Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Autobusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Gretimo Moržo miesto VT atvažiuoja ir į Lozanos VT zoną. Moržo MBC įmonės autobusas MB Citaro C2. Ekublensas, Cantonale kelias.




    MB Citaro prie Bourdonnette metro stoties.



    MB Citaro C2 prie EPFL metro stoties.



    Postbus autobusas. Jie važiuoja iki dviejų metro stočių Lozanoje ir veža ir Lozanos VT bendro bilieto zonoje.
    Sallaz a. MB Citaro O530 LE Ü



    Ten pat.



    Vo kantonas, Ėpalinžas, prie metro stoties. Tai kita metro stotis, iki kurios atvažiuoja Postbuso autobusai. Irgi veža Loznos VT zonos ribose bendro bilieto sistemoje.



    Sallaz a. MB Citaro.



    Tas pats ten pat.



    Vo kantonas, Ėpalinžas, prie metro stoties. MB Citaro O530 MÜ.
    .


    Pabaiga.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bilietai parduodami automatuose, kurie yra daugumoje stotelių, kai kuriuose kioskuose, taip pat keleivių aptarnavimo centruose (vardiniai mėnesiniai, lengvatiniai, vienkartiniai elektroniniai). Bilietų žymėti nereikia, išskyrus vienkartinius elektroninius. Tam yra kortelių validatoriai autobuse ar troleibuse prie antrų ar trečių durų, M1 traukiniuose ir M2 metro stotyse. Tačiau šio tipo bilietais naudojantis keleivius mačiau vos kelis kartus.
    Taip pat yra galimybė pirkti bilietą programėle ar SMS.

    Bilietų tipai ir kainos.
    Visi bilietai yra zoniniai, išskyrus trumpo atstumo (3 stotelės maks. vienkartinius). Bilietai yra tiek vietiniai, tiek ir šalies lygio, t.y., pavyzdžiui, SwissPass‘o kortelę galima papildyti Lozanos miesto VT bilietais. Tačiau jų žymėti nereikia, kontrolieriai turi nuskaitymo įrenginius.
    Kai kurios bilietų kainos.

    Trumpo galiojimo bilietas (30 min.) 2,30 franko. Valandinis 2 zonų (Didžiosios Lozanos – visa Lozana ir dalis aglomeracijos, dvi zonos) bilietas 3,7 franko, su lengvata 2,4 franko. P+R paros bilietas – 16 frankų tik Didžiosios Lozanos zonoje.
    Turistams aktualus paros bilietas, apimantis Didžiosios Lozanos zoną – 9,3 franko. Lengvatinis – 6,9 franko.
    Mėnesiniai: Didžiosios Lozanos zonoje 6-25 metų amžiaus keleiviams (įskaitant ir moksleivius, studentus iki 25 metų) - 52 frankai. Virš 25 metų – 74 frankai. Nuo 64/65 metų – 67 frankai.
    1 frankas ~ 0,9-0,93 euro.

    Aišku, kaip ir visoje Šveicarijoje, viešbučių ar hostelių gyventojai gauna nemokamą bilietą Didžiosios Lozanos zonai, galiojantį nuo apgyvendinimo iki išvykimo dienos.

    Dabar jau buvę TL autobusai Van Hool. Mano vizitų metu jie dar dirbo.

    Van Hool NewA330 CNG. Vo kantonas, Ėpalinžas, prie metro stoties.



    Léman pr.



    Rumine pr.



    Van Hool New AG330 CNG. Grand-Pont g.



    Ant Didžiojo tilto.



    Prie Flono VT mazgo. Vaizdas nuo pėsčiųjų pasažo.



    Ten pat.



    Van Hool New A330N CNG midibusas. Grand-Pont g.



    Saint-François a.



    Ant Šodrono tilto.



    Vo kantonas, Renenas, Lausanne g.

    Paskutinis taisė Al1; 2020.12.23, 20:36.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Mikroautobusais bendroje sistemoje pagal subkontraktą veža privatus vežėjas. Yra keletas Renaut Master mirmoautobusų, kurių dauguma naudojama tarnybinėms reikmėms, bet kartais veža ir keleivius.
    Chauderon a.



    O čia tarnybinis reisas.



    MB Sprinter 516 CDI. Saint-François a. Durys automatinės.



    Grand-Pont g.



    Alloys-Fauquet kelias.



    Yra ir su elektronine maršrutų švieslente. Sallaz a.



    MB Srinter City 65. Saint-François a.



    Ten pat.


    Paskutinis taisė Al1; 2020.12.23, 20:05.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Autobusai kursuoja darbo d. nuo 5.30 iki 0.30 val., pagrindinių maršrutų intervalas 8-12 min. dienos metu, anksti ryte ir vėlai vakare kas 15-20 min. Pirmi ar paskutiniai 2-3 reisai maždaug kas 30 min. Nepagrindinių maršrutų kursavimo intervalas dažniausiai 2 kartai per valandą. Bet yra ir po 3 kartus per valandą važiuojančių. Poilsio dienomis pradedama kiek vėliau, apie 6 val. (ne visi maršrutai, kai kurie ir poilsio dienomis pradeda apie 5.30), intervalas 12-15 min., anksti ryte ir vėlai vakar kas 15-20 min.

    Autobusai važinėja greitai. Visas VT dirba tiksliai. VT „šikančių“ keleivių nelaukia, visokių bėgančių iki VT, žioplių, nespėjančių ir pan. nelaukia ir važiuoja. Nieko, atvažiuos kitas.Oakeit

    Taip pat ir MB Citaro C2 pakeitė Van Hool 12 m ilgio autobusus. Mano vizitų metu dar MB autobusų buvo nedaug.

    Vo kantonas, Ėpalinžas, autobusas įsuka į stotelę prie metro stoties.



    Ten pat.



    Vo kantonas, Renenas, prie geležinkelio stoties.



    Vo kantonas, Renenas, Crissier g.



    Vo kantonas, Renenas, Lausanne g.



    MB Citaro K C2 midibusai irgi pakeitė Van Hool midibusus. Lozana, ant Šodrono tilto.



    Saint-François a.



    Terreaux g.



    Nuvažiuojant nuo Šodrono tilto.



    Ten pat.



    Paskutinis taisė Al1; 2020.12.23, 20:00.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Maršrutų numeracija vieninga su troleibusais, tačiau pirmi dešimt numerių skirti tik troleibusams, autobusų numerių šioje erdvėje nėra, nors du numeriai ir laisvi. Užtat yra du troleibusų numeriai 2X erdvėje.

    Yra 23 miesto ir 6 regioniniai (miesto, bet važiuoja į periferiją). Autobusai dirba kai kuriuose troleibusų maršrutuose kartu su troleibusais. Ne tik piko metu.
    Įlipimas per visas duris, durų atidarymas iš išorės ir iš vidaus mygtuko paspaudimu. Dalis stotelių troleibusams ir autobusams yra pagal pageidavimą, todėl reikia stabdyti lauke ranka, o viduje visi nuolat spaudžia „Stop“ mygtuką, nepriklausomai, stotelė privaloma sustoti, ar ne.

    MB Citaro G C2 autobusų mano vizitų metu dar nebuvo daug. Jie pakeitė visus Van Hool autobusus.

    Lozana, Berne kelias.



    Sallaz a.



    Vo kantonas, Renenas, Lausanne g.



    Prie velodromo, prie Lozanos autobusų stoties, tsakant. Tai troleibuso maršrutas, bet kai kuriais reisais važiuoja autobusai.




    Prie geležinkelio stoties. Taip pat troleibuso maršrutas. Bet autobusai juo važiavo dėl pakeistos maršruto trasos. Ji buvo pakeista dėl vamzdynų remonto gatvėje.



    Kažkur centre, nepamenu kur.



    Ant Didžiojo tilto.


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    MAN Lion's City M midibusas. Ant Šodrono tilto.



    Šodrono tilto prieigos.



    Saint-François a.



    Saint-François a.



    Periferiniame maršrute dirba dviaukščiai autobusai. Neaišku, kam jie ten reikalingi. MAN Lion's City DD. Dabar jau nurašyti. Vo kantonas, Ėpalinžas, prie metro stoties.



    Ten pat.



    Ten pat, autobusas įsuka iš gatvės į stotelių prie metro stoties įvažą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Standartinio 12 m ilgio MAN Lion's City.
    Vo kantonas, Renenas, Lausanne g.



    Renenas, Gare aikštė.



    Ten pat, kita gatvės pusė.



    Sallaz a.



    Vo kantonas, Renenas, Lausanne g.



    Vo kantonas, Renenas, Lausanne g., kiek kitoje vietoje.




    Paskutinis taisė Al1; 2020.12.23, 18:56.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lozana – Šveicarijos Vo kantono centras. Mieste gyvena 140 tūkstančių gyventojų, aglomeracijoje - apie 400 tūkst. Miesto plotas 41 kv. km. Miesto VT per metus perveža 122 milijonų keleivių (2019 m. duomenimis, kasmet pervežimai po truputį auga). Pervežimai per paskutinį dešimtmetį išaugo šiek tiek daugiau nei trečdaliu. Kas yra visiškai nepasiekiama Lietuvoje su jos pagalvinės automobilizacijos politika.

    Miesto konfigūracija sudėtinga, yra didelis (pagal plotą apie šeštadalis teritorijos) Lozanai priklausantis eksklavas. Taip pat gan sudėtingas reljefas. Miestas įsikūręs labai kalvotoje vietovėje, kuri per miesto gyvavimo laikotarpį kažkiek terasuota. Pietuose yra didelis Lemano (Ženevos) ežeras. Miesto VT – metro, troleibusai, autobusai (įskaitant kelias gretimų regionų ar vežėjų maršrutus, įvažiuojančius į Lozaną), siaurasis geležinkelis, RER priemiestiniai geležinkelio maršrutai miesto ribose. Keltai ežere neintegruoti, nes jie tarptautiniai (į Prancūziją priešingame krante). Miesto VT organizavimu ir pervežimais užsiima „Transports publics de la région lausannoise“, sutrumpintai TL. Jos akcijų dalys priklauso Lozanos komunų susivienijimui ir kantonui. Apie 8 proc. akcijų priklauso bankui ir privatiems savininkams. Taip pat kelis privežamuosius maršrutus mikroautobusais aptarnauja privati įmonė, dirbanti pagal subkontraktą su TL. Į miesto VT bilieto sistemą yra integruoti ir keli Postbus miesto-priemiestiniai maršrutai bei gretimo Moržo miesto keli maršrutai, bet tik Lozanos teritorijos tarifinėje zonoje. Autobusus mieste TL pradėjo eksploatuoti 1929 m. Informacijos pakankamai neradau, bet lygtai perėmė priemiestinę autobusų liniją iš kito vežėjo ir integravo į miesto VT.

    MAN Lion's City autobusas troleibuso/autobuso maršrute Nr. 17. Dabar troleibuso maršrutas panaikintas, 17 numeriu dirba tik autobusai. Vietoj šio maršruto planuojamas tramvajus. Autobuso trasa skyrėsi nuo troleibuso trasos, nors formaliai maršrutas vienas ir numeris buvo tas pats. Čia tiems, kurie aiškina, kad Vilniuje kai kas nesusigaudo su VT numeriai ir painioja autobusus ir troleibusus. Vo kantonas, Renenas, Lausanne g.



    Autobusų tipai: dvigubi, standartiniai (12 m), midibusai, dviaukščiai ir mikroautobusai (privatus subkontraktorius). Postbuso ir Moržo miesto autobusai, atvažiuojantys į Lozaną, standartiniai arba dvigubi.
    Šiai dienai TL parke iš viso yra apie 140 autobusų. Dvigubi sudaro šiek tiek daugiau nei pusę parko. Midibusų yra 15 vnt., o dviaukščių 13 vnt.
    Dauguma autobusų šiai dienai dyzeliniai. Tik kai kurie VanHool buvo dujiniai, visi jie jau nebenaudojami šiai dienai, nors aš savo vizitų metu dar užtikau. Pernai metu gale ir šiemet yra nupirkti keli hibridiniai autobusai.
    TL autobusų modeliai – MB Citaro, MAN Lion‘s City ir Vanhool (jau nebenaudojami, bet man būnant jie dar važinėjo) bei nauji dviaukščiai Alexander Dennis Enviro 500, kurių dar nebuvo, kai aš buvau.
    Postbuso ir Moržo autobusai – MB Citaro. Mikroautobusai – MB Sprinter ir Renault Master.

    Vo kantonas, Renenas, Lausanne g. Kiek kitoje vietoje.



    Lozana, Europos aikštė, Flonas, metro ir LEB geležinkelio mazgas.



    Lozana, Berne kelias.



    Lozana, Echallens pr.



    Saint-François a.



    Grand-Pont g.



    Alloys-Fauquet kelias



    Ten pat, kiek paėjus.



    Dar kiek paėjus.


    Paskutinis taisė Al1; 2020.12.23, 18:56.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Malmö busikai lietuje

    A Real Shower by Terry Callaghan, on Flickr

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Švedija. Istorinė akimirka - šiandien tarp Stokholmo šiaurinių Barkaby ir Akalla rajonų pradėjo kurusuoti naujos kartos elektriniai autobusai, kurie žymi BRT sistemos pradžią sostinės regione. Autubusai kursuos 175 -uoju maršrutu tol, kol bus pabaigti mėlynos metro linijos pratęsimo darbai iki Barkaby rajono.
    Järfälla, Barkaby komunos bei transporto bendrovė "Nobina" siekia būti pirmieji Stokholmo regione, pristatantys inovatyvius sprendimus VT srityje. Kiek anksčiau minėtose komunose jau buvo pristatyti nedideli autunominiai autobusai. Investicijos į VT projektus sutampa su ženklia naujų gyvenamųjų rajonų plėtra.


    Šaltinis
    Paskutinis taisė Silber418; 2020.08.17, 17:58.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Etalon A081.10 Vasiliok, Peremohy pr.



    I-Van A07A1. Peremohy pr. ir I. Mazepy g. žiedas.



    BAZ-A079 Podsnežnik. Peremohy pr. ir I. Mazepy g. žiedas.



    PAZ-4234, ten pat.



    PAZ-320504, ten pat.



    Vėl Podsnežnikas, Peremohy pr.



    I-Van'as, Peremohy pr.



    Peremohy pr.



    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.05.21, 19:07.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ukraina
    Černigovas - srities centas, miestas su 287 tūkst. gyventojų (2020 m.). Miesto VT – troleibusai ir autobusai. Nemaža dalis maršrutų aptarnaujama mikroautobusais. Yra keli vežėjai, troleibusų parkas taip pat veža 2 maršrutais autobusais. Mikroautobusai – įvairios Rūtos ir šiek tiek BAZ Delfin. Autobusai – PAZ, Bogdan, BAZ, Ataman, I-van. Kai kurie BAZ Delfin ir BAZ autobusai gali būti pagaminti ir Černigovo autogamykloje (šių modelių gamyba vykdoma keliose Ukrainos miestuose).
    Važiavimo kaina autobusais kai aš buvau – 5 gr., dabar 6 gr. Mokėti reikia vairuotojui. Troleibusų parko maršrutuose galioja ir elektroninis bilietas.

    PAZ-320504, Peremohy pr.



    PAZ-3205, Peremohy pr.



    Šiek tiek egzotiškesnis PAZ modelis Ukrainoje. PAZ-320401. Dyzelinis. Peremohy pr.



    Ten pat.



    Mikrobai - daugiausiai įvairios Rūtos, šiek tiek Delfinų.
    BAZ-2215 Delfin, Peremohy pr.



