Na aš turiu omenyje papildoma juostą, kuri naudojama sugedus transportui (atskirta ištisine linija) arba esant išsukimams naudojama kaip greitėjimo/lėtėjimo juosta.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet ji naudojama kaip greitėjimo/lėtėjimo juosta tik sugedus ar atsitikus kitai nelaimei kas nėra kažkoks masinis reiškinys, kad būtų galima sakyt, kad kai jos nėra, eismas yra:
Greitėjimo lėtėjimo juosta yra atskiras dalykas. Kartais ji pakeičia kelkraštinę juostą prie sankryžų, bet tai nėra tas pats. Kelkraštinė juosta negali būti naudojama greitėjimui/lėtėjimui nesugedus.stabdomas lėtėjančių/greitėjančių automobilių.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taigi, mano pirmasis bandymas nufilmuoti važiavimą
 Tiesa, neturiu automobilinio kameros laikiklio, tai teko kamerą padėti tiesiog ant priekinės panelės, tai šiek tiek kameros padėtis žemoka ir pamiršau Easy funkciją paspausti, tai daug kur toks perdaug šviesus vaizdas gaunasi, nors ir regualiavau paskui kompe video ryškumą... Na, bet anyway pirmas blynas, ateityje tikiuosi daugiau blynų prikepsiu 
Maršruto žemėlapis. A14 nuo Utenos iki Vilniaus ir šiek tiek pačiame Vilniuje

Na ir pats video
[VIMEO]7169144[/VIMEO]
Nelabai važinėjantiems šiuo maršrutu keletas nuorodų, pagal filmuko laiką:
04:59 - Molėtų sankryža
05:19 - Dešinėje kelkraštyje policininkai su VW Passat
06:46 - Pradžia pernai pabaigto rekonstruoti 10 km ruožo
07:54 - Viadukas į Dubingius
11:25 - Sankryža su keliu į Nemenčinę ir policininkai dešinėje su BMW 3-series
12:21 - Pradžia neseniai pabaigto rekonstruoti ruožo prieš Vilnių (išplatinta iki 4 eismo jusotų)
13:32 - Įvažiuoju į Vilnių
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Man betonkelis skamba kaip betonburnėParašė Aurelius Rodyti pranešimąŠiame kelyje, ypač ruože tarp Utenos ir Molėtų betonkelis ypač prastos būklės. Mano nuomone, pirmiausia remontuoti reikėtų šį ruožą, nes būklė tikrai prastesnė negu priartėjus prie Vilniaus. Gal kas žinote ar vyksta kokie nors konkursai šio kelio rekonstrukcijai?
. Aišku žinau ką reiškia, pats važiavęs ten ne kartą. o mano bajerį kas supras tas.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kiek girdėjau iš anksčiau tai iki sankryžos su keliu [108](Nemenčinė-Maišiagala) turėtų būti nutiestas 2x2 juostų kelias nuo Vilniaus, tokiu pačiu principu kaip buvo praplatintas iki 16km šio kelio. Kada tai bus darome neaišku, datų niekur nemačiau. Artimiausias šio kelio projektas stambesnis ko gero 2 lygių sankryža su Rieše. Dėl konkrečio atkarpos Molėtai-Utena niekur informacijos nepastebėjau... Bent jau tie rekonstruoti virš 10km ženkliai pagerino kelio būklę.Parašė Aurelius Rodyti pranešimąŠiame kelyje, ypač ruože tarp Utenos ir Molėtų betonkelis ypač prastos būklės. Mano nuomone, pirmiausia remontuoti reikėtų šį ruožą, nes būklė tikrai prastesnė negu priartėjus prie Vilniaus. Gal kas žinote ar vyksta kokie nors konkursai šio kelio rekonstrukcijai?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Be abejo, kad pagerino.. Optimistiniu variantu norėtųsi tikėtis, kad kažkada ateityje visas kelias iki pat Utenos bus 2x2 juostų.. Bet kol kas bent jau būtų gerai, kad nuo Utenos kelias būtų tvarkomas.. Bet kaip suprantu šiuo metu viskas atsiremia į finansus..Bent jau tie rekonstruoti virš 10km ženkliai pagerino kelio būklę.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šiaip sutvarkius visą kelią kaip rekonstruotas dalis, užtektų 1x1 mano manymu. Srautai dideli, bet kol kas pakaktų tokio kelio. Ir taip labai daug kelių "erelių" A14.Parašė Aurelius Rodyti pranešimąOptimistiniu variantu norėtųsi tikėtis, kad kažkada ateityje visas kelias iki pat Utenos bus 2x2 juostų..
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, pritariu, normaliai sutvarkius pilnai užtektų ir 1x1.. Bet kita vertus, jei jau tvarkyti, tai tegul būna tvarkoma maksimaliai kiek įmanoma.. Nes tarkim dabar sutvarko normaliai 1x1 juostom, o po kelių metų (pasvajoti juk galima) atsiras pinigų ir sukuriamas planas kurti visą kelią 2x2.. Reikėtų griauti viską, kas padaryta ir platinti iki tų keturių juostų..Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąŠiaip sutvarkius visą kelią kaip rekonstruotas dalis, užtektų 1x1 mano manymu. Srautai dideli, bet kol kas pakaktų tokio kelio. Ir taip labai daug kelių "erelių" A14.
Na bet vertinant realiai ir pagal dabartinę finansinę būklę, jei jau sutvarkytų normaliai 1x1, jau ir tai būtų žingsnis į priekį..
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ką nors girdėjot apie ekonominį investicijų pagrįstumą ?
 Maksimum iki Molėtų gal ir galimėtų galvoti apie 2x2, bet eismo srauto intensyvumas tikrai nėra pakankamas pvz vidutinis eismo intensyvumas 2005 - 2008 metais 51-ąjame kelio kilometre buvo 5.7 tūkstančio transporto priemonių per parą, kur minimali riba tiesti 2x2 yra 8 tūkstančiai 
 Yra tikrai daugiau kelių Lietuvoje kur 2x2 reikalingesnis, kaip antai pradedamas rengti techninis projektas paversti AM statuso keliu Kaunas - Marijampolė arba Panevėžys - Šiauliai į paprastą 4 juostų kelią 
 Aišku čia mano asmeninė nuomonė, kuri nebūtinai sutampa su kitų 
 Beje, pertvarkyti kelią nebūtų sudėtinga, reiktų tik kelkraštinę juostą įrengti 
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tikslingiau turbūt būtų tuos "atsiradusius" pinigus investuoti į regiono ekonomiką, sukurti realų poreikį pralaidesniam keliui, susirinkti mokesčius nuo uždirbtų pinigų ir investuoti į kelią. Kas atsitiks - neįlysim į skolas.Parašė Aurelius Rodyti pranešimąTaip, pritariu, normaliai sutvarkius pilnai užtektų ir 1x1.. Bet kita vertus, jei jau tvarkyti, tai tegul būna tvarkoma maksimaliai kiek įmanoma.. Nes tarkim dabar sutvarko normaliai 1x1 juostom, o po kelių metų (pasvajoti juk galima) atsiras pinigų ir sukuriamas planas kurti visą kelią 2x2.. Reikėtų griauti viską, kas padaryta ir platinti iki tų keturių juostų..
Na bet vertinant realiai ir pagal dabartinę finansinę būklę, jei jau sutvarkytų normaliai 1x1, jau ir tai būtų žingsnis į priekį..
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, girdėjau. Neaišku kaip keisis eismo intensyvumas, gal ateityje dar mažės.. Ir tada tikrai nebus jokio reikalo įrenginėti 2x2 juostų kelią. Bet tokio projekto įgyvendinimo laikas tikrai ne pusmetis, ne metai ir net ne dveji metai. Per tiek laiko gali buti kad bus sutvarkytas kelias 1x1, o kol taip bus baigta, intensyvumas jau bus vertas 2x2 kelio. Bet dabartinėje situacijoje - jūs visiškai teisus. Kaunas - Marijampolė būtų vertesnis AM įrengimo negu A14 paprasto 2x2. Kad ir kaip ten bebūtų, kad ir koks remontas būtų planuojamas, A14 vietomis jau tikrai prašosi rekonstrukcijos. Kelio dangos atžvilgiu tai tikrai.Parašė Xmaster Rodyti pranešimąKą nors girdėjot apie ekonominį investicijų pagrįstumą ?
 Maksimum iki Molėtų gal ir galimėtų galvoti apie 2x2, bet eismo srauto intensyvumas tikrai nėra pakankamas pvz vidutinis eismo intensyvumas 2005 - 2008 metais 51-ąjame kelio kilometre buvo 5.7 tūkstančio transporto priemonių per parą, kur minimali riba tiesti 2x2 yra 8 tūkstančiai 
 Yra tikrai daugiau kelių Lietuvoje kur 2x2 reikalingesnis, kaip antai pradedamas rengti techninis projektas paversti AM statuso keliu Kaunas - Marijampolė arba Panevėžys - Šiauliai į paprastą 4 juostų kelią 
 Aišku čia mano asmeninė nuomonė, kuri nebūtinai sutampa su kitų 
 Beje, pertvarkyti kelią nebūtų sudėtinga, reiktų tik kelkraštinę juostą įrengti 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip. Pasibaigus tam 10 km ruožui betonas tikrai nebemalonus.. Bet kaip suprantu, dabar artimiausias A14 rekonstrukcijos planas (neskaitant viaduko Riešęs sankryžoje) rekonstruoti kelią iki sankryžos su keliu Nemenčinė - Maišiagala.. O ten jau yra paprasto, taip pat rekonstruoto ruožo pradžia. Tad šiems visiems etapams susijungus, turėsim normalų normalaus kelio ruožą.Parašė Xmaster Rodyti pranešimąTai taip, dėl dangos pilnai sutinku. Vietomis "betonkė" pakenčiama, bet vietomis tai bėgiai traukinio visai... Ypač pasijunta pabaigus važiuoti tuo 10 km rekonstruotu ruožu.
Comment
 
Comment