Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šuniškas smalsumas nugalėjo miegą, tad nepaisant prastokų oro salygų, išsiruošiau galutinai atsakyti į visus klausimus apie tą paslaptingąjį 4-ojo maršruto troleibusą. Pasirodo, jog turime reikalą su ex.Mokomuoju troleibusu 2440. Greičiausiai troleibusų parkas vėl surengė naujų vairuotojų mokymus (stažavimus) ir norėdamas išvengti nulinės ridos, o naujai iškeptam vairuotojui duoti galimybę ramiai pasipraktikuoti, sugalvojo šią atrakciją. Dabar "mokinukas" (aišku, su priežiūra) gali jaustis, kaip tikras vairuotojas netrukdydamas kitiems troleibusams ir pats niekur nelėkdamas rinkti keleivius ir apvažiuoti miestą kuo platesniu lanku. Išlošia visi. Beveik genialu.

    Odisėją pradėjau dešimt po pusę penkių ryto Eigulių st. Reikėjo įsitikinti, kad minėtas troleibusas tikrai atvažiuoja nuo Lazdynų, o ne nukrenta iš dangaus. Po keleto akimirkų kalenimo dantimis tolumoje pasirodė pirmosios Škodos kontūras. Tačiau sensacija gana greitai subliuško, nes atvažiavo ne 4-as, o 18-as!

    4:57val Eigulių st.

    Žinoma, aš supratau, kur čia šunelis pakastas. Tai ir yra tasai troleibusas, kurio laukiu. Aišku, kad logiškiau jį laikyti 18-u, negu pseudo 4-u, tokį ankstų rytmetį besiblaškančiu Laisvės prospekte. Kvaila tai, kad tvarkaraštyje šitai neatsispindi. Norintiems važiuoti nuo Viršuliškių, Karoliniškių ar Lazdynų šis troleibusas yra kaip ir nematomas. Kam iš ten gyvenančių šautų į galvą patikrinti 4-o maršruto tvarkaraštį? Tad nieko nuostabaus, kad važiavo tik vienas keleivis (dar klausimas, ar ne "savas"). Norinčių važiuoti galbūt atsirastų daugiau, jeigu kas žinotų apie tokį ankstyvą reisą. Kita vertus, 18-as irgi nėra gerai. Pagal idėja, 18-as turėtų važiuoti iki Titnago st., bet grafike 4-as juk važiuoja tik iki Valkininkų st! Ką šįryt tuo klausimu nuveikė 2440, nemačiau, nes tuo metu jau ruošiausi antrai daliai, bet turbūt iki Titnago nevažiavo. Vis dėlto geriausia būtų, jeigu šitas pirmutinis reisas į Ž.Panerius būtų paskelbtas kaip 18A ir jo grafikas priskirtas šio maršruto tvarkaraščiui, o ne 4-am.

    Dabar sensacingiausioji dalis. 2440 nesvarbu, kur apsisukęs, vis dėlto virto 4-u.

    5:12val Ūmėdžių st.

    Nors ir ankstus rytas, pirmasis šios dienos troleibusas buvo sutiktas gana gausaus būrelio keleivių. Jeigu neapsirinku - aštuoni keleiviai. Tokiam metui - tai daug.
    Sekantis troleibusas po 15min - vėl 4-as. Būtent tas, kurį vakar užčiuopiau su eismo stebėjimo sistema. Šįryt važiavo 1635. Už jo 6-o maršruto 1640. Tame tarpe dar pasimaišė ir šūsnis Panerių krypties autobusų.

    Trečiasis fotosesijos etapas vyko Antakalnyje. Čia 2440 atvažiavo jau pakeitęs priekinį trafaretą į 11-ą. Galinėje stotelėje visi keleiviai išlipa, o vairuotojai bėga pakeisti likusių trafaretų. Viena keleivė norėjusi įlipti, bet pamačiusi, kas įvyko, apsigrįžo ir nusivylusi nusiskubino tolyn nuo troleibuso.

    5:54val. Antakalnio žiedas



    Išvykimas numatytas 6:02val. 6:56val šis troleibusas pralėkė pro Spaudos rūmus Pašilaičių kryptimi. Tolimesnės jo eigos nežinau. Sprendžiant iš to, kaip kruopščiai Antakalnyje buvo pakeisti trafaretai, reik manyt, kad liko dirbti 11-u visai dienai. Nors ką gali žinoti, čia gi ex.Mokomasis.

    Comment


      saunu. 10 balu. cia dar pastebejau, kad kabina nera perdaryta priekiniu duru tvarkai.

      Comment


        Tikrai puikus reportažas. O šiandien 6 troleibusas iš 2 pasiskolino 1675.

