Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
tai ir 30 ne taip smarkiai skiriasi nuo 50, o 10 tai beveik visai taspats kas 30.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
"50 ne taip smarkiai skiriasi nuo 70 - galima ir lėčiau pavažiuoti kelias dešimtis kilometrų, jeigu negalima lenkti".... tiek ir adekvatumo...
Nieko baisaus, tos linijos greitai bus nuvažinėtos ir nebekels problemų.Parašė Romas Rodyti pranešimą
LAKD PiaRščikė šiandien LRt radijo laidoje išspaudė skaičių - 30 km 'rekonstruotame" ruože tarp Molėtų ir Utenos yra 10 km ištisinių linijų.
Ir tokie skaičiai tiesiame kelyje su puiku matomumu.-
- 3 patinka
Comment
-
Kelius su nedideliu automobilių srautu, tokius kaip Molėtai-Utena, reikia siaurinti pagal šį pavyzdį, kad būtų užtikrintas eismo saugumas. O Vilnius-Molėtai yra intensyvesnis kelias, todėl ten reikia trijų eismo juostų, kas pagaliau ir atsiras.Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
Tada rašo toje pačioje žinutėje:
Akivaizdu, kad ten kur reikia, pavyzdžiui, autostradose, turi būti užtektinai eismo juostų. Bet niekada neturi atsirasti perteklinio asfalto ploto, sukuriančio plataus ir saugaus kelio iliuziją.
- 4 patinka
Comment
-
Siaurinimas ir saugumas ne visada teisingas, yra situacijų kuriuose pačiam teko atsidurti turint ilgameti vairavimo stažą pvz.važiuojant sumėto priešais važiuojanti automobili (slidi danga ,sprogus padangai ir taip toliau) nekarta teko sukti i šalikele kad išvengti susidūrimo visa laime kad buvo plačios šalikelės ir tai nebuvo situacijos kaip chuliganiškas vairavimas,ar greičio viršijimas.Dar viena blogybe siauru keliu važiavimas spec transporto (greitoji pagalbą,ugniagesių automobiliai)jiems sudaromas siauras koridorius esant judėjimui iš abiejų pusiu dėl to krenta ju greitis .
- 5 patinka
Comment
-
Dar vienas straipsnis apie projektuotojų- siaurintojų ir užsakovo LAKD sugadintą kelią
LRT 2025.01.12
Džiugesį dėl „betonkės“ keičia nerimas: „Via Lietuva“ sako, kad viskas pagal reikalavimus
Naujai rekonstruota kelio Vilnius–Utena atkarpa piktina vairuotojus. Anot jų, kelkraščiai per siauri, o pailgėjusios ištisinės linijos sudarys kamščius. Kelio rekonstrukcijai vadovavusi įmonė tikina, kad viskas atlikta pagal reikalavimus. Utenos savivaldybė kai kurias atkarpas prašo peržiūrėti iš naujo.(...)

Ištisinės linijos pailgintos tose vietose, kur buvo fiksuoti eismo įvykiai. Utenos rajono savivaldybė prašo dar kartą peržiūrėti autoįvykių analizę ir sutrumpinti ištisines linijas.
„Kodėl to reikia, dėl to, kad, gal šaltuoju laiku ir nekyla tiek problemų, bet šiltuoju metų laiku, kai vilniečiai ypač patrauks į ežerų kraštą – Utenos, Molėtų pusę, į Zarasų, ar Anykščių šiuo keliu, tai, aišku, kelias užsikiš tikrai. Užteks tik, kad vienas vairuotojas lėčiau važiuos“, – kalba Utenos meras Marijus Kaukėnas.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...l-reikalavimus
- 2 patinka
Comment
-
Geras pastebėjimas, jei mieste gatvių siaurinimas saugumą didina, tai užmiesčio keliuose tai nelabai galioja, be reikalo pakėlė kelią, kad kuo daugiau pinigų "įsisavinti", tada atitvarų reikėjo pridaryti ir gavosi toks siauras nesaugus kelias, kur atvarius kam nors priešpriešine juosta nebėra kur trauktis. Manau bus ne viena tokia avarija, kaip prieš kelias dienas Vilniaus raj. Tik šiuo atveju atitvarai toje vietoje dėl tilto, o molėtų kelyje be reikalo pridaryti ištisuose ruožiuose lygumose esančiame kelyje...Parašė Soprano Rodyti pranešimąSiaurinimas ir saugumas ne visada teisingas, yra situacijų kuriuose pačiam teko atsidurti turint ilgameti vairavimo stažą pvz.važiuojant sumėto priešais važiuojanti automobili (slidi danga ,sprogus padangai ir taip toliau) nekarta teko sukti i šalikele kad išvengti susidūrimo visa laime kad buvo plačios šalikelės ir tai nebuvo situacijos kaip chuliganiškas vairavimas,ar greičio viršijimas.Dar viena blogybe siauru keliu važiavimas spec transporto (greitoji pagalbą,ugniagesių automobiliai)jiems sudaromas siauras koridorius esant judėjimui iš abiejų pusiu dėl to krenta ju greitis .
Paskutinis taisė Lettered; 2025.01.12, 13:23.
- 6 patinka
Comment
-
"Ištisinės linijos pailgintos tose vietose, kur buvo fiksuoti eismo įvykiai."
tokia logika vadovaujantis, jei visi laikysis ištisinių, sekančių kaktomušos eismo įvykių logiškai padaugės likusiuose punktyrinėse atkarpose. Tada per sekančius tvarkymus pabaigsim ir tas atkarpas ištisine užbrėžt. Geležinė logika.
Užteks durniui kilometro tiesiojoj sukelt auto įvykį ir gausim greičio ribojimą arba ištisinę, kurie niekuo nesusiję su kelio charakteristikomis. Va todėl ir oponuojantys nesugeba atsakyti kodėl konkrečiose vietose reikalingi ribojimai, nes jie dėliojami ne pagal kelio charakteristikas, bet "ale" fiksuotus įvykius.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąManau bus ne viena tokia avarija, kaip prieš kelias dienas Vilniaus raj. Tik šiuo atveju atitvarai toje vietoje dėl tilto, o molėtų kelyje be reikalo pridaryti ištisuose ruožiuose lygumose esančiame kelyje...https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...juosta-1207249Policija skelbia, jog, įtariama, kad avarija įvyko todėl, kad dabar jau žuvęs lengvojo automobilio „Volvo“ vairuotojas išvažiavo į priešingą eismo juostą ir susidūrė su priešpriešiais važiavusiu vilkiku.
Volvo vairuotojas greičiausiai išsigando atitvarų ir dėl to išvažiavo į priešpriešinę. Tikrai ne dėl pervargimo/telefono/girtumo/sutrikusios sveikatos ar dar kažko. Gal jau baikim nusišnekėti.
- 3 patinka
Comment
-
Iš tiesų - vienas dalykas važiuoti siauroje erdvėje mieste kokiu 30-50 kmh greičiu, ir kitas dalykas važiuoti siauroje erdvėje 90-100 kmh greičiu. Kuomet pirmame ir antrame pavyzdyje išvažiuojama į priešpriešinę juostą dėl ar nuleistos padangos, ar neblaivumo, ar nualpimo, ar pasidarius silpna, ar sprogus sunkaus transporto padangai, ar slidžios dangos, ar išbėgusio gyvūno, ar dar ko - rezultatai bus skirtingi.
Ką daryti? per visą kelio ilgį - Vilnius-Utena - nutiesti 2+1 su fiziniu barjeru tarp priešingų eismo srautų, su kuo mažesniu fizinių barjerų kelkraščiuose kiekiu.
Klausimas - atkarpoje Molėtai-Utena kokio pločio buvo visas kelias ir ar nebuvo kelio pylimas susiaurintas darbų metu? Ar nebuvo tokio pločio, kad kelkraščių sąskaita išplatinus asfaltą iki 2+1 būtų dar ir pinigų sutaupyta kelkraščių darbams, nes būtų panaudotas jau esamas kelio pylimo plotis?Paskutinis taisė spekas; 2025.01.12, 22:27.
- 3 patinka
Comment
-
Siaurumas reliatyvus: mieste tai dvi 3,25 m juostos ir šalia bordiūrai, o čia gal 9 metrai tarp barjerų ir "ajajai, siaura, #nesmagu"Parašė spekas Rodyti pranešimąIš tiesų - vienas dalykas važiuoti siauroje erdvėje mieste kokiu 30-50 kmh greičiu, ir kitas dalykas važiuoti siauroje erdvėje 90-100 kmh greičiu.
- 7 patinka
Comment
-
Man absoliučiai pajibat dėl ko išsigando/neišsigando, girtas/blaivus/sutrikęs/pasimetęs išvažiuoja į priešingą eismo juostą, bet faktas, kad Molėtai - Utena kelio atveju, nėra kur trauktis į šalikelę, jeigu toks neadekvatas išlenda ir važiuoja tiesiai į tave. Geriausiu atveju žūni pats - vairuotojas, kai bandydamas trauktis į atitvarą, tiesiai į tave kala volvekas, blogiausiu - visa šeimyna esanti automobilyje.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...juosta-1207249
Volvo vairuotojas greičiausiai išsigando atitvarų ir dėl to išvažiavo į priešpriešinę. Tikrai ne dėl pervargimo/telefono/girtumo/sutrikusios sveikatos ar dar kažko. Gal jau baikim nusišnekėti.
- 5 patinka
Comment
-
Koks skirtumas kas kaltas ir dėl ko išvažiavo, esmė, kad fūrai nebebuvo kur pasitraukti ir kaip išvengti avarijos. Todėl ir sakau, kad nesamones pridarė su tais atitvarais, jie reikalingi, kur yra skardžiai, kad sulaikyti auto, o ne tokiose lygumose.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...juosta-1207249
Volvo vairuotojas greičiausiai išsigando atitvarų ir dėl to išvažiavo į priešpriešinę. Tikrai ne dėl pervargimo/telefono/girtumo/sutrikusios sveikatos ar dar kažko. Gal jau baikim nusišnekėti.
Ne siaurumas, o greitis, mieste siauros gatvės priduoda saugumo, o užmiesčio kelyje nelabai. Nes greitis tai tas pats 90.Parašė alga Rodyti pranešimą
Siaurumas reliatyvus: mieste tai dvi 3,25 m juostos ir šalia bordiūrai, o čia gal 9 metrai tarp barjerų ir "ajajai, siaura, #nesmagu"Paskutinis taisė Lettered; 2025.01.13, 09:36.
- 2 patinka
Comment
-
Viskas paaiškinta straipsnyje apie rekonstruotą kelią:
https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...-gerai/346063/
- 2 patinka
Comment
-
Pačiam teko važiuoti tuo keliu? Ar čia visas vertinimas iš tų kelių publikuotų nuotraukų, kuriose nufotografuotas vienas ir tas pats ~2km ilgio ruožas skirtingais kampais?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Koks skirtumas kas kaltas ir dėl ko išvažiavo, esmė, kad fūrai nebebuvo kur pasitraukti ir kaip išvengti avarijos. Todėl ir sakau, kad nesamones pridarė su tais atitvarais, jie reikalingi, kur yra skardžiai, kad sulaikyti auto, o ne tokiose lygumose.
Ar turite statistiką kiek dažnai išvengiamos kaktomušos, kai kitas vairuotojas nusuka į griovį? Galima susirasti n+1 eismo įvykių su priešpriešiniais susidūrimais, kai buvo galima lengvai nusukti nuo kelio, bet vis vien eismo įvykis įvyko.
Pvz.: Kėdainių rajone – mirtina sunkvežimio kaktomuša su lengvuoju automobiliu - Delfi video
15min.lt - avarija Vilniaus r. | Video | 15min.lt
Pakruojo rajone – lengvojo automobilio ir sunkvežimio kaktomuša - Delfi video
Vilniaus rajone žuvo du jaunuoliai | Ketvirtadienį naktį apie 2.30 val. Vilniaus rajone, kelyje Rudamina–Turgeliai, kaktomuša susidūrė „Audi“ ir „Jeep Grand Cherokee“. Per avariją žuvo... | By Hibridinis paparacas | Facebook
Ir t.t. Turbūt sunkiau net surasti atvejų, kai tai įvyko atitvarais "įrėmintose" vietose.
Juo labiau, pravažiavus kelią, dar sunkiau suprasti kai kurių forumiečių pasisakymus "ištisinės linijos tiesiuose ruožuose su geru matomumu". Kad ten kur geras matomumas, ten visur punktyrai, kaip buvo anksčiau, taip liko ir dabar. Gal tik viena vieta yra tiesiame ruože su ištisine, bet ten kelios sankryžos viena po kitos, tai realiai būtų per trumpas tarpas tarp ištisinių prieš sankryžas, kad pavyktų kažką aplenkti.
- 9 patinka
Comment
-
Nevažiavau, bet matant nuotraukas tikrai nematau logikos tokiuose sprendimuose. Tokios statistikos nėra, nes kai avarijos neįvyksta, t.y. automobilis tik ant žolės nuvažiuoja, jos ir neatsiduria spaudoje. Pačiam teko važiuoti ant žvyro dėl atlekiančių bepročių, todėl ir sakau, kad atitvarus reikia statyti tarp priešpriešinių srautų, o ne tarp žolės ir kelio dangos.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Pačiam teko važiuoti tuo keliu? Ar čia visas vertinimas iš tų kelių publikuotų nuotraukų, kuriose nufotografuotas vienas ir tas pats ~2km ilgio ruožas skirtingais kampais?
Ar turite statistiką kiek dažnai išvengiamos kaktomušos, kai kitas vairuotojas nusuka į griovį? Galima susirasti n+1 eismo įvykių su priešpriešiniais susidūrimais, kai buvo galima lengvai nusukti nuo kelio, bet vis vien eismo įvykis įvyko.
Pvz.: Kėdainių rajone – mirtina sunkvežimio kaktomuša su lengvuoju automobiliu - Delfi video
15min.lt - avarija Vilniaus r. | Video | 15min.lt
Pakruojo rajone – lengvojo automobilio ir sunkvežimio kaktomuša - Delfi video
Vilniaus rajone žuvo du jaunuoliai | Ketvirtadienį naktį apie 2.30 val. Vilniaus rajone, kelyje Rudamina–Turgeliai, kaktomuša susidūrė „Audi“ ir „Jeep Grand Cherokee“. Per avariją žuvo... | By Hibridinis paparacas | Facebook
Ir t.t. Turbūt sunkiau net surasti atvejų, kai tai įvyko atitvarais "įrėmintose" vietose.
- 4 patinka
Comment
Comment