Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys
Collapse
X
-
Įdomu - čia nebeveikia išmaniosios sistemos, kurios fiksuoja, kad kažkas juda apsisukti ir priešiangam eismui įžiebia 110 km/h? Jau kuris laikas susmaigstyti prieš Krikštėnų apsisukimą greičio ribojimo ženklai. Žinoma, padaryta tai negalvojant - nelegaliai įkalti 100 kmh ženklai. Norš prieš 100kmh ženklą greitis yra 130 kmh, o mažinimai turi vykti per 20kmh, t.y. turėjo būti 110 kmh
Gal kas žinot kur efektyviausia tokius raportuoti? Tiesiog ViaLietuva rašyti?
- 4 patinka
Comment
-
A2 apskritai neturėtų būti leidžiama 130 km/h. Didžioji dauguma visos Vilnius-Panevėžys atkarpos yra avarinės būklės ir ten elementariai pavojinga važiuoti greičiau, nei 90-100 km/h daugumoje ruožų dėl labai blogos dangos būklės. Turbūt tiesiog reiks laukti, kol įvyks kažkokia labai skaudi nelaimė ir tada labai nustebusios galvos iš Via Lietuva ir Susisiekimo ministerijos aiškins, kaip reikia labai smarkiai tą kelią tvarkyti ir remontuoti. Tai tiesiog laukiam, kol taip nutiks.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąA2 apskritai neturėtų būti leidžiama 130 km/h. Didžioji dauguma visos Vilnius-Panevėžys atkarpos yra avarinės būklės ir ten elementariai pavojinga važiuoti greičiau, nei 90-100 km/h daugumoje ruožų dėl labai blogos dangos būklės. Turbūt tiesiog reiks laukti, kol įvyks kažkokia labai skaudi nelaimė ir tada labai nustebusios galvos iš Via Lietuva ir Susisiekimo ministerijos aiškins, kaip reikia labai smarkiai tą kelią tvarkyti ir remontuoti. Tai tiesiog laukiam, kol taip nutiks.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąMan rodos kai kuriems pakabas reiktų susitvarkyt. Arba ne su žemo profilio padangom ant 19 ratų važinėt.
Kelius reikia prižiūrėti, ir bent jau elementariai įlūžusio asfalto vietas sutvarkyti 130km/h leidžiamo greičio kelyje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąMan rodos kai kuriems pakabas reiktų susitvarkyt. Arba ne su žemo profilio padangom ant 19 ratų važinėt.Dar pasiūlyk pagalvę po užpakaliu pasidėt kad nekratytų.... ane?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąNa kaip gi vėl Via užkabinta, tai nemokamas advokatas kaip mat atsiras...Dar pasiūlyk pagalvę po užpakaliu pasidėt kad nekratytų.... ane?
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKad didžioji dalis atkarpų sutvarkytos per praėjusius kelis metus.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąMan rodos kai kuriems pakabas reiktų susitvarkyt. Arba ne su žemo profilio padangom ant 19 ratų važinėt.
Comment
-
Kadangi literaliai kartą esu pakilęs į orą (dar turėdamas šviežią TA) ir naudojau žemo profilio padangas, tai pasakysiu taip: persėdus nuo savo mašinos prie draugo (tik pervariau, laikiausi KET), instinktyviai sugalvojau lengvai apvažiuoti šulinį miesto kelyje (ką darydavau su savo mašina), tai taip sumėtė-užsiubavo, kaip "želė" gabalas, kad vos nekabinau borto centrinėj juostoj plačių juostų greito eismo gatvėje (Pilaitės pr., Vilniuje), kad galvojau išsitaškysiu. Tuo tarpu, kitu atveju prie didesnio greičio su savo mašina persirikiavau ant tilto, bet mašina priešais irgi suglavojo persirikiuoti "kad praleistų", tai turėjau grįžt į savo ankstesnę juostą, kad nesitrenkti jam į galą, tai sumėtė skersai – slydau įstrižas į atitvarus kairėn, pasukau vairą ir slydau įstrižas dešinėn, tada vėl kairėn, kol neištiesinau padėties tiesiai.
Išvada, su "ne minkšta" važiuokle ir žemo profilio padangom kontrolės daugiau ir saugiau. Žemo profilio padangų slėgį tenka tikrinti irgi dažniau, kad nesugadint ratlankių, tai vėl dėl to saugiau, nes tolygus slėgis. Buvusi mašina [dabar tik dviratistas aš]:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Geriausia išvis arkliu važinėti. Nereiktų net asfalto kloti autostradose. Puikus požiūris, siekiant civilizuotos europietiškos transporto sistemos
Ką tvarkyt keliuose yra n+k. Bet kai kurios dramos karalienės linkę gerokai perspausti.
- 8 patinka
Comment
-
Važiavau prieš maždaug pora savaičių Vilnius-Ukmergė ant maždaug 130 kmh ir probleminės atkarpos buvo tik kelios ir vieno kito km ilgio. Taip, jas jau reikia tvarkyti, bet mano vertinimu, nebuvo kažko avarinio.
Palyginimui, prieš kokia 20 metų esu važiavęs Armėnijos, kaip čia pavadinti, greitkeliais, tad man Lietuvos keliai palyginti atrodo labai geri. Ir taip, yra ką tvarkyti, taip, Lenkija mus pralenkė ir visa kita, bet mano požiūriu LT keliai yra pakankamai geros būklės. Pvz jau tuoj turi būti pagaliau sutvakytas Vilnius-Utena ir tuomet persikelsiu važinėti juo vietoje Ukmergės plento, tad kol Ukmergės plentas kiek prastėja, tvarkosi kitas kelias ir tai yra gerai. Po jo manau patvarkys ir tas Ukmergės kelio atkarpas ir vėl bus gerai ar net labai gerai.
PS.
Lietuvoje su greičio ribojimais yra persistengta ir ne tik šiame kelyje. Šiame kelyje 130 kmh yra pats tas. Žinoma, reikia atsižvelgti į savo vairavimo gebėjimus, priemonės techninę būklę, oro ir kitas sąlygas ir važiuoti pagal savo gebėjimą saugiai važiuoti.Paskutinis taisė spekas; 2025.07.20, 13:51.
- 8 patinka
Comment
Comment