Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Taip pat panaikins absurdišką kampo kirtimą per degalinę (Kirtimų - Galvės).
    Pagal srautus apie 1/4 automobilių rytinio piko metu nuo Gariūnų pusės sukančių link trakų važiuoja per degalinę.
    Teko ten būti penktadeinį prieš ilgąjį savaitgalį, tai buvo visiškas chaosas - kirsdami kampą važiavo gal 3/4 autmobilių

    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Neįžiūrėjau planuose, kaip siūloma važiuojant Galvės gatve nuo Vilniaus centro (t.y. į vakarus) įsilieti į pietinį aplinkelį pietų kryptimi.
    Šis srautas ryte sudaro 2,1% srauto , o vakare - 1,6%. Šviesoforas stabdo pagrindinį srautą daugiau nei 2 procentais.
    Važiuojant per Žarijų gatvę gaunasi apie 900 metrų kampas nei sukant per šviesoforą į pietus.

    Srautai iš esamos padėties analizės (2018.04)

    Posūkių diagramų numeriai
    Srautai atkarpose nurodyti



    Raudonai pažymėti naikinami kairieji posūkiai per šviesoforą (Nr. 9 ir Nr.13)
    Violetine spalva pažymėti srautai per degalinę (Nr.19 ir Nr.21)

    Rytinis pikas



    Vakarinis pikas

    Comment


      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
      Užtat ties Vilijos stotele ir gatve atsiras šviesoforas. Matyt kitaip beveik niekas 50km/h nevažiuos palengvinant įvažiavimą/išvažiavimą VT ir kitiems.

      Taip pat panaikins absurdišką kampo kirtimą per degalinę (Kirtimų - Galvės).
      Nieko tokio. Esmė, kad eismas nebūtų stabdomas tranzitiniuose keliuose ir ties aplinkkelių ir tranzitinių kelių susikirtimais, kas ir numatoma padaryti.

      Comment


        Ši vieta (Galvės-Kirtimų) neatrodo išspręsta - 2 juostos susikirs su 2 juostom nereguliuojamai ir be apsauginės zonos bent 1 juostai? Ir dar perėja-pervaža kerta visą reikalą. Neva ir riedantį praleist "turėtų".

        Click image for larger version  Name:	Problematiska.png Views:	1 Size:	240,0 kB ID:	1767414

        Tuo tarpu šalia 2 tuneliai iš kurių per Galvės g. atrodo puikiai pritaikytas ratuotiems, o kito vertės pilnai nesuprantu - eismas nėra toks intensyvus. O ir saugumo salelė yra.

        Click image for larger version  Name:	Problematiska2.png Views:	1 Size:	260,4 kB ID:	1767415
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Apmaudu, kad vos už kelių šimtų metrų galingas pėsčiųjų viadukas "į niekur"

          Comment


            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
            Užtat ties Vilijos stotele ir gatve atsiras šviesoforas. Matyt kitaip beveik niekas 50km/h nevažiuos palengvinant įvažiavimą/išvažiavimą VT ir kitiems.

            Taip pat panaikins absurdišką kampo kirtimą per degalinę (Kirtimų - Galvės).
            Dirbantiems FIMTP ta sankryža turbūt irgi bus reikalinga apsisukimui

            Comment


              Kelias Vilnius-Trakai autostrada taps tik po dešimtmečio

              Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...37JFnG1UoAboDA .
              Aš neliūdnas - aš blaivus

              Comment


                Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                Kelias Vilnius-Trakai autostrada taps tik po dešimtmečio

                Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...37JFnG1UoAboDA .
                Iki to dešimtmečio ar dvidešimtmečio iš ex-sovietinio 1,5+1,5 kelio
                https://goo.gl/maps/pA2stD8WD5e59pCL8
                https://goo.gl/maps/xHjvoEUBwoC3Z9fh7
                padarytų kompaktišką plentą 2+2 arba bent jau 2+1.
                Paskutinis taisė Sula; 2020.08.05, 11:09.

                Comment


                  Kad nelabai matosi tam vietos.

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Kad nelabai matosi tam vietos.
                    Sovietiniais laikais Trakų pl. buvo suprojektuotas kaip trijų juostų (vidurinė skirta lenkimui). Bet po virtinės baisių avarijų pavertė paprastu 1+1.

                    Comment


                      Neįsivaizduoju, kaip padaryti esamame plote 2+2 ar 2+1 su priešpriešinių juostų atskyrimu.

                      Comment


                        O ar reikia tos autostrados? Verčiau sutvarkytų į 4 juostų Galvės gatvę nuo Kirtimų g. iki Trakų Vokės sankryžos. Ten didžiausias kamštis ir butelio kaklelis būna.

                        Comment


                          Galėtų atsirasti 3 juostos (2+1), bet būtų greičio kontrolė (sektorinis matuoklis), greitis 50 km/h. Vietomis kelias jau yra 2+1. Taip, priešpriešinis juostų atskyrimas netilptų.

                          Comment


                            Ten realiai reikėtų 4 naujų tiltų ir viadukų, gal 3,5, kad keturias normalias juostas su apsaugom sutalpinti: per Vokės upę, per Kauno geležinkelį, per Trakų geležinkelį ir virš Graičiūno gatvės. Sunkiai įsivaizduoju, kad atsirastų tokie pinigai per artimiausius 20 metų...
                            Iš dalies offtopic, bet Galvės/A1 sankirta važiuojant link Vilniaus atrodo absoliučiai mirtina, klausimas ten 200-300 metrų greitėjimo juostos, kodėl tai netvarkoma dešimtmečius - nesuprantu. Ypač kai panašu, kad A1 gali turėti AM statusą jau iki pat Galvės g./EMSI visai netrukus..

                            Comment


                              Viaduką mazge kur atsiskiria srautai į Trakus ir Varėną irgi reiktų perstatyti. Tiek investuojant, reiktų ir dviejų lygių sankryžų ties Trakų voke ir Lentvariu. Ir tada atsirastų papildomų problemų dėl likusių posūkių į kairę... Kita vertus, žiūrint į Molėtų plento naują atkarpą - turint noro viskas išsisprendžia.

                              Comment


                                O ką Molėtų plentas? Ties D. Rieše taip ir liko sankryža su šviesoforu.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  O ką Molėtų plentas? Ties D. Rieše taip ir liko sankryža su šviesoforu.
                                  O pora sankryžų toliau? Seniau darė kreivom rankom papigiai, naujausiais etapas ryškiai geriau. Kodėl Trakų plentas turėtų būti pagal 15 metų senumo įpročius, o ne pagal naujausias tendencijas?

                                  Comment


                                    O gal nereikia visko iš karto? Reikia sutvarkyti pačią problematiškiausią vietą - Galvės g. Visur kitur kamščių nebūna arba jie reti, o čia jie nuolatiniai tam tikromis valandomis. Aišku, dalis gatvės yra miesto, bet kažkaip tvarkytis reikia pradėti. Kas iš to, kad Vilnius - Trakai bus 4 juostų, o miesto pakraštyje kamštis. Lygiai taip pat ir su Molėtų plentu - reikia tvarkyti tas sankryžas, ir su Ukmergės g. ir Vilnius - Panevėžys pradžia. Tam turėtų būti skiriamos lėšos iš kelių fondo, o ne tik savivaldybė turėtų kišti pinigus.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2020.08.07, 08:18.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      O gal nereikia visko iš karto? Reikia sutvarkyti pačią problematiškiausią vietą - Galvės g.
                                      Straipsnyje minima rekonstrukcija apima tik atkarpą nuo Trakų Vokės iki Trakų.
                                      O problematiškiausio ir labiausiai apkrauto (prilygsta A1) Vilniaus išvažiavimo likimas neaiškus. Ko gero, palikta spręsti pačiai Vilniaus savivaldybei. Taip kad ten kankinsis dar mūsų vaikai...

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        O gal nereikia visko iš karto?
                                        Kodėl ne? Ypač su dabartine ekonomine padėtim.

                                        Comment


                                          Rinkimai praeis ir baigsis tos pasakos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X