Pagaliau užsiminta apie didžiausią Vilniaus infrastruktūros problemą ir gėdą - Galvės g. iki miesto ribos.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet Vilniaus riba dabar jau ties nusukimu į Pilialaukį, tai Vilniui priklausytų vos ne 3/4 viso kelio A4/A16 sudėtingiausia atkarpa.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąManau susije su planuojamu 4 juostu keliu Vilnius - Trakai. Nes ji ties LAKD ir jis eis nuo Vilniaus ribos. Kazkur skaiciau, kad paeme paskutinius sklypus jau tam
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šiek tiek paieškojau žinių apie Galvė g. rekonstrukciją į 4 juostas ir nieko neradau, išskyrus šį seną straipsnį. Įdomu, ar yra kokių naujienų, - gal bent žemė paimta, bet ir dėl jos paėmimo nemačiau naujienų? Kaip antai Trakų pietiniam aplinkkeliui reikalinga žemė paimta.
Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-eismo-juostu/ .Lietuvos automobilių kelių direkcija, Vilniaus miesto bei Trakų rajono savivaldybės atstovai pasirašė trišalę sutartį, kuria įsipareigojo sudaryti sąlygas įgyvendinti projektą „Valstybinės reikšmės magistralinių kelių A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė, A4 Vilnius–Varėna–Gardinas ir gatvių, kurios yra šių kelių tąsa, ruožų (pradžia – Galvės g. ir Savanorių pr. sankryža Vilniaus mieste, pabaiga – Vilniaus g. pradžia Trakų mieste) rekonstravimas“. Šis projektas įtrauktas į 2017–2020 metų planuojamų įgyvendinti projektų sąrašą, finansuotinų iš Lietuvos biudžeto ir Europos Sąjungos struktūrinės paramos lėšų. Trakų rajono savivaldybė šia sutartimi įsipareigoja parengti rekonstruojamo kelio ruožo, kuris įeina į savivaldybės teritoriją, specialųjį planą. Įgyvendinus projektą, rekonstruojamas kelias nuo Vilniaus iki Trakų bus išplatintas – 4 eismo juostų. Pastarasis kelias yra nutiestas prieš 50 metų ir, transporto specialistų nuomone, nebeatitinka šiuolaikinių reikalavimų. Kelio rekonstrukcijos darbai gali užtrukti kelerius metus. Darbai įsibėgės po to, kai bus paruošti projektiniai, specialieji planai, bus paimtos reikiamos žemės bei parengtas techninis projektas. Vėliau vyks tolesnės procedūros ir statyba. Konkursą skelbs Lietuvos automobilių kelių direkcija.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pavyko kai ką rasti.Parašė spekas Rodyti pranešimąŠiek tiek paieškojau žinių apie Galvė g. rekonstrukciją į 4 juostas ir nieko neradau, išskyrus šį seną straipsnį.
Įdomu, ar yra kokių naujienų, - gal bent žemė paimta, bet ir dėl jos paėmimo nemačiau naujienų? Kaip antai Trakų pietiniam aplinkkeliui reikalinga žemė paimta.
https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-eismo-juostu/ .
Šiek tiek keista, kad tai nelabai svarbus valstybei objektas.
TPD Nr. S-VT-13-18-20
Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo Vilnius–Trakai nuo sankryžos su Gunkliškių gatve iki sankryžos su Savanorių prospektu susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialusis planas


http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas
Ačiū kolegoms Riedis ir kitiems, kurie užrodė kaip naudotis TPDRIS.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
TPD Nr. S-VT-13-18-20
Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo Vilnius–Trakai nuo sankryžos su Gunkliškių gatve iki sankryžos su Savanorių prospektu susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialusis planas
Esamos būklės dokumentai 2018.04-06 mėn.

http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas

Dokumente yra nemažai rašoma apie eismo intensyvumą

76 puslapių dokumente yra visų sankryžų intensyvumo matavimai
Čia tik viena citata - apie nelabai vykuusia suprojektotą sankryžą su A19 Pietiniu aplinkkeliu

Išvados


Yra ir esamos būklės žemėlapis
(paspaudus- didesnis)
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
TPD Nr. S-VT-13-18-20
Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo Vilnius–Trakai nuo sankryžos su Gunkliškių gatve iki sankryžos su Savanorių prospektu susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialusis planas
SPAV ir koncepcija

http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas
Iš šių dokumentų įdomiausia, aišku, koncepcija


Koncepcijos išvados

Brėžinys
(paspaudus- didesnis)
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
TPD Nr. S-VT-13-18-20
Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo Vilnius–Trakai nuo sankryžos su Gunkliškių gatve iki sankryžos su Savanorių prospektu susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialusis planas
http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas
Koncepcijos variantai pagal sankryžas (iš vakarų į rytus)
2018.09
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
TPD Nr. S-VT-13-18-20
Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo Vilnius–Trakai nuo sankryžos su Gunkliškių gatve iki sankryžos su Savanorių prospektu susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialusis planas
Sprendiniai
Yra daug dokumentų


http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
TPD Nr. S-VT-13-18-20
Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo Vilnius–Trakai nuo sankryžos su Gunkliškių gatve iki sankryžos su Savanorių prospektu susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialusis planas
Sprendiniai
Aiškinamojo rašto ištraukos

http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas
Įdomiausia, kaip bus pertvarkytos sankryžos




							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
TPD Nr. S-VT-13-18-20
Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo Vilnius–Trakai nuo sankryžos su Gunkliškių gatve iki sankryžos su Savanorių prospektu susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialusis planas
Sprendiniai
Pagrindinis brėžinys (5 lapai - iš vakarų į rytus)
http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas
1.

2.

3.

Išdidintas fragmentas su Kirtimų gatvės (A19) sankryža

4.

5.

Išdidintas fragmentas su Savanorių prospekto (A1) sankryža

Gal kažkada nereikės stovėti kamščiuose savaitgaliais Galvės gatvėje
Gero skaitymo.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar vienas su Galvės gatve susijęs projektas
TPD Nr.S-VT-13-19-62
V. A. Graičiūno ir Žarijų gatvių jungties po magistralinio geležinkelio linija Vilnius–Kaunas ir šių gatvių sankryžos įrengimo specialusis planas
http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas
Sprendiniai
Aiškinamasis raštas



Dabartinė padėtis (maps.google žemėlapis)

Pagrindinis brėžinys
							
						
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Puikios naujienos. Ačiū labai už tokį išsamų ,,update'ą''.
Labai džiaugiuosi, kad LAKD užblokavo beprotystę kai pradiniame variante buvo siūloma palikti šviesoforines sankryžas, vieno lygio sankryžas. Mano matymu, esmė yra padaryti kelią, nuo Kirtimų-Galvės sankryžos iki bent prie Trakų būsimo pietinio aplinkkelio, nepertraukiamo eismo, tai yra, kad iš Vilniaus į Trakus būtų galima nuvažiuoti be stabdymų. Labai džiaugiuosi, kad ruošiamasi (labai tikiuosi, kad jie tą padarys) beprotystės panaikinimui Kirtimų-Galvės sankryžoje kai tiesiant pietinį Vilniaus aplinkkelį buvo padaryta šviesoforinė sankryža tokioje vietoje.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Užtat ties Vilijos stotele ir gatve atsiras šviesoforas. Matyt kitaip beveik niekas 50km/h nevažiuos palengvinant įvažiavimą/išvažiavimą VT ir kitiems.
Taip pat panaikins absurdišką kampo kirtimą per degalinę (Kirtimų - Galvės).Paskutinis taisė Riedis; 2019.12.03, 12:13.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Niekaip nesiūloma.. Ko gero paliekama galimybė per Žarijų g. po viaduku.Parašė RamasN Rodyti pranešimąNeįžiūrėjau planuose, kaip siūloma važiuojant Galvės gatve nuo Vilniaus centro (t.y. į vakarus) įsilieti į pietinį aplinkelį pietų kryptimi.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pagal srautus apie 1/4 automobilių rytinio piko metu nuo Gariūnų pusės sukančių link trakų važiuoja per degalinę.Parašė Riedis Rodyti pranešimąTaip pat panaikins absurdišką kampo kirtimą per degalinę (Kirtimų - Galvės).
Teko ten būti penktadeinį prieš ilgąjį savaitgalį, tai buvo visiškas chaosas - kirsdami kampą važiavo gal 3/4 autmobilių
Šis srautas ryte sudaro 2,1% srauto , o vakare - 1,6%. Šviesoforas stabdo pagrindinį srautą daugiau nei 2 procentais.Parašė RamasN Rodyti pranešimąNeįžiūrėjau planuose, kaip siūloma važiuojant Galvės gatve nuo Vilniaus centro (t.y. į vakarus) įsilieti į pietinį aplinkelį pietų kryptimi.
Važiuojant per Žarijų gatvę gaunasi apie 900 metrų kampas nei sukant per šviesoforą į pietus.
Srautai iš esamos padėties analizės (2018.04)
Posūkių diagramų numeriai
Srautai atkarpose nurodyti

Raudonai pažymėti naikinami kairieji posūkiai per šviesoforą (Nr. 9 ir Nr.13)
Violetine spalva pažymėti srautai per degalinę (Nr.19 ir Nr.21)
Rytinis pikas

Vakarinis pikas
							
						
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nieko tokio. Esmė, kad eismas nebūtų stabdomas tranzitiniuose keliuose ir ties aplinkkelių ir tranzitinių kelių susikirtimais, kas ir numatoma padaryti.Parašė Riedis Rodyti pranešimąUžtat ties Vilijos stotele ir gatve atsiras šviesoforas. Matyt kitaip beveik niekas 50km/h nevažiuos palengvinant įvažiavimą/išvažiavimą VT ir kitiems.
Taip pat panaikins absurdišką kampo kirtimą per degalinę (Kirtimų - Galvės).
Comment
 
Comment