Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Klaipėda, laukiniai 90-ieji. Prie geležinkelio stoties. Iš "Lietuvos geležinkelių" informacinio leidinio. Dabar jau nepamenu, kokio.



    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied

    Komentuoti:


  • Marius_vln
    replied
    Dar šiek tiek informacijos apie parodą.
    Užsukite, įėjimas nemokamas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Waldemar Wołkanowski, 2014.05.04
    Wilno TO-MMA-Klawo…, czyli rzecz o komunikacji miejskiej
    Vilnius TOMMAK arba apie miesto susisiekimą

    TOMMAK paskelbė, kad nuo 1932 m. sausio 1 d. į Vilniaus gatves išvažiuos 21 autobusas, kurie aptarnaus 4 linijas. Taip ir įvyko (...)


    Vilniaus Saureriai buvo nudažyta pilkai nuo apačios iki vidurio , o viršuje - pilkai geltonai. Išilgai autobuso ėjo raudona juosta su baltu užrašu : Komunikacja Miejska (Miesto transportas). Ant stogo buvo dėžutė, kurioje numeris buvo apšviestas žalia spalva (...)

    Saurer šventinimas Katedros aikštėje 1932 m.


    Saurer prie Šiaurinės mugės (Targi Północne)


    http://www.wilnoteka.lt/artykul/wiln...ji-miejskiej-2
    Paskutinis taisė Romas; 2019.03.13, 20:01.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Fotografijų paroda
    1937-1939 m. Vilnius šveicaro Alfred Rietmann akimis
    Vilnius, Šlapelių muziejus. Kovo 1-31 d.

    Parodos kuratoriaus Ričardo Žičkaus surasta Šveicarijoje, Arbono miesto muziejuje, saugoma istorinė medžiaga apie jauną šveicarų inžinierių Alfred Rietmann, dirbusį Vilniaus miesto autobusų garažo direktoriumi nuo 1937 iki 1939 metų, pasakoja ne tik apie to meto autobusus, garažą, bet ir parodo Vilnių ir jo apylinkes Antro pasaulinio karo išvakarėse.

    Kovo 1-31 dienos Šlapelių muziejaus muziejaus galerijoje kviečiame aplankyti unikalią fotografijų parodą


    1937 metų pradžioje gamykla „Saurer“, viena didžiausių automobilių gamintojų Šveicarijoje, išsiunčia jauną mechaniką Alfred Rietmann į Vilnių vadovauti miesto viešojo transporto įmonės TOMMAK autobusų garažui. Jaunuoliui tai – didžiulis iššūkis: vienam vykti į nepažįstamos šalies tolimiausią miestą, nemokant lenkų kalbos, nežinant vietinių tradicijų ir papročių.
    Kodėl anuomet šveicaras buvo siunčiamas dirbti į Vilnių? Nuo 1932 metų keleivių vežimo mieste verslas pagal konsignacijos sutartį buvo atiduotas bendrovei „Arbon“, anuomečiam įgaliotam „Saurer“ atstovui Lenkijoje. Keleivių vežimo Vilniuje klausimams tvarkyti „Arbon“ įkūrė atskirą bendrovę TOMMAK, kuriai ir buvo perduoti visi įgaliojimai, susiję su veikla Vilniuje. Šveicarai į verslą Vilniuje investavo daugiau nei 4 milijonus zlotų perduodami miestui 30 naujų, modernių „Saurer“ autobusų. Nuo pat pirmų dienų TOMMAK veikla buvo nuostolinga, o bėgant metams nuostoliai vis didėjo. Todėl 1936 metais „Saurer“ atstovai perėmė bendrovės TOMMAK valdymą tikėdamiesi išgelbėti savo investicijas. Tam reikėjo ir kvalifikuotų specialistų. Taip jaunas mechanikas A. Rietmann iš nedidelio Šveicarijos miestelio Arbon atsidūrė Vilniuje Antrojo pasaulinio karo priešaušryje.

    A. Rietmann pavyko susidoroti su visais iškilusiais sunkumais, susidraugauti su vietiniais gyventojais ir jų kultūra. Prisiminimuose šveicaras aprašė savo darbą ir gyvenimą Vilniuje, keliones po apylinkes, Antrojo pasaulinio karo išvakarių ir pradžios įvykių sūkurį, o visas šias patirtis fiksavo fotografijose, kurių paliko beveik 100.

    http://www.slapeliumuziejus.lt/fotog...etmann-akimis/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Google kopijose rodoma nuotrauka iš "Viešojo transporto istorijos" temos (įkelta maždaug 2013 metais)
    Apie 1939 m.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno diena“ 1998 m. balandžio 9 d.





    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno diena“1965 m. kovo 29 d.

    Paskutinis taisė AutoLiet; 2019.03.02, 06:57.

    Komentuoti:


  • wanderer
    replied
    1962m.netoli Rumšiškių avarija

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Šaltinis: virtuali paroda „Sovietinės Lietuvos ekonomika: nuo industrializacijos iki nuolatinio stygiaus“
    http://virtualios-parodos.archyvai.l...tygiaus/exh-92

    Autobusai ZIS-155 kelyje Kaunas-Jonava, 1955

    Komentuoti:


  • wanderer
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    K. Giraičio autobusas.






    http://www.epaveldas.lt
    Si nuotrauka negali buti 1925.,nes valstybiniai numeriai,kaip matyti nuotraukoje ,-tokio standarto buvo pradeti isdavinet nuo antros puses 1932m,ir jie buvo isduodami iki 1936metu

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    K. Giraičio autobusas.






    http://www.epaveldas.lt
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2018.01.14, 10:32.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė laimutis Rodyti pranešimą
    Šiauliai 1958 m.

    ebay.com
    Pagal tai, jog pirmieji juodos spalvos valst.numeriai Lietuvoje buvo išdavinėjami 1959 m. balandyje, o nuotraukoje matoma jų serija jau įpusėjusi, metai galėtų būti 1960, o gal net ir vėliau.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Buvo toks maršrutas Palanga-Raseiniai-Varėna vasarą, o žiemą Klaipėda-Raseiniai-Varėna ).

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Zinas Kazėnas „Palanga“, „Mintis“, Vilnius, 1985

    Palanga

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Šiauliai 1958 m.

    ebay.com

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Kauno autobusų stotis apie 1930 m. Autorius nežinomas.



    http://www.epaveldas.lt

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied


    ebay.de

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Rokiškis tarpukaryje. Nežinomas autorius.



    http://www.epaveldas.lt

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Vakar "Kautroje". Prikeliamas naujam gyvenimui.











    Dar vienas "antikvaras".



    Komentuoti:

Working...
X