Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • jRamke
    replied
    Įdedu Ikarus-60 nuotraukų (iš estų tinklapio):





    Žiūrėkit, kokio dizaino posūkių, stop‘ų ir k.t. žibintai (!)


    Interjeras malonus akiai:


    Čia – remonto dirbtuvės (iš kairės į dešinę LAZ-965, Ikarus-60, ZIS-155 kraštelis)

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Tuos modelius gamino tik iki 1947 - 48? T.y. iki pasirodant ZIS-154?

    Komentuoti:


  • wanderer
    replied
    Parašė jRamke Rodyti pranešimą
    Įkeliu dvi nuotraukas iš Kauno autobusų istorijos:

    http://foto.terpe.lt/inkelti/20080228/kas%20cia_1.jpg

    http://foto.terpe.lt/inkelti/20080228/kas%20cia_2.jpg

    Galimas dalykas, jog tai pirmieji, tuoj pat po II PK, Kauno Autoremonto gamykloje pagaminti autobusai. Markės nežinau, bet ne KAG. Matosi maršrutas ant stiklinio tablo: “Rotušė – Šančiai“. Jie kursavo tik iki Panemunės tilto, nes pastarasis dar nebuvo atstatytas po sugriovimo. Atstačius, maršrutas buvo pratęstas iki Panemunės, apytiksliai 1959 metais. Bet jau tada kursavo Ikarus-60 ir Ikarus-66 . Pastarųjų nuotraukos buvo įdėtos šioje temoje anksčiau.
    Tai autobusai"L-1".Sio autobuso projekta Kauno autoremonto gamykla gavo is Leningrado,bet siek tiek pakoregavo kebulo forma.Siuos autobusus gaminant buvo panaudota "ZiS 150"vaziuokle
    Paskutinis taisė Romas; 2014.11.30, 19:08. Priežastis: Nuotraukso Cituojant iš karto nuotraukos nebūtinos

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Viešojo transporto istorija

    Įkeliu dvi nuotraukas iš Kauno autobusų istorijos:





    Galimas dalykas, jog tai pirmieji, tuoj pat po II PK, Kauno Autoremonto gamykloje pagaminti autobusai. Markės nežinau, bet ne KAG. Matosi maršrutas ant stiklinio tablo: “Rotušė – Šančiai“. Jie kursavo tik iki Panemunės tilto, nes pastarasis dar nebuvo atstatytas po sugriovimo. Atstačius, maršrutas buvo pratęstas iki Panemunės, apytiksliai 1959 metais. Bet jau tada kursavo Ikarus-60 ir Ikarus-66 . Pastarųjų nuotraukos buvo įdėtos šioje temoje anksčiau.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    16. ir 18. Ikarus-55 Lux - tarpmiestinis, nesunkiai pasiekiantis 100km/h. Apie1972-1974 Kauno autobusų parkas jų dar turėjo.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    2. ZIS-154 (1948-1949) dyzeliai su elektrine pavara. Palyginti nevykęs modelis (ypač varikliai). 1949 metais juos pakeitė trumpesni ir patikimesni ZIS-155. Kursavo Vilniuje ir Kaune. Manau kiti miestai irgi turėjo.
    3. ZIL-158 - liaudyje vadinami "Festivaliais" (dėl debiuto Maskvoje 1958 m. tarptautio jaunimo festivalio metu). Apie 1960-uosius Vilniuje jų buvo apsčiai.
    4. LiAZ 158 - tai tas pats ZIL-158, nuo 1961 pradėtas gaminti Likinsko autobusų g-kloje.
    5.GZA-651 - sunkvežimio GAZ-51 bazėje apie 1950-uosius pagamintas autobusas. (Beveik tokie patys buvo pirmieji Kauno autoremonto gamykloje rinkti autobusai KAG-1).

    Jeigu turi galinės dalies nuotraukų, būtinai įdėk. Gražu.
    Paskutinis taisė Romas; 2014.11.30, 19:11. Priežastis: Cituojant iš karto pačios nuotraukos nėra būtinos

    Komentuoti:


  • Kema
    pradėjo temą [LT] Viešojo transporto istorija

    [LT] Viešojo transporto istorija

    Neatrinkinejau, kas buvo, kas nebuvo. Is parodos Maskvoje:










    (...)









    Paskutinis taisė Romas; 2014.11.30, 19:10. Priežastis: Kopija iš temos "Viešojo transporto fotogalerija"
Working...
X