Klaipėda, laukiniai 90-ieji. Prie geležinkelio stoties. Iš "Lietuvos geležinkelių" informacinio leidinio. Dabar jau nepamenu, kokio.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Viešojo transporto istorija
Collapse
X
-
Dar šiek tiek informacijos apie parodą.
Užsukite, įėjimas nemokamas
Komentuoti:
-
Waldemar Wołkanowski, 2014.05.04
Wilno TO-MMA-Klawo…, czyli rzecz o komunikacji miejskiej
Vilnius TOMMAK arba apie miesto susisiekimą
TOMMAK paskelbė, kad nuo 1932 m. sausio 1 d. į Vilniaus gatves išvažiuos 21 autobusas, kurie aptarnaus 4 linijas. Taip ir įvyko (...)
Vilniaus Saureriai buvo nudažyta pilkai nuo apačios iki vidurio , o viršuje - pilkai geltonai. Išilgai autobuso ėjo raudona juosta su baltu užrašu : Komunikacja Miejska (Miesto transportas). Ant stogo buvo dėžutė, kurioje numeris buvo apšviestas žalia spalva (...)
Saurer šventinimas Katedros aikštėje 1932 m.
Saurer prie Šiaurinės mugės (Targi Północne)
http://www.wilnoteka.lt/artykul/wiln...ji-miejskiej-2Paskutinis taisė Romas; 2019.03.13, 20:01.
Komentuoti:
-
Fotografijų paroda
1937-1939 m. Vilnius šveicaro Alfred Rietmann akimis
Vilnius, Šlapelių muziejus. Kovo 1-31 d.
Parodos kuratoriaus Ričardo Žičkaus surasta Šveicarijoje, Arbono miesto muziejuje, saugoma istorinė medžiaga apie jauną šveicarų inžinierių Alfred Rietmann, dirbusį Vilniaus miesto autobusų garažo direktoriumi nuo 1937 iki 1939 metų, pasakoja ne tik apie to meto autobusus, garažą, bet ir parodo Vilnių ir jo apylinkes Antro pasaulinio karo išvakarėse.
Kovo 1-31 dienos Šlapelių muziejaus muziejaus galerijoje kviečiame aplankyti unikalią fotografijų parodą
1937 metų pradžioje gamykla „Saurer“, viena didžiausių automobilių gamintojų Šveicarijoje, išsiunčia jauną mechaniką Alfred Rietmann į Vilnių vadovauti miesto viešojo transporto įmonės TOMMAK autobusų garažui. Jaunuoliui tai – didžiulis iššūkis: vienam vykti į nepažįstamos šalies tolimiausią miestą, nemokant lenkų kalbos, nežinant vietinių tradicijų ir papročių.
Kodėl anuomet šveicaras buvo siunčiamas dirbti į Vilnių? Nuo 1932 metų keleivių vežimo mieste verslas pagal konsignacijos sutartį buvo atiduotas bendrovei „Arbon“, anuomečiam įgaliotam „Saurer“ atstovui Lenkijoje. Keleivių vežimo Vilniuje klausimams tvarkyti „Arbon“ įkūrė atskirą bendrovę TOMMAK, kuriai ir buvo perduoti visi įgaliojimai, susiję su veikla Vilniuje. Šveicarai į verslą Vilniuje investavo daugiau nei 4 milijonus zlotų perduodami miestui 30 naujų, modernių „Saurer“ autobusų. Nuo pat pirmų dienų TOMMAK veikla buvo nuostolinga, o bėgant metams nuostoliai vis didėjo. Todėl 1936 metais „Saurer“ atstovai perėmė bendrovės TOMMAK valdymą tikėdamiesi išgelbėti savo investicijas. Tam reikėjo ir kvalifikuotų specialistų. Taip jaunas mechanikas A. Rietmann iš nedidelio Šveicarijos miestelio Arbon atsidūrė Vilniuje Antrojo pasaulinio karo priešaušryje.
A. Rietmann pavyko susidoroti su visais iškilusiais sunkumais, susidraugauti su vietiniais gyventojais ir jų kultūra. Prisiminimuose šveicaras aprašė savo darbą ir gyvenimą Vilniuje, keliones po apylinkes, Antrojo pasaulinio karo išvakarių ir pradžios įvykių sūkurį, o visas šias patirtis fiksavo fotografijose, kurių paliko beveik 100.
http://www.slapeliumuziejus.lt/fotog...etmann-akimis/
Komentuoti:
-
Google kopijose rodoma nuotrauka iš "Viešojo transporto istorijos" temos (įkelta maždaug 2013 metais)
Apie 1939 m.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šaltinis: virtuali paroda „Sovietinės Lietuvos ekonomika: nuo industrializacijos iki nuolatinio stygiaus“
http://virtualios-parodos.archyvai.l...tygiaus/exh-92
Autobusai ZIS-155 kelyje Kaunas-Jonava, 1955
Komentuoti:
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąK. Giraičio autobusas.
http://www.epaveldas.lt
Komentuoti:
-
Parašė laimutis Rodyti pranešimąŠiauliai 1958 m.
ebay.com
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Buvo toks maršrutas Palanga-Raseiniai-Varėna vasarą, o žiemą Klaipėda-Raseiniai-Varėna ).
Komentuoti:
-
Kauno autobusų stotis apie 1930 m. Autorius nežinomas.
http://www.epaveldas.lt
Komentuoti:
-
Vakar "Kautroje". Prikeliamas naujam gyvenimui.
Dar vienas "antikvaras".
Komentuoti:
Komentuoti: