Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Eismas Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos metu
Collapse
X
-
Kamštis aplinkkelyje šiandien, dalis automobilių važiuoja šunkeliais link Pilaitės pr. šalia toliau tiesiamos atkarpos.
-
Pilaitės prospekte bus įrengta šviesoforinė sankryža šalia VSD pastato.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVis dar nelabai aišku, kaip bus galima patekti į Sidaronių g. iš Pilaitės prospekto.
Komentuoti:
-
Ta sankryža nereikalinga, nes aukštos kategorijos gatvėse neturėtų būti dviejų mazgų, esančių taip arti vienas šalia kito. Tavo minėtas sankryžas ir taip nukraus Šiaurinė gatvė.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPakol nebus III etapo, galima bus. Vėliau to nebus galima padaryti. Tipo per arti, tačiau ši sankryža nukrautų Justiniškių g./Laisvės pr. sankryžą ir Pilaitės pr./Laisvės pr. sankryžą.
Bet kas tikrai yra negerai- kad Sidaronių ir Šešuolių gatvės yra paprasčiausiai atskiriamos. Reikėtų jas sujungti viaduku arba tuneliu (be galimybės išvažiuoti į aplinkelį).
Vis dar nelabai aišku, kaip bus galima patekti į Sidaronių g. iš Pilaitės prospekto.
Komentuoti:
-
Galbūt. Turėjau omeny, kad apie kovą/balandį.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąZuokas žadėjo kad II etapu galima bus naudotis nuo 2013 metų Kalėdų.
Komentuoti:
-
abruo, galima tik Google earth. Įdiegimas nemokamas.
Pakol nebus III etapo, galima bus. Vėliau to nebus galima padaryti. Tipo per arti, tačiau ši sankryža nukrautų Justiniškių g./Laisvės pr. sankryžą ir Pilaitės pr./Laisvės pr. sankryžą.Parašė RamasN Rodyti pranešimąVisgi klausimas, ar iš Justiniškių gatvės nusukus į Ozo/Šešuolių gatvę įmanoma bus patekti į vakarinį aplinkelį važiavimui į pietus, ar ne ? Skirtingi brėžiniai skirtingai rodo...
Komentuoti:
-
Visgi klausimas, ar iš Justiniškių gatvės nusukus į Ozo/Šešuolių gatvę įmanoma bus patekti į vakarinį aplinkelį važiavimui į pietus, ar ne ? Skirtingi brėžiniai skirtingai rodo...Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTūrbut jau kitamet paleis tą mazgą. Tačiau lieka neaiškumų pačioje aplinkkelio pabaigoje - Šešuolių g. sankryžoje.
Dėl google earth ir maps - ten jau sienai jie yra (gal nuo 01.12)
Komentuoti:
-
Tai tas kelias (Taurupės g.) iki šiol planuose.Parašė Axis Rodyti pranešimąGal kas matėt, čia nuotrauką radau šiame forume, kitoj temoj, kaip buvo suplanuotas vakarinis aplinkelis. Buvo plane dar vienas kelias į Pilaitę iš pietų:
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Taip, Taurupės gatvė, ji ir dabar dar neužmiršta, tik kada bus tiesiama neaišku. Ji prasidėti turėtų nuo Asanavičiūtės g. viaduko per aplinkelį.Parašė Axis Rodyti pranešimąGal kas matėt, čia nuotrauką radau šiame forume, kitoj temoj, kaip buvo suplanuotas vakarinis aplinkelis. Buvo plane dar vienas kelias į Pilaitę iš pietų:
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Gal kas matėt, čia nuotrauką radau šiame forume, kitoj temoj, kaip buvo suplanuotas vakarinis aplinkelis. Buvo plane dar vienas kelias į Pilaitę iš pietų:
Komentuoti:
-
Ištrauka iš Zuoko paskyros Facebook'e:
"Jau kitais metais vilniečiai kalėdiniu laikotarpiu galės važinėti Vakarinio aplinkkelio II etapu nuo L. Asanavičiūtės iki Ozo g. Projektą planuojama baigti beveik pusmečiu anksčiau."
Komentuoti:
-
Bus su greitėjimo ir lėtėjimo juostomis, taip kaip ir nupiešei. Tačiau vis tiek lieka klausimas kurių galų ji ten reikalinga šalia dviejų lygių sankryžos.Parašė blitz Rodyti pranešimąPritariu sleader. Nors gatvė plati, tai gal dažymas bus kažkas panašaus į:
Atvaizdas
(Naudojau MS Paint ir netbook'o touchpad'ą, todėl atsiprašau dėl kokybės
)
Jei pirma juosta bus tiesiog eilinė kelio juosta, tai tokia sankryža tikrai atrodys labai keistai ir bus tikrai pavojinga.
Komentuoti:
-
Kad turėtų būti avarinė juosta, kaip yra jau nutiestoje aplinkkelio dalyje.Parašė blitz Rodyti pranešimąJei pirma juosta bus tiesiog eilinė kelio juosta, tai tokia sankryža tikrai atrodys labai keistai ir bus tikrai pavojinga.
