Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • fui
    replied
    Gal kas pažinsite koks čia LT registracijos autobusas?

    Komentuoti:


  • kalabacharka
    replied
    nerealūs kadrai!!!

    Komentuoti:


  • vidoq
    replied
    Kauno autobusų gamykla, 1960 m. - http://www.e-kinas.lt/objektas/kinas...tobusu-gamykla

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1959 m.





    KAVB.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied

    Apie nuotrauką niekas nežinoma, ją davė draugai.
    Močiutė neseniai papasakojo, kad autobusų viršus buvo geltonas, o apačia raudona.
    Koks čia modelis ir koks jų likimas?

    Čia yra neblogas straipsnis, paminėti ir kelių ženklai:
    http://www.lrytas.lt/-13327082041330...%A1iandien.htm
    Apie kelio ženklus nieko neradau.
    Bet gal kas žinotų?

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Kur būtų gauti informacijos apie tarpukario Lietuvos kelių ženklus ir KET?
    Čia yra neblogas straipsnis, paminėti ir kelių ženklai:
    http://www.lrytas.lt/-13327082041330...%A1iandien.htm

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Kur būtų gauti informacijos apie tarpukario Lietuvos kelių ženklus ir KET?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
    1947 m.Vilniuje kersavęs Kaune pagamintas ant sunkvežimio ZIS-5 važiuoklės autobusas L-1 (Vilniaus AP archyvas)
    Atvaizdas
    Čia Klaipėda. Dabar toje vietoje stovi "kartuvės".

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
    1947 m.Vilniuje kersavęs Kaune pagamintas ant sunkvežimio ZIS-5 važiuoklės autobusas L-1 (Vilniaus AP archyvas)
    Atvaizdas
    Nuotraukoje užfiksuotas Leningrade pagamintas L-1.
    Kaunietiški L-1 neturėjo antros eilės ovalininių langelių. Be to, jų gamyba pradėta vėliau, jeigu neklystu - 1949 metais. Kaune pradėjo kursuoti būtent nuo 1949-ųjų.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Mokslas ir technika" 1959m.



    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    1947 m.Vilniuje kersavęs Kaune pagamintas ant sunkvežimio ZIS-5 važiuoklės autobusas L-1 (Vilniaus AP archyvas)

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Druskininkai. Keleivinis automobilis. XX a. pr.

    ebay.de

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Balti numeriai:
    Į užsienį skirtos serijos (pirmosios dvi raidės (tik tokios, kurios vienodos lotynų ir rusų abėcėlėse), o trečioji raidė - taip pat tik tokia, kuri vienoda lotynų ir rusų abėcėlėse):
    АВ
    АЕ
    ВЕ
    ВМ
    ВС
    ЕН
    ОТ
    РТ - serija priklausė sąjunginiam susivienijimui "Sovtransavto" (beje, įmonė Rusijoje ir dabar gyva bei veikianti), kuri vienintelė TSRS galėjo vežti krovinius sunkvežimiais į užsienį, taip pat ir į kapitalistines šalis.
    Dar kartą kartoju, kad raidės tik rusiškos.
    Lengvųjų privačių automobilių serijos irgi buvo tos pačios, tik lygiai pagal tokius pat "dėsnius" (lotyniška=rusiška raidė) keitėsi pirmoji raidė.

    Kaip buvo su juodais numeriais nežinau. Bet taip pat buvo spec. serijos užsienin išvažiuojant.

    Taip, išvykstant užsienin reikėjo pasikeisti numerius ir gauti naują tech. pasą. O grįžus numerius reikėjo priduoti ir atsiimti senąjį tech. pasą bei numerius.

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Buvo specialūs tarybiniai numeriai, skirti išvykimui į užsienį. Bet jie skyrėsi nuo paprastų tik tuo, kad turėjo specialią seriją, bet raidės šalies kodo nereiškė. Buvo klijuojamas lipdukas SU. Taip, lietuviški numeriai jau buvo su LT, bet jie buvo vieni iš pirmųjų Europoje. Berods Vokietijoje tuo metu atsirado raidė D mėlyname fone, o kadangi numerius gamina bendra Lietuvos - Vokietijos įmonė, ji ir pasiūlė tokią numerių dizaino naujieną Lietuvai.
    Gal galima placiau apie tuos specialiuosius tarybinius numerius,skirtus isvykimui i uzsieni?
    Nejaugi nuolatini VN reikejo pasikeisti i ta specialuji,skirta isvykimui,o po to, grizus susigrazinti vel ta pati ar jau kita? Kaip su tech.pasu budavo?
    Kam aplamai kaitalioti tuos VN reikejo,nesuprantu?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Buvo specialūs tarybiniai numeriai, skirti išvykimui į užsienį. Bet jie skyrėsi nuo paprastų tik tuo, kad turėjo specialią seriją, bet raidės šalies kodo nereiškė. Buvo klijuojamas lipdukas SU. Taip, lietuviški numeriai jau buvo su LT, bet jie buvo vieni iš pirmųjų Europoje. Berods Vokietijoje tuo metu atsirado raidė D mėlyname fone, o kadangi numerius gamina bendra Lietuvos - Vokietijos įmonė, ji ir pasiūlė tokią numerių dizaino naujieną Lietuvai.

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O tu manai, kad Europoje dar prieš kokius 15 metų buvo kitaip? Šalių raidiniai kodai ant numerių atsirado apie 1990 m. ir galiausiai įsitvirtino tik po 2000 m. Iki tol turėjo būti lipdukai. Iki lipdukų eros buvo kabinamas skardinis šalies "numeris". O, pavyzdžiui, britiški numeriai ir dabar be šalies kodo.
    Na ant LT numeriu raidinis kodas seniai jau,nuo 1992m. kada tik jie pasirode.
    Pries tai tarybiniuose numeriuose taip pat pirmos raides reiske sali.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    O jei nebutu zenklo LT, tai velnias zino is kur ta masina atkeliavo ir ka reiskia tas K?
    O tu manai, kad Europoje dar prieš kokius 15 metų buvo kitaip? Šalių raidiniai kodai ant numerių atsirado apie 1990 m. ir galiausiai įsitvirtino tik po 2000 m. Iki tol turėjo būti lipdukai. Iki lipdukų eros buvo kabinamas skardinis šalies "numeris". O, pavyzdžiui, britiški numeriai ir dabar be šalies kodo.

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Nuotrauka daryta 1929m. Ant automobilio matosi ženklas LT.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    KAVB.
    O jei nebutu zenklo LT, tai velnias zino is kur ta masina atkeliavo ir ka reiskia tas K?

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Kažkaip anksčiau nepastebėjau šios temos. Čia Utena V.Putvinskio (Maironio) gatvė. Autobusas prie Šaulių namų, nuotrauka be metrikų. Ši nuotrauka buvo eksponuojama Utenos kraštotyros muziejuje, ją parupino vienas asmuo, gaila neužrašė metų.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Nuotrauka daryta 1929m. Ant automobilio matosi ženklas LT.





    KAVB.

    Komentuoti:

Working...
X