Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Jo, kažkaip 15Tr mėgsta leistį ugnį. Tas pats penktas... O stipriai padego?? Kada?
    http://www.delfi.lt/news/daily/crime...9&rsslink=true

    Comment


      Karoliniškėse degė troleibusas

      http://www.15min.lt/gallery/show/kar...leibusas-28076

      Comment


        „Žmonės pradėjo bėgti ir norėjo išsilaisvinti, bet troleibusas nestojo ir riedėjo toliau. Vairuotojas atvėrė vienas duris per vidurį. Žmonės šoko iš važiuojančio troleibuso..."
        Tikrai nepavydėtina situacija... Velniai rautų, gal laikas neremontuoti troleibusus kapitaliai kai jų ekspluatavimo laikas pasibaigia, o tiesiog pirkti naujus? Laikas protingai skirstyti pinigus, o negalvoti apie mistinį tramvajų Vilniuje, mokėti milijonus už neveikiančią bilietų sistemą. Kol jie svarstys savo tramvajų idėjas, tol vilniečiai turi važinėti tokiais "superiniais" autobusais kaip Saffle (atsiprašau Saffle gerbėjų), troleibusais, kurie bet kokią akimirką gali užsidegti.

        Iš karto atsiprašau už šį emocionalų pranešimą ir griežtą savo poziciją.

        Comment


          Nėra už ką pirkti naujų. Nežinau tiksliai, bet turbūt jie dar nebaigė išsimokėti už Solarius, nors jų eksplotacijos terminas jau įpusėjo.

          Šito gaisro priežastis greičiausiai kaip tik yra remonto nedavimas. 2600 buvo vienas pirmųjų visam Vilniuje kapitaliai suremontuotų troleibusų maždaug prieš 9-10 metų. Nuo to laiko jokio didelio remonto neturėjo. Ir bendrai, vertinant šiandieninėj perspektyvoj, tas "kapitalinis" remontas buvo tiesiog pasikrapštymas, kai kurių vietų netgi pagadinimas. Taigi nieko kito tikėtis ir nereikėjo. Galiu pateikti visą sąrašą pretendų pakartoti šiandieninį incidentą.

          Reikia pažymėti, kad 15Tr degė net ir visiškai nauji.

          Gerai, kad viskas gerai baigėsi. Niekas nenukentėjo. Apdegė pataisomai. Užsidegė dėkingoj vietoj, Karoliniškėse, kur netoli yra gaisrinės punktas. Būtų užsidegęs prie Parodų rūmų, ar Pašilaičiuose - būtų nelikę pusės troleibuso. Greičiausiai bus remontuojamas. Ir šįkart tą remontą galėsime pavadinti kapitaliniu.

          Comment


            Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
            Gerai, kad viskas gerai baigėsi. Niekas nenukentėjo. Apdegė pataisomai.
            Taip, niekas nenukentėjo fiziškai, bet morališkai tai tikrai nukentėjo. Aš pvz. negalėčiau iššokti iš važiuojančio degančio troleibuso ir ramiai eiti savo reikalais. Nemanau, kad daug kas taip galėtų. Jei viską palikti kaip dabar, tai kito sėkmingo karto galima ir nesulaukti, gali pasibaigti žymiai blogiau.

            Comment


              Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
              Taip, niekas nenukentėjo fiziškai, bet morališkai tai tikrai nukentėjo. Aš pvz. negalėčiau iššokti iš važiuojančio degančio troleibuso ir ramiai eiti savo reikalais. Nemanau, kad daug kas taip galėtų. Jei viską palikti kaip dabar, tai kito sėkmingo karto galima ir nesulaukti, gali pasibaigti žymiai blogiau.
              Šiandien teko šokti iš važiuojančio degančio troleibuso, rytoj teks sprukti nuo lūžtančio griūvančio medžio, o poryt vis tiek įdribsi į gilią tamsią smegduobę Antakalnio gatvėje. Sveikas atvykęs į realybę

              Tokios moralinės nesėkmės yra neišvengiama kasdienybė. Ir nauji troleibusai čia nepadės. Nebus galimybės užsidegti, bus galimybė atsitrenkti į taksofono būdelę ir t.t...

              VVT žymiai mieliau pirktų naujus troleibusus, negu kištų pinigus į senus grabus. Deja, kol kas tai neįmanoma. Kas kaltas? Neefektyvus lėšų paskirstymas, nepagrįstos VVT grietinėlės premijos, blaškymasis, bendros transporto koncepcijos nebuvimas ir t.t. Galima vardinti ir vardinti.
              Paskutinis taisė rufas...tr; 2012.09.05, 00:04.

              Comment


                Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                Ir šįkart tą remontą galėsime pavadinti kapitaliniu.
                Manai 2600 laukia toks pat remontas, koks buvo ir 2603?

                Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                Galiu pateikti visą sąrašą pretendų pakartoti šiandieninį incidentą.
                Mielai laukiam tavo sudaryto sąrašo, kurie gali pakartoti vakarykštį incidentą

                Beje, sistema buvo užsikirtus ar jinai ir užsiliepsnojo, kad vairuotojas nestabdė troleibuso?
                Paskutinis taisė ssnaiperis; 2012.09.05, 15:54.
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                  Manai 2600 laukia toks pat remontas, koks buvo ir 2603?
                  Kaip suprantu degė vairuotojo kabina, bet dūmai ėjo per visą saloną. Taigi vienaip ar kitaip greičiausiai teks atnaujinti visą saloną. Jeigu jau apsispręs remontuoti, tai remontą tikrai reikėtų daryti gerą ir ilgalaikį.

                  Aišku, lieka galimybė, kad gali būti nurašytas. Pati markė 15Tr Vilniuje yra mažiau pageidautina, o jeigu dar sumelė iš draudimo ateis nedidelė, tai gali ir nepasirašyti. Arba pastatys į remonto eilę, kur bestovėdamas supus...

                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                  Beje, sistema buvo užsikirtus ar jinai ir užsiliepsnojo, kad vairuotojas nestabdė troleibuso?
                  Kas ten užsiliepsnojo velniai žino. Gal tikrai Zuoko bilietų skaitytuvai
                  Anot miglotų liudininkų pasakojimų, troleibusas ėmė trūkčioti, po to per visą nuėjo srovė. Galėjo įvykti jungimas, iššauti saugikliai ir sistema atsijungė. Faktas, jog kažkurioj vietoj troleibusas jau buvo perdegęs, bet vis dar dalyvavo grandinėje, buvo pajungtas ant laidų. Taigi galėjo būti kas tik nori. Net ir žmogiškas faktorius - iš šoko vairuotojas pasimetė, supainiojo pedalus ir t.t.

                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                  Mielai laukiam tavo sudaryto sąrašo, kurie gali pakartoti vakarykštį incidentą
                  Aišku, tikroji gaisro priežastis turbūt dar neaiški. Bet aš linkęs manyti, kad čia kalčiausi senatvė ir nusidėvėjimas. Vis dėlto užsidegė seniai remontuotas ir ypatingo dėmesio nesusilaukęs troleibusas. Vertinant tokiu požiūriu verta pastebėti ir kitus troleibusus, pvz:

                  2406 (Paskutinis kapitalinis 2003/2004)
                  1411 (2002?)
                  1417 (2003?)
                  2428 (2003?)
                  1431 (2004)
                  1446 (2005)
                  1449 (2003?)
                  2450 (2003/2004)
                  1455 (2004)
                  1456 (2003?)
                  2464 (2003/2004)
                  2470 (2003?)
                  2471 (2004?)
                  1491 (2004?)
                  1493 (2003)
                  1505 (2002?)
                  1508 (2004?)
                  1514 (2002/2003)
                  2524 (2004)
                  1530 (2003?)
                  2539 (2005)
                  2541 (2003)
                  1552 (2004?)
                  1555 (2003?)
                  1568 (2004?)
                  1572 (2004)
                  1575 (2002?)
                  2582 (2003/2004)
                  2602 (2004) (kai kurie iš šitų troleibusų dar nerasti po 09.01)

                  Aišku, užsidegti gali kiekvienas, net ir tik ką išvažiavęs po remonto (ypač! )

                  Comment


                    Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                    Vertinant tokiu požiūriu verta pastebėti ir kitus troleibusus, pvz: <...> (kai kurie iš šitų troleibusų dar nerasti po 09.01)
                    2406, 1449, 1572, 2602 - jau tikrai dirbantys. Gal galima būtų patikslinimą gauti, kurie iš jų konkrečiai "nerasti"?

                    P.S. 1449 buvo paskutinis su Škoda 9Tr apvaliais priekiniais žibintais. Iki dabar.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Gana idomus sarašiukas, rufai. Domėjausi parke kokios #2600 degimo priežastys. Man buvo paaiškinta, kad gaisras isiliepsnojo troleibuso saugiklių skyriuje. Saugikliai neatlaikė įtampos kaitos ir nuo susidevėjimo užsiliepsnojo. Manau šis įvykis tik į naudą, nes troleibuso tikrai nenurašys dėl saugiklių skyriaus sudegimo bei salono aprukimo. O dėl 09.01 galiu pavardinti:
                      #1565 pagaliau peradažytas.
                      #1449 pakeistas vadinamas kapotas. Jau su standartinemis Škoda 14Tr modelio lempomis.
                      #1437 perdažytas galas.
                      #2569 taip pat pagaliau perdažė ir sumontavo naujus žibintus galinėje troleibuso dalyje.
                      Vietoje #1110 troleibuso kuriam atliekamas kapitalinis remontas dirba buvęs rezervinis #1117.

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        2406, 1449, 1572, 2602 - jau tikrai dirbantys. Gal galima būtų patikslinimą gauti, kurie iš jų konkrečiai "nerasti"?
                        Na, aš dar nemačiau šių: 1411, 2428, 1431, 1446, 1456, 1508, 1530, 1555, 2582, bet nelabai jų ir ieškojau, todėl panikos nekeliu. Tiesiog norėjau apsidrausti, kad su kai kuriais tame sąraše troleibusais, galbūt jau yra kažkas daroma/padaryta.

                        1449 "remontas" nesiskaito. Čia ne remontas, o desperatiškas bandymas sušvelninti situaciją. Bendra troleibuso būklė prasta. Turėtų nurašyt, bet neturi kuo pakeist.

                        Mane labiau domina šių troleibusų dingimas: 2466, 2475, 1542. Ar jie visi remontuojami?

                        Taip pat domina 2523 likimas. rvr, atrodo, tu ten turi kanalų 2-ame parke. Gal galėtum pasiaiškinti jo likimą? Kada nurašytas, kodėl neremontuotas ir t.t. ? Norisi pagaliau padėti tašką jo istorijoje.

                        Comment


                          Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                          Na, aš dar nemačiau šių: 1411, 2428, 1431, 1446, 1456, 1508, 1530, 1555, 2582, bet nelabai jų ir ieškojau, todėl panikos nekeliu. Tiesiog norėjau apsidrausti, kad su kai kuriais tame sąraše troleibusais, galbūt jau yra kažkas daroma/padaryta.

                          1449 "remontas" nesiskaito. Čia ne remontas, o desperatiškas bandymas sušvelninti situaciją. Bendra troleibuso būklė prasta. Turėtų nurašyt, bet neturi kuo pakeist.

                          Mane labiau domina šių troleibusų dingimas: 2466, 2475, 1542. Ar jie visi remontuojami?

                          Taip pat domina 2523 likimas. rvr, atrodo, tu ten turi kanalų 2-ame parke. Gal galėtum pasiaiškinti jo likimą? Kada nurašytas, kodėl neremontuotas ir t.t. ? Norisi pagaliau padėti tašką jo istorijoje.
                          Šiandien būsiu matęs 1446. 1456 mačiau dar rugpjūčio mėnesį (yra mano įkelta nuotrauka), o 1555 kažkurią dieną būsiu matęs Konstitucijos prospekte prie "Europos PC" važiuojantį tušcią link Pašilaičių. Vasarą 1508 mačiau 15 maršrute, o 1530 - 6 arba 12 maršrute.

                          Esu beveik įsitikinęs, jog 2523 bus nurašytas su paskutine Solaris troleibusu partija. Transphoto nuotraukų archyve matyti, kad jo salonas buvo kitokios spalvos, nei dabartinių. Iš išorės galima įžiūrėti dar vieną skirtumą

                          Pridedu: vasarą mačiau, jog 1434 antrąkart perdažytas (šįkart jam didesni "kabliai" ūsams dėti pakeisti)
                          Paskutinis taisė ssnaiperis; 2012.09.07, 08:44. Priežastis: Papildytas pranešimas ir ištaisytos klaidos
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                            Šiandien būsiu matęs 1446. 1456 mačiau dar rugpjūčio mėnesį (yra mano įkelta nuotrauka), o 1555 kažkurią dieną būsiu matęs Konstitucijos prospekte prie "Europos PC" važiuojantį tušcią link Pašilaičių. Vasarą 1508 mačiau 15 maršrute, o 1530 - 6 arba 12 maršrute.
                            Aš tam sąraše rašiau, kad nemačiau kai kurių po 09.01. Kas dirbo vasarą, dar nereiškia, kad dirba ir dabar. 1530, pavyzdžiui, jau senokai nedirba. Bet nieko su juo dar ir nepadaryta...

                            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                            Esu beveik įsitikinęs, jog 2523 bus nurašytas su paskutine Solaris troleibusu partija. Transphoto nuotraukų archyve matyti, kad jo salonas buvo kitokios spalvos, nei dabartinių. Iš išorės galima įžiūrėti dar vieną skirtumą
                            Ir koks gi tas skirtumas?

                            2523 nebuvo kapitaliai remontuotas. Praktiškai tai buvo vienintelis likęs troleibusas be jokio rimtesnio remonto. Viduje atrodė tikrai labai archajiškai. Pagal TA buvo nurašytas neanksčiau 2009m. (Solariai, kiek pamenu, baigė atvykinėt 2007m.? ). Tikėtiniausia, kad 2523 pakliuvo kartu su nelaimingaisiais konservais, (kaip tik sutampa laikotarpis!) ir buvo nurašytas po kelių metų stovėjimo. Bet taip šauniai prasisuko, kad nepastebėjau nei stovinčio toje grupėje, nei nurašyto parko kampe. Todėl ir nežinau, ką su juo daryti...

                            Comment


                              Nežinau, ar matėte, bet zuikiams pravers. http://www.facebook.com/Kontrolieriai

                              Comment


                                Šianden 54 maršrutų dirbo Volvo 7700A 700. Šiame maršute ši dalykas buna laaaaaaaabai retai (nuo 2007 m. buvo tik 2 kartus). Sveiktinas dalykas. Deja, juo pavažiuoti nepavyko ...
                                Paskutinis taisė Pilaitis; 2012.09.12, 21:27.

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  Šianden 54 maršrutų dirbo Volvo 7700A 700. Šiame maršute ši dalykas buna laaaaaaaabai retai (nuo 2007 m. buvo tik 2 kartus). Sveiktinas dalykas. Deja, juo pavažiuoti nepavyko ...
                                  Nera ko džiaugtis. Taip buvo todel, kad vairuotojas išvažiavo iš rezervo.

                                  Comment


                                    Parašė FRT Rodyti pranešimą
                                    Nežinau, ar matėte, bet zuikiams pravers. http://www.facebook.com/Kontrolieriai

                                    Nežinia, kodėl reikia instrumento, kuris pravers vagims, atsiprašau, zuikiams...
                                    „Susisiekimo paslaugų“ vadovas Gintautas Bliuvas (...) prisipažino nesuprantantis, kodėl dalis vilniečių kelionę „zuikiu“ laiko žygdarbiu.

                                    „Tu vagi ne iš vežėjo – tu vagi iš visų žmonių. Tie, kurie moka, tikisi gauti atitinkamo lygio paslaugą. O negaudami pinigų mes negalime gerinti, tobulinti ir pan. Jie vagia iš visos visuomenės. Aš nemanau, kad tai didvyriai. (...) Mūsų tikslas – skatinti žmones, kad jie mokėtų už kelionę ir nevogtų iš savęs pačių. Yra žmonės, kurie moka ir turi teisėtus lūkesčius už tuos pinigus gauti kažką. Bet yra tam tikra visuomenės dalis, kuri garbe laiko pavogti“, - stebėjosi G. Bliuvas.

                                    http://verslas.delfi.lt/automoto/bij....d?id=59495501

                                    Comment


                                      Gal kasnors turit nuotraukų kai vienas iš Škoda 14TrM troleibusų maždaug prieš 9-10 metų dirbdamas 4-u maršrutu reklamavo VRS Kamera? Norėčiau pamatyti.
                                      Ir taip pat legendinis JELCZ nr. 1650 anksčiau tūrėjo Nikon fotoaparatų reklamą, irgi būtu įdomu pamatyti.

                                      Comment


                                        Rodos, jau tapo aišku, kad po sugrįžtuvių į 8 maršrutą 2598 išstūmė 2548 į 18A maršrutą
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                          Rodos, jau tapo aišku, kad po sugrįžtuvių į 8 maršrutą 2598 išstūmė 2548 į 18A maršrutą
                                          O 2463 iškilmingai tapo rezervu

                                          Keista, rodos, anksčiau 2548 ir 2598 sugyvendavo kartu 8-ame maršrute.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X