Tai būtų ne stambesnė nei šios foto gale ar priekyje esantys viadukai. O aukštyje jis galėtų būti tame pačiame, o gal ir truputį žemesniame.
Va kaip atrodytų pjūvis. Dėl tunelių gylio galėtų būti arba jie gilesni arba būtų leista važiuot tik lengvosioms. Aišku, galima būtų svarstyt ir GV pagilinimą, jei tai įmanoma.
Kaip jau rašiau, idėja gera, tačiau sudėtingai įgyvendinama. Maksimalus leistinas C kategorijos gatvės nuolydis - 6%. Aukštis reikalingas pravažiavimui ir viaduko konstrukcijai - 6,5m (pagal dviejų juostų Vakarinės g. viadukus). Tam reiktų mažiausiai 108 m atkarpos tarp žiedo ir Geležinio vilko gatvės, o yra tik 51m. Išimtiniais atvejais, gatvės nuolydį galima padidinti iki 8%, tam reikėtų 81 m. atkarpos - nelabai padėtų. Pagilinus GV gatvę, iškėlus žiedą, sumažinus viaduko aukštį, būtų galima sutilpti į dabartinio žiedo plotį. Bet tik nuskutus 2,4m ir pritaikius 8% nuolydį - gautųsi nekokie amerikietiški kalneliai. Statyti estakadą būtų paprasčiau. Be to įgilinimo didžiausias efektas būtų tik tada, jeigu jis būtų pratęstas tolyn nuo žiedo ir perdengtas, taip susigrąžinant naudingą plotą.
O ką ten tunelis duos, jei rytais Narbuto gatvėje visi stovi, o vakarais Pilaitės pr. Manau tuneliu nieko neišloši, jei vistiek viskas atsiremia į pirmą šviesoforą. Apskritai manau, kad bet koks automobilių infrastruktūros gerinimas tik dar labiau skatinai jais naudotis ir vėl viskas iš naujo. Puikus pavyzdys applinkkelis. Reikia alternatyvas prioritizuoti ir nereikės tunelių ir viadukų.
ten fiziskai neimanoma tunelis, akimi be matavimo matosi, bet kazkas nebloga vaizduote turi
Būtent, tuneliu tik prašoktum vieną tašką, bet toliau taip pat sėdėtum kamštyje, nes ten visos aplinkinės gatvės ir sankryžos užsikišusios, ne tik ties žiedu. Geras pvz. dėl aplinkkelio, visi galvojo, kad dings kamščiai toje miesto dalyje, bet kamštis dabar rytais nuo pačios pilaitės iki savanorių žiedo beveik ištisinis, užsikišęs tiek aplinkkelis, tiek Laisvės pr. Nieko nedavė ir Taurupės g. išasfaltavimas, nieko neduodų net dar keli nauji keliai iš pilaitės.
Tiesa, kad gatvių infrastruktūros plėtra pati savaime nesprendžia kamščių problemos iš esmės. Tačiau, hub-and-spoke Vilniaus gatvių tinklas irgi yra neoptimalus. Nenormalu, kad kur bevažiuotum iš centrinės miesto dalies, o kartais ir iš tolimesnių rajonų, vistiek greičiau bus per GV/Ukmergės/Žalgirio mazgą įskaitant kamščius. Plėtra nukreipta ne į esamų gatvių platinimą, o į centrinio mazgo išardymą / alternatyvių maršrutų sukūrimą turėtų apčiuopiamą poveikį.
Jeigu jau svaigt tai svaigt. Gal tada tegul Geležinio Vilko gatvė būna ant viaduko, o Narbuto g./Konstitucijos pr. po juo? Nes dabar kaip tik GV nardo iš pradžių į duobę, o paskui ant tilto.
Jeigu jau svaigt tai svaigt. Gal tada tegul Geležinio Vilko gatvė būna ant viaduko, o Narbuto g./Konstitucijos pr. po juo? Nes dabar kaip tik GV nardo iš pradžių į duobę, o paskui ant tilto.
Punktyrai po žeme, T brūkšniukai virš žemės.
Dar galima būtų nuo GV/Ukmergės šviesoforinės sankryžos padaryt po žeme tuneliuką į tunelinę Narbuto dalį.
Jeigu jau svaigt tai svaigt. Gal tada tegul Geležinio Vilko gatvė būna ant viaduko, o Narbuto g./Konstitucijos pr. po juo? Nes dabar kaip tik GV nardo iš pradžių į duobę, o paskui ant tilto.
Punktyrai po žeme, T brūkšniukai virš žemės.
Labai geras pasiūlymas, būtų ne tik kamštis sumažintas, tarša, bet pardavus žemę virš Narbuto tunelio galbūt net visi kaštai atsipirktų. Panašiai būtų galima padaryti ir su GV ties Vingio parku.
Labai geras pasiūlymas, būtų ne tik kamštis sumažintas, tarša, bet pardavus žemę virš Narbuto tunelio galbūt net visi kaštai atsipirktų. Panašiai būtų galima padaryti ir su GV ties Vingio parku.
Tačiau jis turi vieną didelį pliusą. Dėl savo keistų užvažiavimo kringelių kairiajame upės krante sukuria naują reikalingą viešąją erdvę. Tai išties svarbu, nes žinant paskutines augmenijos ir žalių plotų mažinimo tendencijas tikėtina, jog jei ne toks tiltas tai vietoj augmenijos turėsime dar vieną nuo sklypo kampo iki kampo, prie pat gatvės prigrūstą perteklinai tankų užstatymą (pvz.: Rinktinės g.).
Šiandien bandydamas nuo Gynėjų stotelės pėstute kaip nors patekti ant Geležinio Vilko tilto supratau, kad būsimasis tiltas nebus toks naudingas jeigu iki jo nebus galima civilizuotai ir neraitant kilpų ateiti nuo Lukiškių aikštės pusės. Iš esmės reikėtų dar ir pėsčiųjų tilto per GV gatvę.
Blogai, nes nėra patekimo ant tilto nei nuo krantinės, nei nuo takų ant šlaito. Šiuo klausimu man patinka 1 ir 7 projektai, nes patekimai yra iš visų pusių.
Blogai, nes nėra patekimo ant tilto nei nuo krantinės, nei nuo takų ant šlaito. Šiuo klausimu man patinka 1 ir 7 projektai, nes patekimai yra iš visų pusių.
Pritariu. Tiesiog norisi daugiau konstruktyvios kritikos, o ne "šūdas" ir nueit.
Prieš kiek laiko kažkas buvo įkėlęs nuotrauką "prasidėjo tilto statybos" kur kažką rausia būsimo tilto vietoje, tada atsirado forumiečių kurie sakė, kad ten darys kažkokias terasėles ar panašiai. Buvau parašęs, kad tai dar vienas VMS bukaprotiškumo pavyzdys, nes tai beprasmiškas darbas, kadangi teks tas terasėles griaut kai statys tiltą. Tada atsirado VMS gynėjų, kurie sakė, kad viskas čia gerai, o tiltas išvis bus kitoje vietoje. Visi konkurso dalyviai suprojektavo tiltą būtent toje vietoje, panašu, jog tai tikrai buvo dar vieni beprasmiški VMS darbai ir pinigų švaistymas...
O dėl pačio konkurso, yra įdomių darbų, bet jau matau 100% Rėmkos favoritą, nes pigiau ir nykiau jau neįmanoma:
Beje toje vietoje išrausė ir paliko neaišku kokiam laikui, tai tokie išrausimai palikti ir yra Šimašiaus valdymo simbolis, o ne neegzistuojantys tiltai, terasos ir parkai.
Comment