Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kažko užtruko pėsčiųjų viaduko tarp Tauro kalno ir Cvirkos skvero statybos.
    Buvo žadėta, kad Tauro gatvėje eismas bus ribojamas iki rugpjūčio galo, o dabar jau antra rugsėjo pusė ir visas eismas tebevažiuoja aplink Kudirkos ir Švitrigailos gatvėmis.
    Ant stendo nurodyta darbų pabaiga 2023 11. Bet šiaip neturėtų stebinti vėluojantys projektai - įprastinė praktika.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Kažko užtruko pėsčiųjų viaduko tarp Tauro kalno ir Cvirkos skvero statybos.
      Buvo žadėta, kad Tauro gatvėje eismas bus ribojamas iki rugpjūčio galo, o dabar jau antra rugsėjo pusė ir visas eismas tebevažiuoja aplink Kudirkos ir Švitrigailos gatvėmis.
      Lyg tokie vėlavimai ką nors stebintų. Priminti kiek vyko Reformatų skvero ar Vilniaus gatvės rekonstrukcija? Hell, aš labai nustebau kad kairiosios Neries krantinės nuo Baltojo tilto iki Seimo rekonstrukcija baigėsi laiku, čia kaip kažkokia maloni išimtis nustebino. Pas mus kad baigia darbus laiku yra išimtis, ne taisyklė.

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
        Gal yra kokiu naujienu del tilto prie Akropolis 2? Jis ten butu super reikalingas pastacius naujus kvartalus abipus upes.
        Prieš kiek daugiau nei mėnesį pasitarimų protokoluose išskaičiau trumpą nurodymą iš mero išnagrinėti galimybę šiuo tiltu leisti VT eismą. Tai matyt viskas labai toli dar, nes jeigu tikrai nuspręs daryt VT eismą, tai reiks labai daug keisti (įskaitant naują arch. konkursą).

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          Prieš kiek daugiau nei mėnesį pasitarimų protokoluose išskaičiau trumpą nurodymą iš mero išnagrinėti galimybę šiuo tiltu leisti VT eismą. Tai matyt viskas labai toli dar, nes jeigu tikrai nuspręs daryt VT eismą, tai reiks labai daug keisti (įskaitant naują arch. konkursą).
          Jei tas VT būtų tramvajus - būtų gal ir nebloga mintis. O dabar paleisti krūvą autobusų/troleibusų per ten? Visiškas nesusipratimas.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Prieš kiek daugiau nei mėnesį pasitarimų protokoluose išskaičiau trumpą nurodymą iš mero išnagrinėti galimybę šiuo tiltu leisti VT eismą. Tai matyt viskas labai toli dar, nes jeigu tikrai nuspręs daryt VT eismą, tai reiks labai daug keisti (įskaitant naują arch. konkursą).
            o siaube, koks Benkunskas glushas.... jau ir nezinau ar butu blogiau, jei Zuoka isrinktu

            Comment


              Bet bent jau nesvarstė dūmų kamuoliais besispjaudančių autobusų per Vingio parką paleist.

              Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

              tą patį Zuoką kuris užleido šaligatvius iki tokio lygio?

              Comment


                Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                T.y. kad šimtai senų automobilių su euro 4 standartu (vidutinis Lietuvoje registruotų automobilių amžius siekia 15 metų, kas yra euro 4), kasdien važinėjančių į Vingio parką jums nekliūna, bet čia primeskite, pravažiuos trys nauji autobusai per valandą su nauju euro 7 ir jau bus katastrofa? Primenu kad nauji euro standartai išmetamąsias daleles sumažina ne procentais, o kartais.

                Visiems ne vilniečiams - Vingio parkas, kur trys nauji autobusai per valandą sukels katastrofą:
                Netvarkingo parkingo problemą išspręsti galima labai paprastai - uždraudus arba apribojus parkingą, kas ten iš esmės dabar ir padaryta - reiktų žiūrėt realią situaciją, o ne 4 metų senumo SV.

                O tie euro7 standarto autobusai ar bent gaminami?
                Paskutinis taisė Nitro; 2023.09.21, 09:26.

                Comment


                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                  Netvarkingo parkingo problemą išspręsti galima labai paprastai - uždraudus arba apribojus parkingą, kas ten iš esmės dabar ir padaryta - reiktų žiūrėt realią situaciją, o ne 4 metų senumo SV.
                  prie ko čia parkingas? Čia kalba apie įvažiuojančių automobilių taršą, o ne kaip jie priparkuoti. Atseit autobusai daug dūmys, tai o mašinos ką, nedūmina?
                  O reali situacija nedaug skiriasi nuo to ką parodžiau, ypač savaitgaliais.

                  Comment


                    Pasigūglinau - suklydau dėdamas seną Vingio parko SV nuotrauką, pasirodo, nuo 2023 žiemos įvažiavimas į Vingio parką tikrai yra apribotas (nors aš ten visą vasarą praleidau ir negaliu pasakyti kad mašinų buvo mažai, gal didelė dalis tų mašinų užregistruotos kaip aptarnaujantis transportas?). Straipsnis čia: https://vilnius.lt/lt/2023/01/04/sva...inis-uztvaras/

                    Bet tai nekeičia to ką noriu pasakyti - net jei Vingio parke bus tik 84 mašinos (kiek anot straipsnio leidžiama) ir neskaičiuosime aptarnaujančio transporto, tai vis tiek bus daug didesnė tarša nei keli nauji viešojo transporto autobusai per valandą. Jau nekalbant apie tai, kad tie keli autobusai paskatintų daugiau žmonių atvažiuoti viešuoju, o ne automobiliu, kas dar labiau mažintų taršą.
                    Bet kokiu atveju, tokiame tranzite nematau nieko blogo.

                    Comment


                      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                      Bet tai nekeičia to ką noriu pasakyti - net jei Vingio parke bus tik 84 mašinos (kiek anot straipsnio leidžiama) ir neskaičiuosime aptarnaujančio transporto, tai vis tiek bus daug didesnė tarša nei keli nauji viešojo transporto autobusai per valandą. Jau nekalbant apie tai, kad tie keli autobusai paskatintų daugiau žmonių atvažiuoti viešuoju, o ne automobiliu, kas dar labiau mažintų taršą.
                      Bet kokiu atveju, tokiame tranzite nematau nieko blogo.
                      O tai dabar kažkas trukdo atvažiuoti į Vingio parką viešuoju transportu? Realybėje tuo per Vingio parką paleistu viešuoju transportu važiuos prekintis į Akropolį

                      Comment


                        Taigi buvo darytas tyrimas pries rengiant pesciuju tilto prie Litexpo konkursa ir buvo paskelbta isvada kad siusti VT i ta vieta neturi jokios logines prasmes, nes jis vistiek stoves kamsciuose, o reikia daryti daug apsisukimu kad patekti nuo tilto vietos iki pvz Oslo gatves.
                        Leisti ten VT yra lygu paleisti bet koki motorini transporta, nes tiltas turi buti visiskai kitoks - didesnis, masyvesnis, su vaziuojama kelio dalimi. Kas reikstu, kad visi mirtingieji vel spausis sonuose prie tureklu, ir bus jo didenybes aksfalto 2/3 tilto su 15cm bortais. Kas butu visiskai kitaip su tramvajumi, bet jo Vilniuje nera. Autobusu atveju reikia padaryti faktiskai automobiliams skirta tilta. Tuomet dingsta visas to tilto jaukumas ir noras juo naudotis einant pesciomis.

                        Aisku meras uzklause sita ne siaip sau, o numanau kad panorejus Akropoliui. Ir taip pat numanau kad vargu ar vien tik del galimybes ten atvaziuoti VT. Jei bus toks tiltas, esu 100% tikras juo vazines ir furos, vezancios i Akra prekes ar maista ir dar atsiras N isimciu kuriems labai reikes tuo tiltu vazinet.

                        Comment


                          Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                          O tai dabar kažkas trukdo atvažiuoti į Vingio parką viešuoju transportu? Realybėje tuo per Vingio parką paleistu viešuoju transportu važiuos prekintis į Akropolį
                          netrukdo, bet ta pati estrada tikrai nėra labai patogiai pasiekiama viešuoju transportu. Ypač vyresniems žmonėms. Aš dar net nekalbu apie kalną nuo Čiurlionio gatvės pusės, kurį reikia įveikti grįžtant, jei einama nuo tos pusės.

                          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-09-21 104353.jpg
Views:	392
Size:	524,2 kB
ID:	2077444

                          Bet čia truputį offtopic'as, niekada nesakiau kad yra problemų pasiekti Vingio parką viešuoju. Pastebėjau tik kad su esamu automobilizacijos Vingio parke lygiu dejuoti dėl keleto naujo ekologinio standarto autobusų dūmų yra juokinga.

                          Comment


                            Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                            netrukdo, bet ta pati estrada tikrai nėra labai patogiai pasiekiama viešuoju transportu. Ypač vyresniems žmonėms. Aš dar net nekalbu apie kalną nuo Čiurlionio gatvės pusės, kurį reikia įveikti grįžtant, jei einama nuo tos pusės.
                            Jei bus pėsčiųjų/dviračių tiltas, atvažiuoji VT iki Litexpo ir smagiai nueini naujuoju tiltu įki estrados.
                            O SoulMulticast daugmaž jau nušvietė ką reiškia tas nieko blogo keli autobusai.

                            Comment


                              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                              Jei bus pėsčiųjų/dviračių tiltas, atvažiuoji VT iki Litexpo ir smagiai nueini naujuoju tiltu įki estrados.
                              ... ir eini lyginai tokį patį arba dar didesnį atstumą kaip ir nuo Vingio stotelės Kadangi nežinau kur bus naujas tiltas (nėra laiko gilintis), piešiau patį artimiausią:

                              Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-09-21 105814.jpg
Views:	382
Size:	401,8 kB
ID:	2077454


                              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                              O SoulMulticast daugmaž jau nušvietė ką reiškia tas nieko blogo keli autobusai.
                              Nesiginčysiu, jo argumentai svarūs. Bet again - niekur nesakiau kad leisti VT į Vingio parką REIKIA (iš kur ta mada forume kitiems dalyviams priskirti tai, ko jie nėra sakę? Jau ne pirmą kartą pastebiu). Rašiau, dar kartelį, cituoju: "su esamu automobilizacijos Vingio parke lygiu dejuoti dėl keleto naujo ekologinio standarto autobusų dūmų yra juokinga". Tai vienintelis dalykas, ką norėjau pasakyti. Taškas.

                              Comment


                                Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                                Nesiginčysiu, jo argumentai svarūs. Bet again - niekur nesakiau kad leisti VT į Vingio parką REIKIA (iš kur ta mada forume kitiems dalyviams priskirti tai, ko jie nėra sakę? Jau ne pirmą kartą pastebiu). Rašiau, dar kartelį, cituoju: "su esamu automobilizacijos Vingio parke lygiu dejuoti dėl keleto naujo ekologinio standarto autobusų dūmų yra juokinga". Tai vienintelis dalykas, ką norėjau pasakyti. Taškas.
                                O ar kažkas sakė, kad jūs sakėte, kad VT ten reikia? Jūs sakote, kad nieko baisaus tie papildomi autobusai, to pasekoje išmetant į šiukšlių dėžę dabartinį tilto projektą, darant viską iš naujo, projektuojant tiltą sunkiasvorėms transporto priemonėms, padarant jį ne tokį patrauklų pėstiesiems ir dviratininkams, perplanuojant aplinkines gatves VT pritaikymui ir t.t. Tai jums ir atsakome, kad mūsų nuomone tai nėra nieko tokio, o tai yra blogai.

                                Comment


                                  Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                  O ar kažkas sakė, kad jūs sakėte, kad VT ten reikia? Jūs sakote, kad nieko baisaus tie papildomi autobusai, to pasekoje išmetant į šiukšlių dėžę dabartinį tilto projektą, darant viską iš naujo, projektuojant tiltą sunkiasvorėms transporto priemonėms, padarant jį ne tokį patrauklų pėstiesiems ir dviratininkams, perplanuojant aplinkines gatves VT pritaikymui ir t.t. Tai jums ir atsakome, kad mūsų nuomone tai nėra nieko tokio, o tai yra blogai.
                                  aš kalbėjau TIK apie ekologinį tų kelių autobusų dūminimo Vingio parke aspektą, argumentuodamas tuo, kad jie keli nesijaus tarp likusio automobilių kiekio. Visus kitus argumentus priimu, jie turi racijos, bet pradinė kalba buvo ne apie tai.

                                  Comment


                                    Ką bendro turi dūmijantys autobusai su tema apie tiltus?

                                    Comment


                                      Diskutuojama, ar tuos dūmijančius autobusus reikia leisti per tiltą ar ne. Vat paties pranešimas nieko bendro su tema neturi, tiesiog vėl žaidi moderatorių.

                                      Comment


                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                        Diskutuojama, ar tuos dūmijančius autobusus reikia leisti per tiltą ar ne.
                                        Diskusija labai išsiplėtė ir nutolo nuo temos.

                                        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                                        Mano nuorodose subirę šaligatviai 2012-tais, o abonentas sėdėjo meruose 2000-2003, 2003-2007 ir 2011-2015. Koks vargšas zuokas pasirodo, kažkas nuo 2007-tų per penkis metus jam visus prieš tai buvusius idealius šaligatvius sugriovė. Ot niekadėjas, net prie prezidentūros pasistengė
                                        Prirašyta pakankamai ir apie blogą Zuoką ir šaligatvius prie prezidentūros

                                        Taip su lyriniais nukrypimais lipant per turėklus tiltų temoje gali nelikti vietos patiems tiltams.

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                          o siaube, koks Benkunskas glushas.... jau ir nezinau ar butu blogiau, jei Zuoka isrinktu
                                          Dar prieš porą mėnėsių, kai buvo svarstomas Akropolio-2 kvartalo susisiekimas, čia viešai forume buvo raudojama kad kaip blogai, jog atsisakė VT eismo per tą tiltą ir kad koks šūdinas dabar bus susisiekimas su Akropolio-2 kvartalu. Dabar raudojama, kad tas tiltas bus su VT...

                                          O ir šiaip jau, tai prie Zuoko tilto su VT planavimas buvo gana toli pažengęs, ir juo visų pirma buvo planuojama paleisti būtent autobusus, jau net nekalbant, kad dabartinio 2G vietoje Zuoko metais norėta leisti BRT.

                                          Kartais mane tikrai stebina kai kurių forumo narių neapsisprendimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X