1. kelionė Stakliškės-Užuguostis-Rodomislė-Užuguostis-Gedanonių k.-Nemaitonys-Klėriškės-Beižionys-Semeliškės
Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz
Foto 2012.05
Pirmas bandymas nusigauti iki Gedanonių kalno
Rajoninis kelias 1812 nuo Stakliškių miestelio iki Užuguosčio bažnytkaimo buvo asfaltuotasdar sovietmečiu
Užuguostis
Vietinis kelias Užuguostis-Rodomislė (Prienų r.)
Bandėme ieškoti tiesaus kelio į Gedanonis per Rodomislę.
Nuvažiuoti nepavyko, nors vietiniai sakė "paštas gi pravažiuoja, pravažiuosit ir jūs"...
Didelis plotas tarp Vilniaus ir Kauno, kurį riboja asfaltuoti keliai tarp Žiežmarių-Elektrėnų-Semeliškių-Aukštadvario-Stakliškių-Jiezno-Kruonio-Žiežmačių nėra turistinis vien dėl asfaltuotų kelių nebuvimo. Ši teritorija yra labai vaizdinga - joje yra aukščiausia Dzūkų aukštumos taškas Gedanonių kalnas (257,4 m), dalis teritorijos patenka į Aukštadvario regioninį parką.
Dvi kelionės keliais RK1812 Žiežmariai-Klėriškės-Stakliškės ir RK 4716 (Semeliškės)-Dzenkūniškės-Beižionys-Klėriškės
2012.05. Stakliškės-Užuguostis-Rodomislė-Užuguostis-Gedanonių k.-Nemaitonys-Klėriškės-Beižionys-Semeliškės įvyko beieškant Gedanonių kalno
2020.03 Semeliškės-Beižionys-Klėriškės Žiežmariai. Pirmojo karantino savaitgalio išvyka. Tokių antikantininių išvykų aplink Vilnių buvo kiekvieną savaitgalį.
Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz
Per 2016-2019 metus išasfaltuota:
- visa kelio RK 1812 atkarpa tarp Klėriškių ir Žiežmarių, į pietus nuo Klėriškių be pokyčių
- visa kelio RK 4716 atkarpa tarp Semeliškių ir Beižionių, liko tik nedidelė atkarpa tarp Beižionių ir Klėriškių
Neskaitant apie 2-3 km atkarpos tarp Beižionių ir Klėriškių yra visiškai asfaltuotas kelias nuo Trakų pro Semelliškes - Beižionis iki Žiežmarių.
Grįžimas namo vaizdingu maršrutu Anykščiai-Balninkai-Želva-Giedraičiai-Vilnius, kurio paskutinė žvyrkelio atkarpa išasfaltuota pernai.
RK1201 atkarpa tarp Dapkūniškio, Balninkų ir Želvos buvo išasfaltuota 2017 metais
Viena vaizdingiausių šio kelio vietų - Siesarties slėnis Balninkų ir Želvos (Ukmergės rajone)..
Foto 2020.05
Vaizdas į Siesarties slėnį, atvažiuojant iš šiaurės nuo Anykščių-Balninkų
Vaizdas iš tos pačios vietos pusės link Balninkų.
Matosi juodos žymės - pernai gegužę ir birželį iš naujo asfalto plaukė bitumas (senam asfaltui kažkodėl nieko nebuvo).
Vaizdas į Siesarties slėnį, žiūrint iš pietų pusės nuo Giedraičių-Želvos
Beveik visas kelias RK2804 Giedraičiai-Želva buvo išasfaltuotas 2007-2008 metais, apie 4km likutis - 2017 metais.
Ties Bekupe (Ukmergės r.)
Į Dubingius iš Vilniaus galima nuvažiuoti trimis asfaltuotais keliais
1) Nuo kelio A14 37 km: trumpiausias ir vaizdingiausias kelias. Kelio RK 2814 atkarpa Visalaukė - Dirmeitai - Dubingiai išasfaltuota prieš 12 metų, bet dar yra daug žmonių nežinančių to kelio
2) Nuo kelio A14 44 km: kas nežino pirmojo kelio, iki šiol važiuoja į Dubingius per Rudokų kryžkelę keliu RK 2809 Giedraičiai-Dubingiai.
3) Nuo kelio A14 52 km: šiemet remontuojamas Dubingių tiltas, du pirmieji variantai netinka. Apylanka keliu RK 2808 per Bijutiškį.
Dirmeitai (Vilniaus r.).
Kelių RK2814 Joniškis-Dubingiai-Dirmeitai-Visalaukė_Paberžė ir RK 5222 Sapiegiškės-Sužionys-Dirmeitai
Įdedu orientacijai žemėlapį
Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz
Foto 2008.05
Vaizdas atvažiuojant keliu RK 5222 nuo Sužionių Tuo metu buvo rekonstruojamas kelias 2814 Visalaukė - Dubingiaiūs
Foto 2011.07
Kelias RK2814 Joniškis-Dubingiai-Visalaukė link Dubingių
Foto 2020.04
Dirmeitų sankryža
Kelias RK2814 Dubingiai-Visalaukė link Vilniaus
Kelias RK2814 Visalaukė-Joniškis link Dubingių
RK 5222 link Sužionių
Kelias RK 5222 Dumblėje, apie 1,5 km nuo Dirmeitų
Link Sužionių
Link Dirmeitų
Paskutinis taisė Romas; 2020.05.19, 22:41.
Priežastis: 1,5 km
RK 4416 Magūnai - Balingradas - Punžonys
Atkarpa nuo Punžionių iki Magūnų
Dalis kelio darbų už Punžionių buvo 2017-2018 metais sustabdyta
Lrytas 2017.06.02 Žvyrkelį tvarkę darbininkai Švenčionių r. aptiko kapavietę
Pasak darbų vadovo, šį kartą rasta mažiausiai trijų žmonių palaikai (...) Kelio remonto darbai dėl šio radinio kol kas sustabdyti. Darbininkai laukia tolimesnių pareigūnų ir aplinkosaugininkų nurodymų. Darbų vadovas teigia, jog negavę jokios informacijos iš policijos, žvyrkelio tvarkymą atnaujins pirmadienį.
Šis kelias buvo beveik visas asfaltuotas 2018 metais, tačiau tarp Punžionių ir Magūnų buvo rasti palaikai, ir darbai ten buvo sustabdyti iki 2019 metų
Žemėlapis iš www.mapy.cz
Kryptis iš Punžionių (Vilniaus r.) į Magūnus (Švenčionių r.)
Foto 2020.03
Punžonių (Balingrado) tiltas pastatytas 2005 metais
ačiū. aiškiau, bet kelio intensyvumui sakyčiau reiktų duoti daugiau svorio bendroje balų sistemoje. kas iš to, jei pvz, kursuoja autobusas, bet jis pustuštis?
Kaip jau aukščiau parašė alga, čia gaunasi uždaras ratas. Eismo intensyvumas mažas>neverta asfaltuoti>nepatrauklu gyventi>eismo intensyvumas mažas.
Uošviai gyvena šiaurės lietuvoj, netoli Papilės. Reikia važiuoti 5 km žvyrkeliu. Žvyrkelis toks, kad šlapesnį pavasarį realiai neišvažiuojamas. Autobusų vairuotojai, kurių maršrutas eina tais keliais, mušasi tarpusavyje, nes niekas ten nenori važiuoti... O vaikams kažkaip reikia pasiekti mokyklą, žmonėms didesnius miestelius.. Jei tokie keliai liktų, ten būtų visiškai dievo užmirštas kampelis. Gerai, kad tas kelias papuolė į programą, ir šiemet jau realiai pradėjo asfaltuoti..
ačiū. aiškiau, bet kelio intensyvumui sakyčiau reiktų duoti daugiau svorio bendroje balų sistemoje. kas iš to, jei pvz, kursuoja autobusas, bet jis pustuštis?
Yra toks dalykas, kaip socialinė ir ekonominė atskirtis. Jei infrastruktūros plėtros investicijos plauktų vien į populiariausias vietas, tai užkampiai taptų vis gilesnėmis dykynėmis.
ačiū. aiškiau, bet kelio intensyvumui sakyčiau reiktų duoti daugiau svorio bendroje balų sistemoje. kas iš to, jei pvz, kursuoja autobusas, bet jis pustuštis?
Įdomu koks čia eismo intensyvumas. Tas žvyrkelių asfaltavimas mažai apgyvendintuose kaimuose atrodo kaip pinigų švaistymas, o miestuose, kur sparčiai statosi nauji kvartalai žmonės priversti važinėti žvyrkeliais.
Įdomu koks čia eismo intensyvumas. Tas žvyrkelių asfaltavimas mažai apgyvendintuose kaimuose atrodo kaip pinigų švaistymas, o miestuose, kur sparčiai statosi nauji kvartalai žmonės priversti važinėti žvyrkeliais.
Ignalinos rajone asfaltuojamas RK1407 Kazitiškis - Nykiškė.
Kelias prasideda nuo sankryžos su KK102, pirmi 2km jau buvo asfaltuoti nuo seniau. Dabar darbai vyksta likusioje kelio dalyje, nuo 2km iki sankryžos su RK5309 Salakas – Tolimėnai – Švedriškė – Pažieviškė – Dūkštas.
Foto 2020-04
Darbų pradžia nuo dabartinio asfaltuoto ruožo pabaigos. Apie 500m eismas reguliuojamas šviesoforu, po to pirmumo ženklais.
Nuo šios vietos eismas reguliuojamas be šviesoforų:
Rajoninis kelias Nr. 3924 Šadžiūnai–Dieveniškės–Švedų miškas ruožo nuo 4,356 iki 5,938 km (1.582 m)
Šiaip tai yra senų kelių per Baltarusijos teritoriją dalys:
> Dieveniškės - (Šadžiūnai, LT-BY siena) - Subatninkai - Lipniškės - Lyda - Lietuvos teritorijoje 6 km
> Dieveniškės - (Švedų miškas, LT-BY siena) - Kauleliškės / Konvieliški - Šalčininkai - Lietuvos teritorijoje 4 km
Sutvarkius 2018 m. tą pusantro kilometro ruoželį beveik kilometru sumažėjo žvyrkelio važiuojant link Gaujos pažintinio tako.
Anksčiau žvyrkelis prasidėjo už kelių šimtų metrų nuo Dieveniškių miestelio aikštės.
Dabar išasfaltuotas kelias iki Dieveniškių ribos
Palyginimai važiuojant nuo Šadžiūnų (Gaujos pažintinio tako) pusės.
Foto 2018.04
Rajoninis kelias Nr. 3922 Žališkės–Mištautonys–Širviai ruožo nuo 13,710 km iki 11,064 km.
2018 m. išasfaltuotas kelias nuo Dieveniškių sąsmaukos pasų kontrolės punkto ties Stakiai ir Pėpių kaimo
Galima paįvairinti maršrutą grįžtant iš Dieveniškių kitu vaizdingu keliu pro Turgelius. Išasfaltuota beveik 3 km kelio Nr.3922 , lieka tik apie apie 2,5 km gerai greideriuoto žvyrkelio iki plento 3909 (Šalčininkai)-D.Baušiai-Akmenynė-Turgeliai
Komentuoti: