Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Baltijos prospekto rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lrytas.lt 2021.12.31
    Pagrindinio įvažiavimo į Klaipėdą rekonstrukcija įsibėgėjo
    Pagrindinis šiuo metu vykdomas Klaipėdos miesto infrastruktūros projektas – Baltijos pr. ir Šilutės pl. sankryžos rekonstrukcija – vyksta viršijant planuotas darbų apimtis. Darbų nestabdo ir oro sąlygos.


    „Metų planus viršijome, atlikta apie 110 procentų šiems metams numatytų darbų“, – sakė AB „Kauno tiltai“ statybos darbų vadovas Aurimas Garbačiauskas. Anot jo, atšalę orai netrukdo vykdyti darbų įrengiant pačią estakadą. (...)

    Klaipėdos savivaldybė toliau veda derybas, kad valstybės finansavimas šiam objektui būtų dar labiau padidintas ir jau ateinančiais metais būtų įrengtos požeminės perėjos rytinėje sankryžos dalyje, kurias buvo planuojama įrengti vėlesniame etape.

    http://www.lrytas.lt/auto/saugus-eis...asari-21899869

    Comment


      Gal yra kokia nors darbų ir eismo ribojimų tvarka - kokiais etapais kur bus pravažiuojama, kada ribojama ? Kaip sužinoti kokia šiuo metu situacija, ar įmanoma iš Vilniaus pl per žiedą patekti į Baltijos pr ?

      Comment


        Eina pravažiuoti visomis kryptimis. Tik eismas žiede iš esmės vyksta viena juosta ir labai chaotiškas.

        Comment


          Parašė acetonas Rodyti pranešimą
          Eina pravažiuoti visomis kryptimis. Tik eismas žiede iš esmės vyksta viena juosta ir labai chaotiškas.
          Vadinas keistai GoogleMaps atsisako duot maršrutą per žiedą...

          Comment


            Dviem požeminėms perėjoms ir takams – beveik keturi milijonai
            https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...uri-milijonai/
            Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos rekonstrukcija pagal pirminį susitarimą turėtų baigtis kitų metų vasarį, tačiau Klaipėdos savivaldybė pasirašė naują susitarimą su AB „Kauno tiltai“ dėl papildomų darbų už 3,7 mln. eurų ir rekonstrukcijos pabaigos datos nukėlimo iki 2024 metų vasaros.

            Pokyčiai pagrįsti taip: „atsižvelgdamos į tai, kad kartu su konkurso dokumentais II Projekto etapo darbai nebuvo vertinti, tačiau vadovaujantis ekonomiškumo principu būtų tikslinga šiuos darbus atlikti kartu su I etapo darbais tam, kad vėliau nebereikėtų ardyti I etape atliktų dangų”.
            Taip vadinamo II etapo pagrindimas iščiulptas iš piršto, siekiant nuslėpti galimą nekompetenciją. Naujos I etapo dangos nutiestos dar pernai, dabar jas ardys tam, kad iškast du tunelius, ir vėl ties iš naujo. Smagiai taškomasi liamais

            Comment


              Geriau būtu II etapo ir nedare išvis. Galėjo būti antžeminės perėjos, kaip Vilniaus Laisvės-Narbuto sąnkryžoje ir viskas. Tuos 4 mln. eurų tikrai buvo galima išleisti prasmingiau.

              Comment


                Galėjo ir I etapo nedaryt. Kaip galima matyti iš modeliavimo, po rekonstrukcijos kamščiai Šilutės plente liks tokie patys


                Viaduko kryptimi šiaurė-pietūs modelis. Akivaizdu, kad šis variantas žymiai geresnis.


                Paskutinis taisė Briedis; 2022.07.09, 15:57.

                Comment


                  Man įdomu, kaip modeliuojami srautai. Vienos sankryžos atžvilgiu kryptis gali būti neteisingai parinkta pagal paskaičiavimus, bet yra 2 momentai:

                  1) padarius rytai-vakarai kryptim estakadą, ši kryptis bus populiaresnė kas renkasi tam tikrus maršrutus į ar iš Klaipėdos (ne tik "turistautojus", bet ir į regioną)

                  2) turint galvoju ilgalaikius planus, pvz kaip pietinis išvažiavimas iš uosto - dalis galbūt nusikrautų šiaurė-pietūs skerspjūviu

                  Tai įdomu, ar tokį platesnį kontekstą modeliuoja, ar paėmė plius minus vienos sankryžos duomenis ir prasuko per algoritmus ?

                  Comment


                    Baltijos žiedui funkcionuoti – geležinkelio tilto rekonstrukcija
                    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...ekonstrukcija/
                    Siekiant užtikrinti rekonstruojamos Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryžos tinkamą funkcionavimą, bus rekonstruojamas ir netoliese, Vilniaus plente, esantis tiltas per geležinkelį. Po rekonstrukcijos per tiltą bus nutiestas ir dviračių takas, kuriuo bus galimas pasiekti Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos (LEZ) teritoriją.

                    Nors šio objekto statytojas yra Lietuvos automobilių kelių direkcija, viešojo pirkimo konkursą dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 ruožo nuo 306,13 km iki 306,23 km rekonstravimo ir panduso statybos paskelbė Klaipėdos miesto savivaldybė.

                    Comment



                      Čia jau III etapas?

                      Comment


                        Virtuali pažintis su rekonstruotu Baltijos pr. žiedu (VIDEO)
                        https://klaipedaassutavim.lt/naujien...pr-ziedu-video
                        Klaipėdoje tęsiasi 2020 m. prasidėjusi Baltijos prospekto mazgo rekonstrukcija.

                        Numatoma, kad sudėtingas ir svarbus projektas bus baigtas pirmąjį 2024 m. pusmetį. Jau galima virtualiai pasivažinėti po būsimąjį mazgą.

                        Comment


                          Klaipėdiečių džiaugsmas šitas mūsų prospektas.

                          Comment


                            Click image for larger version

Name:	fsgsdg.jpg
Views:	863
Size:	57,8 kB
ID:	1993902

                            Comment


                              Šiom dienom paleido eismą Šilutės pl. žiedu. Tarp juostų sudėjo aukštus granitinius bordiūrus, persirikiuoti žiede tapo neįmanoma.

                              O tuo tarpu kito žiedo projektas stabdomas:
                              Nutraukiamas Baltijos ir Taikos pr. sankryžos projektavimas
                              https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...projektavimas/
                              „Taip”, – į klausimą, ar iš tiesų stabdomas Baltijos ir Taikos prospektų sankryžos Klaipėdoje projektavimas, atsako atostogaujantį uostamiesčio merą pavaduojantis vicemeras Algirdas Kamarauskas.

                              „Šiandien ten nėra tokių baisių srautų, kad ten kas nors stotų”, – sako jis.

                              Šių metų vasario vasario mėnesį savivaldybė pranešė, kad pasirašė šios žiedinės sankryžos rekonstrukcijos techninio projekto koregavimo bei projekto vykdymo priežiūros paslaugos 847 tūkst. eurų vertės sutartį su UAB „TEC Infrastructure”. Projektas turėjo būti baigtas rengti per metus.

                              Comment


                                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                O tuo tarpu kito žiedo projektas stabdomas:
                                Nutraukiamas Baltijos ir Taikos pr. sankryžos projektavimas
                                https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...projektavimas/
                                O kas yra blogai su tuo žiedu? Kam ten reikėjo kažką keisti?

                                Comment


                                  Jau iš kaimų į mažą vokišką miestelį komunistų suvežti kolūkiečiai išsprendė kamščių problemą plėsdami kelių infrastruktūrą ar dar reikės šimtų milijonų?

                                  Comment


                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                    Jau iš kaimų į mažą vokišką miestelį komunistų suvežti kolūkiečiai išsprendė kamščių problemą plėsdami kelių infrastruktūrą ar dar reikės šimtų milijonų?
                                    Dar ne, bet įprasti atlikėjai jau kaip matau grįžo į eterį su ta pačia daina

                                    Comment


                                      Vakarų ekspresas 2023.10.11
                                      Atidarys eismą Baltijos prospekto estakada
                                      Anksčiau nei planuota vairuotojai galės išbandyti naujai pastatytą Baltijos prospekto estakadą. Nuo ateinančio pirmadienio [2023.10.16] čia jau bus leidžiamas eismas.
                                      Toks sprendimas priimtas atsižvelgiant į tai, kad eismo sąlygas pagrindiniame įvažiavime į uostamiestį ims sunkinti pradedamas įgyvendinti viaduko per geležinkelį Vilniaus pl. rekonstrukcijos projektas.


                                      Taip pat tęsiami ir po estakada esančios žiedinės sankryžos tvarkymo darbai.
                                      Žiede eismas visomis trimis juostomis turėtų būti atidarytas jau mėnesio pabaigoje. Šiuo metu žiedu galima važiuoti tik dviem eismo juostomis (...)

                                      Vairuotojų laukia kantrybės išbandymo metas. Jau dabar prie vieno didžiausių įvažiavimų į Klaipėdą rytinio piko metu formuojasi spūstys, Lietuvos automobilių kelių direkcijai uždarius dar vieną eismo juostą, nesunku prognozuoti, kas laukia vairuotojų, įvažiuojančių į miestą“, - sako Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus.

                                      https://ve.lt/aktualijos/klaipedos-p...mas-atidarymas
                                      Vakarų ekspresas 2023.10.11
                                      Dar vienas neapdairaus planavimo pavyzdys – Baltijos prospekto žiedinės sankryžos rekonstrukcija
                                      Klaipėdas meras A.Vaitkus:
                                      Paveldėjome situaciją, kai beveik tame pačiame kelio ruože vykdomi du skirtingi projektai, dviejų skirtingų rangovų ir užsakovų, o įkaitais, tikėtina, jau nuo pirmadienio taps visi vairuotojai įvažiuojantys į miestą Vilniaus plentu.

                                      Kodėl?
                                      Lietuvos automobilių kelių direkcija pradeda viaduko virš geležinkelio rekonstrukciją ir planuoja uždaryti dalį vienos eismo juostos Vilniaus plente Baltijos žiedo link.
                                      Jau dabar nesunku prognozuoti – laukia ilgas kelias spūstyse.
                                      Nors mūsų žiniomis LAKD sutartį dėl rangos darbų turėjo dar vasarį, darbus pradeda tik dabar, artėjant žiemos sezonui ir prasidėjus mokslo metams padidėjus srautams iš rajono į miestą. (...)

                                      Todėl...
                                      Suprasdami, kad įvažiavimas į miestą gali būti paralyžiuotas, nedelsiant priėmėme sprendimą – atlikti dalinį Baltijos prospekto estakados darbų pridavimą ir atverti eismą. Estakados atvėrimas spūsčių problemos, kol Lietuvos automobilių kelių direkcija nebaigs darbų, neišspręs, bet tikimės, kad srautams pasiskirsčius per Baltijos žiedą ir estakadą, spūstys bent kiek sumažės.
                                      (...)Turime įtarimų, kad rytinio piko metu gali „užsikimšti“ Jakų žiedas ir vairuotojai nebegalės pajudėti nei viena kryptimi.
                                      Deja....

                                      O mes spaudžiame savo rangovus, kiek įmanoma greičiau užbaigti Baltijos prospekto žiedinės sankryžos rekonstrukcijos užbaigimą.
                                      Tikimės, kad tai pavyks padaryti 4 mėnesiais anksčiau nei buvo suplanuota, dar šių metų pabaigoje.

                                      https://ve.lt/aktualijos/klaipedos-p...yzdys-baltijos

                                      Comment


                                        Kad ir dabar Vilniaus pl. Ties degaline susiaurėja po vieną eismo juosta į abu puses. Manau, kad atidarius estakadą eismas net pagerės, nepaisant geležinkelio viaduko remonto.

                                        Comment


                                          Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                                          Kad ir dabar Vilniaus pl. Ties degaline susiaurėja po vieną eismo juosta į abu puses. Manau, kad atidarius estakadą eismas net pagerės, nepaisant geležinkelio viaduko remonto.
                                          Išvažiuoti iš miesto tikrai bus lengviau. Bet įvažiavimas į miestą nepagerės, nes visvien lieka butelio kakliukas atvažiavus nuo Jakų žiedo.
                                          Atviros Klaipėdos straipsnyje buvo schema:


                                          Ties pagrindiniu įvažiavimo į Klaipėdą keliu – nauji iššūkiai
                                          https://www.atviraklaipeda.lt/2023/1...arys-anksciau/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X