        Comment


          Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
          Šuniškas smalsumas nugalėjo miegą, tad nepaisant prastokų oro salygų, išsiruošiau galutinai atsakyti į visus klausimus apie tą paslaptingąjį 4-ojo maršruto troleibusą. Pasirodo, jog turime reikalą su ex.Mokomuoju troleibusu 2440. Greičiausiai troleibusų parkas vėl surengė naujų vairuotojų mokymus (stažavimus) ir norėdamas išvengti nulinės ridos, o naujai iškeptam vairuotojui duoti galimybę ramiai pasipraktikuoti, sugalvojo šią atrakciją. Dabar "mokinukas" (aišku, su priežiūra) gali jaustis, kaip tikras vairuotojas netrukdydamas kitiems troleibusams ir pats niekur nelėkdamas rinkti keleivius ir apvažiuoti miestą kuo platesniu lanku. Išlošia visi. Beveik genialu.

          Odisėją pradėjau dešimt po pusę penkių ryto Eigulių st. Reikėjo įsitikinti, kad minėtas troleibusas tikrai atvažiuoja nuo Lazdynų, o ne nukrenta iš dangaus. Po keleto akimirkų kalenimo dantimis tolumoje pasirodė pirmosios Škodos kontūras. Tačiau sensacija gana greitai subliuško, nes atvažiavo ne 4-as, o 18-as!

          4:57val Eigulių st.
          Atvaizdas

          Žinoma, aš supratau, kur čia šunelis pakastas. Tai ir yra tasai troleibusas, kurio laukiu. Aišku, kad logiškiau jį laikyti 18-u, negu pseudo 4-u, tokį ankstų rytmetį besiblaškančiu Laisvės prospekte. Kvaila tai, kad tvarkaraštyje šitai neatsispindi. Norintiems važiuoti nuo Viršuliškių, Karoliniškių ar Lazdynų šis troleibusas yra kaip ir nematomas. Kam iš ten gyvenančių šautų į galvą patikrinti 4-o maršruto tvarkaraštį? Tad nieko nuostabaus, kad važiavo tik vienas keleivis (dar klausimas, ar ne "savas"). Norinčių važiuoti galbūt atsirastų daugiau, jeigu kas žinotų apie tokį ankstyvą reisą. Kita vertus, 18-as irgi nėra gerai. Pagal idėja, 18-as turėtų važiuoti iki Titnago st., bet grafike 4-as juk važiuoja tik iki Valkininkų st! Ką šįryt tuo klausimu nuveikė 2440, nemačiau, nes tuo metu jau ruošiausi antrai daliai, bet turbūt iki Titnago nevažiavo. Vis dėlto geriausia būtų, jeigu šitas pirmutinis reisas į Ž.Panerius būtų paskelbtas kaip 18A ir jo grafikas priskirtas šio maršruto tvarkaraščiui, o ne 4-am.

          Dabar sensacingiausioji dalis. 2440 nesvarbu, kur apsisukęs, vis dėlto virto 4-u.

          5:12val Ūmėdžių st.
          Atvaizdas

          Nors ir ankstus rytas, pirmasis šios dienos troleibusas buvo sutiktas gana gausaus būrelio keleivių. Jeigu neapsirinku - aštuoni keleiviai. Tokiam metui - tai daug.
          Sekantis troleibusas po 15min - vėl 4-as. Būtent tas, kurį vakar užčiuopiau su eismo stebėjimo sistema. Šįryt važiavo 1635. Už jo 6-o maršruto 1640. Tame tarpe dar pasimaišė ir šūsnis Panerių krypties autobusų.

          Trečiasis fotosesijos etapas vyko Antakalnyje. Čia 2440 atvažiavo jau pakeitęs priekinį trafaretą į 11-ą. Galinėje stotelėje visi keleiviai išlipa, o vairuotojai bėga pakeisti likusių trafaretų. Viena keleivė norėjusi įlipti, bet pamačiusi, kas įvyko, apsigrįžo ir nusivylusi nusiskubino tolyn nuo troleibuso.

          5:54val. Antakalnio žiedas
          Atvaizdas

          Atvaizdas

          Atvaizdas

          Išvykimas numatytas 6:02val. 6:56val šis troleibusas pralėkė pro Spaudos rūmus Pašilaičių kryptimi. Tolimesnės jo eigos nežinau. Sprendžiant iš to, kaip kruopščiai Antakalnyje buvo pakeisti trafaretai, reik manyt, kad liko dirbti 11-u visai dienai. Nors ką gali žinoti, čia gi ex.Mokomasis.
          Tikrai šaunu, galima tik pasveikinti, tačiau man įdomu, kaip tu jį pasivijai nuo Ž. Panerių iki Antakalnio? Ar dar spėjai įlipti Ūmedžių st.? Rytoj aš bandysiu tavąjį žygį kartoti, tik gal nuo kokio Karaliaus Mindaugo, ne nuo Panerių.

          Comment


            beje, kodel 73ciu dabar pradejo vazinet ilgieji? paprastai buna trumpi. nejaugi vasara srautas padideja, kad mazu neuztenka? ar tiesiog nera kam dirbti?

            Comment


              Šiandienos rytą ir aš gaudžiau visiems tokį mistinį troleibusą.
              Stotelė: Vingis.







              Parašė FRT Rodyti pranešimą
              saunu. 10 balu. cia dar pastebejau, kad kabina nera perdaryta priekiniu duru tvarkai.
              Jis yra mokomasis antrojo troleibusų parko troleibusas.

              Parašė FRT Rodyti pranešimą
              beje, kodel 73ciu dabar pradejo vazinet ilgieji? paprastai buna trumpi. nejaugi vasara srautas padideja, kad mazu neuztenka? ar tiesiog nera kam dirbti?
              Šiaip piko metu žmonių jame pakanka. 34,46,73 kažkur nuo liepos mėn. važiuos trumpi. taip yra kiekvienais metais
              Paskutinis taisė rvr; 2012.06.05, 18:06.

              Comment


                Parašė rvr Rodyti pranešimą



                Šiaip piko metu žmonių jame pakanka. 34,46,73 kažkur nuo liepos mėn. važiuos trumpi. taip yra kiekvienais metais
                46 gi visada trumpas. nemaciau nei karto pailginto

                Comment


                  Na, 1438, ką berašytų transphoto.ru, nėra "out of service", nes šiandien jis dirbo (matyt norėdamas prisiminti senus laikus) 15 maršrute. Tik įdomu, vietoje kurio - 1508, 1534 ar 1544?

                  Comment


                    1438 dirbo vietoj 1508, kuris šiandien buvo 4. 1590 šiandien taip pat buvo 4, 1619 dirbo 5 maršrutu, 1109-6.

                    Comment


                      Parašė 1681 Rodyti pranešimą
                      Na, 1438, ką berašytų transphoto.ru, nėra "out of service", nes šiandien jis dirbo (matyt norėdamas prisiminti senus laikus) 15 maršrute. Tik įdomu, vietoje kurio - 1508, 1534 ar 1544?
                      1438 kurį laiką nedirbo, moderatorius dar nespėjo pakeisti būsenos. Šiandien dirbo turbūt vietoj 1508, nors 1508 pietų pertraukos metu Žemuose Paneriuose stovėjo tiesiai už 1438, bet buvo su, berods, 6-o maršruto trafaretais. Gali būti, kad 1438 liks 15-as visai vasarai. 1508 tuo tarpu pabus rezervinis.

                      Tikrai šaunu, galima tik pasveikinti, tačiau man įdomu, kaip tu jį pasivijai nuo Ž. Panerių iki Antakalnio? Ar dar spėjai įlipti Ūmedžių st.? Rytoj aš bandysiu tavąjį žygį kartoti, tik gal nuo kokio Karaliaus Mindaugo, ne nuo Panerių.
                      Na aš jau rytoj tikrai nekartosiu. Bet tu pabandyk. Įdomu, ar kitą dieną vėl dirbs 2440. Beje, juk Mokomieji troleibusai buvo trys (1421, 2440, 1447). Be to, 1421 ir 1447 mokymų metu nakvodavo 2-ame parke. Taip, kad sensacijos galėjo ir nebūti Arba būti atvirkštinė senacija 1-o parko troleibusas 18-ame maršrute

                      Antakalnyje 2440 laukiau 20min. kol atvažiuos. Kaip man tai pavyko? Cheatinau... VT per lėtas tokiems dalykams.

                      Comment


                        chebra, man toks klausimas. ar pailgintos skodos kartais vasara neturetu stovet garaze? siandien vakare apie 4-4.30 visos pailgintos buvo apytustes vos su keliais keleiviais. tuo tarpu su 7 autu jie persistenge, nes buvo pilnut pilnutelis(17.03 reisas is luksio st). i zirmunu puse irgi buvo tas pats.

                        Comment


                          Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                          1438 kurį laiką nedirbo, moderatorius dar nespėjo pakeisti būsenos. Šiandien dirbo turbūt vietoj 1508, nors 1508 pietų pertraukos metu Žemuose Paneriuose stovėjo tiesiai už 1438, bet buvo su, berods, 6-o maršruto trafaretais. Gali būti, kad 1438 liks 15-as visai vasarai. 1508 tuo tarpu pabus rezervinis.



                          Na aš jau rytoj tikrai nekartosiu. Bet tu pabandyk. Įdomu, ar kitą dieną vėl dirbs 2440. Beje, juk Mokomieji troleibusai buvo trys (1421, 2440, 1447). Be to, 1421 ir 1447 mokymų metu nakvodavo 2-ame parke. Taip, kad sensacijos galėjo ir nebūti Arba būti atvirkštinė senacija 1-o parko troleibusas 18-ame maršrute

                          Antakalnyje 2440 laukiau 20min. kol atvažiuos. Kaip man tai pavyko? Cheatinau... VT per lėtas tokiems dalykams.
                          Ne, vis dėl to rytoj turbūt liks neužfiksuota, mat dėl asmeninių reikalų negaliu rytoj, tačiau ketvirtadienį visą rytą stebėsiu eismą. Dėl mokomųjų troleibusų: ar negali būti, kad ši trasa (Viršuliškės - Ž. Paneriai - Antakalnis - ?) nėra vienintelė? Gal būt yra ir dar panašių "atrakcijų", tik jos sunkiau atrandamos?

                          Be to, ar nieks Solario 14 maršrute nepastebėjo???!!! Kažkaip labai daug jų į 2-ą maršrutą persikėlė, nors šiandien iš 2-o į 14-ą persikelė Škoda 14TrM 1659.

                          Comment


                            Parašė FRT Rodyti pranešimą
                            chebra, man toks klausimas. ar pailgintos skodos kartais vasara neturetu stovet garaze? siandien vakare apie 4-4.30 visos pailgintos buvo apytustes vos su keliais keleiviais. tuo tarpu su 7 autu jie persistenge, nes buvo pilnut pilnutelis(17.03 reisas is luksio st). i zirmunu puse irgi buvo tas pats.
                            Na, troleibusų parkuose dabar labai daug košės: vieni troleibusų persikelia į kitus maršrutus, antri į trečius ir t.t., todėl pagalvoti apie 15Tr Škodas jie gal pristinga laiko.

                            Ir dar prisiminiau!! Na po velniais, kas atsitiko Amberiui 1720??? Gal kas nors ką nors girdėjo? Nes dar su 1720 neteko man važiuot. O be to, aš nemanau, kad labai protinga buvo įdėti jį į 21-ą maršrutą, kuris yra trumpas ir sulaukia mažo keleivių srauto. Galbūt parkas po remonto sugalvos jį kur kitur įgrūst? Manau, geriausia vieta jam - 6 maršrutas.
                            Paskutinis taisė 1681; 2012.06.05, 22:37.

                            Comment


                              beje, gal kas zino nuo kiek metu galima laikyt T kategorija? Ir kiek toks malonumas kainuotu?

                              Comment


                                Parašė FRT Rodyti pranešimą
                                beje, gal kas zino nuo kiek metu galima laikyt T kategorija? Ir kiek toks malonumas kainuotu?
                                Nuo 21 m., o kiek kainuoja nežinau, bet manau, kad be ~ 800-900 Lt., neapseisi šiais laikais. Bet gal ir mažiau kainuoja tiksliai nežinau.
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  o reikia tos pradines kvalifikacijos ar kazko panasaus?

                                  Comment


                                    Parašė FRT Rodyti pranešimą
                                    o reikia tos pradines kvalifikacijos ar kazko panasaus?
                                    Kiek žinau dar reikia turėti B kategorijos teisės. Ir pereiti prieš tai sveikatą reikia. Reikia tokių pažymų iš narkologinio, pschilogo, ir asmens sveikatos išrašo 0/86a ar panašiai. Ir dar savo poliklinikoje reikia pereiti vairuotojų komisiją, kuri nusprendžia su kokia greičio dėže gali vairuoti ar mechanine, automatine, ar automatine–rankiniu valdymu.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                                      Kiek žinau dar reikia turėti B kategorijos teisės. Ir pereiti prieš tai sveikatą reikia. Reikia tokių pažymų iš narkologinio, pschilogo, ir asmens sveikatos išrašo 0/86a ar panašiai. Ir dar savo poliklinikoje reikia pereiti vairuotojų komisiją, kuri nusprendžia su kokia greičio dėže gali vairuoti ar mechanine, automatine, ar automatine–rankiniu valdymu.
                                      tiek autobusai, tiek troleibusai gi automatus turi. pvz, ar sunku klausos testa pereit? nors ir turiu B kategorija, man klausos netikrino.

                                      Comment


                                        Parašė FRT Rodyti pranešimą
                                        tiek autobusai, tiek troleibusai gi automatus turi. pvz, ar sunku klausos testa pereit? nors ir turiu B kategorija, man klausos netikrino.
                                        Troleibuse išvis nėra pavarų dėžės

                                        Comment


                                          solariuose gi yra tie DNR.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X