    Padidintas Delfinas. BAZ-3215 Delfin Maxi. Delfinai surenkami Černigovo autogamykloje. Bet kokiu atveju serijinės gamybos nebuvo. Mieste tokių yra du. Peremohy pr.



    Peremohy pr.



    Paskutinis taisė Al1; 2020.05.21, 19:07.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tiek autobusų. Mikroautobusai. Dominuoja MB Sprinter ir Rūtos. Bet pasitaiko ir išimčių. Jei prieš gerą dešimtmetį Gazelių buvo ne taip ir mažai, tai dabar jau jos raritetas Ukrainoje maršrutuose, nors dar pasitaiko.

    GAZ 2705, dirbo 2a maršrute. Levanevskogo g.



    Ji tokia viena mano sutikta. Levanevskogo g., kitoje vietoje.



    BAZ 2215 Delfin. Oleksandryjskij bulvaras.



    Rūta 23 Nova. Jaroslava Mudrogo g.



    Rūta 22A Nova, Sobornyj skvero žiedas.



    Ir pabaigai kelių nemaršrutiniai autobusų nuotraukos.

    LAZ-695N. Levanevskogo g.



    Taip pat kažkokia tai įmonė darbuotojus vežioja nauju dvigubu MAZ'u.



    KAvZ-685M. Sobornyj skvero žiede.



    Dar vienas LAZ-695N, iš Družbos gatvės įsuka į Soborną skverą.



    RAF 2203 Latvija. Sobornyj skvero žiedas.



    Vietinės televizijos kanalo LiAZ-677M, Oleksandryjskij bulvaras.


    Paskutinis taisė Al1; 2020.04.27, 17:52.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Baltoji Cerkvė – Kijevo srities miestas, 205 tūkst. gyventojų. Miesto VT – troleibusai ir maršrutiniai taksi. Didesnė dalis maršrutų aptarnaujami midibusais, nors yra pakankamai daug mikroautobusų. Maršrutiniais taksi keleivius veža kelios privačios kompanijos, taip pat troleibusų parkas aptarnauja kelis maršrutus.

    Iš viso yra 17 maršrutų. Aišku, kai kurie iš jų pilnai dubliuoja troleibusų maršrutus, kuriais troleibusai važinėja tik kas 35-50-87 minutes, o tokiais yra visi troleibusų maršrutai, išskyrus vieną, kurio kursavimo dažnis padorus. Bet net ir tas maršrutas yra dubliuojamas pilnai, tiesa maršrutinis taksi tiek viename maršruto gale, tiek kitame važiuoja šiek tiek toliau nei troleibusas. Tačiau kursavimo dažnis didelis ir keleiviai atimami iš troleibuso.

    Važiavimo kaina maršrutiniais taksi - 5 gr., mokama vairuotojui.

    Midibusai vietinės gamybos. Bogdan A092. Levanevskogo prospektas. 22 maršrutas ir yra tas, kuris dubliuoja 1-ąjį troleibusų maršrutą, kaip minėta aukščiau.



    Tuomet mieste dar dirbo pora Neoplan N4407 Centroliner. Dabar, žiūriu, parduotas į Odesą. Tai buvo vieninteliai vakarietiški autobusai. Levanevskogo prospektas.





    Dar vienas Bogdanas. Levanevskogo prospektas.



    Ataman A092H6. Levanevskogo prospektas.



    BAZ A079 Podsnežnik su galinėmis durimis invalidams. Antra varčia atidaroma rankomis. Tokį mačiau vieną, tiki BAZ'ai buvo su normaliomis antrosiomis durimis.



    Dar vienas Atamanas, Oleksandryjskij bulvaras.



    Antrasis Neoplanas, Oleksandryjskij bulvaras.



    Bogdan A60110. Vienintelis normalaus tipo ir žemagrindis midibusas. Oleksandryjskij bulvaras.



    Tas pats autobusas. Levanevskogo prospektas.



    Dar vienas Bogdanas. Jaroslava Mudrogo g.



    YouYi ZGT6750DH, iš Družbos gatvės įsuka į Soborną skverą




    ČAZ A074 Barchatec, ten pat.



    I-Van A07A, ten pat, žiede.

    Paskutinis taisė Al1; 2020.04.27, 17:33.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ženevos regioninis autobusų susisiekimas su Prancūzija.

    Į Ženevą atvažiuoja Prancūzijos Aukštutinės Savojos regiono tarpmiestiniai autobusai. Tai po „Lihsa“ (Lignes Interurbaines de Haute-Savoie) stogu dirbantys vežėjai, pati „Lihsa“ užsiima regioninio VT organizavimu. Į Ženevą važiuoja Transdev ir SAT kompanijų autobusai. Iki 2019 gruodžio 15 d. buvo 4 maršrutai, o atidarius minėtą dieną Ženevos RER‘ą ir tramvajų, vienas autobusų maršrutas panaikintas. Autobusai įvažiuoja į Ženevą iš pietų pusės. Dviejų maršrutų autobusai važiavo iki Ženevos autobusų stoties, kuri yra netoli geležinkelio stoties, o kitų dviejų maršrutų – iki Ženevos oro uosto. Nuo gruodžio 15 d., kaip minėjau, vienas maršrutas (važiavęs iki AS) panaikintas, antrasis, važiavęs iki AS, sutrumpintas ir nukreiptas iki vienos iš RER stočių, o važiavę į oro uostą palikti.
    Naudojami autobusai – priemiestinio-tarpmiestinio tipo. Numeracija Aukštutinės Savojos regiono, bet prieš skaičių yra raidė T (nuo transfrontalière). Dviejų maršrutų autobusai važiuoja kas valandą, o piko metu kas 15 min., trečiojo maršruto - tik ryte ir popietės - vakaro laikotarpiu maždaug kas 40-90 min. Poilsio dienomis reisų mažiau, o vieno maršruto reisai poilsio dienomis tik 3 kartus ir tik pagal išankstinį užsakymą telefonu. Tikriausiai važiuoja taksi ar mikrobas.
    Maršrutai integruoti į bendro bilieto sistemą, bet jie neveža keleivių Ženevos mieste, ir Ženevoje stoja tik keliose tarpinėse stotelėse.

    Jokio kito regioninio susisiekimo autobusais Ženevoje nėra. Su gretimais Šveicarijos ir Prancūzijos regionais susisiekimas tik geležinkeliu.

    Pora regioninių autobusų nuotraukų. Su tokia dažymo schema naudojami ir kitokie (taip pat ir naujesni) autobusų modeliai.

    Eaux-Vives aikštė, Ženeva.



    Ženevos AS.

    Paskutinis taisė Al1; 2020.04.07, 12:17.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jau nurašyti, bet man dar pavyko juos matyti dirbančius. Van Hool NewAGG300. Dirbo tik E maršrute.
    Pierre-Fatio g., Ženeva.





    Apie regioninį susisiekimą su Prancūzija autobusais bus kiek vėliau.

    Pont Butin g., Lansi, Ženevos kantonas.



    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.03.26, 18:54.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įlipimas į troleibusus ir autobusus pro visas duris, išskyrus jau panaikintą maršrutą Nr. 61 iš Anmaso į Ženevą, į kurį įlipti bent jau Prancūzijoje buvo galima tik per priekines duris. Duris atsidaro patys keleiviai, tiek iš lauko, tiek iš vidaus (išskyrus minėta 61 maršrutą, kur duris darinėjo vairuotojas). Ir galbūt senesniuose mikroautobusuose automatines duris atidaro vairuotojas. Nuo 2017 gruodžio visi sustojimai pagal pageidavimą, tiek troleibusų, tiek autobusu. Realiai tai dienos metu, ne anksti ryte ar vėlai vakare ir ne kokioje nors užkampio stotelėje, sustojama visada ir be stabdymo ranka. Tačiau norint išlipti, reikia spausti STOP mygtuką. Sustojus stotelėje, durys atsidarys pačios, jei prieš tai buvo nuspaustas STOP mygtukas prie durų. Atsidarys tik tos durys, prie kurių buvo nuspaustas STOP mygtukas, o ne visos. Ne prie durų esantys STOP mygtukai durų neatidaro, todėl reikės spausti durų atidarymo mygtuką prie durų.

    Kaip buvo minėta, kai kuriuose maršrutuose dirba mikroautobusai.
    MB Sprinter dažnai pakeičia nevažiuojančius elektrobusus Breda Menarini Zeus.
    Théodore De-Bèze g., Ženeva.



    Croix-d'Or g., Ženeva.



    Taip pat yra ir modernesnių mikroautobusų. MB Sprinter City 35.
    Rive g., Ženeva.



    Dar modernesnių. MB Sprinter City 65. Satinji, Ženevos kantonas, parkingas prie geležinkelio stoties. Atstova tarp maršrutų.



    Ten pat.



    Ten pat.



    Satinji, prie geležinkelio stoties.



    Ten pat, kitoje gatvės pusėje.



    Taip pat yra ir paprastų MB Sprinter. Net nenudažytų Ženevos VT dažymo schema.
    Satinji, parkingas prie gelež. stoties.



    La Plenas, Ženevos kantonas, prie geležinkelio st.



    Vėl Satinji.



    Virginio-Malnati g., Meiranas, Ženevos kantonas. Pavaduoja autonominį elektrobusą XA maršrute.



    Paskutinis taisė Al1; 2020.03.26, 18:48.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bilietų kainos nemažos. Tipinės kainos. Vienkartinis 60 min. bilietas su persėdimais 2 klase – 3 frankai, pirma klase 5,4 franko. 1 klasė yra tik traukiniuose ir galbūt kai kuriuose laivuose. Bet, kaip matyti, net ir miesto VT bilietai yra 1 ir 2 klasės. Lengvatiniai 60 min., 2 ir 1 klase, atitinkamai, 2 ir 3,5 franko. Yra dar trumpo atstumo bilietas, galiojantis važiuoti iki 3 stotelių be persėdimo, kuris kainuoja 2 frankus (pilna kaina) ir galioja tik TPG maršrutuose. Turistams svarbus 24 val. bilietas Ženevos zonai kainuoja 10 frankų. Jei atvykote po 9 val. ryto, galima naudotis 9 h dienos bilietu galiojančiu iki tos dienos eismo pabaigos, kuris yra pigesnis – 8 frankai. Visų zonų 24 val. bilietas kainuoja 18,5 franko. Yra lengvatiniai paros bilietai, bet jie vietiniams, o ne užsieniečiams. Vardinis mėnesinis bilietas 2 klasei Ženevos zonoje kainuoja 70 frankų. Jaunimo, pensininkų – 45 frankai. Nevardinis mėnesinis kainuoja 100 frankų. Beje, yra lengvatiniai ir 1 klasės bilietai, bet tik pensininkams, o ne jaunimui. Šveicarijos franko kursas – 1 frankas lygus maždaug 0,9 euro. Visi viešbučiai ir kitokie apgyvendinimo namai privalo duoti nemokamą paros bilietą Ženevos zonai (2 klasės). Taip pat atskridus lėktuvu į Ženevą, oro uoste galima gauti nemokamą berods 80 minučių galiojantį VT bilietą.

    Taip pat MAN'ais keleivius vežė ir Anmaso miesto maršrutas Nr. 61, kuris buvo integruotas į Ženevos VT. Kaip jau minėjau, nuo 2019 gruodžio 15 d. jis panaikintas, nes paleistas tramvajus ir RER'as.

    61 maršrute dirbo MAN Lion's City G ir MAN Lion's City G BHNS autobusai.

    MAN Lion's City G. Šis ar dar vienas autobusas nudažytas pseudoženevos spalvų schema. Kitų Anmaso autobusų dažymo schema buvo ne Ženevos miesto, nors šie autobusai grynai Anmaso miesto maršrutuose ir nedirbo.
    Eaux-Vives aikštė, Ženeva.



    MAN Lion's City G BHNS. Iš esmės tas pats Lion's City, tik patiuninguotas.
    Genève g., Tonė, Ženevos kantonas.



    Prie Kornaveno (Ženevos centrinės) gelež. stoties.



    Ant Monblano tilto.



    Prie gelež. stoties.



    Genève g., Tonė, Ženevos kantonas.



    Malagnou kelias, Šenas-Bužeri, Ženevos kantonas.



    Chantepoulet g., Ženeva.



    James-Fazy pr., Ženeva.



    Malagnou kelias, Šenas-Bužeri, Ženevos kantonas.




    Paskutinis taisė Al1; 2020.03.26, 18:32.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau.

    Bilietai parduodami automatuose, kurie yra visose stotelėse kur tik kiek didesni keleivių srautai, o centrinėje miesto dalyje visose. Taip pat yra klientų aptarnavimo centrai, kur galima įsigyti bilietus, bet ten pagrinde aptarnaujami lengvatinius ar mėnesinius bilietus turintys keleiviai, nes automatai tokių bilietų neparduoda. Bilietai autobusuose parduodami tik autobusuose, kurie važiuoja į užkampius ir į Prancūziją. Tam yra automatai autobusų viduje. Į Prancūziją važiuojančiuose autobusuose automatai priima tik eurus. Panaikintame 61 autobuse , važiavusiame iš Anmaso į Ženevą, bilietus pardavinėjo vairuotojas. Bilietai buvo tik už eurus ir kainavo 2 eurus važiuojant iš vienos šalies į kitą (tik vienkartinis bilietas) bei 1,4 euro Prancūzijoje, galiojo berods 40 minučių. Bilietus dar reikėjo komposteruoti. Šveicarijoje šiuo autobusu galima buvo važiuoti su Ženevos zonos bilietais.

    Vietinė bilietų sistema integruota į nacionalinę ir iš dalies su gretimų Prancūzijos regionų teritorijomis, į kurias važiuoja TPG autobusai. Tarifų sistema yra zoninė ir išdirbta visos Šveicarijos mastu. Bendro bilieto sistema Ženevos zonoje galioja ne tik TPG visų rūšių VT, bet ir geležinkeliuose, taip pat maršrutiniuose (ne turistiniuose) laivuose Ženevos ežere. Ženevos miestas ir didelė dalis gretimų kantono teritorijų, bet ne visos, priklauso centrinei Ženevos zonai. Bilietų yra įvairių rūšių.

    Bilietai yra popieriniai (parduodami automatuose ir duodami viešbutyje ar oro uoste) ir elektroniniai. Elektroniniai (plastikinė kortelė) tik vardiniai ir mėnesiniai, lengvatiniai. Bet jokių bilietų žymėti nereikia. Jokių validatorių, komposterių Ženevos VT nėra.

    Kiek daugiau yra MAN NL283 autobusų.
    Louis-Casaï pr. Meiranas, Ženevos kantonas.



    Vernier kelias, Vernjė, Ženevos kantonas.



    Prie oro uosto.



    Nepamenu kur.



    Prie oro uosto.



    Aéroport g., Meiranas, Ženevos kantonas.




    Pont Butin g., Lansi, Ženevos kantonas.


    Paskutinis taisė Al1; 2020.03.26, 18:18.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    MAN Lion's City autobusų yra nedaug. Šuleksas, Ženevos kantonas, Champ-Dollon kelias.



    Vallon g.



    Malagnou kelias, Ženeva.



    Ten pat, tik kitoje kelio pusėje.



    Vallom g., Ženeva.



    MAN Lion's City G autobusų taip pat yra nedaug. Šuleksas, Ženevos kantonas, Champ-Dollon kelias.



    Ten pat.



    Genève g., Tonė, Ženevos kantonas.



    Genève g., Tonė, Ženevos kantonas, kiek kitoje vietoje.



    Ten pat.


    Paskutinis taisė Al1; 2020.03.26, 18:19.

    Komentuoti:

Working...
X