Galėjo ir I etapo nedaryt. Kaip galima matyti iš modeliavimo, po rekonstrukcijos kamščiai Šilutės plente liks tokie patys
Viaduko kryptimi šiaurė-pietūs modelis. Akivaizdu, kad šis variantas žymiai geresnis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Baltijos prospekto rekonstrukcija
Collapse
X
-
Geriau būtu II etapo ir nedare išvis. Galėjo būti antžeminės perėjos, kaip Vilniaus Laisvės-Narbuto sąnkryžoje ir viskas. Tuos 4 mln. eurų tikrai buvo galima išleisti prasmingiau.
Komentuoti:
-
Dviem požeminėms perėjoms ir takams – beveik keturi milijonai
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...uri-milijonai/
Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos rekonstrukcija pagal pirminį susitarimą turėtų baigtis kitų metų vasarį, tačiau Klaipėdos savivaldybė pasirašė naują susitarimą su AB „Kauno tiltai“ dėl papildomų darbų už 3,7 mln. eurų ir rekonstrukcijos pabaigos datos nukėlimo iki 2024 metų vasaros.
Pokyčiai pagrįsti taip: „atsižvelgdamos į tai, kad kartu su konkurso dokumentais II Projekto etapo darbai nebuvo vertinti, tačiau vadovaujantis ekonomiškumo principu būtų tikslinga šiuos darbus atlikti kartu su I etapo darbais tam, kad vėliau nebereikėtų ardyti I etape atliktų dangų”.
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąEina pravažiuoti visomis kryptimis. Tik eismas žiede iš esmės vyksta viena juosta ir labai chaotiškas.
Komentuoti:
-
Eina pravažiuoti visomis kryptimis. Tik eismas žiede iš esmės vyksta viena juosta ir labai chaotiškas.
Komentuoti:
-
Gal yra kokia nors darbų ir eismo ribojimų tvarka - kokiais etapais kur bus pravažiuojama, kada ribojama ? Kaip sužinoti kokia šiuo metu situacija, ar įmanoma iš Vilniaus pl per žiedą patekti į Baltijos pr ?
Komentuoti:
-
Lrytas.lt 2021.12.31
Pagrindinio įvažiavimo į Klaipėdą rekonstrukcija įsibėgėjo
Pagrindinis šiuo metu vykdomas Klaipėdos miesto infrastruktūros projektas – Baltijos pr. ir Šilutės pl. sankryžos rekonstrukcija – vyksta viršijant planuotas darbų apimtis. Darbų nestabdo ir oro sąlygos.
„Metų planus viršijome, atlikta apie 110 procentų šiems metams numatytų darbų“, – sakė AB „Kauno tiltai“ statybos darbų vadovas Aurimas Garbačiauskas. Anot jo, atšalę orai netrukdo vykdyti darbų įrengiant pačią estakadą. (...)
Klaipėdos savivaldybė toliau veda derybas, kad valstybės finansavimas šiam objektui būtų dar labiau padidintas ir jau ateinančiais metais būtų įrengtos požeminės perėjos rytinėje sankryžos dalyje, kurias buvo planuojama įrengti vėlesniame etape.
http://www.lrytas.lt/auto/saugus-eis...asari-21899869
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąhttps://www.atviraklaipeda.lt/2021/1...bus-atidaryta/
Pasirodo, šitas žiedas irgi padalintas į 2 etapus, kaip Minijos ir Baltijos sankryža. Pradžiai pastatom kas viršuj, tada nugriaunam ir statom iš naujo. Klounai savivaldybėje
Komentuoti:
-
https://www.atviraklaipeda.lt/2021/1...bus-atidaryta/
Žiede – požeminės perėjos klausimas
Pirmadienį Miesto plėtros ir strateginio planavimo komiteto nariams pristatydamas, kaip Savivaldybės administracijai einasi įgyvendinti didžiuosius projektus G. Neniškis teigė, kad „pats didžiausias ir ambicingiausias” – Baltijos prospekto žiedinės sankryžos rekonstrukcija – vyksta pagal planą ir jokio atsilikimo nėra. Šiais metais esą bus panautos visos tam skirto lėšos – 10,5 mln. eurų.
Pasak G. Neniškio, kitų metų iššūkis yra gauti iš valstybės gerokai didesnį finansavimą – reikėtų 14,5 mln. eurų.
Direktorius taip pat informavo, kad šiuo metu vyksta diskusija su Susisiekimo ministerija ir Kelių direkcija, kad reikėtų pradėti vykdyti ir antrą etapą, kurį planuota palikti ateičiai. Kalba šiuo atveju eina apie požeminės perėjos rytinę dalį – pėstiesiems ir dviratininkams skirtą jungtį nuo prekybos centro „Banginis” iki „Klaipėdos pieno”. Jos pirmame etape nebuvo numatyta įrengti, nes srautai šia kryptimi nėra dideli. Pasilikus tik su tokiu sprendiniu norint keliauti šia kryptimi nuo „Banginio” tektų pirmiausiai judėti į vakarus iki Baltijos prospekto, kirsti jį, o vėliau dar ir Šilutės plentą rytų kryptimi.
G. Neniškio teigimu, tikimasi, kad šį etapą pavyks įgyvendinti dabartinių statybų metu, nes vėliau tai gali atsieti dvigubai brangiau, juolab kad viskas yra suprojektuota ir ateityje nebereikėtų kastis iš naujo.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Nežinau niuansų, bet tą gatvę desovietizuoti reikia. Manau, ši gatvė tinka būtų "greitkelis", nes yra tiesioginis tęsinys nuo A1 autostrados. Kitoms Klaipėdos gatvėms tokio poreikio nėra. Reiktų sutvarkyti aplinkinę infrastruktūrą, pastatyti pėsčiųjų viadukus ir pan. Gyvenimo kokybė turėtų pagerėti aplinkiniams gyventojams, o pati gatvė paliktų geresnį estetinį įspūdį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Tai tada dar reikia ir kelių pėsčiųjų tiltų ir išpirkinėti parkovkes. Ir vistiek fūrų kamščiai liks, nes terminalo vartų laidumas liks toks pat. Vilniečiai stovės ilgiau prie Naujosios perkėlos, tai jiems irgi didelės naudos nebus.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąNežinau, kažkaip norėčiau, kad Baltijos pr. būtų miesto greitkelis, kur galėtum be šviesoforų atsiremti į perkėlą nuo autostrados Panaikintų parkovkes, sutvarkytų bei nutiestų naujas jungiamąsias gatveles.
Komentuoti:
-
Nežinau, kažkaip norėčiau, kad Baltijos pr. būtų miesto greitkelis, kur galėtum be šviesoforų atsiremti į perkėlą nuo autostrados Panaikintų parkovkes, sutvarkytų bei nutiestų naujas jungiamąsias gatveles.
Komentuoti:
-
Klaipėdoje gyvenimą gerins už 630 mln. eurų
https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...-630-mln-euru/
Planuojama, kad 2024-2027 metais turėtų būti rekonstruota Baltijos ir Taikos prospektų žiedinė sankryža, kuri po rekonstrukcijos taps dviejų lygių sankryža. Iki 2030 metų planuojama rekonstruoti ir Baltijos prospekto bei Minijos gatvės sankryžą.
Strateginiame plėtros plane taip pat įrašyta, jog 2025-2030 metais turėtų būti nutiestas pietinis aplinkkelis. Tuo turėtų pasirūpinti Lietuvos automobilių kelių direkcija ir Uosto direkcija.
Tolimoje perspektyvoje, 2028-2030 metais, numatyta rekonstruoti vadinamąją Senojo turgaus žiedinę sankryžą. Tais pačiais metais numatyta ir įrengti naują jungtį per Dangės upę.
Komentuoti:
-
Dėl Baltijos pr. sankryžos rekonstrukcijos – nauji iššūkiai
https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...auji-issukiai/
„Esmė ta, kad dešinėje Baltijos prospekto pusėje, kuri dabar uždaryta, nuėmus dangą paaiškėjo, kad pagrindas nėra geros būklės ir jį reikia sutvirtinti. Techniniame projekte tokie darbai nebuvo numatyti, todėl juos ir aptarėme pasitarime. Realiai reikėjo mūsų principinio pritarimo, kad tokių darbų reikia. O sutvirtinti pagrindus tikrai reikia, nes jei to nepadarius vėl bus paklota nauja ištisinė asfalto danga, ji tiesiog neatlaikys sunkiojo transporto eismo“, – po pasitarimo tvirtino Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Andrius Dobranskis.
Jo teigimu, gatvės pagrindus reikia sutvirtinti maždaug 200 metrų ilgio ruože. Šiuo metu skaičiuojama, kiek tokie tvirtinimo darbai kainuos.
Komentuoti:
-
Lrytas. lt 2021.03.12
Balandį keisis įvažiavimas į Klaipėdą
Jau už mėnesio įvažiavimas ir išvažiamas iš Klaipėdos miesto keisis.
Balandžio 15 d. ketinama atidaryti laikiną kelią Lypkių gatvėje ir uždaryti pusę Vilniaus plento.
„Numatytas terminas balandžio 15 d. atidaryti Lypkių pervažą nesikeičia. Jeigu šalčiai nesilaikys – ši data yra reali, vėliausiai tai gali būti balandžio 19-oji“, – užtikrino Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis, po susitikimo su AB „Lietuvos geležinkeliai“ atstovais.
(...)
Laikinasis Lypkių kelias turėtų padidinti transporto priemonių pralaidumą tuomet, kai vyks Baltijos prospekto–Šilutės plento sankryžos rekonstrukcija.
„Mes Baltijos pr. rekonstrukcijos nesiejame su Lypkių pervaža, nes yra ir kitų alternatyvų, tačiau uždaryti tris iš šešių Vilniaus plento juostas galėsime tik tada, kai atidarysime Lypkių pervažą„, – pažymėjo Savivaldybės administracijos direktorius.
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...jams-18612120/
Komentuoti:
-
Vykdant Baltijos pr. ir Šilutės pl. žiedinės sankryžos rekonstravimo darbus, nuo š. m. kovo 17 d. bus apribotas transporto priemonių eismas šiaurinėje Baltijos pr. atkarpoje.
Nuo žiedinės sankryžos eismas vyks viena eismo juosta – bus nukreipiamas į pietinę Baltijos pr. dalį. Nuo Taikos pr. eismas bus organizuojamas dviem eismo juostomis.
Planuojama, kad ši Baltijos prospekto atkarpa bus uždaryta apie 3 mėn.
Komentuoti:
-
Eismo ribojimai prie pagrindinės Klaipėdos sankryžos – iki rudens
https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...os-iki-rudens/
Jei kovo 15 dieną uždarome Baltijos prospektą, tai Vilniaus plentą norime uždaryti balandžio 15 dieną ir darbo čia yra 3-4 mėnesiams. Aš kalbu apie tai, kaip planuojame, bet viską lems orai.
Mūsų planas yra daugmaž iki balandžio 15-osios paleisti naują jungtį – laikiną Lypkių kelią.
Komentuoti:
-
Dėl Baltijos pr. estakados statybų – nauji eismo ribojimai
https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...smo-ribojimai/
Visi ribojimai prasidės ne anksčiau nei kovo 15-ąją, nes iki tos dienos statybose yra technologinė pertrauka.
„Nebent staigiai atšiltų, porą savaičių vyrautų 5-10 laipsnių oro temperatūra, išeitų įšalas ir tada būtų galima anksčiau pradėti darbus. Tačiau sunkiai tikėtina, kad tai gali įvykti. Man labiau neramu, kad darbų pradžia dėl orų gali ir pasivėlinti“, – kalbėjo V. Švedas.
Numatoma, jog vėl uždaryta bus viena Baltijos prospekto pusė – priešinga nei toji, kuri buvo uždaryta iki praėjusių metų gruodžio 18 dienos.
„Pirminis planas toks, jog bus tarsi veidrodinis principas jau buvusiems ribojimams. Skirtumas tik tas, kad planuojame, jog eismas likusia Baltijos prospekto puse bus organizuojamas ne keturiomis, o trimis juostomis. Planuojama, jog dviem juostomis bus galima važiuoti į vieną pusę, viena – į kitą. Taip vairuotojams bus saugiau ir aiškiau“, – teigė V. Švedas.
Eismo ribojimai šiemet jau planuojami ir Vilniaus plente. Numatoma, jog įvažiuojantieji į Klaipėdą ties geležinkelio viaduku bus nukreipiami į kitą Vilniaus plento pusę, kuria turės dalintis ir įvažiuojantieji į miestą, ir iš jo išvažiuojantieji. Kitaip tariant, eismas bus draudžiamas šiaurine Vilniaus plento puse nuo žiedinės sankryžos iki viaduko.
V. Švedo teigimu, Vilniaus plento ruožas bus uždarytas tik tada, kai eismas jau bus leidžiamas laikinuoju Lypkių keliu, kuris realiai sujungs Statybininkų prospektą ir kelią Klaipėda-Šilutė. Anksčiau planuota, jog šis laikinas kelias bus atidarytas šiemet kovą.
„Tačiau pripažįstame, kad kovą tikrai nespėsime. Planuojame, kad šis kelias bus atidarytas balandžio pabaigoje ar gegužės pradžioje“, – patikino V. Švedas.
Be to, uždarius Vilniaus plento ruožą, eismas jau turi būti atnaujintas Baltijos prospektu.
Komentuoti:
-
Paaiškėjo Baltijos prospekto estakados rangovas
https://m.ve.lt/article-new/1805064
Atvirą konkursą dėl Baltijos pr., Šilutės pl. ir Vilniaus pl. žiedinės sankryžos rekonstravimo darbų su darbo projekto parengimu laimėjo AB „Kauno tiltai“. Pasiūlyta kaina už darbus – beveik 30,5 mln. Eur (iš anksto skelbta preliminari projekto vertė 36 mln. Eur).
Apie planuojamus eismo apribojimus bus paskelbta atskirai. Numatyta darbų trukmė – 30 mėn.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: