Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Kol buvo kelių šimtų metrų sulėtėjimas šalia to pylimo šuoliams, ši prielaida gal ir buvo panaši į teisybę.
    Dabar tas 70 km/h ruožas 2*2 juostų kelyje tęsiasi apie 2 km.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.08.12, 06:56.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tačiau kokia prasmė investuoti krūvą pinigų į infrastruktūrą, pasiekti gerą rezultatą dėl eismo saugumo ir ten, kur galėtų būti 110 km/ h greitis, nustatyti leistiną greitį 70 km/h - kaip kokiame žvyrkelyje.
    Negi kokio LAKD veikėjo ar kelių policininko tėvas šventė 70-metį?
    Taigi sako - ten yra žvėrių migracijos vieta. Važiuojant matosi keliose vietose padaryti paaukštinimai, kad žvėrys galėtų perlipti tvorą. Turbūt žmonių gyvybės svarbiau už tą greičiau pravažiuotą kilometrą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vietoj anonso - pora palyginimų.

    Šalia sankryžos su Karačiūnų gatve
    Foto 2024.03


    Foto 2024.06


    Foto 2024.08


    Ant kalno už Antavilių
    Foto 2024.03


    Foto 2024.06


    Foto 2024.08

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tačiau kokia prasmė investuoti krūvą pinigų į infrastruktūrą, pasiekti gerą rezultatą dėl eismo saugumo ir ten, kur galėtų būti 110 km/ h greitis, nustatyti leistiną greitį 70 km/h - kaip kokiame žvyrkelyje.
    Negi kokio LAKD veikėjo ar kelių policininko tėvas šventė 70-metį?
    Paskutinis taisė Romas; 2024.08.11, 21:21.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Miškonių šviesoforų kiekis įtakos nelabai turi, kai jie taip arti viens kito.
    O 70 kmh ribojimas išsiplėtė gan neseniai. Ilgą laiką buvo tik ties žvėrių migracijos vieta.

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Arba kam reikia šviesoforo automobiliams šalia degalinės kai į vieną pusę galima buvo padaryti greitėjimo juostą, o iš kitos privažiavimą nuo seniau likusiu ir dabar nenaudojamu keliu. Pėstiesiems - ok. Bet dabar užsidega raudonas pagrindiniam srautui vos tik kas nors išvažiuoja iš to šunkelio. Miškonyse irgi šviesoforų milijonas, nors realiai ir vieno būtų per akis.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tame kelyje yra ir daugiau mįslių,
    Pvz. kodėl užmiestyje 2 * 2 kelio ruože, kur yra plačiausi kelkraščiai ir tvoros nuo gyvūnų, poros kilometrų ruože yra greičio ribojimas iki 70 km / h.


    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Iki šiol nesuprantu, kodėl visas srautas čia suvaromas į vieną juostą, iš kurios po to ženkli dalis vėl rikiuojasi nusukti link Nemenčinės.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sankryžų ženklinimo pokyčiai per 15 metų
    Sankryža su keliu RK5220 Nemenčinė - Buivydžiai

    Foto 2009.06


    Foto 2014.08
    Paskutinis taisė Romas; 2024.08.11, 18:29.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Harlem Rodyti pranešimą
    Kaip ten Nemencines pl. statybu progresas.
    Prieš pusantros savaitės pusėje kelio (nuo "Šilos" stotelės arba buvusio 17 autobuso žiedo iki Kairėnų gatvės) eismas vyksta nauju asfaltu šiaurės rytinėje plento pusėje.

    Komentuoti:


  • Harlem
    replied
    Kaip ten nemencines pl.statybu progresas.gal kas foto imestu,

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nuo Laurų sodų iki Vilniaus m. ribos
    Foto 2024.06
    Užvažiavus ant kalno




    Sankryža su Antavilių gatve


    Posūkis į Zamečkavą




    Iškirstas miškas




    Paskutinis posūkis




    Prasideda 2 x 2 juostų kelias su kelių kilometrų ruože taikomais absurdiškais greičio ribojimais iki 70 km/val.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tarp Balžio g. ir Laurų g. sodų




    Įkalnė


    Matosi buvęs dviračių takas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tarp Kairėnų ir Balžio gatvių
    Foto 2024.06


    Kai kur paklotas ir asfaltas


    Sankryža su Karačiūnų gatve


    Sankryža su Balžio gatve


    Įdomu kas čia vyko šį tvankų savaitgalį, kai grįžti į Vilnių norėjo išsimaudę Tapelių ir Šilo ežeruose

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Eismas prie kelio KK102 susiaurėjimo ties Kairėnų gatve.
    Anksčiau čia lyg ir nebuvo tokių kamščių

    Foto 2024.06
    Pamatęs , kad susiprastinti reikės į pirmą juostą iš karo ir persirikiavau į dešinę juostą


    Pasirodo per anksti tą padariau - mašinos pirmoje eilėje stovėjo, o antroje važiavo ištisiuniu srautu . Iuž tenka poros zuikių žiopliukų kurie praleidžia 5 mašinas iš kairės, ir visa eilė stovi.
    Kai kas neištvėręs iš pirmos rikiavosi į antrą juostą, bet nutariau dėl įdomumo pažiūrėti kiek užtruks važiavimas pimkąją juostą.


    Ilgai palaukus pirma eilė pajudėjo


    Žiedukas sankryžoje su Kairėnų gatve


    Tas puskilometrio atkarpėlė įveikta per 12 -14 minučių
    Negi Vilniaus m. savivaldybei, kuri išštaškė krūvą pinigų "pažangiausiems". radarams sunku pastatyti porą ženklų, kad visi važiuotų "užtrauktuko principu"
    Negi savivaldybe, kuri iššvaistė šimtus tūkstančių apsišlapinusių bomžų reklamai, sunku užsakyti socialinę reklamą ir nusipirkti kelis straipsnius internete su papaiškinimais, kaip reikia susiprastinti mandagiai praleidžiant kas antrą mašiną ir nesudarant spūsčių

    Čia pavyzdys, kaip pas kaimynus lenkus prasisiurbia kur kas didesnis kamštis, nes visi laikosi "užtruaktuko" principo.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Taigi galit atsidaryt projektą ir pažiūrėt.
    Tik yra viena bėdelė – darbai bus daromi ne pagal tą projektą, nes jis nebeatitinka teisės aktų reikalavimų. Ten net sankasos nuolydis nurodytas neteisingai, tad nupirktas yra darbų įkainis ir projektas kis vykdymo eigoje.
    Skaičiau konkurso klausimų-atsakymų seriją ir šiurpau kiek rangovai ten identifikavo projekto klaidų bei kokius acakymus teikė savivaldybė.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tik reikėtų kirsti žymiai daugiau miško. Kažin ar yra logikos tame.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Taigi galit atsidaryt projektą ir pažiūrėt.

    Skiriamoji bus tokia, kiek reikia barjerui įrengti. Maždaug toks pat plotis, koks yra už miesto ribos.
    Tai čia ir yra problema. Turėtų būti toks, kaip senojoje. Ir nereiktų nieko sodinti.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Taigi galit atsidaryt projektą ir pažiūrėt.

    Skiriamoji bus tokia, kiek reikia barjerui įrengti. Maždaug toks pat plotis, koks yra už miesto ribos.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Senojoje Nemenčinės plento dalyje medžiai sėkmingai auga skiriamojoje juostoje ir niekam netrukdo. Kita vertus, rekonstruojant barjerai skiriamojoje juostoje bet kuriuo atveju bus, tai nematau, kaip medžiai galėtų trukdyti.
    Tai ir sakau, priklauso kokio pločio bus. Jei toks, kaip senoje dalyje, tada taip, galėtų. Ypač turint galvoje, kad važiuojama pro šalia esančias gyvenvietes, tai padėtų ir triukšmui mažint. O jei nesodins, tada nėra prasmės daryti didelio pločio, gali tiesiog atskirti priešpriešinius srautus ir viskas

    Komentuoti:

Working...
X