Gal kas pažinsite koks čia LT registracijos autobusas?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Viešojo transporto istorija
Collapse
X
-
-
Apie nuotrauką niekas nežinoma, ją davė draugai.
Močiutė neseniai papasakojo, kad autobusų viršus buvo geltonas, o apačia raudona.
Koks čia modelis ir koks jų likimas?
Čia yra neblogas straipsnis, paminėti ir kelių ženklai:
http://www.lrytas.lt/-13327082041330...%A1iandien.htm
Bet gal kas žinotų?
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąKur būtų gauti informacijos apie tarpukario Lietuvos kelių ženklus ir KET?
http://www.lrytas.lt/-13327082041330...%A1iandien.htm
Komentuoti:
-
Kur būtų gauti informacijos apie tarpukario Lietuvos kelių ženklus ir KET?
Komentuoti:
-
Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą1947 m.Vilniuje kersavęs Kaune pagamintas ant sunkvežimio ZIS-5 važiuoklės autobusas L-1 (Vilniaus AP archyvas)
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą1947 m.Vilniuje kersavęs Kaune pagamintas ant sunkvežimio ZIS-5 važiuoklės autobusas L-1 (Vilniaus AP archyvas)
Atvaizdas
Kaunietiški L-1 neturėjo antros eilės ovalininių langelių. Be to, jų gamyba pradėta vėliau, jeigu neklystu - 1949 metais. Kaune pradėjo kursuoti būtent nuo 1949-ųjų.
Komentuoti:
-
1947 m.Vilniuje kersavęs Kaune pagamintas ant sunkvežimio ZIS-5 važiuoklės autobusas L-1 (Vilniaus AP archyvas)
Komentuoti:
-
Balti numeriai:
Į užsienį skirtos serijos (pirmosios dvi raidės (tik tokios, kurios vienodos lotynų ir rusų abėcėlėse), o trečioji raidė - taip pat tik tokia, kuri vienoda lotynų ir rusų abėcėlėse):
АВ
АЕ
ВЕ
ВМ
ВС
ЕН
ОТ
РТ - serija priklausė sąjunginiam susivienijimui "Sovtransavto" (beje, įmonė Rusijoje ir dabar gyva bei veikianti), kuri vienintelė TSRS galėjo vežti krovinius sunkvežimiais į užsienį, taip pat ir į kapitalistines šalis.
Dar kartą kartoju, kad raidės tik rusiškos.
Lengvųjų privačių automobilių serijos irgi buvo tos pačios, tik lygiai pagal tokius pat "dėsnius" (lotyniška=rusiška raidė) keitėsi pirmoji raidė.
Kaip buvo su juodais numeriais nežinau. Bet taip pat buvo spec. serijos užsienin išvažiuojant.
Taip, išvykstant užsienin reikėjo pasikeisti numerius ir gauti naują tech. pasą. O grįžus numerius reikėjo priduoti ir atsiimti senąjį tech. pasą bei numerius.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBuvo specialūs tarybiniai numeriai, skirti išvykimui į užsienį. Bet jie skyrėsi nuo paprastų tik tuo, kad turėjo specialią seriją, bet raidės šalies kodo nereiškė. Buvo klijuojamas lipdukas SU. Taip, lietuviški numeriai jau buvo su LT, bet jie buvo vieni iš pirmųjų Europoje. Berods Vokietijoje tuo metu atsirado raidė D mėlyname fone, o kadangi numerius gamina bendra Lietuvos - Vokietijos įmonė, ji ir pasiūlė tokią numerių dizaino naujieną Lietuvai.
Nejaugi nuolatini VN reikejo pasikeisti i ta specialuji,skirta isvykimui,o po to, grizus susigrazinti vel ta pati ar jau kita? Kaip su tech.pasu budavo?
Kam aplamai kaitalioti tuos VN reikejo,nesuprantu?
Komentuoti:
-
Buvo specialūs tarybiniai numeriai, skirti išvykimui į užsienį. Bet jie skyrėsi nuo paprastų tik tuo, kad turėjo specialią seriją, bet raidės šalies kodo nereiškė. Buvo klijuojamas lipdukas SU. Taip, lietuviški numeriai jau buvo su LT, bet jie buvo vieni iš pirmųjų Europoje. Berods Vokietijoje tuo metu atsirado raidė D mėlyname fone, o kadangi numerius gamina bendra Lietuvos - Vokietijos įmonė, ji ir pasiūlė tokią numerių dizaino naujieną Lietuvai.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO tu manai, kad Europoje dar prieš kokius 15 metų buvo kitaip? Šalių raidiniai kodai ant numerių atsirado apie 1990 m. ir galiausiai įsitvirtino tik po 2000 m. Iki tol turėjo būti lipdukai. Iki lipdukų eros buvo kabinamas skardinis šalies "numeris". O, pavyzdžiui, britiški numeriai ir dabar be šalies kodo.
Pries tai tarybiniuose numeriuose taip pat pirmos raides reiske sali.
Komentuoti:
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąO jei nebutu zenklo LT, tai velnias zino is kur ta masina atkeliavo ir ka reiskia tas K?
Komentuoti:
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Komentuoti: