Kol buvo kelių šimtų metrų sulėtėjimas šalia to pylimo šuoliams, ši prielaida gal ir buvo panaši į teisybę.
Dabar tas 70 km/h ruožas 2*2 juostų kelyje tęsiasi apie 2 km.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTačiau kokia prasmė investuoti krūvą pinigų į infrastruktūrą, pasiekti gerą rezultatą dėl eismo saugumo ir ten, kur galėtų būti 110 km/ h greitis, nustatyti leistiną greitį 70 km/h - kaip kokiame žvyrkelyje.
Negi kokio LAKD veikėjo ar kelių policininko tėvas šventė 70-metį?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vietoj anonso - pora palyginimų.
Šalia sankryžos su Karačiūnų gatve
Foto 2024.03
Foto 2024.06
Foto 2024.08
Ant kalno už Antavilių
Foto 2024.03
Foto 2024.06
Foto 2024.08
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tačiau kokia prasmė investuoti krūvą pinigų į infrastruktūrą, pasiekti gerą rezultatą dėl eismo saugumo ir ten, kur galėtų būti 110 km/ h greitis, nustatyti leistiną greitį 70 km/h - kaip kokiame žvyrkelyje.
Negi kokio LAKD veikėjo ar kelių policininko tėvas šventė 70-metį?Paskutinis taisė Romas; 2024.08.11, 21:21.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Miškonių šviesoforų kiekis įtakos nelabai turi, kai jie taip arti viens kito.
O 70 kmh ribojimas išsiplėtė gan neseniai. Ilgą laiką buvo tik ties žvėrių migracijos vieta.
Komentuoti:
-
Arba kam reikia šviesoforo automobiliams šalia degalinės kai į vieną pusę galima buvo padaryti greitėjimo juostą, o iš kitos privažiavimą nuo seniau likusiu ir dabar nenaudojamu keliu. Pėstiesiems - ok. Bet dabar užsidega raudonas pagrindiniam srautui vos tik kas nors išvažiuoja iš to šunkelio. Miškonyse irgi šviesoforų milijonas, nors realiai ir vieno būtų per akis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tame kelyje yra ir daugiau mįslių,
Pvz. kodėl užmiestyje 2 * 2 kelio ruože, kur yra plačiausi kelkraščiai ir tvoros nuo gyvūnų, poros kilometrų ruože yra greičio ribojimas iki 70 km / h.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Iki šiol nesuprantu, kodėl visas srautas čia suvaromas į vieną juostą, iš kurios po to ženkli dalis vėl rikiuojasi nusukti link Nemenčinės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Harlem Rodyti pranešimąKaip ten Nemencines pl. statybu progresas.
Komentuoti:
-
Nuo Laurų sodų iki Vilniaus m. ribos
Foto 2024.06
Užvažiavus ant kalno
Sankryža su Antavilių gatve
Posūkis į Zamečkavą
Iškirstas miškas
Paskutinis posūkis
Prasideda 2 x 2 juostų kelias su kelių kilometrų ruože taikomais absurdiškais greičio ribojimais iki 70 km/val.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Tarp Balžio g. ir Laurų g. sodų
Įkalnė
Matosi buvęs dviračių takas
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Tarp Kairėnų ir Balžio gatvių
Foto 2024.06
Kai kur paklotas ir asfaltas
Sankryža su Karačiūnų gatve
Sankryža su Balžio gatve
Įdomu kas čia vyko šį tvankų savaitgalį, kai grįžti į Vilnių norėjo išsimaudę Tapelių ir Šilo ežeruose
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Eismas prie kelio KK102 susiaurėjimo ties Kairėnų gatve.
Anksčiau čia lyg ir nebuvo tokių kamščių
Foto 2024.06
Pamatęs , kad susiprastinti reikės į pirmą juostą iš karo ir persirikiavau į dešinę juostą
Pasirodo per anksti tą padariau - mašinos pirmoje eilėje stovėjo, o antroje važiavo ištisiuniu srautu . Iuž tenka poros zuikių žiopliukų kurie praleidžia 5 mašinas iš kairės, ir visa eilė stovi.
Kai kas neištvėręs iš pirmos rikiavosi į antrą juostą, bet nutariau dėl įdomumo pažiūrėti kiek užtruks važiavimas pimkąją juostą.
Ilgai palaukus pirma eilė pajudėjo
Žiedukas sankryžoje su Kairėnų gatve
Tas puskilometrio atkarpėlė įveikta per 12 -14 minučių
Negi Vilniaus m. savivaldybei, kuri išštaškė krūvą pinigų "pažangiausiems". radarams sunku pastatyti porą ženklų, kad visi važiuotų "užtrauktuko principu"
Negi savivaldybe, kuri iššvaistė šimtus tūkstančių apsišlapinusių bomžų reklamai, sunku užsakyti socialinę reklamą ir nusipirkti kelis straipsnius internete su papaiškinimais, kaip reikia susiprastinti mandagiai praleidžiant kas antrą mašiną ir nesudarant spūsčių
Čia pavyzdys, kaip pas kaimynus lenkus prasisiurbia kur kas didesnis kamštis, nes visi laikosi "užtruaktuko" principo.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTaigi galit atsidaryt projektą ir pažiūrėt.
Skaičiau konkurso klausimų-atsakymų seriją ir šiurpau kiek rangovai ten identifikavo projekto klaidų bei kokius acakymus teikė savivaldybė.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tik reikėtų kirsti žymiai daugiau miško. Kažin ar yra logikos tame.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTaigi galit atsidaryt projektą ir pažiūrėt.
Skiriamoji bus tokia, kiek reikia barjerui įrengti. Maždaug toks pat plotis, koks yra už miesto ribos.
Komentuoti:
-
Taigi galit atsidaryt projektą ir pažiūrėt.
Skiriamoji bus tokia, kiek reikia barjerui įrengti. Maždaug toks pat plotis, koks yra už miesto ribos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąSenojoje Nemenčinės plento dalyje medžiai sėkmingai auga skiriamojoje juostoje ir niekam netrukdo. Kita vertus, rekonstruojant barjerai skiriamojoje juostoje bet kuriuo atveju bus, tai nematau, kaip medžiai galėtų trukdyti.
Komentuoti:
Komentuoti: