Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gintarinis Rodyti pranešimą
    Mįslė A14 ekspertams: kas čia dabar bus? vieta - Europos centras.
    bebrų kontrabandinė landa
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Sutvarkė Via Baltiką "Valstybės siena-Kaunas" atkarpoje. Reik pažymėti, kad atkarpa Kaunas-Panevėžys tokia labiau ne Lietuvos gyventojams.
      Dabar A14 bus labiausiai keikiamas kaip nevykęs kelias.

      Ir projektuotojų choras "viskas pagal paskutinį KTU žodį" negelbės.
      Žmogus, paprastas, net be didelio išsilavinimo, mato, kada gerai padaryta, o kada ne. Paaiškinti kaip daryti negali, nes daug specifikos, bet mato ir suvokia visumą.

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Sutvarkė Via Baltiką "Valstybės siena-Kaunas" atkarpoje. Reik pažymėti, kad atkarpa Kaunas-Panevėžys tokia labiau ne Lietuvos gyventojams.
        Kodėl ir iš kur tokie teiginiai, kad ne Lietuvos gyventojams, tai kam jis bus skirtas, Čiurkoms? Taip, žinau, kad ten daug tranzito, bet taigi ten centrinės Lietuvos kelias, o kuom gyventojai važiuoja/važiuos, žvyrkeliu??
        Pats šalia VIA BALTICA ties Kėdainiais gyvenau n metų, todėl kelias Kaunas-Panevėžys tiek LT gyventomas (Nuo Panevėžio pusės) į Kauną palėkti, KNO oro uostas, apsipirkimai, paslaugos ir pan. Kaune, o Kaune gyvenantiems tai Panevėžio/Rygos kryptimi pavažiuoti į Latviją, Panevėžį ir pan.. Todėl teigti, kad kelias skirtas ne Lietuvos gyventojams nesutinku..

        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Dabar A14 bus labiausiai keikiamas kaip nevykęs kelias.
        Dėl A14, tai viskas su juom gerai, reikia tik keliolika greičio 70 apribojimų nuimti Molėtai-Utena atkarpoje ir viskas bus GOOD

        Comment


          Gal kas žinot kada žadama darbų pabaiga? Atrodo niekad nebaigs, net pačioje plento remonto pradžioje (prie stučkų medelyno) kur patys pirmi pradėjo, vis dar sugeba karts nuo karto ir vėl grąžinti šviesoforą su 10 minučių laukimo. Dar įdomu kaip kelias bus prižiūrimas žiemą, nes visur pristatyta kelio ženklinimo stulpelių, ar pravažiuos sniego valymo įranga, ar kelias išvis bus barstomas? Ar darbai bus tęsiami ir žiemos metu?
          Paskutinis taisė aquawille; 2025.11.14, 17:51.

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Sutvarkė Via Baltiką "Valstybės siena-Kaunas" atkarpoje. Reik pažymėti, kad atkarpa Kaunas-Panevėžys tokia labiau ne Lietuvos gyventojams.
            Dabar A14 bus labiausiai keikiamas kaip nevykęs kelias.

            Ir projektuotojų choras "viskas pagal paskutinį KTU žodį" negelbės.
            Žmogus, paprastas, net be didelio išsilavinimo, mato, kada gerai padaryta, o kada ne. Paaiškinti kaip daryti negali, nes daug specifikos, bet mato ir suvokia visumą.
            Ar buvai bent nuvažiavęs pažiūrėt į A14? Net neabejoju, kad nebuvai. Aš reguliariai tuo keliu važiuoju - puikus kelias. Nėr ko lygint su buvusia betonke. Taip būtų geriau autobanas su nerbitu greičiu, bet būkim realistai - eismas tuo keliu ne pats didžiausias. Neskaitant penktadienio ir sekmadienio vakarų. O ir atstimas nuo Vilniaus iki Utenos ne toks didelis. Tai nuėmus 70 ribojimus išloši gal 10min.
            Paskutinis taisė fiction; 2025.11.15, 17:42.

            Comment


              Parašė aquawille Rodyti pranešimą
              Gal kas žinot kada žadama darbų pabaiga? Atrodo niekad nebaigs, net pačioje plento remonto pradžioje (prie stučkų medelyno) kur patys pirmi pradėjo, vis dar sugeba karts nuo karto ir vėl grąžinti šviesoforą su 10 minučių laukimo. Dar įdomu kaip kelias bus prižiūrimas žiemą, nes visur pristatyta kelio ženklinimo stulpelių, ar pravažiuos sniego valymo įranga, ar kelias išvis bus barstomas? Ar darbai bus tęsiami ir žiemos metu?
              Pagal Eismoinfo, rašo, kad 12-15, bet tiksliau galima sužinoti pasiskambinus į HISK, darbų vadovui.

              Comment


                Nors mėnesį nevažiavau a14 keliu , bet teko važiuoti šita savaitgalį 15d, tai per mėnesį labai daug nepasikeitė, pliusas tas, kad nereikia jau nusukti nuo kelio į žvyra kur buvo gyvunų pralaidos, prie degalinės apie 30 km nuo Vilniaus dar trūksta sluoksnių dangos, pats važiavimas man patinka nauja danga, kadangi vasara važiuoju kiekvieną savaitgalį tai betonkės duobės ir jų apvažiavimus atmintinai mokėjau, dabar kitas lygis man ir nuo moletų iki utenos viskas ok.

                Comment


                  Parašė fiction Rodyti pranešimą

                  Ar buvai bent nuvažiavęs pažiūrėt į A14? Net neabejoju, kad nebuvai. Aš reguliariai tuo keliu važiuoju - puikus kelias. Nėr ko lygint su buvusia betonke. Taip būtų geriau autobanas su nerbitu greičiu, bet būkim realistai - eismas tuo keliu ne pats didžiausias. Neskaitant penktadienio ir sekmadienio vakarų. O ir atstimas nuo Vilniaus iki Utenos ne toks didelis. Tai nuėmus 70 ribojimus išloši gal 10min.
                  Dabar daug kas dantis sukandę važiuoja po 20 km toliau, bet per A2 arba pro Pabradę.
                  Tai atnaujintoji dalis Molėtai-Utena neturi to srauto, kuris užgrius pabaigus darbus.

                  Kas kasdien į darbą važiuoja Vln-Utn ar Utn-Vln tai vienaip. Tokių nėra labai daug.
                  Bet kas važiuoja penktadienis-sekmadienis vasarą - nu tai bus labai nekomfortiškai.
                  70-80 km rekonstrukcija - kiek pastatė 2 lygių susikirtimų? Bent tokio lygmens https://maps.app.goo.gl/L2JXTPfmDP3KnxG2A

                  Prisidėjęs faktorius - apmokestintas "Pabradės plentas" vilkikams - dalis nenorėjusių mokėti už kelius, link Daugpilio, rinksis per Uteną, nes neliko nemokamos alternatyvos.

                  Comment


                    Parašė fiction Rodyti pranešimą

                    Pagal Eismoinfo, rašo, kad 12-15, bet tiksliau galima sužinoti pasiskambinus į HISK, darbų vadovui.
                    Jei HISK kalbėtų, tai pasakytų, kad jau perdarinėja tai, kas buvo padaryta ir atrodė baigta ))) Prie Europos centro buvo numatytas tik vienos juostos tunelis, bet užteko sveiko proto suprasti, kad sekmadienio piko metu ten garantuoti bumčikai bandant įsukti į srautą be greitėjimo juostos. Tai dabar lipdoma ketvirta juosta, kad būtų lėtėjimas ir greitėjimas. FOTO dėjau praėjusią savaitę. Bet tikiuosi, kad čia dar ne viskas. Reaguojant į stiprią kritiką dėl panaikinto kairinio posūkio į Europos centrą atnaujintos diskusijos aukštu lygiu. Gal ir čia laimės protas prieš tą sėdmaišinį projektą, padarytą nematant realios situacijos...

                    Comment


                      Parašė pwxaz Rodyti pranešimą
                      Nors mėnesį nevažiavau a14 keliu , bet teko važiuoti šita savaitgalį 15d, tai per mėnesį labai daug nepasikeitė, pliusas tas, kad nereikia jau nusukti nuo kelio į žvyra kur buvo gyvunų pralaidos, prie degalinės apie 30 km nuo Vilniaus dar trūksta sluoksnių dangos, pats važiavimas man patinka nauja danga, kadangi vasara važiuoju kiekvieną savaitgalį tai betonkės duobės ir jų apvažiavimus atmintinai mokėjau, dabar kitas lygis man ir nuo moletų iki utenos viskas ok.
                      Važiavau penktadienį (21d.) iš Molėtų į Vilnių, tai anksti ryte ties buena gyvūnų pragina dar reikėjo nuvažiuoti žemym, o po poros valandų jsu virš praginos, nes jau ardė nuvažiavimą. Visame kelyje ne asfaltu važiuoti teko kokiose 4 atkarpėlėse bendrai apie 300-400 m vizualiai įvertinus. Vyko pirmo sluoksnio asfaltavimas netoli Bijutiškio ir labai neatkreipiau dėmesio, bet jau vyksta darbai su viaduko perdanga. Molėtų žieduke važiuojamoji dalis irgi jsu užbaigta. Vienintelė vieta kur praktiškai nieko dar nepradėta daryti tai atkarpėlė Gojaus kaime prie Molėtų.

                      Comment


                        Parašė Marukas Rodyti pranešimą

                        Važiavau penktadienį (21d.) iš Molėtų į Vilnių, tai anksti ryte ties buena gyvūnų pragina dar reikėjo nuvažiuoti žemym, o po poros valandų jsu virš praginos, nes jau ardė nuvažiavimą. Visame kelyje ne asfaltu važiuoti teko kokiose 4 atkarpėlėse bendrai apie 300-400 m vizualiai įvertinus. Vyko pirmo sluoksnio asfaltavimas netoli Bijutiškio ir labai neatkreipiau dėmesio, bet jau vyksta darbai su viaduko perdanga. Molėtų žieduke važiuojamoji dalis irgi jsu užbaigta. Vienintelė vieta kur praktiškai nieko dar nepradėta daryti tai atkarpėlė Gojaus kaime prie Molėtų.
                        Aš dažniausiai važiuoju iki 41km , gal foto vaiduko turite

                        Comment


                          /\ RK2809 arba Rudokų viadukas yra 44-me kilometre, kelyje A14 po 21-o km kitų viadukų nėra.

                          Comment


                            Nieko naujo... https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...kimas-n1471350
                            Dar pavasarį viename judriausių kelių, jungiančių Vilnių ir Uteną – Molėtų plente, į 12-os metrų gylį  žemė prarijo ekskavatorių. Artėjant ... tv3.lt Naujienų portale rasite svarbiausias šiandienos naujienas, išskirtinius TV3 žinių video reportažus, Lietuvos žmonių istorijas ir TV3 televizijos video tu

                            Comment


                              Parašė pwxaz Rodyti pranešimą

                              Aš dažniausiai važiuoju iki 41km , gal foto vaiduko turite
                              Neturiu vaizdo registratoriaus o ir fotografuoti telefonu nebuvo kaip, tad foto, deja, neturiu.

                              Comment


                                geologų atlikti matavimai rodo, kad technika atsidūrė maždaug 12 metrų gylyje nuo vandens paviršiaus
                                Nemaža duobė, 4 aukštų namo gylyje. Ištraukti, ko gero bus panašiai sudėtinga kaip nuskendusią amerikiečių inžinerinę mašiną.

                                Comment


                                  teko ir man pravaziuoti Moletu plentu penktadieni vakare.
                                  Nelabai supratau sitos vietos: https://maps.app.goo.gl/zrzAY8EFZhCQt5nR8 cia is 2 tampa 1 juosta ir uz 50m vel 2 juostos?
                                  siaip vaziuoti iki pirmu sviesoforu viskas ok, vaziuoji su srautu, dauguma vaziuoja tikrai virs 50. Kai privaziuoji pirmus sviesoforus - tada jau random. Dalis stovi, dalis sviesofora mato kaip rekomendacini ir pjauna toliau. Didesneje kelio dalyje (pravaziavus sviesofora) vietos tikrai yra gan daug vaziuot abiems pusemis, taciau yra kelios vietos, kur nera reikiamo plocio. Taigi pravaziavus per zalia teko susitikti ir kelias auto priespriesais atlekiancias ir sunkvezimi. Jei lengvosios persimeta i "neatidaryta" juosta, tai fura sustojo ir teko vos ne vos prasilenkt.

                                  Laiko prasme (stojant prie visu raudonu), uztrukau 1val 35min, kai savaitgali pries, vaziuojant per ukmerge 1val. 39min. Idomumo delei, sekmadieni grizau senuoju moletu plentu - 1val 14min.
                                  Paskutinis taisė mr_miegas; 2025.11.24, 12:42.

                                  Comment


                                    Vakar pravažiuojant pavyko šiokį tokį viaduko kadrą nutraukti.
                                    Click image for larger version

Name:	20251125_131920.jpg
Views:	10
Size:	1,63 MB
ID:	2231849

                                    Comment


                                      Sveiki, teko pavaikšioti palei rekonstruojamą A14 kelią ir pastebėjau, kad labai gilūs grioviai padaryti, sakyčiau kai kur 6-8 metrų gylio. Į tokį įpuolus su mašina pasekmės būtų labai liūdnos, Gal kas žino kodėl taip daroma? Gal yra kažkoks paaiškinimas?

                                      Comment


                                        Parašė Vit_as Rodyti pranešimą
                                        Sveiki, teko pavaikšioti palei rekonstruojamą A14 kelią ir pastebėjau, kad labai gilūs grioviai padaryti, sakyčiau kai kur 6-8 metrų gylio. Į tokį įpuolus su mašina pasekmės būtų labai liūdnos, Gal kas žino kodėl taip daroma? Gal yra kažkoks paaiškinimas?
                                        Bent jau nuotraukoje atrodo, kad tie grioviai yra ~3 metrai gylio. Kelio gairės aukštis yra 1 metras.
                                        Pasėkmės įvažiavus į griovį būtų liūdnos jei tik važiuojate medine karieta arba supuvusiu kibiru. Kitu atveju nepaisant nuo griovio gylio didelių pavojų šiuolaikinio automobilio keleiviams tikrai nekils.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X