Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Viešojo transporto istorija
Collapse
X
-
Vakar kaip tik autostradoj lenkiau dūmais apsipylusi šį MVN087. Pagalvojau, kad paskutinės dienos jam turbūt
Komentuoti:
-
Paskutinė pastraipa gera: tie švediški "laužai" dar netgi važinėja, o kai kurios Karosos prieš 10 metų nurašytos.
Komentuoti:
-
Nepavykęs projektas. Laikraštis „Kauno diena“ 1998 m. rugpjūčio 22 d.
Laikraštis „Kauno diena“ 1999 m. balandžio 7 d.
Komentuoti:
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąKartais Pskovas ne kitoje laiko juostoje? Čia tik spėjimas, tiksliai nežinau...
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal klaida? Gal 17.45?
Parašė lietus Rodyti pranešimąĮdomu kada Lietuvoje atsirado pirmieji miesto sustojimus žymintys ženklai ir kaip jie atrodė. Nes kiek žinau pradžioje autobusai tiesiog stodavo sankryžose, konkė kiek suprantu irgi jokių pažymėtų sustojimų neturėjo.
Komentuoti:
-
Įdomu kas lėmė, kad atgal važiuodavo net valanda trumpiau? Atgaliniame maršrute buvo trumpesni sustojimai tarpiniuose miestuose?
Komentuoti:
-
Tarybinėje 50-60 kronikoje ir nuotraukose kartais galima pamatyti ženklus. Reikia įdėmiai stebėti. beabejo, kelio ženklų, žyminčių stoteles nebuvo. Kiekvienas miestas sukosi pats.
Komentuoti:
-
Įdomu kada Lietuvoje atsirado pirmieji miesto sustojimus žymintys ženklai ir kaip jie atrodė. Nes kiek žinau pradžioje autobusai tiesiog stodavo sankryžose, konkė kiek suprantu irgi jokių pažymėtų sustojimų neturėjo.
Komentuoti:
-
Parašė VirgilijusV Rodyti pranešimąPagal prieki labiaupanasu i KAG 1
Komentuoti:
-
Parašė VirgilijusV Rodyti pranešimąPagal prieki labiaupanasu i KAG 1
Komentuoti:
-
Kauno autobusų stotis, 1956 m. Autobusas GAZ 651, g. nr. 163, v. nr. ЛЧ 46-70 1955 m., (Kaunas-Ukmergė).
http://leidykla.vda.lt
Komentuoti:
Komentuoti: