Parašė KitoksBrolis
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Graudu ziureti kaip yra lauzomi naujieji Ispanai G marsrutuose, vazinedami sausakimsi.
 Siandien apie 6.30h sugedo ilgas Man'as, dirbes 2G marsrute (lyg ir 425) Karoliniskiu stoteleje vaziuojant link Stoties. Autobusas buvo beveik sausakimsas.
 Paskui ji netruko atvaziuoti kitas 2G marsrutu dirbantis autobusas, ispanas GN 973, visiskai sausakimsas. Neisivaizduoju kokia situacija ten buvo ir kaip ten susigrudo keleiviai.
 As stovejau kitoje kelio puseje ir sulaukiau kito 2G marsruto autobuso, ispano GN 976. Vaziavau beveik iki galines stot.
 Kadangi sedimu vietu jau nebuvo, su dar keliais keleiviais stovejau vietoje skirtoje invalidu vezimeliui. Man nesuprantama, kaip Rygos stot. (kur tiek daug transporto pravaziuoja is Seskines i Santariskes) grudasi keleiviai-bukagalviai i G marsruta, ypac Zemynos stot. (Pasilaiciuose). 2 keleiviai islipa, 8 ilipa.
 Itariu jog tai gal but tie keleiviai kurie neturi jokio supratimo apie VT ir anksciau del keliu stot. vaziuodavo mikrobais.
 Stovejau naglu veidu atsisukes i duris ir stebejausi ilipanciais, vos susilaikiau ne leptelejes, kad yra ir kitu alternatyvu, o ne paskutinese stotelese del sutaupytos minutes kitos grustis i G marsruto autobusa.Paskutinis taisė Buss fanas; 2014.05.14, 09:33.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiandien realaus laiko sistemoje jutiklio kodas 169 vėl rodomas (2G maršrute). Sugretinus su Buss fanas info:Parašė aRa Rodyti pranešimąŠiandien 10-ame maršrute dirbo Castrosua Nr. 973, tačiau jutiklio kodas (169, jei jis kolegų buvo teisingai identifikuotas anksčiau) nebuvo rodomas.
 pasitvirtina, kad tai 973.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąPaskui ji netruko atvaziuoti kitas 2G marsrutu dirbantis autobusas, ispanas GN 973, visiskai sausakimsas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tas netiesa. 16 maršrutiniu taksi praktiškai niekas nevažiuodavo toliau, juolab, kad jis buvo vienintelis važiuojantis ta kryptimi. Ir tai, ne į Santariškes.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąItariu jog tai gal but tie keleiviai kurie neturi jokio supratimo apie VT ir anksciau del keliu stot. vaziuodavo mikrobais.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sugedęs Man'as tikrai negalėjo būti 425, nes jis yra priskirtas 2-ajam troleibusų parkui Viršuliškėse. Grečiausiai sugedęs bus 596, nes būtent jis keliavo į parką anksti ryte. Kas liečia keleivių, tai tikrai nieko keisto, kad į G maršrutus lipa labai daug keleivių. Lipa netgi ir tie, kuriems tereikia pavažiuoti vieną ar porą stotelių, manydami, jog greitasis juo nuveš žymiai greičiau nei paprastas maršrutas nors dažniausiai sutapoma būna vos pora minučių. Pastebėjau, jog kai į stotelę atvažiuoja sausakimšas G maršrutas ir jam iš paskos atsivelka visiškai tuščias troleibusas važiuojantis tą pačia kryptimi (T16 ir 2G pvz.), žmonės net nelipą į tą troleibusą. Visi toliau grūdasi, nors ir per jėgą, bet į greitąjį autobusą. Klaidingas suvokimas apie važiavimo laiką ir G maršrutus ir daro tokią betvarkę mieste.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąGraudu ziureti kaip yra lauzomi naujieji Ispanai G marsrutuose, vazinedami sausakimsi.
 Siandien apie 6.30h sugedo ilgas Man'as, dirbes 2G marsrute (lyg ir 425) Karoliniskiu stoteleje vaziuojant link Stoties. Autobusas buvo beveik sausakimsas.
 Paskui ji netruko atvaziuoti kitas 2G marsrutu dirbantis autobusas, ispanas GN 973, visiskai sausakimsas. Neisivaizduoju kokia situacija ten buvo ir kaip ten susigrudo keleiviai.
 As stovejau kitoje kelio puseje ir sulaukiau kito 2G marsruto autobuso, ispano GN 976. Vaziavau beveik iki galines stot.
 Kadangi sedimu vietu jau nebuvo, su dar keliais keleiviais stovejau vietoje skirtoje invalidu vezimeliui. Man nesuprantama, kaip Rygos stot. (kur tiek daug transporto pravaziuoja is Seskines i Santariskes) grudasi keleiviai-bukagalviai i G marsruta, ypac Zemynos stot. (Pasilaiciuose). 2 keleiviai islipa, 8 ilipa.
 Itariu jog tai gal but tie keleiviai kurie neturi jokio supratimo apie VT ir anksciau del keliu stot. vaziuodavo mikrobais.
 Stovejau naglu veidu atsisukes i duris ir stebejausi ilipanciais, vos susilaikiau ne leptelejes, kad yra ir kitu alternatyvu, o ne paskutinese stotelese del sutaupytos minutes kitos grustis i G marsruto autobusa.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Butent. Klaidingas suvokimas bukagalviu keleiviu, kurie laiko save gudruciais manydami jog sutaupys pora min.Parašė hydrex Rodyti pranešimąSugedęs Man'as tikrai negalėjo būti 425, nes jis yra priskirtas 2-ajam troleibusų parkui Viršuliškėse. Grečiausiai sugedęs bus 596, nes būtent jis keliavo į parką anksti ryte. Kas liečia keleivių, tai tikrai nieko keisto, kad į G maršrutus lipa labai daug keleivių. Lipa netgi ir tie, kuriems tereikia pavažiuoti vieną ar porą stotelių, manydami, jog greitasis juo nuveš žymiai greičiau nei paprastas maršrutas nors dažniausiai sutapoma būna vos pora minučių. Pastebėjau, jog kai į stotelę atvažiuoja sausakimšas G maršrutas ir jam iš paskos atsivelka visiškai tuščias troleibusas važiuojantis tą pačia kryptimi (T16 ir 2G pvz.), žmonės net nelipą į tą troleibusą. Visi toliau grūdasi, nors ir per jėgą, bet į greitąjį autobusą. Klaidingas suvokimas apie važiavimo laiką ir G maršrutus ir daro tokią betvarkę mieste.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar tikrai greičiau? Žmonės važiuodami, pvz. nuo Viršuliškių st. ar Spaudos rūmų iki Karoliniškių st. vistiek grūdasi į greitąjį. Kodėl? Aš daug kartų važiavau minėtomis stotelėmis ir labai dažnai greitasis atvažiuodavo kartu su troleibusu į nurodytą stotelę (Karoliniškes). Na, arba bent jau po minutės. Bet čia ir kyla klausimas, ar tikrai verta dėl tų 1 ar 2 minučių lipt į sausakimšą G autobusą ir sudaryti nekomfortišką kelionę ne tik sau, bet ir kitiems, kurie važiuoja žymiai didesnį atstumą. Mano manymu, G maršrutas labai puikiai tinka tiems, kurie važiuoja didesnius atstumus, o ne porą stotelių. Tiems, kuriems reikia pavažiuoti 1 ar 2 stoteles, galėtų jau pasinaduoti ir troleibuso ar paprasto autobuso paslaugomis.Parašė Rijikas Rodyti pranešimąDarykit ką norit, bet greitasis važiuoja vis tiek greičiau nei snaigė ant ratų Pats einu iki greitojo, kuris važiuoja +- reguliariai ir šiek tiek greičiau nei paprasti Pats einu iki greitojo, kuris važiuoja +- reguliariai ir šiek tiek greičiau nei paprasti
 O jei troleibusai tokie tušti, tai artėja logiška išvada: mažiau troleibusų ir daugiau greitųjų, teisingai galvoju? 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man tenka važiuoti antradieniais nuo Stoties iki VDK (Kauno g. 34) kažkur +- 15:30, tad atvažiuoja 2G ir T16. Lipu į T16, nes jis būna tuštesnis ir beveik tuo pačiu metu atvažiuoja, kaip ir 2G. Juolab vakar buvo 783 2G, tad lipau į atvažiavusį troleibusą. Naujamiestyje pamačiau, kad paskutiniai keleiviai bandė įlįsti į trumpą 2G kaip silkės į statinę
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kalbame dabar apie keleivių elgesį, kai atvažiuoja iškart abi transporto priemonės, o ne pavienės. Taip, pritariu tai minčiai, jog troleibusas tikrai neaplenks greitojo autobuso, tačiau yra tikimybė, jog trumpą atstumą tarp stotelių jie įveiks labai panašia trukme, jei ne vienoda. Esmė tame, kad keleivis turėtų būti supratingesnis kitų keleivių atžvilgiu. Bent jau aš taip manau.Parašė k0fis Rodyti pranešimąManau daug lemia kas pirmiau atvažiuoja į tą ir lipa. Aš jei skubu irgi taip darau. Plius mažai šansu, kad troleibusas aplenks autobusą, o autobusui tai nedidelė problema.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na taip jau yra, kad keleiviai yra "durni". Turiu omenį norint pakeisti žmonių elgesį reiktu juos kažkaip šviesti, kad ir per garsiakalbius paskelbti ką nors, ar reklama stotelės stenduose ir pan. Nes taip iš esmės nemanau, kad savaime pasikeis kažkas, na bentjau ne taip greitai. Situacija, kai atvažiuoja pirmas G autobusas, o iš paskos troleibusas, natūralu, kad daugelis renkasi G, nes vien jo pavadinimas skelbia - GREITASIS, taigi žmonės ir galvoja kad nuvažiuos greičiau, tuo tarpu troleibusas dar ir iš paskos važiuoja.Parašė hydrex Rodyti pranešimąKalbame dabar apie keleivių elgesį, kai atvažiuoja iškart abi transporto priemonės, o ne pavienės. Taip, pritariu tai minčiai, jog troleibusas tikrai neaplenks greitojo autobuso, tačiau yra tikimybė, jog trumpą atstumą tarp stotelių jie įveiks labai panašia trukme, jei ne vienoda. Esmė tame, kad keleivis turėtų būti supratingesnis kitų keleivių atžvilgiu. Bent jau aš taip manau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žinai, reklama stenduose čia tikrai nepadėtų, nes žmonės tokie "padarai", kad vistiek darys taip, kaip jie nori, tačiau faktas, kad bent kažkiek reikia šviesti žmones, gal bent dalelė žmonių susivoks, kad tas greitasis nėra jau toks greitasis trumpuose atstumuose.Parašė k0fis Rodyti pranešimąNa taip jau yra, kad keleiviai yra "durni". Turiu omenį norint pakeisti žmonių elgesį reiktu juos kažkaip šviesti, kad ir per garsiakalbius paskelbti ką nors, ar reklama stotelės stenduose ir pan. Nes taip iš esmės nemanau, kad savaime pasikeis kažkas, na bentjau ne taip greitai. Situacija, kai atvažiuoja pirmas G autobusas, o iš paskos troleibusas, natūralu, kad daugelis renkasi G, nes vien jo pavadinimas skelbia - GREITASIS, taigi žmonės ir galvoja kad nuvažiuos greičiau, tuo tarpu troleibusas dar ir iš paskos važiuoja.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 As irgi ne karta pastebejau, kai vienu metu i stotele atvaziuoja G marsruto sausakimsas autobusas ir ta pacia kryptimi vaziuojantis tuscias troleibusas.
 Bukagalviai renkasi G autobusa, nes jis juk "greitasis". Del keliu stoteliu tikrai sutaupoma vos viena kita minute, pats isitikinau ir maciau.
 Yra 3 iseitys:
 1) pagaliau padazninti G autobusu kursavimo intervala, jau seniai reikejo ta padaryti ir jau seniai matosi kad tam yra poreikis (autobusai vaziuoja sausakimsi); be to juk ir buvo zadet pries ikuriant G marsrutus, jog kursuos kas 3-4 min. Kur pazadai?? Apie 6-7 val. ryto intervalas kartais siekia net 15 min.;
 2) dar labiau praretinti stoteles ir stoti geriausiu atveju tik kas trecioje, mikrobai juk budavo is vis stodavo vos ne kas penktoje jei budavo keleiviu (taip butu atsijojami keleiviai bukagalviai-gudruciai, noredami naudotis G autobusu, pedintu kelias stoteles pesciomis);
 3) reiso pabaigoje, paskutinese stoteles duris kazkaip naudoti tik islipimui, bet ne ilipimui (nezinau kaip reiktu sutvarkyti sia sistema, maziau tiketinas variantas)Paskutinis taisė Buss fanas; 2014.05.14, 14:25.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokią pačią situaciją papasakosiu, kas buvo penktadienį. Važiavau 1G į centrą ir Santariškėse, Jeruzalėje, Baltupiuose bei Pramogų arenos stotelėje labai daug žmonių grūdosi į šio maršruto autobusą. Kartais, kai man tenka į mokyklą važiuoti 1G/2G/55/75 autobusais, tai Santariškių st. įlipa 5-10 keleiviai, o Jeruzalėje, kai išlipu, tai visi pradeda prie G autobuso durų būriuotis. Tas pats buvo ir grįžtant. Užuot Žalgirio st. išlipant daug žmonių iš autobuso, įlipa dar ir akurat autobusas važiuoja perpildytas iki Santariškių (aš taip spėju, nors 1G važiavau iki Pramogų arenos). Paskui persėdau tada į 36. Nesuprantu, kodėl taip daug žmonių, užuot rinkęsi vietoje 1G 10 ar 53 grūdasi į tą 1G? Niekaip nesuprantu. Tokios pat žmonių grūstys būna ir maršrutuose, kurie kerta Ozą ir Akropolį (5G, 7, 53). Taip pat pastebėjau, kad didelės žmonių grūstys susidaro ir Jeruzalės st. (važiuojant į Santariškes, Balsius) 35, 36, 66, 76 maršrutuose. Aš neapskęsiu tokio bardako ir išvyksiu gyventi į Varšuvą (Lenkija).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jie nėra bukalgalviai, tiesiog jei žmogus nesidomi viešuoju transportu, jis nežino to, ko žinote Jus.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą...grudasi keleiviai-bukagalviai i G marsruta...
 
 
 Išvada nėra logiška: šiuo metu troleibusai kai kuriose atkarpose surenka keleivius tose stotelėse, kur nestoja G autobusas. Pvz., atkarpoje Skalvių st. - Taikos st., 5G pravažiuoja Medeinos, Sūduvių ir Justiniškių žiedo stoteles nestodamas, o 7, 13 ir 18 maršrutų troleibusai ten sustoja. Panaikinus troleibusus, nėra kam aptarnauti šių stotelių.Parašė Rijikas Rodyti pranešimąO jei troleibusai tokie tušti, tai artėja logiška išvada: mažiau troleibusų ir daugiau greitųjų, teisingai galvoju? 
 
 
 Dienos metu juos tikrai reikėtų dažninti. Pvz., 1G neužtenka kas 10 minučių, galėtų kursuoti bent jau kaip 5G kas 7-8 minutes dienos metu.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąYra 3 iseitys:
 1) pagaliau padazninti G autobusu kursavimo intervala, jau seniai reikejo ta padaryti ir jau seniai matosi kad tam yra poreikis (autobusai vaziuoja sausakimsi); be to juk ir buvo zadet pries ikuriant G marsrutus, jog kursuos kas 3-4 min. Kur pazadai?? Apie 6-7 val. ryto intervalas kartais siekia net 15 min.;
 Dar vienas niuansas: dienos metu turėtų dirbti tik ilgi autobusai. Juk piko metu yra pakankamas ilgų autobusų skaičius, tačiau dienos metu autobusai miega, vietoje jų dirba trumpi.
 Ir išvis, visuose G maršrutuose dienos metu autobusai turėtų važiuoti bent jau kas 7-8 minutes (išskyrus 6G, ten pakaktų kas 11-12 (o ne kas 15-18 min).
 Dažninti G maršrutus piko metu nelabai išeitų, nes nėra tiek autobusų pajėgų. Todėl vienintelė išeitis šiuo metu - stiprinti G maršrutus troleibusais (dažninti T2, T6, T10, T16, T19).
 
 
 Stotelių retinimas "iš akies" neduos nieko gero. Pvz., remiantis tokiu modeliu, 1G turėtų stoti šiose stotelėse: Stotis, Reformatų, Žaliasis tiltas, Giedraičių, J. Kazlausko, Pušynas, Jeruzalė, Vaikų ligoninė. Sutikite, "kreiva trasa".2) dar labiau praretinti stoteles ir stoti geriausiu atveju tik kas trecioje, mikrobai juk budavo is vis stodavo vos ne kas penktoje jei budavo keleiviu (taip butu atsijojami keleiviai bukagalviai-gudruciai, noredami naudotis G autobusu, pedintu kelias stoteles pesciomis);
 
 Nebent Jus manote, kad reikia stoti jau esančio maršruto kas trečioje stotelėje. Tada 1G stotų tik Stotis, Kudirkos aikštė, B. Laurinavičiaus skveras, Kalvarijos, Vaikų ligoninė. Tada jam net nereikėtų tų 18 autobusų, nes jie važinės tuštoki. Be to eliminuojamas Žaliasis tiltas, Trakų st., Baltupiai.
 
 Visiškai nesupratau pasiūlymo. Šiuo metu tokia situacija yra tik su 6G, kuris turi žiedinę trasą, tačiau kaip Jus įsivaizduojate uždrausti keleivių įlipimą Žaliajame tilte - neįsivaizduoju.3) reiso pabaigoje, paskutinese stoteles duris kazkaip naudoti tik islipimui, bet ne ilipimui (nezinau kaip reiktu sutvarkyti sia sistema, maziau tiketinas variantas) 
 
 
 Jei teisingai supratau, tu pats važiavai 1G, nors galėjai tą atkarpą važiuot 53 maršrutu (jei važiavai iš Stoties).Parašė denisas Rodyti pranešimąUžuot Žalgirio st. išlipant daug žmonių iš autobuso, įlipa dar ir akurat autobusas važiuoja perpildytas iki Santariškių (aš taip spėju, nors 1G važiavau iki Pramogų arenos). Paskui persėdau tada į 36. Nesuprantu, kodėl taip daug žmonių, užuot rinkęsi vietoje 1G 10 ar 53 grūdasi į tą 1G? Niekaip nesuprantu. 
 
 Nepamiršk, kad keleiviai, įlipantis atkarpoje Stotis - Pramogų arena ir išlipantys Santariškėse, gali laisvai naudotis šiuo maršrutu, nes joks kitas maršrutas iš ten neveža tiesiogiai į Santariškes.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tada prašau paaiškinti man šitokią situaciją : į stotelę atvažiuoja tuščias ilgas 16 maršrute, įlipa ~5 keleiviai; beveik tuo pačiu laiku į stotelę atvažiuoja trumpas sausakimšas 2G, visi grūdasi į jį ir dar rėkia ''praleiskit, praeikit!''.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąJie nėra bukalgalviai, tiesiog jei žmogus nesidomi viešuoju transportu, jis nežino to, ko žinote Jus.
 
 
 
 Jeigu kažkas nori panaikinti privežamiuosius maršrutus prie stotelių, kur nestoja G autobusas, tai tada to žmogaus mąstymas yra ''reikia tik man patogumo, visi kiti nerūpi''.Išvada nėra logiška: šiuo metu troleibusai kai kuriose atkarpose surenka keleivius tose stotelėse, kur nestoja G autobusas. Pvz., atkarpoje Skalvių st. - Taikos st., 5G pravažiuoja Medeinos, Sūduvių ir Justiniškių žiedo stoteles nestodamas, o 7, 13 ir 18 maršrutų troleibusai ten sustoja. Panaikinus troleibusus, nėra kam aptarnauti šių stotelių.
 
 
 
 
 Mūsų VMS, SĮSP tikrai nerūpi kelionės patogumas. Juk neseniai taip ''besinaudojantis VT'' K. Lubys buvo nupaparacintas naudojant tarnybinę mašiną savo reikmėms. Nepamenat jo žodžių ''kasdien naudojuosi VT, žinau kur, kas ir kada''? Ne?Dienos metu juos tikrai reikėtų dažninti. Pvz., 1G neužtenka kas 10 minučių, galėtų kursuoti bent jau kaip 5G kas 7-8 minutes dienos metu.
 Dar vienas niuansas: dienos metu turėtų dirbti tik ilgi autobusai. Juk piko metu yra pakankamas ilgų autobusų skaičius, tačiau dienos metu autobusai miega, vietoje jų dirba trumpi.
 Ir išvis, visuose G maršrutuose dienos metu autobusai turėtų važiuoti bent jau kas 7-8 minutes (išskyrus 6G, ten pakaktų kas 11-12 (o ne kas 15-18 min).
 Dažninti G maršrutus piko metu nelabai išeitų, nes nėra tiek autobusų pajėgų. Todėl vienintelė išeitis šiuo metu - stiprinti G maršrutus troleibusais (dažninti T2, T6, T10, T16, T19).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Yra žmonių grupė, kuri iš principo nevažinėja autobusu arba troleibusu, todėl tokia situacija ir susiklosto. Apie SĮSP, kaip bebūtų gaila, pasakyta teisybė. Jiems nerūpi keleivių patogumas, net tvarkaraščių normalių negali padaryti.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTada prašau paaiškinti man šitokią situaciją : į stotelę atvažiuoja tuščias ilgas 16 maršrute, įlipa ~5 keleiviai; beveik tuo pačiu laiku į stotelę atvažiuoja trumpas sausakimšas 2G, visi grūdasi į jį ir dar rėkia ''praleiskit, praeikit!''.
 
 Mūsų VMS, SĮSP tikrai nerūpi kelionės patogumas. Juk neseniai taip ''besinaudojantis VT'' K. Lubys buvo nupaparacintas naudojant tarnybinę mašiną savo reikmėms. Nepamenat jo žodžių ''kasdien naudojuosi VT, žinau kur, kas ir kada''? Ne?
 Comment









 .
 .
Comment