Na klimato sąlygos aišku ne pačios geriausios: lietus+molis neitin draugauja su keliais. Didesnė bėda, kad konkurencija didelė, kainos numušinėjamos ir po to chaltūrinama, kad tilpti į biudžetą, o techninė priežiūra nesužiūri. Na dabar ištirs, dauguma manau pataisys tyrūkumus savanoriškai, o po tokio triukšmo ir prižiūrės griežčiau.
Mane labiau sudomino valstybės išlaikomos įmonės konkurencija su privačiomis statybų konkursuose. Labai jau kvepia iškreipta konkurencija. Jeigu dabrbuotojai, technika bei kiti pajėgumai ir taip išlaikomi valstybės, tai net nenorint gaunasi kainų dempingavimas - investicijos ne vienodai įskaičiuotos.
					Mane labiau sudomino valstybės išlaikomos įmonės konkurencija su privačiomis statybų konkursuose. Labai jau kvepia iškreipta konkurencija. Jeigu dabrbuotojai, technika bei kiti pajėgumai ir taip išlaikomi valstybės, tai net nenorint gaunasi kainų dempingavimas - investicijos ne vienodai įskaičiuotos.
 Ir nieko gero nebus. Kodėl prekybos tinklų stovėjimo aikštelės ir privažiuomieji keliai idealūs? Nors juos tiesė tos pačios privačios bendrovės. O gi todėl, kad priiminėjo ne valstybinėje įmonėje dirbantys ir užsakinėjo ne valstybinėje įmonėje dirbantys. kaip tik kelių tiesimo ir statybos priežiūrą reikia atiduoti privačioms įmonėms, o gal netgi tiesti privaius greitkelius ir tada tikrai važinėsime idealiais keliais.
							
						
 Net ir mitų nėra, kad valstybinis geriau. Kaip ir kiti sakė, privatus padaro gerai ten, kur privatus prižiūri. O kur valstybinis... 
Comment