Įdomus pastebėjimas:
Pora 7-o maršruto Scania autobusų, važiuodami į parką, pasistato "43 AP (Eišiškių pl.).
Sekmadienį mačiau 8029-am tokią nesąmonę, o šiandien - pas sugedusį 8030-ą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Nerim
Dar keli 7 važiavo per Kauno g., Savanorių g. ir tada Laisvės prospektu.
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPatikslinimai:[*]445 dar 2-ame parke. Taip pat kaip ir 337, ten buvo vienadienis reiškinys AP maršrutuose.[*]3 Berkhofai dar stovi AP, bet nebedirba nė vienas nuo kovo 9 d.
Komentuoti:
-
1G dabar kasdien būna 1-3 trumpi, bet šiandien ypatingas atvėjis - 502, pertraukiamu. O 427 pamainoj... matant kokius dūmus jis leidžia, tai tikėtinas dar vienas gaisras.
Komentuoti:
-
Galbūt turėjo omenyje A18, t.y. kad tai autobusas, o ne troleibusas. Kitą vertus, kažkada 18 buvo galima pamatyti dvigubą...
Komentuoti:
-
Parašė Dymasik Rodyti pranešimąŠianden 18A dirbo mažos talpos neoplan
Komentuoti:
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Xamas Rodyti pranešimą
Na kad Kaune nevaziuotu negirdejau nes gale darbo neveluojama ( vakare). Diena jei veluojama vaziuojam be atstovos ar pietu ir niekam tas nerupi. Tad nezinau is kur Jusu info
Komentuoti:
-
Vairuotojas bet kuriuo atveju gauna algą, nes jam mokama už valandas. Net tada, kai dėl vėlavimų tenka praleisti ratą. O vežėjas gauna už kilometrus, kurių jis realiai nepravažiavo. Vilniuje yra normalu, kai vėluojama 20-30 min. ir dėl to net nėra nurašomi reisai. Viskas pasidengia iš ilgų pietų pertraukų ir atstovų tarp reisų. Kas iš to, kad 3G vienas reisas vėluos - vis tiek gi dažnai važiuoja, bet bent jau keleiviams neteks grūstis į kitą perpildytą autobusą.
Komentuoti:
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
niekur tu nepasivysi to grafiko nes yra kaip ir poilsio aktai tarkim jei gale nepastovima po 30 ar daugiau važiavimo 5-10 minučių iškart kris viskas ant vairuotojo dėl poilsio nesilaikymo. Kaune jei per piko metu užsivėluojama niekas neima į galvą ir nesidrasko o tiesiog nevažiuojamas paskutinis pusratis ratas žiūrint kiek buvo užsivėluota, nes mokamas atlyginimas nuo laiko o ne nuo įvykdytų reisų. Nes piko metu turėtų visi vėluot ir jeigu visi nestodami pravažiuoja gaunasi kad nei vieno autobuso nebus tuo metu.
Komentuoti:
Komentuoti: