Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jo, tas matuoklis ten įnešę sumaišties - nuo 130km/h staigiai stabdyti iki 90 km/h. šiaip sau malonumas.

    Comment


      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
      Jo, tas matuoklis ten įnešę sumaišties - nuo 130km/h staigiai stabdyti iki 90 km/h. šiaip sau malonumas.
      O kam staigiai stabdyti? Pamatai ženklą, atleidi gazą ir švelniai sulėtėja iki 90km/h. Dar niekada nekilo dėl to problemų toje konkrečioje vietoje. Autostradoje apskritai nepamenu, kada paskutinį kartą naudojau stabdžio pedalą.

      Comment


        Kad greičio matuoklis laiškų neatsiųstų,

        Parašė John Rodyti pranešimą

        O kam staigiai stabdyti?

        Comment


          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
          Kad greičio matuoklis laiškų neatsiųstų,


          Tai nestabdyk staigiai, o numesk greitį laipsniškai, kai tik pamatai, kad artėji prie ženklo. Važiavau ta atkarpa paskutinius porą metų ~50 kartų ir dar negavau laiško. O šiaip, jei ne paslaptis, kiek laiko vairuoji auto? Jei kątik išlaikei teises ir važiavai ta atjarpa pirmą kartą, tai suprantama, kad neiškart pavyksta laipsniškai keisti greitį. Tikiu atveju siūlyčiau važiuoti tiesiog lėčiau.
          ​​​​​

          Comment


            Matau mėgsti riziką - mano rizikos tolerancija mažesnė O jei rimtai, nevažiuoju aš nei prieš tą ženklą 130 kmh, nei už to ženklo 90 kmh, tačiau tai nereiškia, kad nereikia ir to greičio mažint per 40kmh. Yra ženklinimo taisyklės, kur aiškiai nurodoma, kad negaima ženklinimu mažinti leistino greičio daugiau nei 20 km/h per kartą - o to šis ruožas švelniai tariant neatitinka.



            Parašė John Rodyti pranešimą

            Tai nestabdyk staigiai, o numesk greitį laipsniškai, kai tik pamatai, kad artėji prie ženklo. Važiavau ta atkarpa paskutinius porą metų ~50 kartų ir dar negavau laiško. O šiaip, jei ne paslaptis, kiek laiko vairuoji auto? Jei kątik išlaikei teises ir važiavai ta atjarpa pirmą kartą, tai suprantama, kad neiškart pavyksta laipsniškai keisti greitį. Tikiu atveju siūlyčiau važiuoti tiesiog lėčiau.
            ​​​​​

            Comment


              Parašė Nitro Rodyti pranešimą
              Matau mėgsti riziką - mano rizikos tolerancija mažesnė O jei rimtai, nevažiuoju aš nei prieš tą ženklą 130 kmh, nei už to ženklo 90 kmh, tačiau tai nereiškia, kad nereikia ir to greičio mažint per 40kmh. Yra ženklinimo taisyklės, kur aiškiai nurodoma, kad negaima ženklinimu mažinti leistino greičio daugiau nei 20 km/h per kartą - o to šis ruožas švelniai tariant neatitinka.
              Už savaitės jau atitiks

              Comment


                Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                Matau mėgsti riziką - mano rizikos tolerancija mažesnė O jei rimtai, nevažiuoju aš nei prieš tą ženklą 130 kmh, nei už to ženklo 90 kmh, tačiau tai nereiškia, kad nereikia ir to greičio mažint per 40kmh. Yra ženklinimo taisyklės, kur aiškiai nurodoma, kad negaima ženklinimu mažinti leistino greičio daugiau nei 20 km/h per kartą - o to šis ruožas švelniai tariant neatitinka.




                Kas kaltas, kad važiuoji nesilaikydamas KET ir, be kita ko, keli pavojų kitiems eismo dalyviams? Kuo čia dėtas ženklas tokiu atveju?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Kas kaltas, kad važiuoji nesilaikydamas KET ir, be kita ko, keli pavojų kitiems eismo dalyviams? Kuo čia dėtas ženklas tokiu atveju?
                  Šiaip LAKD pasitengė kad autostradų pirmose eilėse yra gilios provėžos ir atsiranda daug "antraeilininkų" kurie nesilaiko taisyklės važiuoit kraštine dešine juosta.
                  Kai toks pilietis prieš nosį iššoka į antrą juostą ir važiuoja 90km/h, kai leistinas greitis.130 km/h , tai toks lėtuolis kelia didesnį pavojų nei kas nors laisvoje autostradoje spustelį gazą.

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Šiaip LAKD pasitengė kad autostradų pirmose eilėse yra gilios provėžos ir atsiranda daug "antraeilininkų" kurie nesilaiko taisyklės važiuoit kraštine dešine juosta.
                    Kai toks pilietis prieš nosį iššoka į antrą juostą ir važiuoja 90km/h, kai leistinas greitis.130 km/h , tai toks lėtuolis kelia didesnį pavojų nei kas nors laisvoje autostradoje spustelį gazą.
                    Per paskutinius 50 pravažiavimų A2 visu ilgiu tarp Vilniaus ir Panevėžio tokių esu matęs turbūt tik 1. Tai nesu tikras, ar šitas teiginys labai reprezentuoja realią padėtį A2.

                    Comment


                      Kiek yra "antraeilininkų", tiek ir yra - priklauso nuo važiavimo laiko .
                      Blogiau, kad LAKD palieka provėžas net autostradoje.
                      Paskutinis taisė Romas; 2022.10.26, 17:18.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Kiek yra "antraeilininkų", tiek ir yra - prieklauso nuo važiavimo laiko .
                        Blogiau kad LAKD palieka provėžas net autostrdoje.
                        Su antraeilininkais nebent tokia problema, kad A1 (A2 rečiau), kai būna daug eismo, "greitaeigiai" antraeilininkai susidarius lėtesniam eismui antra juosta ištisa kolona visvien sėdi antroje juostoje, nors pirmoje yra vietos. Jeigu jie laiku grįžtu į pirmą juostą, antra juosta būtų gerokai laisvesnė ir greitesnė. Taip viskas veikia Vokietijoje, kur nepriklausomai nuo greičio visi grįžta į pirmą juostą, jeigu ten yra kur grįžti.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Su antraeilininkais nebent tokia problema, kad A1 (A2 rečiau), kai būna daug eismo, "greitaeigiai" antraeilininkai susidarius lėtesniam eismui antra juosta ištisa kolona visvien sėdi antroje juostoje, nors pirmoje yra vietos. Jeigu jie laiku grįžtu į pirmą juostą, antra juosta būtų gerokai laisvesnė ir greitesnė. Taip viskas veikia Vokietijoje, kur nepriklausomai nuo greičio visi grįžta į pirmą juostą, jeigu ten yra kur grįžti.
                          +100

                          Comment


                            Pabūsiu nepopuliarus matyt, bet A1 dažnai važiuoju antra juosta, net jei aplink niekur nė gyvos dvasios, vien dėl pirmos juostos dangos kokybės. Aišku, kai yra eismas, ir jei aš numatęs važiuoti greičiu, kuris mažesnis nei judančių antra juosta, traukiuosi į pirmą. Bet pirmos juostos kokybė daug ruožų laukia dėmesio.

                            Comment


                              A1 dėl intensyvaus eismo tenka važiuoti tai visai kolonai antrąja juosta. Retai aš ten važiuoju - gal porą kart per metus, bet pastebėjau, kad ruože nuo Kauno iki rodos Babtų, kur nusuka didžioji dalis vilkikų, tiesiog per didelis pirmos (fūros 80-90 kmh) ir antros juostos (visi kiti 110+ kmh) eismo dalyvių greičių skirtumas. Trečia juosta išspręstų šią problemą.

                              A2 kelyje tokių bėdų nepastebėjau, gal ruožas iki Maišiagalos intensyvesnis ir tiems antraeilininkams mažiau randu pateisinimo.

                              Comment


                                Visiškai nesvarbu ar aš viršiju greitį, ar važiuoju lėčiau - ženklinimas turi didinti eismo saugumą, o ne pavojingų situacijų riziką.

                                Tokių nesamonių autostradose ir kitur ir turėsim tol, kol jas toleruosim ir pateisinsim (tiek šitoje vietoje, tiek remontuojamų ruožų ženklinimas toli nuo idealo).


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Kas kaltas, kad važiuoji nesilaikydamas KET ir, be kita ko, keli pavojų kitiems eismo dalyviams? Kuo čia dėtas ženklas tokiu atveju?

                                Comment


                                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                  Visiškai nesvarbu ar aš viršiju greitį, ar važiuoju lėčiau - ženklinimas turi didinti eismo saugumą, o ne pavojingų situacijų riziką.

                                  Tokių nesamonių autostradose ir kitur ir turėsim tol, kol jas toleruosim ir pateisinsim (tiek šitoje vietoje, tiek remontuojamų ruožų ženklinimas toli nuo idealo).


                                  Tai jau paaiškinau, kad su tuo ženklinimu ten viskas ok: nereikia nei kirsti per stabdžius, nei kaip nors kitaip pavojingai elgtis kelyje. Tiesiog atleidi gazą iš tolėliau pamatęs ženklą ir mašina sėkmingai sulėtėja iki 90km/h net jei prieš tai važiavai didesniu leistinu greičiu. Problemos gali kilti tik tiems, kas nesilaiko leistino greičio (labai svarbus faktorius, beje) arba vairuodami užsiima kažkuo kitu, nei kelio stebėjimas priekyje.

                                  Comment


                                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                    A1 dėl intensyvaus eismo tenka važiuoti tai visai kolonai antrąja juosta. Retai aš ten važiuoju - gal porą kart per metus, bet pastebėjau, kad ruože nuo Kauno iki rodos Babtų, kur nusuka didžioji dalis vilkikų, tiesiog per didelis pirmos (fūros 80-90 kmh) ir antros juostos (visi kiti 110+ kmh) eismo dalyvių greičių skirtumas. Trečia juosta išspręstų šią problemą.

                                    A2 kelyje tokių bėdų nepastebėjau, gal ruožas iki Maišiagalos intensyvesnis ir tiems antraeilininkams mažiau randu pateisinimo.
                                    Trečia juosta su lietuviška vairavimo kultūra būtų panašiai kaip 3 juostų atkarpos Lenkijoje su lenkiška vairavimo kultūra: absoliučiai visi važiuoja antra arba trečia juosta ir esant bent kiek intensyvesniam eismui kyla lygiai tos pačios problemos, kaip ir 2x2 kelyje, nes pirma juosta tuščia, o 2 ir 3 susigrūdimas ir dėl to sumažėjęs greitis. Kitaip tariant, papildoma juosta ten arba neturėtų išvis jokio teigiamo efekto arba jis būtų minimalus.

                                    A1, beje, antraeilininkai važiuoja kolonomis ir negrįžta į 1 juostą net ir tada, kai kokį kilometrą į priekį 1 juosta būna laisva. Ir kalba čia eina ne apie tuos, kurie su savo senom Opel Astrom velkasi 80km/h antra juosta (tokių praktiškai nebūna), bet tie, kurie šiaip jau mėgsta važiuoti greitai, bet dėl savo nesupratimo, kaip veikia eismas, ir nepagarbos kitiems eismo dalyviams tiesiog nuolat sėdi antroje juostoje ir kelia sangrūdas. Galų gale, visi tokie važiuoja 2 juosta kokiais 100-110 ir taip visą kelią nuo Klaipėdos iki Vilniaus ar atvirkščiai.

                                    Comment


                                      Šį mėnesį teko 5 kartus važiuoti keliu A2 ten - atgal važiuojant į Pakruojį, Rygą ir kelis kartus važiuojant į patį Panevėžį

                                      Šiek tiek rašiau apie A2 temoje "Lietuvos keliai žiemą". Esmė - eismo intensyvumas ten mažesnis nei A1. Pirma juosta dažniausia yra nuvažinėta, o antra - dažnausiai būna nenuvalyta; bet jei turi stiprius nervus, tinkamas padangas ir tvirtai laikai vairą, tai nėra taip jau sunku aplenkti kokią lėtesnę mašiną važiuojant per purų nenuvažinėtą sniegą.

                                      Paskutinis važiavimas buvo užvakar - nuo antradienio jau įsibėgėjus atlydžiui.
                                      Kadangi nėra "šlapios" temos "Lietuvos kelia lyjant" ar "Lietuvos kelia tirpstant sniegui", tai pasidalinsiu įspūdžiais šioje temoje. Tas paskutinis važiavimas buvo bjauresnis nei visi kiti kartu sudėjus (nors eismas darnbo deiną ir nebuvo intensyvus). Oro temperatūra siekė +0,5°...+1,5°C, apie dangos tempertatūrą niekas neinformavo - būtų tikrai pravertę.
                                      Pirmoje juostoje - ten, kur yra provėžuota - važiavimas šlapiu asfaltu yra menkas malonumas. Kadangi visi važiuoja ir nestabdo, tai ir važiuoji kolonoje kol neteks stabdyti akvaplaniravimo būdu. Esant mažam eismui tokių stabdymų nebuvo.
                                      Antroje juostoje sniegas per 10 dienų taip ir nebuvo normaliai nuvalytas iki pat krašto. Bevek visą kelią (išskyrus apie 20 km prieš Panevėžį, kur dar laikėsi gruodas) iš kairės pusės buvo 1,5-2,0 m pločio tirpstančio sniego bala, o pakalnėse ji būdavo per visą antrą juostą. Lenkiant kokią "fūrą", autobusą ar lėtaeigį "miesto visureigį", kurio niekas nemokė laikytis dešinės ir kuris kažkodėl važiuoja užlipęs ratais ant punktyrinės linijos, kairieji ratai patenka į tą balą ir yra rizika, kad būsi sumėtytas. Ypač pavojingas lenkimas tamsoje kai sunkiau nutaikyti, kur ta bala susiaurėja ir prastesnis matomumas, nes būsi gerokai aptaškytas.

                                      Saugių kelionių ir linksmų švenčių

                                      Comment


                                        Ką reiškia dvi geltonos linijos kelyje A2? Gal yra specialistų forume ir gali atsakyti Click image for larger version

Name:	20230312_014802.jpg
Views:	388
Size:	1,16 MB
ID:	2036527

                                        Comment


                                          Turbūt buvo per geri dažai, kai dėl buvusio kelio remonto geltonais dažais buvo paišomos laikinos linijos - pervažiuoti į kitą juostą ar susiaurti kelią

                                          Comment

                                          Working...
                                          X