Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Romas Kas ta „Siuzana“? Pamenu kažkokia dainininkė tokiu vardu buvo. Pats skundies dėl neaiškių orientyrų, bet pats švaistais tik tavo chebroj žinomais terminais?
    "Suzana" kavinės pavadinimas

    Comment


      Įdomu - čia nebeveikia išmaniosios sistemos, kurios fiksuoja, kad kažkas juda apsisukti ir priešiangam eismui įžiebia 110 km/h? Jau kuris laikas susmaigstyti prieš Krikštėnų apsisukimą greičio ribojimo ženklai. Žinoma, padaryta tai negalvojant - nelegaliai įkalti 100 kmh ženklai. Norš prieš 100kmh ženklą greitis yra 130 kmh, o mažinimai turi vykti per 20kmh, t.y. turėjo būti 110 kmh
      Gal kas žinot kur efektyviausia tokius raportuoti? Tiesiog ViaLietuva rašyti?
      Click image for larger version

Name:	20250718_190048.jpg
Views:	465
Size:	1012,8 kB
ID:	2210883

      Comment


        A2 apskritai neturėtų būti leidžiama 130 km/h. Didžioji dauguma visos Vilnius-Panevėžys atkarpos yra avarinės būklės ir ten elementariai pavojinga važiuoti greičiau, nei 90-100 km/h daugumoje ruožų dėl labai blogos dangos būklės. Turbūt tiesiog reiks laukti, kol įvyks kažkokia labai skaudi nelaimė ir tada labai nustebusios galvos iš Via Lietuva ir Susisiekimo ministerijos aiškins, kaip reikia labai smarkiai tą kelią tvarkyti ir remontuoti. Tai tiesiog laukiam, kol taip nutiks.

        Comment


          Kad didžioji dalis atkarpų sutvarkytos per praėjusius kelis metus.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            A2 apskritai neturėtų būti leidžiama 130 km/h. Didžioji dauguma visos Vilnius-Panevėžys atkarpos yra avarinės būklės ir ten elementariai pavojinga važiuoti greičiau, nei 90-100 km/h daugumoje ruožų dėl labai blogos dangos būklės. Turbūt tiesiog reiks laukti, kol įvyks kažkokia labai skaudi nelaimė ir tada labai nustebusios galvos iš Via Lietuva ir Susisiekimo ministerijos aiškins, kaip reikia labai smarkiai tą kelią tvarkyti ir remontuoti. Tai tiesiog laukiam, kol taip nutiks.
            Lietuvoj labai daug tokių atkarpų, kur turėtų būti ribojamas greitis - bet taip nedaroma.. Tas pats A1 - nemažai vietų, kur 130 važiuojant į orą pakilti gali, bet Via Lietuva viskas OK...

            Comment


              Man rodos kai kuriems pakabas reiktų susitvarkyt. Arba ne su žemo profilio padangom ant 19 ratų važinėt.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                Man rodos kai kuriems pakabas reiktų susitvarkyt. Arba ne su žemo profilio padangom ant 19 ratų važinėt.
                Nėr ką tvarkyt: mašina 2024m gamybos, ratai R18 235/55. Kia Sportage.

                Kelius reikia prižiūrėti, ir bent jau elementariai įlūžusio asfalto vietas sutvarkyti 130km/h leidžiamo greičio kelyje.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                  Man rodos kai kuriems pakabas reiktų susitvarkyt. Arba ne su žemo profilio padangom ant 19 ratų važinėt.
                  Na kaip gi vėl Via užkabinta, tai nemokamas advokatas kaip mat atsiras... Dar pasiūlyk pagalvę po užpakaliu pasidėt kad nekratytų.... ane?

                  Comment


                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                    Na kaip gi vėl Via užkabinta, tai nemokamas advokatas kaip mat atsiras... Dar pasiūlyk pagalvę po užpakaliu pasidėt kad nekratytų.... ane?
                    Apie ką čia? Romką?

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                      Kad didžioji dalis atkarpų sutvarkytos per praėjusius kelis metus.
                      Sutvarkytos kelios neilgos atkarpos šen ir ten. Tikrai ne "didžioji dalis".

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                        Man rodos kai kuriems pakabas reiktų susitvarkyt. Arba ne su žemo profilio padangom ant 19 ratų važinėt.
                        Geriausia išvis arkliu važinėti. Nereiktų net asfalto kloti autostradose. Puikus požiūris, siekiant civilizuotos europietiškos transporto sistemos

                        Comment


                          Kadangi literaliai kartą esu pakilęs į orą (dar turėdamas šviežią TA) ir naudojau žemo profilio padangas, tai pasakysiu taip: persėdus nuo savo mašinos prie draugo (tik pervariau, laikiausi KET), instinktyviai sugalvojau lengvai apvažiuoti šulinį miesto kelyje (ką darydavau su savo mašina), tai taip sumėtė-užsiubavo, kaip "želė" gabalas, kad vos nekabinau borto centrinėj juostoj plačių juostų greito eismo gatvėje (Pilaitės pr., Vilniuje), kad galvojau išsitaškysiu. Tuo tarpu, kitu atveju prie didesnio greičio su savo mašina persirikiavau ant tilto, bet mašina priešais irgi suglavojo persirikiuoti "kad praleistų", tai turėjau grįžt į savo ankstesnę juostą, kad nesitrenkti jam į galą, tai sumėtė skersai – slydau įstrižas į atitvarus kairėn, pasukau vairą ir slydau įstrižas dešinėn, tada vėl kairėn, kol neištiesinau padėties tiesiai.

                          Išvada, su "ne minkšta" važiuokle ir žemo profilio padangom kontrolės daugiau ir saugiau. Žemo profilio padangų slėgį tenka tikrinti irgi dažniau, kad nesugadint ratlankių, tai vėl dėl to saugiau, nes tolygus slėgis. Buvusi mašina [dabar tik dviratistas aš]:
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Geriausia išvis arkliu važinėti. Nereiktų net asfalto kloti autostradose. Puikus požiūris, siekiant civilizuotos europietiškos transporto sistemos
                            Aš su savo nešūdo spalvos golfu ir gamykliniais 16 ratais autostradose ramiai važiuoju 142km/h pagal GPS pirmoj juostoj (kai tik joje yra vietos). Apart vienos legendarinės atkarpos A2 nu niekur nėra tiek bloga danga, kad į orą kilčiau ir t.t.

                            Ką tvarkyt keliuose yra n+k. Bet kai kurios dramos karalienės linkę gerokai perspausti.

                            Comment


                              Važiavau prieš maždaug pora savaičių Vilnius-Ukmergė ant maždaug 130 kmh ir probleminės atkarpos buvo tik kelios ir vieno kito km ilgio. Taip, jas jau reikia tvarkyti, bet mano vertinimu, nebuvo kažko avarinio.

                              Palyginimui, prieš kokia 20 metų esu važiavęs Armėnijos, kaip čia pavadinti, greitkeliais, tad man Lietuvos keliai palyginti atrodo labai geri. Ir taip, yra ką tvarkyti, taip, Lenkija mus pralenkė ir visa kita, bet mano požiūriu LT keliai yra pakankamai geros būklės. Pvz jau tuoj turi būti pagaliau sutvakytas Vilnius-Utena ir tuomet persikelsiu važinėti juo vietoje Ukmergės plento, tad kol Ukmergės plentas kiek prastėja, tvarkosi kitas kelias ir tai yra gerai. Po jo manau patvarkys ir tas Ukmergės kelio atkarpas ir vėl bus gerai ar net labai gerai.

                              PS.
                              Lietuvoje su greičio ribojimais yra persistengta ir ne tik šiame kelyje. Šiame kelyje 130 kmh yra pats tas. Žinoma, reikia atsižvelgti į savo vairavimo gebėjimus, priemonės techninę būklę, oro ir kitas sąlygas ir važiuoti pagal savo gebėjimą saugiai važiuoti.
                              Paskutinis taisė spekas; 2025.07.20, 13:51.

                              Comment

                              Working...
                              X