tik iš galo.



    Heuliez Bus Access'bus GX 427. Pre geležinkelio stoties.



    Heuliez Bus Access'bus GX 427. Suka iš Laono alėjos į Albert 1er bulvarą.



    Irisbus Citélis 18, prie geležinkelio stoties.



    Heuliez Bus Access' Bus GX 437, Chanzy g.




    Heuliez Bus Access' Bus GX 437, Vesle gatvė, senamiestis, prie Operos teatro. Praktiškai vienintelė vieta mieste, iš viso apie 140 metrų ilgio atkarpa, kur 4 maršrutų, iš kurių 3 maršrutų autobusai kursuoja kas 8-10 min., autobusai važiuoja tramvajaus bėgiais (abiem kryptimis). Stotelė tik tramvajams. Dar yra viena neilga atkarpa mieste, kur tik vieno maršruto ir tik viena kryptimi autobusas važiuoja tramvajaus bėgiais.



    Yra vienas maršrutas, kuris aptarnaujams priemiestiniais-taprmiestiniais autobusais. Tai toks ekspresinis maršrutas, nors realiai tokiu nesiskaito, kuris važiuoja nuo Operos į aglomeracijos pietrytinį pakraštį. Pačiame Reimse jis stoja gal tik 2 ar 3 stotelėse, o paskui važiuoja greitkeliu, kol pasiekia priemiesčio rajonus. Maršrutas aptarnaujamas Irisbus Crossway 12.8 autobusais. Vieną iš jų pavyko pagauti prie Operos, Chanzy gatvėje. Fotografavimo metu vairuotojas keitė švieslentėje maršruto krypties pavadinimą, tai todėl švieslentė tamsi...



    Dar mieste dirba dvigubi Irisbus Agora L, bet jų nemačiau. Todėl įdedu nuotrauką iš Vikipedijos.



    Pabaigai Vesle gatvė, kur autobusai važiuoja tramvajaus bėgiais.



    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.06.23, 16:53.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Irisbus Citélis 12, Chanzy g. prie Operos teatro.



    Prie geležinkelio stoties.



    Įsuka į Joffre bulvarą.



    Seniausieji. Irisbus Agora S. Prie geležinkelio stoties. Opera su muzika nieko bendro neturi Tiesiog operatyvinis autobusas, vežantis autobusų vairuotojus, pasibaigus pamainai.



    Irisbus Agora S. Ten pat.



    Irgi senas, kiek naujesnis už Agorą. Heuliez Bus Access'bus GX 317, prie stoties. 3 durų.


    Paskutinis taisė Al1; 2018.06.23, 16:51.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Heuliez Bus Access'bus GX 137 L, prie geležinkelio stoties.







    Heuliez Bus Access'Bus GX 337, prie geležinkelio stoties.



    Ten pat ir tas pats.



    Heuliez Bus Access'bus GX 327, prie geležinkelio stoties.



    Prie Šampanės-Ardėnų TGV stoties.



    Prie geležinkelio stoties.


    Paskutinis taisė Al1; 2018.06.23, 15:40.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Elektrobusai Gruau-Bolloré BlueBus, yra 2 vnt. C maršrutas dar vadinamas Citybus, yra žiedinis maršrutas Reimso senamiestyje, prasidedantis ir pasibaigiantis prie geležinkelio stoties. Elektrobusas savo talpa nėra didesnis už mikroautobusą, tik kad pilnai žemagrindis, o salonas aukštesnis. Ratai taip pat didesnio skersmens, kaip kokio MB Vario, o ne įprasto mikroautobuso. Kėbulas pagamintas iš berods aliuminio profilių, ne suvirintų, o jungtų tarpusavyje varžtais ir specialiais tvirtinimo elementais.

    Elektrobusas prie geležinkelio stoties.



    Irgi prie stoties.



    Créneaux gatvė.



    Prie stoties.



    TAD maršrutus aptarnauja Renault Master bei Durisotti Novibus žemagrindžiai mikroautobusai (Renault bazėje). Pastarieji kartais pakeičia elektrobusus C maršrute. Tądien C maršrute dirbo abu elektrobusai, o TAD mikrautobusų matyti neteko. Todėl įdedu Durisotti Novibus mikroaubobuso nuotrauką iš Vikipedijos.



    Midibusas Heuliez Bus Access'bus GX 127. Dieu-Lumière g.



    Irgi Dieu-Lumière g. Tas pats autobusas galinėje maršruto stotelėje.

    Paskutinis taisė Al1; 2018.06.23, 15:19.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Reimsas – didžiausias Šampanės regiono miestas, bet nėra jo centras. Gyventojų skaičius - 185 tūkst. Aglomeracijoje gyvena 318 tūkst. Miesto (ne aglomeracijos) plotas 47 kv. km.
    Miesto VT Reimse yra tramvajus ir autobusai. Apie tramvajų bus fotoreportažas atitinkamoje temoje.
    Miesto transporto kompanija TUR dar 1990 m. buvo parduota kompanijai „Keolis“, kurios pagrindinis akcijų paketas priklauso Prancūzijos geležinkeliams SNCF. Miesto VT organizuoja Reimso metropolis, kuris 2006 m. pasirašė 34 metų koncesijos sutartį miesto VT eksploatacijai ir tramvajaus nutiesimui. Koncesija priklauso kompanijai „Transdev“ (buvusi „Veolia“) ir vienam iš valstybinių bankų, kurie įsteigė koncesijai vykdyti kompaniją MARS. Šiuo metu 70 proc. „Transdev“ akcijų paketo irgi priklauso valstybiniam bankui. Miesto VT sistemos eksploataciją vykdo kompanija „Citura“ (tai buvusi municipalinė įmonė TUR), kuri dabar priklauso „Transdev“. Be to kelis maršrutus aptarnauja kita „Transdev“ dukterinė įmonė – „Courriers de l'Aube“.

    Elektrobusas senamiestyje.



    Dabartiniu metu Reimse yra 18 dieninių autobusų maršrutų, iš kurių vienas – minielektrobuso. Taip pat yra du vakariniai maršrutai ir vienas naktinis maršrutas. Autobusų maršrutai numeruojami skaičiais nuo 1, išskyrus elektrobuso, kurio numeris yra C (tramvajų maršrutai yra A ir B ). Didėjant maršrutų numeriui, didėja kursavimo intervalas: visus maršrutus galima suskirstyti į 4 grupes pagal kursavimo dažnį. Pirmieji 5 važiuoja kas 8-10 min., sekantys 5 - kas 15 min., dar sekantys 5 ir elektrobuso maršrutas – kas 20-40 min. Ir paskutinė grupė (2 maršrutai) – kas 45 ir daugiau minučių. Po 21 val. visų autobusų maršrutų eismas nutrūksta ir mieste liekas tik du vakariniai maršrutai, 30 ir 40, kurie kursuoja kas pusvalandį iki 23.30 ar 0.30, priklausomai nuo savaitės dienų. Tramvajai kursuoja iki maždaug vidurnakčio. Naktinis maršrutas kursuoja ne kiekvieną naktį nuo 23 iki 6 val. ryto kas valandą. Aišku, poilsio dienomis dieninių autobusų maršrutų intervalas yra 1,5-2 kartus didesnis, nei darbo dienomis.

    Visi autobusų maršrutai aptarnaujami autobusais, o elektrobuso maršrutas – originalios konstrukcijos (ne pagamintais iš mikroautobusų) minielektrobusais. Kartais vietoj elektrobuso gali važiuoti mikroautobusas, kurių keli šiaip jau yra naudojami užsakomiesiems maršrutams TAD aptarnauti. Yra 5 sektoriai, kuriuose veikia ši paslauga. Tai ne neįgaliesiems skirta paslauga. Neįgaliuosius aptarnauja kitas vežėjas, priešingai, nei, pavyzdžiui, Nansi.

    Heuliez Bus Access'bus GX 427, Laon alėjos, Albert 1er bulvaro ir Belges bulvaro sankryža.




    Įlipimas į autobusus pro priekines duris. Ant autobusų priekinių durų lipdukas su užrašu „Je monte, je valide“ – „Aš įlipu, aš pasižymiu“. Žymėti reikia visuomet įlipus, nesvarbu, kokia bilieto rūšis.
    Bilietai parduodami automatuose, kioskuose, kituose prekybos taškuose, keleivių aptarnavimo centre ir pas vairuotoją (valandiniai). Bilietai yra plastikinių elektroninių kortelių pavidalo (valandiniai, mėnesiniai) ir kartotiniai su mikroschema (valandiniai, paros grupiniai ir pan.). Kartoniniai bilietai irgi gali būti iš naujo papildomi iki 4 kartų, bet tik tos rūšies bilietu, koks buvo pirmas bilietas. Vairuotojai parduoda tik šiuos kartoninius bilietus su 1 ar 2 valandiniais bilietais kortelėje.
    Valandinis bilietas kainuoja 1,6 Euro ir jokių lengvatų nėra. Autobuse parduodami bilietai yra tos pačios kainos, kaip ir pirkti automate ar kioske. Paros bilietas – 4 eurai. Mėnesinis be lengvatų – 37,5 Eur. Pensininkams mėnesinis kainuoja 30,2 Eur. Studentams ir jaunimui iki 18 metų (jei nesimoko) mėnesinis kainuoja 28,9 Eur. Moksleiviams - 13,43 euro bilietas trimestrui.

    Autobusų parke yra virš 130 autobusų ir keli mikroautobusai bei du minielektrobusai. Autobusai yra dvigubi, standartiniai, midibusai ir trys tarpmiestiniai-priemiestiniai, kurie naudojami viename miesto maršrute.

    Viešojo transporto priemonės, tiek autobusai, tiek tramvajai, Reimse yra dažomi pagal specialiai sukurtą dažymo schemą. Yra apie 10 parinktų spalvų, kuriomis nudažoma tik po keliolika transporto priemonių (tomis pačiomis autobusai ir tramvajai, nors kai kurios spalvos nenaudojamos tramvajams). Kai kurie autobusai ar tramvajai nudažyti panaudojant „spec. efektus“ šonuose žemiau langų. Nuotraukose tai aiškiai matosi.

    Heuliez Bus Access'bus GX 427, prie geležinkelio stoties.

    Paskutinis taisė Al1; 2018.06.23, 16:43.

    Komentuoti:

Working...
X