Komentuoti:
-
Pritariu sleader. Nors gatvė plati, tai gal dažymas bus kažkas panašaus į:

(Naudojau MS Paint ir netbook'o touchpad'ą, todėl atsiprašau dėl kokybės
)
Jei pirma juosta bus tiesiog eilinė kelio juosta, tai tokia sankryža tikrai atrodys labai keistai ir bus tikrai pavojinga.
Komentuoti:
-
Ji nėra saugi, nes gatvės jungiasi stačiu kampu, kai tuo tarpu visos kitos nuovažos keliuose/gatvėse su tokiu leistinu greičiu daromos sklandžios trajektorijos. Tikėtina (neturiu galimybių paskaičiuoti), kad bet koks didesnių gabaritų transportas (autobusas, sunkvežimis) atlikdamas tokį posūki turės "užsimesti" ir išlįsti į pirmą eismo juostą. Dar vienas dalykas, įvažiuojant į aplinkkelį prie jo artėjama ganėtinai stačia nuokalne ir tyčia, ar netyčia gali pasitaikyti bandymų įvažiuoti per dideliu greičiu. Tai sąlygoja galimybę netikėtai išlįsti į pirmą eismo juostą. Matomumas atvažiuojantiems nuo Sietyno g. irgi labai menkas.Parašė Lettered Rodyti pranešimąManau, kad kaip tik saugi - nebus galima per daug įsibėgėti ir taip netyčia pralėti posūkį į greitėjimo juostą. Atitinkamai ir išvažiavimas iš aplinkkelio, reiks pristabdyti dar lėtėjimo juostoje.
Važiuojant iš taško A į tašką B (nors realiai netgi nelabai yra kažkokio poreikio ten važiuoti) galima kuo puikiausiai pasinaudoti žaliai pažymėtu keliu (Nr.1). Iš taško B norint įvažiuoti į aplinkkelį link Justiniškių, galima puikiai pasinaudoti keliu Nr.2. Netgi ir sankryžoje su L.Asanavičiūtės gatve yra skirtos dvi eismo juostos važiuoti tiesiai į nuvažiavimą.
Sietyno gatvė dabartiniu metu yra prastos būklės vieškelis ir kažkokio didesnio judėjimo ten neverta tikėtis. Net turint vizija sutvarkyti šią gatvę ir ją paversti normalia, aptariama nuovaža neatrodo reikalinga. Jeigu galvoti, kad ji skirta nuimti važiuojančių aplinkkelis <--> Sietyno g. apkrovimą nuo Sietyno ir L.Asanavičiūtės g. sankryžos, bet kokiu atveju logiškiau atrodytu tokia nuovaža kažkur ties V.Maciulevičiaus g. arba R.Jankausko g.
Komentuoti:
-
Manau, kad kaip tik saugi - nebus galima per daug įsibėgėti ir taip netyčia pralėti posūkį į greitėjimo juostą. Atitinkamai ir išvažiavimas iš aplinkkelio, reiks pristabdyti dar lėtėjimo juostoje.Parašė sleader Rodyti pranešimąNiekaip man nepavyksta sugalvoti kokiu tikslu yra padaryta ši ganėtinai nesaugi ir tokio lygio gatvei netinkama nuovaža. Gal kas nors žino ar turi minčių?
Komentuoti:
-
Niekaip man nepavyksta sugalvoti kokiu tikslu yra padaryta ši ganėtinai nesaugi ir tokio lygio gatvei netinkama nuovaža. Gal kas nors žino ar turi minčių?Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Taurupės g. gal ir ne pirmo būtinumo, bet galėtų nukrauti Pilaitės prospektą, kuriame kamščiai rytais nėra retenybė.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTaurupės g. nelabai reikalina, juk per Pilaitės pr. ir Vakarinį aplinkkelį bus galima tą patį maršrutą nuvažiuoti tik kelias min. papildomai sugaišus.
Komentuoti:
-
Vilniui tai ne naujiena. Pas mus ne tai, kad po dvi gatves nėra - ištisi akligatviai. Pvz.: Dariaus ir Girėno g., Graičiūno g., Santariškių g., Šimulionio g. ir t.t.Parašė Aronas Rodyti pranešimąViename kelyje glūdi didelė rizika - pvz avarijų ir pan. atvejais. Keli keliai daro susiekimą patikimesniu, bei apkrauna miesto gatves tolygiau.
Komentuoti:
-
Strategija
Viename kelyje glūdi didelė rizika - pvz avarijų ir pan. atvejais. Keli keliai daro susiekimą patikimesniu, bei apkrauna miesto gatves tolygiau.Parašė Sula Rodyti pranešimąAš ir rašau, kad nesiplečiant už Pilaitės gal ji reikšmės nebeturi, nebent kaimelių susisiekimui ir tolesniam vystymuisi.
Dėl elektros. Įdomu. kaip atrodo tas stulpatraukis, o gal tiesiog prikabins ant krano ir tik su pjūklu čirkšt per kotą...?
Komentuoti:
-
Aš ir rašau, kad nesiplečiant už Pilaitės gal ji reikšmės nebeturi, nebent kaimelių susisiekimui ir tolesniam vystymuisi.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTaurupės g. nelabai reikalina, juk per Pilaitės pr. ir Vakarinį aplinkkelį bus galima tą patį maršrutą nuvažiuoti tik kelias min. papildomai sugaišus.
Komentuoti:
Komentuoti: