Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Vistiek nesuprantu kodėl negalima buvo padaryti lėtėjimo juostos sukantiems į dešinę
    Nes debilai projektavo ir/arba salygas projektavimui isdavinejo. Bet cia dar nieko palaukim ziedo ties moletais

    Comment


      Parašė JlL Rodyti pranešimą
      Nes debilai projektavo ir/arba salygas projektavimui isdavinejo. Bet cia dar nieko palaukim ziedo ties moletais
      Ar ne pernelyg "aštriai" pasakyta? Gal kaip tik protingi žmonės parinko projektinį sprendinį.

      Comment


        Panaikint letejimo juostas magistraliniam kelyje protingas sprendimas?

        Comment


          Parašė JlL Rodyti pranešimą
          Panaikint letejimo juostas magistraliniam kelyje protingas sprendimas?
          Į šį klausimą neatsakysiu, nes ten nebuvo lėtėjimo juostų. Ten buvo papildoma juosta iš dešinės, kuria buvo galima važiuoti ir tiesiai. O toks sprendimas yra visiškai netinkamas.

          Dėl neįrengtų lėtėjimo juostų:
          a) Duoklė pėsčiųjų saugumui. Prieš kiekvieną sankryžą yra įrengti perėjimai pėstiesiems.
          b) Nesvarbu, kad tai magistralinis kelias, tačiau tai nėra automagistralė, kurioje tokios juostos yra būtinos. Pasak saugaus eismo specialistų, tokios sankryžos yra saugesnės be lėtėjimo juostų.

          Comment


            Tokios sankryzos nervuoja zmones o susinervine jie daro avarijas uz keliu kilometru neatsakingai lenkdami ta "ozi" kuris ant 20 islenda tokioj sankryzoj

            Comment


              Parašė JlL Rodyti pranešimą
              Tokios sankryzos nervuoja zmones o susinervine jie daro avarijas uz keliu kilometru neatsakingai lenkdami ta "ozi" kuris ant 20 islenda tokioj sankryzoj
              Apie ką mes čia ? Kuom susiję išlendantys iš šalutinio kelio ir lėtėjimo juostos. Jei tamsta norėjote pasakyti, kad trūksta greitėjimo juostų, tai nesu tikras, bet man rodos tokiose sankryžose jos niekur neįrengiamos. Ir visi šie sprendimai ne iš dangaus nukritę, o dažniausiai tai perimta Vakarų Europos šalių patirtis.

              Dėl lėtai važiuojančių. Tai net esant greitėjimo juostai tie lėtai važiuojantys įsilies į bendrą srautą ir jei jie važiuos lėčiau nei leistina, vis tiek juos teks aplenkti. "Išlindę ant 20" lygiai taip pat gali sėkmingai pagreitėti ir niekam nereiks nieko aplenkti.

              Comment


                Iki rekonstrukcijos ten buvo tiek letejimo tiek greitejimo juosta (kad ir hibride su papildoma juosta kuria galima naudotis tik jei yra sukanciu i kaire) todel rasydamas letejimo turejau omenyje jas abi.

                Nereikia cia pasakot kokia patirti mes perimam ir koks grazus butu pasaulis jeigu visi butu geri. Beda pas mus su saugumu keliuose ne del kazkokiu liberaliu taisykliu ir apribojimu nebuvimo bet del agresyviu vairuotoju ir i sita psichologini faktoriu reiktu atsizvelgt, o ne kur reikia nereikia kisti nesamoningus greicio ribojimus arba irenginet atseit saugumo infrastruktura

                Comment


                  Parašė JlL Rodyti pranešimą
                  Nereikia cia pasakot kokia patirti mes perimam ir koks grazus butu pasaulis jeigu visi butu geri. Beda pas mus su saugumu keliuose ne del kazkokiu liberaliu taisykliu ir apribojimu nebuvimo bet del agresyviu vairuotoju ir i sita psichologini faktoriu reiktu atsizvelgt, o ne kur reikia nereikia kisti nesamoningus greicio ribojimus arba irenginet atseit saugumo infrastruktura
                  Bėda ir dėl agresyvių vairuotojų, ir dėl nesaugios infrastruktūros. Greičio ribojimai nėra nesąmoningi (yra ir išimčių). Tą vairuotojų agresiją mažina stebėjimo sistemos, greičio kontrolės sistemos, baudos už pažeidimus ir t.t. Saugi infrastruktūra trukdo atlikti neleistinus ir pavojingus veiksmus:
                  a) per jau minėta, anksčiau buvusią, papildomą eismo juostą, buvo galima pavojingai lenkti iš dešinės. Šios juostos nebėra - nebėra ir galimybių pavojingam, neleistinam lenkimui.
                  b) iškyli saugumo salelė centre neleidžia lenkti sankryžoje. Dar neteko matyti tokio idioto, kad jis įvažiuotu lenkdamas į priešpriešinį eismą tokioje sankryžoje.
                  c) vizualinės kliūtis (salelės su stulpeliais, atitvarai) verčia vairuotojus mažinti greitį. Čia tas psichologinis faktorius irgi pasireiškia. Kai kelias platus visada kyla noras važiuoti greitai, kai kelias siaurėja - greitis mažinamas.

                  Pasaulis ne visada yra gražus. Jei sankryža nebūtu buvusi avaringa ir pavojinga, nebūtų ten atsiradęs fotoradaras ir artimiausiu metu jos niekas nerekonstruoti. Natūralu, kad sankryža pasikeitė, nes pasirodo anksčiau buvęs variantas nebuvo saugus.

                  Comment


                    vienas iš jūsų yra teoretikas, o kitas - praktikas (ir dar ne bet koks, o Lietuvos), todėl ir nerandate bendros kalbos :o
                    Vilnius yra nuostabus!

                    Comment


                      Aš tai toliau manau, kad bapkių išmesta daug, o nauda abejotina lyginant su tuo, kad būtų užtekę pakeist dangą, išfrezuot saleles ir nustatyt greičio ribojimą iki 60 (radarą paliekant).
                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                      Comment


                        Praktiškai kiekvieną savaitę važiuoju šiuo keliu. Paskutiniu metu, įvairiose kelio atkarpose, vis pamatau šalia kelio su nivelyrais besisukiojančius geodezininkus (kaip suprantu). Ar yra planuojama didesnio masto kelio rekonstrukcija?

                        Comment


                          Prieš kelis mėnesius dar Delfyje rašė, kad greitu laiku rekonstrukcija numatoma, tik kol kas ieškoma kelių, kaip užsitikrinti pilnavertį finansavimą.. Gal ir prasideda kažkokie pirmieji projektavimo darbai..

                          Comment


                            Parašė Mar Rodyti pranešimą
                            Praktiškai kiekvieną savaitę važiuoju šiuo keliu. Paskutiniu metu, įvairiose kelio atkarpose, vis pamatau šalia kelio su nivelyrais besisukiojančius geodezininkus (kaip suprantu). Ar yra planuojama didesnio masto kelio rekonstrukcija?
                            Šiaip jei apie Vilnių iki kelio 108, tai iki to kelio planuojama rekonstrukcija į keturių juostų kelią. Bet šiai rekonstrukcijai iki 2012 berods pavasario techninis projektas tik ruošiamas. Jei kur tolėliau taip kaip ir Aurelius rašė. Tik kad nebuvo daugiau jokios informacijos, kad finansavimo šaltinis rastas
                            http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                            Comment


                              Už sankryžos su 108 keliu, eismo intensyvumas krenta maždaug per pusę, tai tikėtis kažkokių didesnių rekonstrukcijų neverta tikėtis. Nebent pavienės sankryžos bus rekonstruojamos.

                              Comment


                                Dabar nepamenu šaltinio, bet berods dar šiemet buvo rašyta, kad nori rekonstruoti visą betonkę. Ta prasme taip, kaip padarė su 10 km atkarpa, tai taip visą rekonstruoti. Ne platinti iki 2x2, bet kapitaliai sutvarkyti dangą.

                                Comment


                                  Jei ras finansavimą. Buvo rašyta, kad norėtų taip daryt ir kad ieškos galimybių.
                                  http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                  Comment


                                    Taip. Pats susisiekimo ministras patvirtino, kad betonkelis bus vienas prioritetinių projektų.. Kol kas laukiama finansavimo galimybių

                                    Comment


                                      A-14 žiemą. Foto 2012.02


                                      Saknryža prie IKI






                                      Šviesoforinė Riešės sankryža








                                      Gulbinų sankryža su senuoju Molėtų plentu Nr.172




                                      Šitų ženklų su žvėriukais Molėtų plente bus dar ne vienas




                                      Kryžkelė su 108 keliu Vievis - Maišiagala - Nemenčinė




                                      Comment












                                        26 km. posūkis prie Europos centro


                                        28 km. Kryžkelė su keliu Paberžė - Eitminiškės - Nemenčinė


                                        Apsnigtas kelias Eitiminiškių link


                                        30 km. Degalinėje nebėra policijos automobilio muliažo


                                        32 km. Posūkis į sentikių kaimą Mitrofanovką, kuris oficialiai vadinasi Žemaitėliais




                                        Apsnigtas šoninis keliukas


                                        Šalutiniu keliu priartėja transporto priemonė




                                        37 km. Sankryža su 2804 keliu Paberžė - Dubingiai. Ten mums ir reikia sukti




                                        Kelias į Dubingius uždarytas, bet neaišku, kurioje vietoje

                                        Comment








                                          40 km. Molėtų r. riba






                                          44 km. Sankyža su 2809 keliu Giedraičiai - Dubingiai




                                          Ir čia kelias į Dubingius uždarytas. Teks važiuoti tiesiai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X