Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos keliai
Collapse
X
-
As taip suprantu, kad kelyje A11 is Sventosios i Liepaja vis dar vyksta remontai?
-
Pridėsiu prie Latvijos kelių temos (LV maždaug nuo antros pusės):
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Atrodo, bent pagrindinius kelius latviai per kelerius metus susitvarkys.
Dabartinis Latvijos kelių darbų žemėlapis
http://lvceli.lv/
Pasirinkti žemėlapius:
- eismo ribojimai (būvobjekti un satiksmes ierobežojumi)
- arba planuojami darbai (2015.gadā plānotie darbi valsts autoceļu tīklā)
2015 m. planuojamų Latvijos kelių darbų žemėlapis (paspaudus- didesnis žemėlapis)
Rimtesnės rekonstrukcijos yra ten, kur finnauojama iš ES sanglaudos fondo pinigų (Kohēzijas fonds) - pažymėta žalia spalva.
http://lvceli.lv/wp-content/uploads/...15_visa_LV.jpg
Komentuoti:
-
Važiuojantiems į Estiją E67 keliu reikėtų planuti papildomą valandą-pusantros.
Lietuvoje kelio remontas ties Pasvaliu kelyje A10 (įrengiama žiedinė sankryža)
Latvijoje greičio ribojimas iki 70 km/h (kelias išsafaltuotas, nebaigtas ženklinimas):
- Kelyje A7 tarp Iecavos ir Bauskės;
- Kelyje A1 ties Baltezeriu.
Didesni remontai yra kelyje A1 ties Estijos siena:
- Vienas šviesoforas yra tarp Vitrupės (kur yra trys poilsiavietės ties jūra) ir Salacgryvos;
- šeši šviesoforai tarp Salacgryvos ir Ainažų.
Kai kurie šviesoforai atsirado visai neseniai. Turbūt latvių kelininkai palaukė, kol baigsis "Positivus-2015".
15 km atkarpai nuo Salacgryvos iki Estijos sienos ne piko metu reikia 30 minučių, o dieną - apie 50-60 minučių.
Estijoje greitis 4-me kelyje ribojamas tarp Häädemestės ir Piarnu. Kelias išsafaltuotas, nebaigtas ženklinimas.
Foto 2015.07
Ruožas Ainaži - Salacgrīva
Komentuoti:
-
Noriu įspėti norinčius važiuoti iš Palangos į Liepoją (kelias A11) - tarp Rucavos ir Nicos vyksta intensyvūs kelio remonto darbai. Rekonstravimas vyksta "iš pagrindų" - viena kelio pusė nukasta metrą ir giliau, kelias platinamas. Eismas vyksta siaurute 2m likusio asfalto juosta ir kelkraščiu viena kryptimi, todėl jį reguliuoja keliolika šviesoforų. 20km atkarpą važiavome vos ne valandą.
Grįžtant (buvome Kuldigoje) pasirinkome kitą maršrutą Grobinia-Barta-Rucava (kelias P113), bet pusę kelio (nuo Bartos iki Rucavos) teko važiuoti žvyrkeliu. Žvyrkelis gan lygūs, bet dulkių, dulkių...
Komentuoti:
-
Latvijoje daug neteko važinėti, bet po praeitų metų kelionės iš Šiaulių tais pačiais keliais (į priekį pro Jelgavą, Tukums ir Kuldygą (tik kai kur teko važiuoti lankais norint pasiekti kai kurias ekskursijos vietas) įspūdis liko nekoks. Neperdėsiu teigdamas, kad didelė kelio dalis turbūt prastesnė už daugiabučio kiemų pravažiavimus (tik gilių duobių nėra).
Įdomiausias momentas yra P108 keliu įvažiuojant į Venstpilio prieigas, kur atvykstama tarsi į kitą pasaulį: iš kažkokių briedžių takų į visiškai sutvarkytą, gražų – pavyzdinį miestą.
Atgal riedėjome per Kuldygą, Skrundą, Saldus ir Ezerę. Kuldygos miestelis tikrai gražus, o ir pro Saldus prasukti neprošal, kadangi tai – originaliosios latviškos „Karvutės“ sostinė. Deja, beveik visas kelias pro šiuos miestus apgailėtinas.
Tiesa, atkarpa nuo Jelgavos iki Lietuvos sienos taip pat visada buvo žiauri, tik, berods, ne per seniausiai ten prasidėjo kapitaliniai remontai. Įdomu, ar jie jau baigti, ar jaučiamas pagerėjimas?
Apskritai Latvija labai skiriasi nuo Lietuvos judėjimo ir ekonomikos telkimo didžiuosiuose miestuose atžvilgiu. Kitaip tariant, Lietuvoje visi rajonai išsivystę maždaug vienodai (turint galvoje daug aspektų, įskaitant ir infrastruktūrą). Tuo tarpu Latvijoje visos periferijos visiškai užmirštos, apskritai visas gyvenimas telkiasi Rygoje, nebent dar keliuose didesniuose klestinčiuose miestuose: Daugpilyje, Ventspilyje. Tačiau tai – jau kita labai plati tema.
Komentuoti:
-
Savaitgalį teko pasivažinėti iš Vilniaus iki Ventspilio ir atgal. Pagrindiniai Latvijos keliai ištiesų maloniai nustebino (ypač pasiskaičius pranešimus pora metų atgal).
Iš Vilniaus važavau Bauska - Mežotne (pro Rundale) - Meitene - Jelgava - Tukums - Ventspilis.
Prasčiausias etapas pasirode tarp Bauskės ir Meitene (iki Via Hansetica). Kelias pastatytas lopas ant lopo, praktiškai visą laika teko purtytis. Kitas neypatingas ruožas Jelgava - Tukums. Vietomis danga nėra atnaujinta, tačiau ganėtinai lygi. Pasirodė tik pora atkarpų kur kelias sulopytas. Išlindus prie Tukums link Ventspilio (A10) kelias buvo visiškai geros kokybės, labai priminė mūsų A4 link Druskininkų.
Atgal Ventspilis - Kuldiga - Saldus - Eleja.
Atkarpa šiek tiek prastesne. Nuo Ventspilio iki Kuldigos kelio danga kai kur prašosi būti atnaujinama. Už Kuldigos yra šiek tiek remonuotų ruožų. Paskutinė atkarpa nuo Saldus iki sienos labai panašus atvejus kaip ir prie Rundales, visur aplopyta ir labai duobėta.
Bendras atstumas abiem maršrutais pasirodė toks pats. 5-5,5h gryno važiavimo. Asmeniškai labiau patiko atkarpa pro Kuldiga, vien dėl to jo ten yra galimybė sustoti ir pamatyti Ventos krioklį.
Komentuoti:
-
Naujai atidaryto kelio E22 / P80 Tinūži - Koknese nuotrakos
Šitas žiedas turbūt yra kelio pabaigoje, prie Kuoknesės (Koknese)
http://staburags.diena.lv/novadu-zin...ildinats-87792
http://www.skyscrapercity.com/showpo...postcount=1624
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąLyg tyčia: atrodo, kad latviai rekonstruos bent dalį kelio iki Jelgavos.
2014 m. Latvijos kelių darbų žemėlapis ("A" kategorijos kelių rekonstrukcijos pažymėtos žaliai)
Įkeliu tą žemėlapį (paspaudus - didesnis vaizdas)
http://lvceli.lv/resources/web/Celu%...ans_090114.jpgPaskutinis taisė Romas; 2014.01.26, 17:22.
Komentuoti:
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąNa jei jie niekaip negali susitvarkyt Via Hanseaticos atkarpos nuo mūsų sienos iki Jelgavos, tai apie šitą gali net nesvajot
2014 m. Latvijos kelių darbų žemėlapis ("A" kategorijos kelių rekonstrukcijos pažymėtos žaliai)
http://www.skyscrapercity.com/showpo...postcount=1642
P.S. Ar tik man taip atrodo, ar pas latvius bus rekonstruojama pastebimai daugiau kelių nei pas mus.......O gal pas kaimyną žolė visada žalesnė.......
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąBeje, o kaip ten latviai savo pusėje tvarkosi? Prieš kokius du metus buvau nuvažiavęs iki sienos su dviračiu, tai nelabai ten tas pas juos keliukas, o ir pasienis labai jau varganas. Tai jeigu iš mūsų magistralinio kelio (po Palangos aplinkkelio pabaigimo) staiga fūros paklius į keliuką, tai latviai turėtų susigriebt
Komentuoti:
-
Na, jeigu pagaliau rekonstruos tą seną kelią A11 į Liepoją, tai bus pasaka. Plius, jeigu tai taps magistraliniu keliu - tai bus visiška atgaiva
Beje, o kaip ten latviai savo pusėje tvarkosi? Prieš kokius du metus buvau nuvažiavęs iki sienos su dviračiu, tai nelabai ten tas pas juos keliukas, o ir pasienis labai jau varganas. Tai jeigu iš mūsų magistralinio kelio (po Palangos aplinkkelio pabaigimo) staiga fūros paklius į keliuką, tai latviai turėtų susigriebt
P.S. Nors gal čia kalbama apie patį aplinkkelį? Tik prie ko tuomet čia rekonstrukcija?
P.P.S. Galimas daiktas, kad aplinkkeliu ir vadinamas tas "naujas" Palangos kelias, kuris užsibaigia staiga. Nes yra ir senesnis kelias į Palangą, pro Nemirsetą.Paskutinis taisė Romas; 2018.06.07, 21:09. Priežastis: Kopija iš temos "A13. Klaipėda - Palanga - Būtingė"
Komentuoti:
-
E22 / P80. Tīnūži – Koknese
Kelias E22 Ventspilis - Ryga - Rėzeknė - Maskva nuo Rygos iki Jekabpilio eina pagal Dauguvą (dabartinis A6), o nuo Jekapbpilio pasuka į rytus (dabartinis A12). Kelias aplenkiantis gyvenvietes pradėtas projektuoti dar 1972 metais. Sovietmečiu padarytos kai kurios nedidelės atkarpos, atlikti žemės darabai.
Naujai atidaryta kelio E22 / P80 trasa
Iš pradžių (nuo Rygos aplinkkelio A4 iki Tinūžų) E22 trasa eina keliu P5 Ryga - Tinūžiai - Uogrė, o pabaigoje - porą kilometrų keliu P79 Kuoknesė - Ėrgliai
Žemėlapis iš http://latvijas-karte.zl.lv/
Sovietiniai topografiniai žemėlapiai (2km mastelio), kuriuose matosi projektuota naujo kelio trasa.
Lapas O35-XXV Rīga (Ryga).
Naujas kelias yra tik nuo Tinūžių (Tinuži), o atkarpa nuo Rygos nenutiesta
Suklijuoti lapai O35-XXVI Cesis (Cėsys) ir O35-XXXII Jēkabpils (Jekabilis)
Matosi projektuota trasa nuo Kuoknesės į Pliavinias (Pļaviņas) ir toliau į rytus link Rusijos sienos
Žemėlapiai iš: http://maps.vlasenko.netPaskutinis taisė Romas; 2014.01.26, 17:21.
Komentuoti:
-
E22 / P80. Tīnūži – Koknese
Atrodo, pagal naujų kelių tiesimą mus pradeda vytis net ir latviai...
Baigtas trasos E22 ruožas nuo Tinūžių iki Kuoknesės
Pabeigts maršruta E22 posms no Tīnūžiem līdz Koknesei
Lapkričio 7 d. Latvijos ministras pirmininkas Valdis Dombrovskis ir susisiekimo ministras Anrijs Matīss atidarė didžiausią nuo Latvijos nepriklausomybės pradžios naujo kelio ruožą.
Baigta paskutinė 29,5 km ilgio E22 atkarpa (regionins kelias P80 Tīnūži–Koknese) nuo mazgo su keliu V972 Madliena–Lēdmane.
Kelio statyba pradėta 2009 metais. Iš viso pastatyta ir rekonstruota 60 km kelio, įrengta 10 dviejų lygių sankryžų, pastatyti tiltai ir kiti objektai. Projekto išlaidos siekė 66 mln. LVL, iš kurių 85% finansuoti iš ES Sanglaudos fondo
http://lvceli.lv/lat/par_lvc/pazinoj...-lidz-koknesei
Kelio E22/ P80 statybos 2011 metais užfiksuotos https://maps.google.lt/
Komentuoti:
-
Latvijos regioninių kelių būklė 2012 m.
(paspaudus - didesnis žemėlapis)
Žalia linija- gera asfalto dangos būklė (dažniausiai - neseniai asfaltuoti keliai)
Geltona linija- vidutiniška asfalto dangos būklė
Raudona linija- bloga arba labai bloga kelio dangos būklė
Ruda plona linija - žvyrkeliai
Violetinė linija - magistraliniai keliai (dangos būklė nenurodyta)
http://www.motopower.lv/forum_topic....842&start=9080
http://lvceli.lv/resources/web/Celu%...0stavoklis.jpg
Komentuoti:
-
P89. Baldone - Vecumnieki - Skaistkalne
Už Balduonės kelio danga nelygi, bet visai pakenčiama
Vecumniekai Vecumnieki
Atsišakoja kelias P74 į Neretą - Subatę - Daugpilį, einantis pačiu Lietuvos pasieniu.
Jis visas išasfaltuotas tik prieš keletą metų
Labiausiai duobėtos vietos iš naujo asfaltuotos - bet itk trumpais ruoželiais
Bārbele
Paskutiniai 9 km nuo Bārbelės iki Skaistkalnės - patys duobėčiausi
Skaistkalnė. Tiltas per Nemunėlį (latv. Memele)
Paskutinis metras Latvijoje
Komentuoti:
-
P90-P89. Dole - Vecumnieki - Skaistkalne
Nuo žiedo pasukome į Biržų pusę.
Tai nebuvo pats geriausias sprendimas. Atstumas panašus kaip A7 per Bauskę, intensyvumas kur kas mažesnis, bet kelio danga žymiai prastesnė
Kiekviena atkarpa pažymėta Latvijoje įprastais "duobėto kelio" įspėjamaisiais ženklais
Labiausiai pradinėje dalyje kelias išmaltas, kai 2006 metais buvo uždaryta A7 atkarpa tarp Iecavos ir Kekavos, o visas fūrų srautas ėjo vietiniu keliuku Iecava - Vārpas - Baldone. Kelias nuo to laiko neremontuotas.
Pas mus, kai rekonstravo A9 Radviliškis - Šiauliai, prieš tai buvo sustiprintas 150 kelias Šiauliai - Pakruojis
Baldone
Paskutinis taisė Romas; 2013.12.29, 15:44.
Komentuoti:
-
A5. Rygos aplinkkelis
Išvažiavus iš A6 - žiedinė sankryža su šviesoforu
Visur nuorodos tik į Kauną. Vienas filosofas dėl to buvo pareiškęs nepasitenkinimą - su užuomina, kad, atseit, latviai iki šiol Kauną laiko Lietuvos sostine. Po kurio laiko kai kur kelyje A7 atsirado nuorodos ir į Vilnių.
Duolė (Dole). Rygos Hes užtvanka
Kairėje - Rygos HES patvanka
Komentuoti:
-
A4. Rygos aplinkkelis
Keliose sankryžose įrengti šviesoforai
Kažkodėl nutylima apie E67 "Via Baltica"
Nedidelė (apie 5 km) trasos A6 Daugpilis - Ryga atkarpa ties Salaspiliu
Čia kelių rodyklės kaip Lietuvoje - nurodomas tik nuvažiavimas į kairę
Komentuoti:
-
A1. Saulkrasti - Rīga
Iki Rygos - 33 km. Lieka apie 15 km važiavimo bjauriausia A1 atkarpa.
Arba važiuoji lėtai kelkraštyje, arba rizikuoji lenkdamas kartu su visais
Įprastas lenkimas kelyje su plačiais kelkraščiais - kaip prieš 10 metų Lenkijoje.
Vieną kartą taip prasilenkė po 2 mašinas iš abiejų juostų
Atėjo ir mūsų eilė įjungti kairįjį posūkį
Reikia pasitraukti į kelkraštį - lenkimas iš anos pusės
Dar vienas lenkiantysis
Adažų (Adaži) prieigos
Anksčiau kelias ėjo anoje degalinės pusėje. Tolumoje - viadukas į Adažus
Baltežeris (Baltezers)
Dažnai remontuojamas tiltas per Baltezerio kanalą - kaip mūsų Palemono viadukas
Pasibaigus gyvenvietei teko palaukti progos aplenktį šį "račioką"
Vėl lenkimas iš priešingos pusės
Viadukas per geležinkelį Ryga - Sigulda - Valga
Kelio A1 pabaiga. Viadukas per plentą A2 Ryga - Sigulda - Pskovas
Žvilgsnis į A2 Rygos link
Komentuoti:
Komentuoti: