Parašė centras85
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pritariu.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąGal jau uztenka vien apie ta 36 marsruta kalbeti.. elgiesi kaip tas valdininkas,kuriam rupi tik jo kiemas ir TIK ji supanti aplinka!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir ilgi šiandien dirbo 34-u maršrutu.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą34-u dvipamainiais grafikais jau važiuoja tik trumpi autobusai.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Va čia tai geras.Parašė 2120 Rodyti pranešimąŠiandien iš rezervo išvažiavo Mercedes Benz Citaro numeris 154 į 53 maršrutą. Ilgųjų autobusų stygiumi tikrai nepasiteisinsi- turbūt atvirkščiai. Gal trūksta vairuotojų, turinčių kategoriją, leidžiančią dirbti ilgaisiais autobusais (E kategorija ar kokia ten)? Ilgųjų autobusų stygiumi tikrai nepasiteisinsi- turbūt atvirkščiai. Gal trūksta vairuotojų, turinčių kategoriją, leidžiančią dirbti ilgaisiais autobusais (E kategorija ar kokia ten)?
 
 Na tai pertraukiami liko ilgi.Parašė centras85 Rodyti pranešimąIr ilgi šiandien dirbo 34-u maršrutu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiek tiek patikslintas 1993-95m. Vilniaus pirktų naudotų Škodų sąrašas:
 
 Parkinis nr.-Modelis-Gamyklinis nr.-Gamybos metai-Atvežtas į Vilnių-Iš kur atvežtas-Valstybinis nr. arba nurašymo data-Pastabos/Kiti įrašai
 
 1568 - Škoda 14Tr05 - 9092 - 1984 - 1993 - ex.Prešov 48 (Nurašytas 1993.05.12) - BNA568
 2569 - Škoda 14Tr05 - 9095 - 1984 - 1993 - ex.Prešov 50 (Nurašytas 1993.05.12) - BNA569
 2570 - Škoda 14Tr05 - 9096 - 1984 - 1993 - ex.Prešov 51 (Nurašytas 1993.05.12) - BNA570
 2571 - Škoda 14Tr05 - 9093 - 1984 - 1993 - ex.Prešov 49 (Nurašytas 1993.05.12) - BNA571
 1572 - Škoda 14Tr07 - 9519 - 1985 - 1994 - ex.Prešov 52 (Nurašytas 1993.11.18) - BNA572 - Regitros bazėje nurodyti gamybos metai - 1983m.
 2573 - Škoda 14Tr07 - 9526 - 1985 - 1994 - ex.Prešov 57 (Nurašytas 1993.11.18) - 2006.10 - Regitros bazėje gamyklinis numeris sutampa su 2584
 2574 - Škoda 14Tr07 - 9523 - 1985 - 1994 - ex.Prešov 55 (Nurašytas 1993.11.18) - 2006.04
 1575 - Škoda 14Tr01 - 8503 - 1983 - 1994 - ex.Plzen 370 (Nurašytas 1993.06 (oficialiai 1994.04.30)) - BNA 575 - Kapitalinis remontas DP Zlin
 2576 - Škoda 14Tr01 - 8501 - 1983 - 1994 - ex.Plzen 368 (Nurašytas 1993.01 (oficialiai 1994.04.30)) - 2005/06 - Kapitalinis remontas DP Zlin
 1577 - Škoda 14Tr01 - 8497 - 1983 - 1994 - ex.Plzen 364 (Nurašytas 1993.01) - BNA 577 - Kapitalinis remontas DP Zlin
 1578 - Škoda 14Tr01 - 8402 - 1982 - 1994 - ex.Plzen 355 (Nurašytas 1994.05.31) - 2006.04 - Gamyklinis numeris kelia abejonių
 2579 - Škoda 14Tr01 - 8393 - 1983 - 1994 - ex.Plzen 352 (Nurašytas 1994.05.31) - BNA 579
 2580 - Škoda 14Tr01 - 8397 - 1983 - 1994 - ex.Plzen 354 (Nurašytas 1994.05.31) - 2008.09
 2581 - Škoda 14Tr07 - 9521 - 1985 - 1994 - ex.Prešov 53 (Nurašytas 1993.11.18) - 2007.05
 2582 - Škoda 14Tr07 - 9534 - 1985 - 1994 - ex.Prešov 65 (Nurašytas 1993.11.18) - BNA582
 2583 - Škoda 14Tr07 - 9525 - 1985 - 1995 - ex.Prešov 56 (Nurašytas 1995.01.26) - 2007.06
 2584 - Škoda 14Tr07 - 9528/33 - 1985 - 1995 - ex.Prešov 59/64 (Nurašytas 1995.01.26) - 2007.02 - Regitros bazėje įrašų apie tokius gamyklinius nr. nėra.
 
 
 Faktas, kad troleibusai 1575 ir 1577 atvyko ne iš Prešovo, bet iš Pilzeno. Iki remonto jie abu atrodė kaip 14Tr01. Abiejų gamybos metai ir gamykliniai numeriai būtent atitinka 14Tr01 ir TIP-TOP sutampa su Pilzeno pateiktais duomenimis. Man dėl jų jokių abejonių nebėra. Su 2584 kaip buvo galvosūkis - taip ir liko. Kur tik pažiūrėsi - visur pateiktas skirtingas gamyklinis numeris. Prešovas tvirtina, kad 1995m. nurašė ir Vilniui pardavė 3 troleibusus (gamykliniai numeriai 9525, 9528, 9533). Sąraše iš viso yra tik 2 troleibusai gauti iš Prešovo 1995m. 2583 ir 2584. Dėl 2583 abejonių nėra. 2584 galėjo būti vienas iš dviejų likusių. Gamybos metai, atsiradimo Vilniuje data lyg ir sutampa. Kur dingo trečiasis troleibusas, aš iš viso neišmanau. Gal ir jis atvyko į Vilnių, bet buvo tiek suvarytas, kad net neišvažiavo į gatves, o buvo iškart nurašytas. Pasižiūrėjus į to meto Prešovo troleibusų nuotraukas - nieko nuostabaus. O ir Vilnius tada garsėjo suvarytos technikos supirkinėjimu, kurių dalis nė karto neišvažiavo į gatves...
 
 
 2-as parkas galų gale pajudino užkonservuotus troleibusus. 2519 po 2-ų metų pertraukos vėl važinėja gatvėmis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ilgą autobusą vairuoti reikalynga D E kategorijos. Ilgą troleibusą vairuoti reikalynga T E kategorijos.Parašė Mettal Rodyti pranešimąMūsų ilgiems autobusams reikia D kategorijos, kaip ir trumpiems. Čia ko gero visos ilgos rezervinės mašinos išvažiavo ir neliko paruoštų. Teko leisti tai, kas buvo paruošta - trumpą...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ilgajam autobuse variklis stovi ne gale, o vidurį, ties antrom durim.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe. Jei autobuso variklis gale, tai jam pakanka D kategorijos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu, prisipažynsiu, kad ir nežinau. Netenka susidurti su autobusų technika, bet kiek teko važiuoti su ilgais autobusais (aišku budamas keleivių), o tai buvo jau senai, tai variklis butent buvo per viduri. Bet jai yra, kad pas ilguosius autobusus variklei stovi gale, tai įdomu kaip perduodamas sukimosi momentas varantiesėms ratams. Negi varantieji ratai yra priekaboja. Nelabai aš tikiu, reikės pasidomėti.Parašė Sefas20 Rodyti pranešimąVolvo 7700A kartais motoras ne gale stovi?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O 2516 po remonto dirba 9 maršrutu, Girdėjau kad 2516 kaip ir 2463 po remonto norėjo laikinai rezerviniu padaryti troleibusu, bet paskyrė į 9 maršrutą.Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą2519 (03.11) dirbo 16-u maršrutu. Spėju, kad jis gali būti šiuo metu rezervinis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kokią įtaką variklio vieta (priekyje ar gale) turi važiuojamosioms autobuso savybėms, jei reikia skirtingų kategorijų?Parašė Mettal Rodyti pranešimąVilniuje nėra autobusų, kuriems reikia E kategorijos, nes jų visų variklis priekaboje ir varomieji ratai priekaboje. Kaune tik vienai Karosai B741 nereikia E kategorijos. Visiems kitiems reikia, nes jų variklis 1-oje sekcijoje ir varomieji viduriniai.
 P.S. o kokios kategorijos reikia ilgajam Škoda troleibusui?
 Comment






 Arba, jeigu autobusas išleistas pavakare, tiesiog nebuvo prasmės leisti ilgą autobusą, nes vakare keleivių srautai mažesni.
 Arba, jeigu autobusas išleistas pavakare, tiesiog nebuvo prasmės leisti ilgą autobusą, nes vakare keleivių srautai mažesni.
							
						


Comment