Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Atrodo, bent pagrindinius kelius latviai per kelerius metus susitvarkys.

    Dabartinis Latvijos kelių darbų žemėlapis

    http://lvceli.lv/
    Pasirinkti žemėlapius:
    - eismo ribojimai (būvobjekti un satiksmes ierobežojumi)
    - arba planuojami darbai (2015.gadā plānotie darbi valsts autoceļu tīklā)


    2015 m. planuojamų Latvijos kelių darbų žemėlapis (paspaudus- didesnis žemėlapis)
    Rimtesnės rekonstrukcijos yra ten, kur finnauojama iš ES sanglaudos fondo pinigų (Kohēzijas fonds) - pažymėta žalia spalva.

    http://lvceli.lv/wp-content/uploads/...15_visa_LV.jpg

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Važiuojantiems į Estiją E67 keliu reikėtų planuti papildomą valandą-pusantros.

    Lietuvoje kelio remontas ties Pasvaliu kelyje A10 (įrengiama žiedinė sankryža)

    Latvijoje greičio ribojimas iki 70 km/h (kelias išsafaltuotas, nebaigtas ženklinimas):
    - Kelyje A7 tarp Iecavos ir Bauskės;
    - Kelyje A1 ties Baltezeriu.

    Didesni remontai yra kelyje A1 ties Estijos siena:
    - Vienas šviesoforas yra tarp Vitrupės (kur yra trys poilsiavietės ties jūra) ir Salacgryvos;
    - šeši šviesoforai tarp Salacgryvos ir Ainažų.
    Kai kurie šviesoforai atsirado visai neseniai. Turbūt latvių kelininkai palaukė, kol baigsis "Positivus-2015".
    15 km atkarpai nuo Salacgryvos iki Estijos sienos ne piko metu reikia 30 minučių, o dieną - apie 50-60 minučių.

    Estijoje greitis 4-me kelyje ribojamas tarp Häädemestės ir Piarnu. Kelias išsafaltuotas, nebaigtas ženklinimas.


    Foto 2015.07
    Ruožas Ainaži - Salacgrīva




    Komentuoti:


  • Vakaris
    replied
    Noriu įspėti norinčius važiuoti iš Palangos į Liepoją (kelias A11) - tarp Rucavos ir Nicos vyksta intensyvūs kelio remonto darbai. Rekonstravimas vyksta "iš pagrindų" - viena kelio pusė nukasta metrą ir giliau, kelias platinamas. Eismas vyksta siaurute 2m likusio asfalto juosta ir kelkraščiu viena kryptimi, todėl jį reguliuoja keliolika šviesoforų. 20km atkarpą važiavome vos ne valandą.

    Grįžtant (buvome Kuldigoje) pasirinkome kitą maršrutą Grobinia-Barta-Rucava (kelias P113), bet pusę kelio (nuo Bartos iki Rucavos) teko važiuoti žvyrkeliu. Žvyrkelis gan lygūs, bet dulkių, dulkių...
    Paskutinis taisė Romas; 2015.07.31, 12:49. Priežastis: Sudėtos pastraipos

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Latvijoje daug neteko važinėti, bet po praeitų metų kelionės iš Šiaulių tais pačiais keliais (į priekį pro Jelgavą, Tukums ir Kuldygą (tik kai kur teko važiuoti lankais norint pasiekti kai kurias ekskursijos vietas) įspūdis liko nekoks. Neperdėsiu teigdamas, kad didelė kelio dalis turbūt prastesnė už daugiabučio kiemų pravažiavimus (tik gilių duobių nėra).
    Įdomiausias momentas yra P108 keliu įvažiuojant į Venstpilio prieigas, kur atvykstama tarsi į kitą pasaulį: iš kažkokių briedžių takų į visiškai sutvarkytą, gražų – pavyzdinį miestą.
    Atgal riedėjome per Kuldygą, Skrundą, Saldus ir Ezerę. Kuldygos miestelis tikrai gražus, o ir pro Saldus prasukti neprošal, kadangi tai – originaliosios latviškos „Karvutės“ sostinė. Deja, beveik visas kelias pro šiuos miestus apgailėtinas.
    Tiesa, atkarpa nuo Jelgavos iki Lietuvos sienos taip pat visada buvo žiauri, tik, berods, ne per seniausiai ten prasidėjo kapitaliniai remontai. Įdomu, ar jie jau baigti, ar jaučiamas pagerėjimas?
    Apskritai Latvija labai skiriasi nuo Lietuvos judėjimo ir ekonomikos telkimo didžiuosiuose miestuose atžvilgiu. Kitaip tariant, Lietuvoje visi rajonai išsivystę maždaug vienodai (turint galvoje daug aspektų, įskaitant ir infrastruktūrą). Tuo tarpu Latvijoje visos periferijos visiškai užmirštos, apskritai visas gyvenimas telkiasi Rygoje, nebent dar keliuose didesniuose klestinčiuose miestuose: Daugpilyje, Ventspilyje. Tačiau tai – jau kita labai plati tema.
    Paskutinis taisė Romas; 2015.07.31, 12:48. Priežastis: Sudėtos pastraipos

    Komentuoti:


  • MaratasGr
    replied
    Savaitgalį teko pasivažinėti iš Vilniaus iki Ventspilio ir atgal. Pagrindiniai Latvijos keliai ištiesų maloniai nustebino (ypač pasiskaičius pranešimus pora metų atgal).

    Iš Vilniaus važavau Bauska - Mežotne (pro Rundale) - Meitene - Jelgava - Tukums - Ventspilis.

    Prasčiausias etapas pasirode tarp Bauskės ir Meitene (iki Via Hansetica). Kelias pastatytas lopas ant lopo, praktiškai visą laika teko purtytis. Kitas neypatingas ruožas Jelgava - Tukums. Vietomis danga nėra atnaujinta, tačiau ganėtinai lygi. Pasirodė tik pora atkarpų kur kelias sulopytas. Išlindus prie Tukums link Ventspilio (A10) kelias buvo visiškai geros kokybės, labai priminė mūsų A4 link Druskininkų.

    Atgal Ventspilis - Kuldiga - Saldus - Eleja.

    Atkarpa šiek tiek prastesne. Nuo Ventspilio iki Kuldigos kelio danga kai kur prašosi būti atnaujinama. Už Kuldigos yra šiek tiek remonuotų ruožų. Paskutinė atkarpa nuo Saldus iki sienos labai panašus atvejus kaip ir prie Rundales, visur aplopyta ir labai duobėta.

    Bendras atstumas abiem maršrutais pasirodė toks pats. 5-5,5h gryno važiavimo. Asmeniškai labiau patiko atkarpa pro Kuldiga, vien dėl to jo ten yra galimybė sustoti ir pamatyti Ventos krioklį .

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Naujai atidaryto kelio E22 / P80 Tinūži - Koknese nuotrakos




    Šitas žiedas turbūt yra kelio pabaigoje, prie Kuoknesės (Koknese)

    http://staburags.diena.lv/novadu-zin...ildinats-87792
    http://www.skyscrapercity.com/showpo...postcount=1624

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Lyg tyčia: atrodo, kad latviai rekonstruos bent dalį kelio iki Jelgavos.
    2014 m. Latvijos kelių darbų žemėlapis ("A" kategorijos kelių rekonstrukcijos pažymėtos žaliai)
    Ačiū už nuorodą. Po metų ji turbūt bus neaktyvi
    Įkeliu tą žemėlapį (paspaudus - didesnis vaizdas)



    http://lvceli.lv/resources/web/Celu%...ans_090114.jpg
    Paskutinis taisė Romas; 2014.01.26, 17:22.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Na jei jie niekaip negali susitvarkyt Via Hanseaticos atkarpos nuo mūsų sienos iki Jelgavos, tai apie šitą gali net nesvajot
    Lyg tyčia: atrodo, kad latviai rekonstruos bent dalį kelio iki Jelgavos.

    2014 m. Latvijos kelių darbų žemėlapis ("A" kategorijos kelių rekonstrukcijos pažymėtos žaliai)

    http://www.skyscrapercity.com/showpo...postcount=1642

    P.S. Ar tik man taip atrodo, ar pas latvius bus rekonstruojama pastebimai daugiau kelių nei pas mus.......O gal pas kaimyną žolė visada žalesnė.......

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Beje, o kaip ten latviai savo pusėje tvarkosi? Prieš kokius du metus buvau nuvažiavęs iki sienos su dviračiu, tai nelabai ten tas pas juos keliukas, o ir pasienis labai jau varganas. Tai jeigu iš mūsų magistralinio kelio (po Palangos aplinkkelio pabaigimo) staiga fūros paklius į keliuką, tai latviai turėtų susigriebt
    Na jei jie niekaip negali susitvarkyt Via Hanseaticos atkarpos nuo mūsų sienos iki Jelgavos, tai apie šitą gali net nesvajot

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Na, jeigu pagaliau rekonstruos tą seną kelią A11 į Liepoją, tai bus pasaka. Plius, jeigu tai taps magistraliniu keliu - tai bus visiška atgaiva

    Beje, o kaip ten latviai savo pusėje tvarkosi? Prieš kokius du metus buvau nuvažiavęs iki sienos su dviračiu, tai nelabai ten tas pas juos keliukas, o ir pasienis labai jau varganas. Tai jeigu iš mūsų magistralinio kelio (po Palangos aplinkkelio pabaigimo) staiga fūros paklius į keliuką, tai latviai turėtų susigriebt

    P.S. Nors gal čia kalbama apie patį aplinkkelį? Tik prie ko tuomet čia rekonstrukcija?
    P.P.S. Galimas daiktas, kad aplinkkeliu ir vadinamas tas "naujas" Palangos kelias, kuris užsibaigia staiga. Nes yra ir senesnis kelias į Palangą, pro Nemirsetą.
    Paskutinis taisė Romas; 2018.06.07, 21:09. Priežastis: Kopija iš temos "A13. Klaipėda - Palanga - Būtingė"

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    E22 / P80. Tīnūži – Koknese

    Kelias E22 Ventspilis - Ryga - Rėzeknė - Maskva nuo Rygos iki Jekabpilio eina pagal Dauguvą (dabartinis A6), o nuo Jekapbpilio pasuka į rytus (dabartinis A12). Kelias aplenkiantis gyvenvietes pradėtas projektuoti dar 1972 metais. Sovietmečiu padarytos kai kurios nedidelės atkarpos, atlikti žemės darabai.

    Naujai atidaryta kelio E22 / P80 trasa
    Iš pradžių (nuo Rygos aplinkkelio A4 iki Tinūžų) E22 trasa eina keliu P5 Ryga - Tinūžiai - Uogrė, o pabaigoje - porą kilometrų keliu P79 Kuoknesė - Ėrgliai

    Žemėlapis iš http://latvijas-karte.zl.lv/

    Sovietiniai topografiniai žemėlapiai (2km mastelio), kuriuose matosi projektuota naujo kelio trasa.

    Lapas O35-XXV Rīga (Ryga).
    Naujas kelias yra tik nuo Tinūžių (Tinuži), o atkarpa nuo Rygos nenutiesta


    Suklijuoti lapai O35-XXVI Cesis (Cėsys) ir O35-XXXII Jēkabpils (Jekabilis)
    Matosi projektuota trasa nuo Kuoknesės į Pliavinias (Pļaviņas) ir toliau į rytus link Rusijos sienos


    Žemėlapiai iš: http://maps.vlasenko.net
    Paskutinis taisė Romas; 2014.01.26, 17:21.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    E22 / P80. Tīnūži – Koknese

    Atrodo, pagal naujų kelių tiesimą mus pradeda vytis net ir latviai...

    Baigtas trasos E22 ruožas nuo Tinūžių iki Kuoknesės
    Pabeigts maršruta E22 posms no Tīnūžiem līdz Koknesei



    Lapkričio 7 d. Latvijos ministras pirmininkas Valdis Dombrovskis ir susisiekimo ministras Anrijs Matīss atidarė didžiausią nuo Latvijos nepriklausomybės pradžios naujo kelio ruožą.
    Baigta paskutinė 29,5 km ilgio E22 atkarpa (regionins kelias P80 Tīnūži–Koknese) nuo mazgo su keliu V972 Madliena–Lēdmane.
    Kelio statyba pradėta 2009 metais. Iš viso pastatyta ir rekonstruota 60 km kelio, įrengta 10 dviejų lygių sankryžų, pastatyti tiltai ir kiti objektai. Projekto išlaidos siekė 66 mln. LVL, iš kurių 85% finansuoti iš ES Sanglaudos fondo

    http://lvceli.lv/lat/par_lvc/pazinoj...-lidz-koknesei
    Plačiau apie kelią E22/ P80 (latviškai) Viedoklis par autoceļu E22
    Kelio E22/ P80 statybos 2011 metais užfiksuotos https://maps.google.lt/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Latvijos regioninių kelių būklė 2012 m.
    (paspaudus - didesnis žemėlapis)

    Žalia linija- gera asfalto dangos būklė (dažniausiai - neseniai asfaltuoti keliai)
    Geltona linija- vidutiniška asfalto dangos būklė
    Raudona linija- bloga arba labai bloga kelio dangos būklė
    Ruda plona linija - žvyrkeliai
    Violetinė linija - magistraliniai keliai (dangos būklė nenurodyta)

    http://www.motopower.lv/forum_topic....842&start=9080
    http://lvceli.lv/resources/web/Celu%...0stavoklis.jpg

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    P89. Baldone - Vecumnieki - Skaistkalne

    Už Balduonės kelio danga nelygi, bet visai pakenčiama


    Vecumniekai Vecumnieki


    Atsišakoja kelias P74 į Neretą - Subatę - Daugpilį, einantis pačiu Lietuvos pasieniu.
    Jis visas išasfaltuotas tik prieš keletą metų


    Labiausiai duobėtos vietos iš naujo asfaltuotos - bet itk trumpais ruoželiais


    Bārbele


    Paskutiniai 9 km nuo Bārbelės iki Skaistkalnės - patys duobėčiausi




    Skaistkalnė. Tiltas per Nemunėlį (latv. Memele)


    Paskutinis metras Latvijoje

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    P90-P89. Dole - Vecumnieki - Skaistkalne

    Nuo žiedo pasukome į Biržų pusę.
    Tai nebuvo pats geriausias sprendimas. Atstumas panašus kaip A7 per Bauskę, intensyvumas kur kas mažesnis, bet kelio danga žymiai prastesnė




    Kiekviena atkarpa pažymėta Latvijoje įprastais "duobėto kelio" įspėjamaisiais ženklais






    Labiausiai pradinėje dalyje kelias išmaltas, kai 2006 metais buvo uždaryta A7 atkarpa tarp Iecavos ir Kekavos, o visas fūrų srautas ėjo vietiniu keliuku Iecava - Vārpas - Baldone. Kelias nuo to laiko neremontuotas.
    Pas mus, kai rekonstravo A9 Radviliškis - Šiauliai, prieš tai buvo sustiprintas 150 kelias Šiauliai - Pakruojis


    Baldone


    Paskutinis taisė Romas; 2013.12.29, 15:44.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A5. Rygos aplinkkelis

    Išvažiavus iš A6 - žiedinė sankryža su šviesoforu


    Visur nuorodos tik į Kauną. Vienas filosofas dėl to buvo pareiškęs nepasitenkinimą - su užuomina, kad, atseit, latviai iki šiol Kauną laiko Lietuvos sostine. Po kurio laiko kai kur kelyje A7 atsirado nuorodos ir į Vilnių.


    Duolė (Dole). Rygos Hes užtvanka






    Kairėje - Rygos HES patvanka






    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A4. Rygos aplinkkelis



    Keliose sankryžose įrengti šviesoforai




    Kažkodėl nutylima apie E67 "Via Baltica"




    Nedidelė (apie 5 km) trasos A6 Daugpilis - Ryga atkarpa ties Salaspiliu
    Čia kelių rodyklės kaip Lietuvoje - nurodomas tik nuvažiavimas į kairę

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A1. Saulkrasti - Rīga

    Iki Rygos - 33 km. Lieka apie 15 km važiavimo bjauriausia A1 atkarpa.
    Arba važiuoji lėtai kelkraštyje, arba rizikuoji lenkdamas kartu su visais


    Įprastas lenkimas kelyje su plačiais kelkraščiais - kaip prieš 10 metų Lenkijoje.
    Vieną kartą taip prasilenkė po 2 mašinas iš abiejų juostų


    Atėjo ir mūsų eilė įjungti kairįjį posūkį


    Reikia pasitraukti į kelkraštį - lenkimas iš anos pusės


    Dar vienas lenkiantysis


    Adažų (Adaži) prieigos




    Anksčiau kelias ėjo anoje degalinės pusėje. Tolumoje - viadukas į Adažus


    Baltežeris (Baltezers)




    Dažnai remontuojamas tiltas per Baltezerio kanalą - kaip mūsų Palemono viadukas


    Pasibaigus gyvenvietei teko palaukti progos aplenktį šį "račioką"


    Vėl lenkimas iš priešingos pusės


    Viadukas per geležinkelį Ryga - Sigulda - Valga


    Kelio A1 pabaiga. Viadukas per plentą A2 Ryga - Sigulda - Pskovas


    Žvilgsnis į A2 Rygos link

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Saulkrastų aplinkkelis / Saulkrastu apvedceļš

    Dar vienas mazgas


    Tiltas per Kišupę


    Pirmas viadukas


    Antras viadukas - su mazgu į kelią link Birinių pilies ir Siguldos


    Trečias viadukas


    Garso slopinimo sienelės


    Mazgas su keliu į Raganą ir Siguldą






    Lilaste. Aplinkkelio pabaiga

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Saulkrastų aplinkkelis / Saulkrastu apvedceļš

    Pirma Saulkrastų aplinkkelio sankryža - vieno lygio


    Vis dėlto latvių ir estų kelių ženklinimas geresnis, kai nurodyta aiški mazgo konfigūracija, o ne tik posūkiai į dešinę




    Skulte. Geležinkelio viadukas į Skultės stotį (ten baigiasi geležineklis) ir du viadukai vietinams keliams










    Mus lenkia - reikia apsižergti kelkraščio liniją


    Latviško lenkimo ypatumai

    Komentuoti:

Working...
X